Omdat ze zeker weet dat het tandjes zijn want de wangetjes gloeienquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
naja raissa wat maf, als dat kleintje suffig is en niet plast en koorts! heeft
waarom wil ze niet?
Gisteren pasten mijn schoonouders op Evi toen DuchessX en ik even een moment voor onszelf namen (winkelen en kleding kopenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat bij zulke hoge temperaturen de wangetjes wel willen gloeien ja
jeej, gaat idd hard zegquote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef miss_sly het volgende:
Senna is vandaag 2 maanden![]()
[cliché]
Wat gaat het ongelofelijk hard!
[/cliché]
uuuuuuh ik zou tekenen voor die drinktijdenquote:Op zondag 20 september 2009 10:49 schreef innepin het volgende:
KobusAchossie toch.
Merel nog steeds onrustig![]()
Jeetje Raïssa... hoe is het afgelopen? Heb je ze kunnen overtuigen?
Senna twee maanden
BarIk herken het wel hoor. Ik had er de eerste weken last van, nu is het wat rustiger in huis, maar pff als je kindje echt niet stil te krijgen is, is het ook zo vermoeiend.
![]()
Ik ben best jaloers op de kindjes die goed slapen trouwensWij dachten nét een beetje een ritme gevonden te hebben, met één voeding om een uur of vijf 's nachts nog... maar vannacht was het ineens 23.45 - 3.00 - 6.45 - 9.30.
Muhhhh. Waar is de handleiding waar in staat hoe je je kindje door kan laten slapen?
Dat "probleem" hebben wij ookquote:Op zondag 20 september 2009 12:53 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik heb nog geen camera in de buurt gehad bij het lachenbinnenkort maar es proberen.
Ze heeft wel haar, maar dat is zo licht, bijna wit. Maar niet genoeg om al eens geknipt te hebben. En als het nat is, dan blijft er helemaal niks meer van over.quote:Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef Kersjes het volgende:
Daryl in badWeinig haartjes heeft zo nog, of is het al eens geknipt?
quote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi
ik had net 'het consultatiebureau' opstaan (RTL4) en elin ligt steeds dubbel om alle kindjes die ze ziet
dus misschien toch maar eens een speelafspraak fixen en r handjes op r rug plakken
ahw wat schattigquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef tessie het volgende:
Oh Amelie!Ze is zo mooi en zo lief met zo´n klein vooorzichtig lachje!
Graeme zit steeds te lachen naar onze trouwfoto die op canvas boven de bank hangt, echt zo cute
ben foto aan t uploaden naar facebookquote:Op zondag 20 september 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:
oehh lavendelbadje![]()
en wat lekker dat ze met papa in bad geweest is! Ik wil ook een bad...
quote:Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef Nijna het volgende:
Iris is gisteren met mij in bad geweest. Volgens mij zitten we op de overgang van 7 naar 6 voedingen, dan zijn het er weer 7 dan weer 6.
Ze heeft steeds wel een week tussen 2 poepluiers zitten en zo tegen de tijd dat er weer een zou moeten
Hier eens in de 5 a 6 dagen een poepluier, misschien komt het door de flesvoeding?quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
ik zal Roy eens met Iris laten praten hoor, qua poepluiers
hier elke dag wel een poepluier of 5
Wat is babyluuf?quote:Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
Och Ko'tje toch!!
Heb je ook een ui onder zijn bedje liggen? En hij is toch al 3 maanden geweest? Misschien morgen ff een badje doen met Slaapzacht Eucalyptus van Zwitsal en volgens mij mag hij ook al babyluuf.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef Marie79 het volgende:
Karin en Stiemie (nou ja, Lars en Esmee dus) over de kv... Fijn dat jullie die keuze hebben kunnen maken, meiden!
Hier voel ik me een beetje ontaard... Maarten is uit logeren bij mijn ouders, die passen morgen een dagje op omdat ik een keer een maandag werk en dan donderdag vrij ben. Maar ja, nu is Maarten dus ver weg (= uur rijden naar mijn ouders) en ik zit hier "alleen"...
Ik geef momenteel een rommeltjequote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
Bar geeft bv..
quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik geef momenteel een rommeltje
Echt er klopt niks meer van ben het regelmaat ook echt kwijt.![]()
Het is zeker wel even lekker, maar toch een beetje dat lege gevoel... Ik geniet er zeker wel van hoor, wat later morgen de wekker en morgenmiddag zie ik hem weer!quote:Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]lekker toch opzich, zelf een beetje tijd voor jezelf.
Hier is Roy afgelopen woensdag al bij de oppas geweest
Niet vanwege werk ofzo nee omdat papa en mama op stap gingen
Is ook goor ja.quote:Op zondag 20 september 2009 21:43 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat is babyluuf?
Een ui ga ik zo nog even snijden! Dat hadden we wel gedaan maar lief vond het zo heftig ruiken gister dat hij het weer weghaalde.
Is ook vies, maar het helpt wel echtquote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef renzell het volgende:
[..]
Is ook goor ja.Zeker aangezien jullie er dan meteen OOK in liggen.
![]()
wat een lolbroekquote:Op maandag 21 september 2009 08:00 schreef Vicky het volgende:
oei, das niet zo prettig KD!
Kan je vandaag niet af en toe een beetje bijslapen??
hoe isset met je zusje?
Ik ga ff een foto crossposten hoor.. vind 'm zo leuk en lief
[ afbeelding ]
Mijn kleine lachebekkie![]()
O +
ooh! Dat meen je niet... Ik heb het ook gemist (het einde dan). Wat zullen jullie kwaad zijn geweest! (en opgelucht)quote:Op maandag 21 september 2009 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
(verhaal van mijn zusje niet meegekregen ?.. niet zwanger! nooit geweest! (zwangerschapstest gejat van haar schoonzus die wel zwanger is waarschijnlijk.
diaree? geef je fv of bv?quote:Op maandag 21 september 2009 08:39 schreef Chan het volgende:
Oh wat zielig voor Senna dat ze zo in paniek raakt
KD dat meen je niet!Oh en veel plezier op de jaarmarkt en hopelijk kom je vannacht wel aan slapen toe!
Timo heeft hele erge diarree nu en ik maak me uiteraard meteen vreselijke zorgen. Ik heb de huisarts meteen maar even gebeld, die belt me vanmiddag terug..
Ja acht, kon toch al niet zo lekker slapen doordat alles bij mij ook dicht zat,dus opzich is het niet zo heel ergquote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Vicky het volgende:
oei das een pittig nachtje Bar!
Ik bedoelde dat ze net als het kind van Juup, ook weinig poeptquote:Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vondquote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is ook Bibi-spenen fanHij wil ook geen andere soort speen. ik vind die van de Difrax veel stoerder
voor de zieke kindjes.
miss_sly, hoe gaat het vandaag met Senna?
Willow ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vond
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:voor Tess haar heupjes!
Iris gaat ook voor bibi. Waarom maakt difrax die spenen niet gewoon wat korter, volgens mij is dat het euvel namelijk... of bibi moet leukere schildjes maken
.
quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef MamaNik het volgende:
[..]
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppendiegene die dat uitvind ik volgens mij echt multimiljonair.
quote:
Wij hebben er een knuffeltje aan vastgemaakt. Dat werktquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Nijna het volgende:
Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
Had zelf ook al bedacht dat die 2 gaatjes in een bibi speen er ook niet voor niks zitten, klein elastiekje leek mijzelf ook al een goede optie toen. Vooral met de 2 jongens pff heb hele slijtplekken in mijn houten vloer zitten van het heen en weer lopen van mijn bed naar de wiegen van de jongensquote:
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigenquote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibiquote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen![]()
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doenquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
ook..en lekker warm met sokken voor in de draagdoekquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!
Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!
Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?
Joepie voor Joep!![]()
hier ook bibi spenen, en dat speentje zonder ring is speciaal om te slapen, maar ik heb ze liever mét ring, die verdwijnen minder snel achter het bedjequote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen
Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo![]()
En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.
Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....![]()
Zonet 37.8 en 37.6, valt nog mee dus. Ze hebben goed gedronken en liggen nu weer lekker in bed.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!
Ik geef bv en ik vond het er inderdaad ook altijd als diarree uitzien, maar dit was zo dun als water met een kleurtje.. Maar ik wist dat het kon gebeuren vanwege de vaccinatie die hij vorige week gehad heeft.. De huisarts zei dat we het vandaag mochten aankijken en als het morgen nog niet weg is moet ik weer bellen.. Behalve dan als hij helemaal leeg zou lopen vandaag, dan meteen weer bellen, maar sinds de waterluier van vanmorgen heeft hij niet meer gepoept gelukkig.quote:Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers
maar sterkte
en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
Gepoetst als in schoongeveegd met billendoekjesquote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef mikoxx het volgende:
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.
Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk)?
Als ik er rationeel naar kijk dan is er eigenlijk weinig aan de hand, maar sja met de voorgeschiedenis in mijn achterhoofd is het gewoon allemaal heel eng en erg schrikken inderdaad.. Ik sta constant op scherp bij elke druppel die zn lijfje verlaat, bang dat ie uitdroogt.. maar goed, we zullen er doorheen moeten en als het goed is, duurt het nog maar een paar dagen voordat de eerste vaccinatie helemaal achter de rug is.. En dan is het alweer bijna tijd voor de tweede..quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi)
Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Ik ben ook gestopt met bv omdat het niet goed ging. Ook een heleboel gerommel en vanalles geprobeerd. Uiteindelijk na 5 weken gaan afbouwen en na 6 weken was het klaar. Ik was er ook heel verdrietig over, maar het was uiteindelijk echt zo'n opluchting! Ik kon daarna echt genieten en was veel minder gestresst.quote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
Daar heb je wel gelijk in, ik had de eerste maanden de speen er ook niet aan vast zitten. Toen zat aap nog vastgeklemd tussen het matrasje en de zijkant van de wieg zodat hij hem niet per ongeluk op zijn gezicht zou krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha krijtlijk wat schattig
mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk![]()
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken![]()
![]()
Helpt voor geen meter hier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.![]()
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook als peuter dan! Vooral in de supermarkt en andere openbare plekkenquote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef tessie het volgende:
Als ik mijn zin niet kreeg als baby, ging ik zó lang en zó driftig huilen dat ik stopte met adem halen en flauw viel![]()
En als ik nu al zie hoe snel Graeme pissig is, hoop ik niet dat ie ook zo wordt
hie ook niet. Ik heb een spuugdoekje aan de speen zitten.quote:
Mwah.... ik hoop voor jou dat ze niet in alles op jou lijktquote:Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.
En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen
Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.quote:Op maandag 21 september 2009 18:56 schreef oeke het volgende:
4
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.
Wat een lieve foto van Timo![]()
Lennon pakt tegenwoordig zelf zn speen, zowel in bed als beneden. Hij gebruikt de ring dus om op te bijten.
Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.
Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.
oeh dat hoef ik hier niet te proberen.stil zitten is niet haar sterkste kantquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas kan Lennon nog niet alleen gaan zitten... maar hij kruipt tegenwoordig wel op zn buik achteruit de door kamerHij begint mobieler te worden. Het is wel zo als je hem neerzet op de bank, hij gerust blijft zitten en gaat spelen... ideaal. Al hou ik het natuurlijk wel in de gaten
Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zeg
net als het zelf gaan zitten..echt zo ontzettend makkelijk.. ik kan r nu overal kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze omvalten ze vermaakt zichzelf gewoon een stuk beter nu ze mobiel is
Ik heb dan idd de luxe om wel elke week te kunnen, zeker nu ik zelf niet meer ga sporten op maandagavond.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook wel in een groep zwemmen, maar dan moet je elke week komen en dat ga ik niet redden. Ik wil gewoon 1x per 2 weken op de donderdag, dan ben ik alleen met Lennon en lekker de tijd. De andere donderdag is Twan bij ons en moet ik altijd rekening houden met school. Het zwembad in Enschede moet je ook per maand betalen en niet per keer. En dat vind ik zonde eigenlijk. Hengelo is net weer te ver weg...
Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!
Dinsdagavond om 7 uur, bij Anky in de Blauwe Golfquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:26 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..
Hier een beetje van hetzelfde, haha!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Estrys het volgende:
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .
Alleen nou gaat hij dus overal staan maar soms nog niet zo stevig dus nou moet ik daar weer steeds achteraan. Want op de meest onmogelijke plaatsen gaat hij dus staanHet gaat nu zo: "neeee Seb dat gaat n.. euhm wel" En dan niet meer weten hoe hij moet gaan zitten, soms laat hij zich dan weer gewoon op zijn kont vallen en mama's hart slaat een keer over
Echt soms kost het me 10 jaar van mij leven
![]()
En het gekke is wel: ik was als baby echt niet zo druk en manlief kon zo een hele middag in zijn eentje op de grond zitten en spelen zonder een kik te geven.
Ik heb een Cars van 29 euro gekocht, daar kon ik me geen buil aan vallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga denk ik over een maand ofzo een broek kopen. Nu val ik nog steeds af en ik merk ook dat mn buikhuid nog steeds aan het terugplooien is dus nog maar eventjes afwachten. anders vind k et zonde van mn geld haha, de gierigheid
dat vind ik ook zonde als ie na twee weken al niet meer goed zitquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb een Cars van 29 euro gekocht, daar kon ik me geen buil aan vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook wel heel toevallig geweest als we bij elkaar in de groep zouden zitten!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk McLaura!! Veel plezier vanavond dan maar!
Ik zit ook bij Anky, maar dan op maandagochtend. Ze hadden geen plek in de avonden toen ik begon 5 maanden geleden dus toen heb ik het maar zo gehouden.
Gelukkig!! Hier zijn we er nog niet helemaal van af volgens mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier lijkt het sprongetje weer weg te zijn. Of het ligt gewoon aan het feit dat ie na half 9 geen fles meer krijgt? Hij slaapt nu in ieder geval weer zoals ie altijd deed. Van uur of 9 tot uur of 6. Eindelijk want hij was niet te genieten de afgelopen par dagen. Hij wilde niet eten en verder wilde ie ook helemaal niks. Nu is mijn vrolijke mannetje weer zichzelf
Dit soort tips houd ik van! Is het ook op kleding???quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Over shoppen gesproken... vanaf a.s. donderdag beginnen de mama mazzeldagen bij de Prenatal, op alles 20% korting. Ik weet nog dat wij vorig jaar op zo mazzeldag een heleboel hebben gekocht voor Lennon... o.a. bedje, matras enz. Time flies.... morgen is hij alweer 8 maanden....
Ja, het is ook op kleding, op alles behalve boeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Dit soort tips houd ik van! Is het ook op kleding???
En zonde ja van de kleding, daarom staat er alweer heeel veel in vraag&aanbod en marktplaats.
Men een beetje "merkengeil" en sommige dingen hebben ze echt maar 2 of 3x aangehad maar jaaaa
alles wat ik weer verkoop van dat geld kunnen we weer nieuw kopen en het is bijna weer 1 oktober!
Ja heb laatst de kast van de oudste bijna 21/2 ook uitgemest maar dat was ik allemaal zo snel kwijt maar dat is dan ook gelijk 92 98 en 104 sommige dingen al. Dus dat is dan weer erg groot voor Lennonquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het is ook op kleding, op alles behalve boeken.
Je hebt ook erg leuke kleding, helaas te klein voor Lennon.
Ik vind merken ook wel leuk, ik ben dol op Name it en Esprit. Ook Prenatalkleding koop ik vaak. Moet zeggen dat Esprit de laatste weinig maar weinig leuks heeft. Wijk af en toe ook uit naar de Hema, daar hebben ze soms ook leuke kleding.
Ik verkoop alles via internet, maar 1 shirtje kan in een A5 enveloppe nog makkelijk door de brievenbus dus dan ben je maar 88 cent verzendkosten kwijt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sorry voor de offtopic vraag, maar ik heb dus echt HEUL VEUL kleding in maatjes 62 en 68 waar Lianne uit is gegroeid. Maar als ik niet alles in 1 koop verkoop maar losse dingen, dan is het toch best duur voor de koper? Stel nou dat ik voor elk shirtje 1 euro ex. verzenden vraag, dan zit je toch zo weer op 5 euro aan verzendkosten of mis ik iets?
Nou dat is helaas nog echt te groot voor Lennon. Ik heb mezelf voorgenomen niet meer te veel vooruit te kopen omdat ik het vaak tegen de tijd dat hij het aankan, niet meer zo leuk vind.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja heb laatst de kast van de oudste bijna 21/2 ook uitgemest maar dat was ik allemaal zo snel kwijt maar dat is dan ook gelijk 92 98 en 104 sommige dingen al. Dus dat is dan weer erg groot voor Lennonop de groei zeg maar.
Ik koop altijd spijkerbroeken van Vingino, super broeken. En voorderest veel Mexx Noppies voor de kleintjes McGregor, Benneton (name it vind ik leuk maar verkopen ze hier niet in de buurt) soms Pointer laatst 2 shirts voor de tweeling gekocht van DKNY![]()
Weet niet waar je vandaan komt natuurlijk maar Coccinelle in rotterdam en den haag heeft zo veel leuks maar zooooo duur maar soms kan ik me niet inhouden vind het zooo schattig voor de kindjes allemaal.
Erg he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat is helaas nog echt te groot voor Lennon. Ik heb mezelf voorgenomen niet meer te veel vooruit te kopen omdat ik het vaak tegen de tijd dat hij het aankan, niet meer zo leuk vind.
Maar dat zijn echt dure merkendat geef ik er niet voor uit hoor, ze groeien er zo snel uit. Ik kijk trouwens
vaak niet zo zeer naar het merk maar hoe het eruit ziet, ik wil graag en vooral stoere kleding. Ik ga trouwens voor Twan heel vaak naar de WE, erg stoere jongenskleding vind ik ze daar hebben.
Het zegt wel wat. Namelijk dat de oortjes van dat kindje op het moment van de test wel op de geluidjes reageerde. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog een keertje minder kan worden...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had het vorige week toch over dat kindje met geen contact maken enzo? Vandaag is ze naar de ka geweest en waarschijnlijk hoort ze toch niet (goed). Ze reageerde op de meeste tonen helemaal niet. Af en toe wel maar nu moeten ze volgende week voor nog een test om verder te kijken. Kun je ziend at die gehoortest die ze krijgen ook niet alles zegt![]()
De oren test heeft ook te maken met het feit of kinderen later spraak kunnen ontwikkelen. Althans, dat wrd bij ons op het cb verteldquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zegt wel wat. Namelijk dat de oortjes van dat kindje op het moment van de test wel op de geluidjes reageerde. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog een keertje minder kan worden...
De mevrouw die hier was vanochtend zei dat ook nog eens specifiek. Niet omdat Oscar niet door de eerdere tests heen kwam, maar gewoon in het algemeen, voor alle kindertjes, dat je als ouder altijd alert moet blijven op dat soort dingen, dat ze nog wel goed horen/reageren etc. etc.
Bij ons hoeven ze geen zwemluier aan, dus Thijs mag met zijn minibillen in zijn Hemazwembroekquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Estrys het volgende:
haha Diaan, dat doe ik ook altijd, zwembroekje over de zwemluier. Op babyzwemmen zwemmen de meeste met alleen een zwemluier aan. Vragen ze aan mij waarom ik die zwembroek aandoe. Nou gewoon omdat zwembroekjes zooooo cute zijnSeb heeft er drie
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nijna het volgende:
Die kleertjes van Prenatal en dan vooral de babyshirtjes lijken hier altijd met elke wasbeurt breder en korter te worden....
Bij de grotere maten vind ik het tot nu toe wel meevallen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Oh...fijn is dat...![]()
Kakt mevouw hem meteen uit.
Ach waarom zou je je schamen? Als je het mooi vindt, je hebt het geld ervoor (over) waarom niet dan? Lennon begint nu toch echt richting 74 te gaan, al heb ik al wel een vestje gekocht in maat 80.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Erg he!soms schaam ik me ook wel een beetje! Maar ja ik verkoop ook echt weer alles.
Wat voor maat draag Lennon nu?? Heb nog bakken met kleding staan van Milan, maar vind ik denk ik niet meer leuk voor de tweeling omdat ik ze toch vaak een beetje in het zelfde stijltje kleed.
Wat ik kwa kleding ook heel leuk vind is dat mijn moeder zelf dingen heeft gebreid voor Jair.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef oeke het volgende:
Helemaal eens met die stomme maten. Heb een leuk sweatshirt van Imps en Elfs, mt 68, nu al zit het te strak. 1 keer aangehad.![]()
Ik vind trouwens maar weinig echt leuk. Wat ik wel heel leuk vind is dat mijn moeder veel heeft bewaard, en dat is dus van 1974-1982 aan kleertjes. Veel is niet mooi meer hoor, elastiek vergaan, wol verdroogt, maar wonderlijk veel is nog goed, veel shirtjes van de Hema in seventies look dus!![]()
Ik liep zondag over een kunst en cultuurmarkt en toen werd ik aangesproken door mensen die babygebarentaal promoten. Heeft iemand er al eens van gehoord?
Het idee is dat je al vroeg begint met gebaren voor eten, mama, papa etc en dat je dan dus vanaf 6 maanden al kunt communiceren met je baby.
Omdat dove ouders dit doen met hun kinderen zijn ze erachter gekomen dat baby's al heel vroeg met gebaren kunnen communiceren. Hoe grappig is dat?
Ik vond het wel leuk, dus ik ga denk ik zo'n boekje bestellen, kost maar 7, 95 dus dat is het geld niet.
Oja, dit is de website: www.babygebaren.nl
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef innepin het volgende:
Mamanik, is toch heel normaal dat je je helemaal suf koopt aan babykleren? Ik doe ook niks anders hoorHeb net Willows garderobe vrijwel verdubbeld dankzij een gigantische zending van
Kleurdoos
. Stápels leuke kleertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |