Dankje *snif*quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer is
Cup-a-soup meeloper?quote:
dan kan ie naar huisquote:
niet te hard knijpen hequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
* GF knuffelt LL en nijns nog snel voordat GC er niet meer is
whehehe nee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ie naar huis
Nog een half uurtje hier
[..]
niet te hard knijpen he
quote:
dat gaat een vast contract wordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas complimenteert me net
Ik heb hem vandaag perfect geassisteerd
quote:
als hij ze allemaal moet gaan posten dan in de bantopic nou wel volquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
Nou, er zijn zoveel lui door de shredder gegaan, de meesten zijn niet eens genoemd
is een goed programmaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ben er weer de italiaanse kost is compleet *toch wat geleerd van ready steady cook*
Berichten per pagina kun je gewoon instellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutsysteem trouwens, dat PM? Ik moet nu eerst pms verwijderen in mijn inbox, komen ze in mijn prullenbak, moet ik ze nog eens verwijderen. EN het leuke is, ik mag maar 15 berichtjes op een pagina, dus ik zie nu dat ik tig paginas door moet lopen om verzonden en verwijderd weg te gooien. Sjees.
Niet gewoon, blijkbaar, maar dat moet je nog lezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Berichten per pagina kun je gewoon instellen.
En dat andere is voor domme n00bs die te veel ineens wegtiefen. Net als de "prullenbak" in windHOOs. Al heb je daar nog shift+delete.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat een vast contract worden
Yum! krijg al honger als ik er aan denkquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is slecht voor mijn zaak
2e quote begrijp ik nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laten we het hopen
[..]
Yum! krijg al honger als ik er aan denk
Ja, verkeerd geklikt en zonder te kijken gepostquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was volgens mij op de spaghetti
Gelezen. Maar blijkbaar is het toch gelukt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet gewoon, blijkbaar, maar dat moet je nog lezen.
dat klinkt iig wel logischquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was volgens mij op de spaghetti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |