quote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi
ik had net 'het consultatiebureau' opstaan (RTL4) en elin ligt steeds dubbel om alle kindjes die ze ziet
dus misschien toch maar eens een speelafspraak fixen en r handjes op r rug plakken
ahw wat schattigquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef tessie het volgende:
Oh Amelie!Ze is zo mooi en zo lief met zo´n klein vooorzichtig lachje!
Graeme zit steeds te lachen naar onze trouwfoto die op canvas boven de bank hangt, echt zo cute
ben foto aan t uploaden naar facebookquote:Op zondag 20 september 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:
oehh lavendelbadje![]()
en wat lekker dat ze met papa in bad geweest is! Ik wil ook een bad...
quote:Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef Nijna het volgende:
Iris is gisteren met mij in bad geweest. Volgens mij zitten we op de overgang van 7 naar 6 voedingen, dan zijn het er weer 7 dan weer 6.
Ze heeft steeds wel een week tussen 2 poepluiers zitten en zo tegen de tijd dat er weer een zou moeten
Hier eens in de 5 a 6 dagen een poepluier, misschien komt het door de flesvoeding?quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
ik zal Roy eens met Iris laten praten hoor, qua poepluiers
hier elke dag wel een poepluier of 5
Wat is babyluuf?quote:Op zondag 20 september 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
Och Ko'tje toch!!
Heb je ook een ui onder zijn bedje liggen? En hij is toch al 3 maanden geweest? Misschien morgen ff een badje doen met Slaapzacht Eucalyptus van Zwitsal en volgens mij mag hij ook al babyluuf.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef Marie79 het volgende:
Karin en Stiemie (nou ja, Lars en Esmee dus) over de kv... Fijn dat jullie die keuze hebben kunnen maken, meiden!
Hier voel ik me een beetje ontaard... Maarten is uit logeren bij mijn ouders, die passen morgen een dagje op omdat ik een keer een maandag werk en dan donderdag vrij ben. Maar ja, nu is Maarten dus ver weg (= uur rijden naar mijn ouders) en ik zit hier "alleen"...
Ik geef momenteel een rommeltjequote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
Bar geeft bv..
quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik geef momenteel een rommeltje
Echt er klopt niks meer van ben het regelmaat ook echt kwijt.![]()
Het is zeker wel even lekker, maar toch een beetje dat lege gevoel... Ik geniet er zeker wel van hoor, wat later morgen de wekker en morgenmiddag zie ik hem weer!quote:Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]lekker toch opzich, zelf een beetje tijd voor jezelf.
Hier is Roy afgelopen woensdag al bij de oppas geweest
Niet vanwege werk ofzo nee omdat papa en mama op stap gingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |