geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten biedenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wist
whehehe zijn echte smiechten geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten bieden
dat blijkt jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe zijn echte smiechten geweest
Ja hoorquote:
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggenquote:
ah, vriendjes?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggen
Wutte?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
En even een oude singlesdiscussie volgen, gewoon, de nostalgieIk denk dat ik meer posts in oude singles heb dan in de KSC. Niet die hedendaagse.
Dank jequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Nijns het volgende:
echt mooie foto's maak je DM
met wie ben je daar eigenlijk?
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.
Jee, heb je evenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeh, tell me
*Nijns gaat in kleermakerszit zitten en luistert aandachtig naar ome Pheno*
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toe
nee, ik ben pas later ingestroomdquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
En Aarti kent het ook nog wel. Al weet ik niet of je de eerste R&P tijd hebt meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |