Helpt voor geen meter hier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.![]()
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook als peuter dan! Vooral in de supermarkt en andere openbare plekkenquote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef tessie het volgende:
Als ik mijn zin niet kreeg als baby, ging ik zó lang en zó driftig huilen dat ik stopte met adem halen en flauw viel![]()
En als ik nu al zie hoe snel Graeme pissig is, hoop ik niet dat ie ook zo wordt
hie ook niet. Ik heb een spuugdoekje aan de speen zitten.quote:
Mwah.... ik hoop voor jou dat ze niet in alles op jou lijktquote:Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.
En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen
Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.quote:Op maandag 21 september 2009 18:56 schreef oeke het volgende:
4
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.
Wat een lieve foto van Timo![]()
Lennon pakt tegenwoordig zelf zn speen, zowel in bed als beneden. Hij gebruikt de ring dus om op te bijten.
Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.
Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.
oeh dat hoef ik hier niet te proberen.stil zitten is niet haar sterkste kantquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas kan Lennon nog niet alleen gaan zitten... maar hij kruipt tegenwoordig wel op zn buik achteruit de door kamerHij begint mobieler te worden. Het is wel zo als je hem neerzet op de bank, hij gerust blijft zitten en gaat spelen... ideaal. Al hou ik het natuurlijk wel in de gaten
Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zeg
net als het zelf gaan zitten..echt zo ontzettend makkelijk.. ik kan r nu overal kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze omvalten ze vermaakt zichzelf gewoon een stuk beter nu ze mobiel is
Ik heb dan idd de luxe om wel elke week te kunnen, zeker nu ik zelf niet meer ga sporten op maandagavond.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook wel in een groep zwemmen, maar dan moet je elke week komen en dat ga ik niet redden. Ik wil gewoon 1x per 2 weken op de donderdag, dan ben ik alleen met Lennon en lekker de tijd. De andere donderdag is Twan bij ons en moet ik altijd rekening houden met school. Het zwembad in Enschede moet je ook per maand betalen en niet per keer. En dat vind ik zonde eigenlijk. Hengelo is net weer te ver weg...
Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |