geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten biedenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wist

whehehe zijn echte smiechten geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
geen wonder dat ik er daarna uit moest want anders hadden ze me een vast aan moeten bieden

dat blijkt jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe zijn echte smiechten geweest

Ja hoorquote:
 .
.  .
. 

Sorry, moest even een wrap in elkaar leggenquote:

Ik denk dat ik meer posts in oude singles heb dan in de KSC. Niet die hedendaagse.
 Ik denk dat ik meer posts in oude singles heb dan in de KSC. Niet die hedendaagse.

ah, vriendjes?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, moest even een wrap in elkaar leggen
Wutte?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
En even een oude singlesdiscussie volgen, gewoon, de nostalgieIk denk dat ik meer posts in oude singles heb dan in de KSC. Niet die hedendaagse.

Dank jequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Nijns het volgende:
echt mooie foto's maak je DM
met wie ben je daar eigenlijk?
 .
.  .
. .
. 

Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.quote:

quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Er was vroeger een vrij lompe reeks over singles.

Jee, heb je evenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeh, tell me
*Nijns gaat in kleermakerszit zitten en luistert aandachtig naar ome Pheno*

Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toequote:

quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, we mochten niet meer in R&P, verhuizen naar GC, later gingen ze daar huilen, gingen we naar US en later weer naar R&P (andere mod). Uiteindelijk is het opgedoekt en hernoemd naar R&P SC. Daarom post ik daar nog af en toe

nee, ik ben pas later ingestroomdquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
En Aarti kent het ook nog wel. Al weet ik niet of je de eerste R&P tijd hebt meegemaakt

hoi
 hoi

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |