abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72947448
ik zal Roy eens met Iris laten praten hoor, qua poepluiers
hier elke dag wel een poepluier of 5

Tess meisje beterschap en dat je maar snel weer de oude bent

Stieme en Karin alles voor jullie kindje hoor

Huup wat een prachtig dochter heb je toch!

Miss_Sly fijn dat er rust lijkt te komen bij jullie allemaal.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72947694
Tess beterschap! Hopelijk knap je snel weer op.

Karin wat jammer zeg. En wat herkenbaar wat je schrijft over die dubbele gevoelens.

Bij Linde heb ik 4 maanden alles gekolft, maar dat gaat nu bij Esmee echt niet lukken aangezien Linde hier ook nog rondloopt. En ik had echt gedacht dat het deze keer gewoon zou gaan lukken Nou ja de flesjes gaan goed leeg en we hebben er nu al een heel ander, tevreden kindje voor teruggekregen. Dat is ook heel wat waard
pi_72947936
Fijn dat Esmee iig zo tevreden is zo.
Kolven schijnt idd ook niet voor iedereen weggelegd te zijn, maar wel jammer dat dat ook niet goed lukt.

Ik hoop dat Lars ook zo tevreden is op de kv. In het zkh hebben ze hem snachts een keer bijgevoed met kv, maar toen spuugde hij daar behoorlijk van. Maar goed, dat was ook de 2e nacht van zijn leventje, misschien was hij toen nog wel een beetje in de warrie van de lancering van de dag ervoor.
We zullen het zien vanavond.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72948341
Ah hopen dat de flesvoeding dan goed gaat lukken! Morgen gaat hier de gehuurde kolf terug en dan is het echt afgesloten.

Dinsdag komt de verloskundige en als Esmee dan goed op gewicht is, mogen we lekker naar buiten.
  zondag 20 september 2009 @ 21:36:12 #80
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72948820
Karin en Stiemie (nou ja, Lars en Esmee dus) over de kv... Fijn dat jullie die keuze hebben kunnen maken, meiden!

Hier voel ik me een beetje ontaard... Maarten is uit logeren bij mijn ouders, die passen morgen een dagje op omdat ik een keer een maandag werk en dan donderdag vrij ben. Maar ja, nu is Maarten dus ver weg (= uur rijden naar mijn ouders) en ik zit hier "alleen"...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72948840
Pfft, ik heb alles gelezen maar mijn hoofd is te leeg om op alles te reageren. Behalve Stiemie en Karin, jammer dat de bv niet gelukt is, maar voor relaxte gelukkige mama's en blije baby's is veel meer te zeggen, hoor!

Tess en Merel ook een:

En Huup, komt vast goed morgen!

Ko is zo zielig! Keelpijn heeft hij en zo verkouden dat drinken moeilijk gaat vanwege geen adem kunnen halen. We hadden zo'n zuigdingetje van de Hema, maar dat werkt niet echt, dus nu zuig ik af en toe zijn neusje leeg met mijn mond Het helpt maar even, dan zit hij alweer verstopt.

Neusspray mag maar 3 keer per dag. Het is gewoon even kl*te allemaal. Hij kan niet goed slapen omdat zijn neus dicht zit en dan verslikt hij zich of zijn keel doet zo'n pijn dat het lijkt of hij stikt.
Bedje is iets verhoogd aan het hoofdeinde maar of het helpt...

ik had hem net in de doek, rechtop is fijner en hij kreeg weer zo'n stik aanval, toen het voorbij was leunde hij hard huilend achterover en keek me aan alsof hij wou zeggen mama, help me nou!
Nu ligt hij in bed, af en toe te hoesten. Maar hij slaapt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 20 september 2009 @ 21:38:02 #82
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72948920
Och Kobusje
Oeke, is een halve ui bij zijn bedje niet iets?
pi_72948974
Och Ko'tje toch!!
Heb je ook een ui onder zijn bedje liggen? En hij is toch al 3 maanden geweest? Misschien morgen ff een badje doen met Slaapzacht Eucalyptus van Zwitsal en hij mag ook babyluuf.

[ Bericht 21% gewijzigd door Vicky op 20-09-2009 21:45:32 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72949013
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef Nijna het volgende:

Iris is gisteren met mij in bad geweest . Volgens mij zitten we op de overgang van 7 naar 6 voedingen, dan zijn het er weer 7 dan weer 6.
Ze heeft steeds wel een week tussen 2 poepluiers zitten en zo tegen de tijd dat er weer een zou moeten
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
ik zal Roy eens met Iris laten praten hoor, qua poepluiers
hier elke dag wel een poepluier of 5

Hier eens in de 5 a 6 dagen een poepluier, misschien komt het door de flesvoeding?
pi_72949147
Bar geeft bv..
Tess poept momenteel 1 of 2x per dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72949165
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
Och Ko'tje toch!!
Heb je ook een ui onder zijn bedje liggen? En hij is toch al 3 maanden geweest? Misschien morgen ff een badje doen met Slaapzacht Eucalyptus van Zwitsal en volgens mij mag hij ook al babyluuf.
Wat is babyluuf?

Een ui ga ik zo nog even snijden! Dat hadden we wel gedaan maar lief vond het zo heftig ruiken gister dat hij het weer weghaalde.
pi_72949255

soort vicks maar dan voor babietjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72949286
Oh arme Kobus Heel veel beterschap!

Huup succes morgen met de fysiotherapeut! En wat een super lieve foto van jou samen met je meisje

Stiemie en Karin wat jammer dat de bv niet gelukt is

Hier een hangerig jongetje al een paar dagen, maar het lijkt nu weer wat beter te gaan Het bewijs dat hij goed groeit is nu wel geleverd in elk geval, hij begint eindelijk echt uit maatje 50 te groeien
pi_72949324
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef Marie79 het volgende:
Karin en Stiemie (nou ja, Lars en Esmee dus) over de kv... Fijn dat jullie die keuze hebben kunnen maken, meiden!

Hier voel ik me een beetje ontaard... Maarten is uit logeren bij mijn ouders, die passen morgen een dagje op omdat ik een keer een maandag werk en dan donderdag vrij ben. Maar ja, nu is Maarten dus ver weg (= uur rijden naar mijn ouders) en ik zit hier "alleen"...
lekker toch opzich, zelf een beetje tijd voor jezelf.

Hier is Roy afgelopen woensdag al bij de oppas geweest
Niet vanwege werk ofzo nee omdat papa en mama op stap gingen
pi_72949419
Oh, dank je voor de tip Vicky, ik ga het morgen meteen halen.

Huup die foto van jouw en Esmee is inderdaad superlief!
pi_72949504
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
Bar geeft bv..
Ik geef momenteel een rommeltje
Echt er klopt niks meer van ben het regelmaat ook echt kwijt.
pi_72949564
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik geef momenteel een rommeltje
Echt er klopt niks meer van ben het regelmaat ook echt kwijt.
komt vast weer goed!

Ik heb een klein krengetje.. Bij mij drinkt Tess zeer slecht, bij M. drinkt ze d'r flessen zo goed als leeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 september 2009 @ 21:54:42 #93
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72949753
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

lekker toch opzich, zelf een beetje tijd voor jezelf.

Hier is Roy afgelopen woensdag al bij de oppas geweest
Niet vanwege werk ofzo nee omdat papa en mama op stap gingen
Het is zeker wel even lekker, maar toch een beetje dat lege gevoel... Ik geniet er zeker wel van hoor, wat later morgen de wekker en morgenmiddag zie ik hem weer!
pi_72949839
ik begrijp je wel hoor Marie het is ook raar morgenmiddag mag je hem weer platknuffelen.
  zondag 20 september 2009 @ 22:16:18 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72950934
Oeke, Oscar is ook al 2 weken flink snotterig hier en wij gebruiken zoutoplossing voor in zijn neusje. Daar zit geen limiet aan, mag gewoon voor elke voeding etc.
We hebben de kant en klare van Daro, daar zitten handige spuitflesjes bij, kan je makkelijk mee druppelen.

Gewoon verkrijgbaar bij de drogist, mss is dat ook wat voor jullie?
pi_72951606
Dankjewel BE, ga ik morgen ook eens naar kijken.
pi_72952706
Stiemie en Karin, jammer dat de bv niet lukt, maar jullie kindjes hebben natuurlijk veel meer aan blije, ontspannen mama's

oeke en Ko

Marie, wat lijkt me dat raar. Kan me er echt iets bij voorstellen! Het is zoo morgenmiddag

Bar, misschien Roy behalve wil drinken ook gewoon veel mamahonger heeft en graag bij je isl. En voordeel van bv is dat je niet per se 6 voedingen ofzo moet geven. Als hij maar genoeg binnenkrijgt, teveel kan niet dus daar hoef je je geen zorgen over te maken

Senna wilde vandaag overdag weer niet slapen. Afgelopen dagen iedere keer wel, maar dat was of in de doek of als ik met haa rop bed ging liggen 's middags. Nu slaapt ze al, doodmoe.

Vandaag een keer of 5 dat ze zo'n hele enge paniekaanval had. Dan lag e in de box en begon ineens uit het niets echt hysterisch te gillen, heel anders dan welk ander huiltje dan ook. Ze heeft dan haar armpjes en beentjes ook heel erg strak gespannen staan en een hysterische paniekblik in haar ogen. Echt heel eng en naar om te zien en ik weet niet waar het vandaan komt of wat ik eraan kan doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 september 2009 @ 23:01:28 #98
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72953211
Stiemie, gefeliciteerd met Esmee! Jammer dat de bv niet is gelukt, maar wel fijn voor jezelf dat je de knoop hebt doorgehakt.

Marie, lijkt me ook een raar idee dat je dan alleen thuis bent. Gelukkig is het maar 1 nachtje

Huuphuup, wat een lieve foto van je mooie meisje!

Karin, balen dat het ook bij jou niet is gelukt met bv.

Arme Kobus die zo verkouden is!

MissSly, ach gos Senna. Wat zielig zeg. Hielp het wel als je haar vasthield?

Mijn meisje is gisteren voor het eerst zelf gaan zitten op precies 9 maanden oud. Heel beheerst ging ze gewoon zitten vanuit ligstand.
pi_72953714
Wat knap van je meisje, Grasjes

Ik pak haar natuurlijk iedere keer meteen op, en ze laat zich wel degelijk troosten. Hoe eerder ik erbij ben, hoe sneller ze zich laat troosten. Een keer zat ik op de bank en moest ik naar de box en toen duurde het langer. Een andere keer legde ik haar net neer en begon het meteen, dus had ik haar meteen weer vast en was ze ook snel getroost. Ik vind het zo'n naar gezicht en ik voel me dan zo verdrietig en rot en ik kan het niet oplossen of voorkomen want ik heb geen idee waar het vandaan komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 september 2009 @ 23:17:20 #100
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72953842
Och lieve Oek, wat naar toch! Een kusje voor Ko! Zielig toch altijd zeg, zieke kleintjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')