miss een typfout van het UWV, komt wel vaker voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
als je je op de site van het UWV moet registreren (ben ik aan het doen) haalt hij automatisch je werkverleden wat bij hen bekend is op. Dat moet je dan aanvullen (functienaam etc) maar nu heb ik daar iets tussen staan wat me helemaal niets zegtik weet gewoon echt niet wat dat is
vertelquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
als je je op de site van het UWV moet registreren (ben ik aan het doen) haalt hij automatisch je werkverleden wat bij hen bekend is op. Dat moet je dan aanvullen (functienaam etc) maar nu heb ik daar iets tussen staan wat me helemaal niets zegtik weet gewoon echt niet wat dat is
ja, men heeft nog niet gehoord van de onchange event in javascript.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelezen. Maar blijkbaar is het toch gelukt.
yes met verse groentjes erin dus niet zo'n snelpakketquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt iig wel logisch
wat voor spaghetti heb je gemaakt?
bolognese?
Dat was dat baantje bij mij en jort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
Dus ik ben nu ook de lul...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was dat baantje bij mij en jort.
gooi met je eigen vlees, zoals je ziet ontkom je niet aan phenoquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Oh fuck nou krijg ik honger
Volgens mij ruik ik de spaghetti tot hier
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yes met verse groentjes erin dus niet zo'n snelpakket
quote:
quote:
alleen als je bij de uwv moet zijnquote:
nja IK heb voor JortK gewerktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gooi met je eigen vlees, zoals je ziet ontkom je niet aan pheno![]()
ga naar huis je bent klaar met werkenquote:
Ja duitendief gewoon proberen te overwerkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga naar huis je bent klaar met werken
pcies, en ik voor Phenoquote:
Het Graf van de Onbekende Soldaatquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
Nou, er zijn zoveel lui door de shredder gegaan, de meesten zijn niet eens genoemd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja duitendief gewoon proberen te overwerken
Hij had maar 18 kritiekpuntenquote:
heb jij daar 3x gewerktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
pcies, en ik voor Pheno
maar ik snap er niks van, datzelfde bedrijf staat er 3 keer in, steeds in perioden van ongeveer 2 maanden.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe zit dat nou als je een ban krijgt, maar je bent met 2 personen (acounts) op hetzelfe ip-adres??
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het isquote:
Als dat zo is, dan geven ze toch gewoon jou de schuld. Zoals dat overal gaat bureaucratiequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het is
heb even op mijn cv gekeken
ik vind het zo raar, zouden ze me 3 keer los hebben aangemeld?
dat kan dan hebben ze je 3x een 2 maanden contract gegeven zonder dat je hetzelf wistquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
blijkbaar, maar ik ben erachter wat het is
heb even op mijn cv gekeken
ik vind het zo raar, zouden ze me 3 keer los hebben aangemeld?
ze bannen alleen je account en kijken dan wel of je niet met een kloon gaat postenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
Hoe zit dat nou als je een ban krijgt, maar je bent met 2 personen (acounts) op hetzelfe ip-adres??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |