abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72986825
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.

[ afbeelding ]
Helpt voor geen meter hier.
pi_72987120
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.

En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen
pi_72987273
met barbiebenen alsnog de deuren openkrijgen waar ze de deurklink uithaalde ;')
hoe vindingrijk is dat
pi_72987750
Als ik mijn zin niet kreeg als baby, ging ik zó lang en zó driftig huilen dat ik stopte met adem halen en flauw viel
En als ik nu al zie hoe snel Graeme pissig is, hoop ik niet dat ie ook zo wordt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 21 september 2009 @ 23:54:18 #205
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72988062
MissSly, ging het verder nog goed vanavond met Senna? En nog op tijd aangekleed

Karin en Stiemie, kraamtranen zijn echt niet leuk maar vooral niet inhouden en lekker laten gaan.
Fijn dat Lars lekker geslapen heeft op kv. En Esmee die ook lekker tevreden is nu met de kv. Tevreden kindjes hebben is gewoon een fijnere start voor het gezin

Chan, wat een lief ventje is Timo zeg! Lekkere bolle wangetjes

Vicky, wat kijkt Tess weer blij lief! Gelukkig gaat het nu beter.

Kersjes, lekker champagne Fijn dat Toby zo lief was gisteren. Hoop indrukken natuurlijk voor hem.

Welkom Tichi!

Ik ben de rest even een beetje kwijt geloof ik..
Isis wilde vanavond haar laatste fles niet en nu word ze de hele tijd een beetje wakker. Als ik dan denk, ik ga haar halen, dan ligt ze weer te slapen. Niet handig
  maandag 21 september 2009 @ 23:57:07 #206
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72988145
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef tessie het volgende:
Als ik mijn zin niet kreeg als baby, ging ik zó lang en zó driftig huilen dat ik stopte met adem halen en flauw viel
En als ik nu al zie hoe snel Graeme pissig is, hoop ik niet dat ie ook zo wordt
Dat deed ik ook als peuter dan! Vooral in de supermarkt en andere openbare plekken Hoop niet dat mijn dochter straks zoiets gaat doen.
pi_72990423
Mijn zusje ook! tot we dat negeerden en toen stopte ze ermee
pi_72990536
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:20 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Helpt voor geen meter hier.
hie ook niet. Ik heb een spuugdoekje aan de speen zitten.

Pff ik ben verwend hoor. Tess wad vanmorgen ineens om 4.50 wakker ipv om 6 uur en nu ben ik op
maaaaaaar de fles van gister 22.00 en die van vabmorgen gingen HELEMAAL leeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72991277
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.

En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen
Mwah.... ik hoop voor jou dat ze niet in alles op jou lijkt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72991653
Karin, fijn he die hormonen .

Chan, wat een leuke Timo foto .

Huup, twee en dr zin wil hebben... dat lukt al veel eerder hoor. Mirte windt papa al maanden om haar vingertjes door te lachen of op een andere manier schattig te doen, je lacht je rot.

Tichi, fijn dat je nu toch echt kan genieten!

Stiemie, ook kraamtranen

KD, slim met babiebenen deuren open krijgen...!

Vicky, lekker lege flessen!

Ik heb Iris vanmorgen een shirtje 62 aangetrokken, want die 56 die ik uit de kast had gepakt was echt te kort... Gelukkig hebben we nog een paar wat langere shirtjes... maar ik denk dat we zo langzamerhand toch richting 62 gaan... Heb nog een leuk fleecejasje liggen wat mijn moeder gemaakt had voor Mirte, is ook maat 62, maar dan moet het wel ff frisser worden, anders kan Iris het niet eens aan... (of ik moet 's morgens vroeg in de kou naar buiten gaan, hahaha)
Fake it till you make it...
pi_72991789
Karin Timo werd inderdaad tijdens de zwangerschap in de gaten gehouden ivm een groeiachterstand, maar daar is nu niks meer van terug te zien inderdaad

Huup hoe was het eigenlijk met de fysio? Of heb ik dat helemaal over het hoofd gezien? Oh en ik denk dat hij mij straks beter om zn vingers kan vinden dan zn papa hoor, ik ben daar nogal gevoelig voor geloof ik

Iris alweer maat 62! Timo is net uit maat 50 gegroeid We hebben wel van de week maatje 62 ingeslagen in de stad, want erg lang zal het niet meer duren voordat hij dat ook past
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:22:44 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72991929
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:56 schreef oeke het volgende:
4
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.

Wat een lieve foto van Timo

Lennon pakt tegenwoordig zelf zn speen, zowel in bed als beneden. Hij gebruikt de ring dus om op te bijten.
Make love, not war ☮
pi_72992018
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.

Wat een lieve foto van Timo

Lennon pakt tegenwoordig zelf zn speen, zowel in bed als beneden. Hij gebruikt de ring dus om op te bijten.
Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zeg
net als het zelf gaan zitten..echt zo ontzettend makkelijk.. ik kan r nu overal kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze omvalt en ze vermaakt zichzelf gewoon een stuk beter nu ze mobiel is
pi_72992020
Thijs en ik gaan vanaf volgende week zwemmen, en hij heeft de coolste zwembroek ever

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:30:37 #215
114177 Diaan73
pi_72992059
Helaas kan Lennon nog niet alleen gaan zitten... maar hij kruipt tegenwoordig wel op zn buik achteruit de door kamer Hij begint mobieler te worden. Het is wel zo als je hem neerzet op de bank, hij gerust blijft zitten en gaat spelen... ideaal. Al hou ik het natuurlijk wel in de gaten

Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:32:28 #216
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72992092
Chan wat een leukerdje is Timo!

En ideaal dat Lennon zijn speen zelf pakt! Kan niet wachten tot de dag dat dat hier gebeurd, kan me niet meer zo goed herinneren van Milan, die was ineens speen af! Dat is eigenlijk nog beter.

Zwemmen ook pas gedaan met mijn kleintjes echt zooo cute die kleine billetjes in zo'n zwembroekje!
Na een kwartiertje 20 minuten hadden ze het wel al koud, dus lekker weer aangekleed en helemaal uitgeteld in de cosi liggen slapen terwijl grote broer nog ruim een uur in het zwembad heeft gespeeld toen.
pi_72992205
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:39:39 #218
114177 Diaan73
pi_72992227
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:38 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.
Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.
Make love, not war ☮
pi_72992335
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.
Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:52:55 #220
114177 Diaan73
pi_72992468
Ik wil ook wel in een groep zwemmen, maar dan moet je elke week komen en dat ga ik niet redden. Ik wil gewoon 1x per 2 weken op de donderdag, dan ben ik alleen met Lennon en lekker de tijd. De andere donderdag is Twan bij ons en moet ik altijd rekening houden met school. Het zwembad in Enschede moet je ook per maand betalen en niet per keer. En dat vind ik zonde eigenlijk. Hengelo is net weer te ver weg...
Make love, not war ☮
pi_72992486
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas kan Lennon nog niet alleen gaan zitten... maar hij kruipt tegenwoordig wel op zn buik achteruit de door kamer Hij begint mobieler te worden. Het is wel zo als je hem neerzet op de bank, hij gerust blijft zitten en gaat spelen... ideaal. Al hou ik het natuurlijk wel in de gaten

oeh dat hoef ik hier niet te proberen.stil zitten is niet haar sterkste kant
hier trouwens ook eerst achteruit en vrij vlot daarna zat ze op handen en knietjes en kroop. Ze heeft t buikschuiven(tijgeren) een beetje overgeslagen
En nu gaan we op broeken-voor-moeders-jacht
alles zakt van mn kont af. en nu zie ik er zwaar slutty uit met zo'n uitpoppende string
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:04:26 #222
114177 Diaan73
pi_72992748
Ik vind het heerlijk en ideaal dat Lennon redelijk kan blijven zitten zonder zich te vervelen. Afgelopen weekend heeft mn neefje van 3 bij ons gelogeerd en die ging van de hak op de tak, gek werden we ervan. We zijn het ook helemaal niet gewend, ook Twan is redelijk rustig en kan zichzelf natuurlijk al heel goed redden.

Succes met broekenjacht... ik ga binnenkort ook maar eens. Ik pas nog steeds niet in mn oude broeken maar wat ik nu aan heb, heb ik al zo lang aan, ik ben er wel klaar mee.
Make love, not war ☮
pi_72993000
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zeg
net als het zelf gaan zitten..echt zo ontzettend makkelijk.. ik kan r nu overal kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze omvalt en ze vermaakt zichzelf gewoon een stuk beter nu ze mobiel is
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .
Alleen nou gaat hij dus overal staan maar soms nog niet zo stevig dus nou moet ik daar weer steeds achteraan. Want op de meest onmogelijke plaatsen gaat hij dus staan Het gaat nu zo: "neeee Seb dat gaat n.. euhm wel" En dan niet meer weten hoe hij moet gaan zitten, soms laat hij zich dan weer gewoon op zijn kont vallen en mama's hart slaat een keer over Echt soms kost het me 10 jaar van mij leven

En het gekke is wel: ik was als baby echt niet zo druk en manlief kon zo een hele middag in zijn eentje op de grond zitten en spelen zonder een kik te geven.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72993112
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook wel in een groep zwemmen, maar dan moet je elke week komen en dat ga ik niet redden. Ik wil gewoon 1x per 2 weken op de donderdag, dan ben ik alleen met Lennon en lekker de tijd. De andere donderdag is Twan bij ons en moet ik altijd rekening houden met school. Het zwembad in Enschede moet je ook per maand betalen en niet per keer. En dat vind ik zonde eigenlijk. Hengelo is net weer te ver weg...
Ik heb dan idd de luxe om wel elke week te kunnen, zeker nu ik zelf niet meer ga sporten op maandagavond.
pi_72993237
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!
Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')