Dankje *snif*quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer is
Cup-a-soup meeloper?quote:
dan kan ie naar huisquote:
niet te hard knijpen hequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer is
whehehe nee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ie naar huis
Nog een half uurtje hier
[..]
niet te hard knijpen he
quote:
dat gaat een vast contract wordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas complimenteert me net
Ik heb hem vandaag perfect geassisteerd
quote:
als hij ze allemaal moet gaan posten dan in de bantopic nou wel volquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
Nou, er zijn zoveel lui door de shredder gegaan, de meesten zijn niet eens genoemd
is een goed programmaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ben er weer de italiaanse kost is compleet *toch wat geleerd van ready steady cook*
Berichten per pagina kun je gewoon instellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
Niet gewoon, blijkbaar, maar dat moet je nog lezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Berichten per pagina kun je gewoon instellen.
En dat andere is voor domme n00bs die te veel ineens wegtiefen. Net als de "prullenbak" in windHOOs. Al heb je daar nog shift+delete.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat een vast contract worden
Yum! krijg al honger als ik er aan denkquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is slecht voor mijn zaak
2e quote begrijp ik nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laten we het hopen
[..]
Yum! krijg al honger als ik er aan denk
Ja, verkeerd geklikt en zonder te kijken gepostquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was volgens mij op de spaghetti
Gelezen. Maar blijkbaar is het toch gelukt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet gewoon, blijkbaar, maar dat moet je nog lezen.
dat klinkt iig wel logischquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was volgens mij op de spaghetti
miss een typfout van het UWV, komt wel vaker voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
als je je op de site van het UWV moet registreren (ben ik aan het doen) haalt hij automatisch je werkverleden wat bij hen bekend is op. Dat moet je dan aanvullen (functienaam etc) maar nu heb ik daar iets tussen staan wat me helemaal niets zegtik weet gewoon echt niet wat dat is
vertelquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
als je je op de site van het UWV moet registreren (ben ik aan het doen) haalt hij automatisch je werkverleden wat bij hen bekend is op. Dat moet je dan aanvullen (functienaam etc) maar nu heb ik daar iets tussen staan wat me helemaal niets zegtik weet gewoon echt niet wat dat is
ja, men heeft nog niet gehoord van de onchange event in javascript.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelezen. Maar blijkbaar is het toch gelukt.
yes met verse groentjes erin dus niet zo'n snelpakketquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt iig wel logisch
wat voor spaghetti heb je gemaakt?
bolognese?
Dat was dat baantje bij mij en jort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
Dus ik ben nu ook de lul...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was dat baantje bij mij en jort.
gooi met je eigen vlees, zoals je ziet ontkom je niet aan phenoquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck nou krijg ik honger
Volgens mij ruik ik de spaghetti tot hier
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yes met verse groentjes erin dus niet zo'n snelpakket
quote:
quote:
alleen als je bij de uwv moet zijnquote:
nja IK heb voor JortK gewerktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gooi met je eigen vlees, zoals je ziet ontkom je niet aan pheno![]()
ga naar huis je bent klaar met werkenquote:
Ja duitendief gewoon proberen te overwerkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga naar huis je bent klaar met werken
pcies, en ik voor Phenoquote:
Het Graf van de Onbekende Soldaatquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
Nou, er zijn zoveel lui door de shredder gegaan, de meesten zijn niet eens genoemd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja duitendief gewoon proberen te overwerken
Hij had maar 18 kritiekpuntenquote:
heb jij daar 3x gewerktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
pcies, en ik voor Pheno
maar ik snap er niks van, datzelfde bedrijf staat er 3 keer in, steeds in perioden van ongeveer 2 maanden.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe zit dat nou als je een ban krijgt, maar je bent met 2 personen (acounts) op hetzelfe ip-adres??
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het isquote:
Als dat zo is, dan geven ze toch gewoon jou de schuld. Zoals dat overal gaat bureaucratiequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het is
heb even op mijn cv gekeken
ik vind het zo raar, zouden ze me 3 keer los hebben aangemeld?
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wistquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het is
heb even op mijn cv gekeken
ik vind het zo raar, zouden ze me 3 keer los hebben aangemeld?
ze bannen alleen je account en kijken dan wel of je niet met een kloon gaat postenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe zit dat nou als je een ban krijgt, maar je bent met 2 personen (acounts) op hetzelfe ip-adres??
geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten biedenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wist
whehehe zijn echte smiechten geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten bieden
dat blijkt jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe zijn echte smiechten geweest
Ja hoorquote:
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggenquote:
ah, vriendjes?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggen
Wutte?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
En even een oude singlesdiscussie volgen, gewoon, de nostalgieIk denk dat ik meer posts in oude singles heb dan in de KSC. Niet die hedendaagse.
Dank jequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Nijns het volgende:
echt mooie foto's maak je DM
met wie ben je daar eigenlijk?
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.
Jee, heb je evenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeh, tell me
*Nijns gaat in kleermakerszit zitten en luistert aandachtig naar ome Pheno*
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toe
nee, ik ben pas later ingestroomdquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
En Aarti kent het ook nog wel. Al weet ik niet of je de eerste R&P tijd hebt meegemaakt
Ja, shit, nou weet ik niet door welke van de twee ik me aangesproken moet voelen. Achja, maakt niet uit, doen we het gewoon zo:quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, shit, nou weet ik niet door welke van de twee ik me aangesproken moet voelen. Achja, maakt niet uit, doen we het gewoon zo:
Fha![]()
Haaayquote:
Fritsquote:
En een bouwvergunning?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooooaah heb ik even een vette laptop dan
Binnen ja?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wat voor 1 heb jequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Stampen was het toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
van de trap af gooien en dan zeggen "ik had het toch gekocht"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |