abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72930474
dat badfilmpje
ik heb elin nu sinds een week in de douchebak met stop ipv in r badje of in een badstoeltje oid
kan ze lekker rondkruipen, spartelen e.d terwijl ze braf haar hoofd boven water houdt, zo makkelijk ineens!

en huup, een doorslaper fijn man..en schrikken idd
kersjes! ik zal eens rondkijken of hier ook zoiets is..
pi_72930781
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi
ik had net 'het consultatiebureau' opstaan (RTL4) en elin ligt steeds dubbel om alle kindjes die ze ziet
dus misschien toch maar eens een speelafspraak fixen en r handjes op r rug plakken

ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 20 september 2009 @ 14:05:41 #53
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72931892
Jeetje wat gaan jullie weer snel, nog niet echt bijgelezen zo even doen.

Gister hadden manlief en ik de hele dag een bruiloft, dus Milan naar schoonouders en de tweeling naar mijn ouders. Had het wel even moeilijk om de kleintjes achter te laten voor hun eerste logerpartij.

Vanochtend konden wij dus even lekker uitslapen, maar toen ik wakker was gelijk gebeld hoe het ging.

Viggo was om 3 uur wakker toen is mijn moeder met hem naar beneden gegaan en samen op de bank gaan liggen toen ging die weer slapen. 4 uur begon Robin ook ook mee naar beneden en op de andere bank op zijn buik verder geslapen nog wel een paar keer wakker voor speentje en zo en toen uiteindelijk om 7 uur fles gedronken. Ze hebben het dus geweten
Dus ik zij al dat hebben wij elke nacht!

Milan ging prima, die was pas om 7.30 uur wakker! Dat doet die bij ons echt NOOIT!!!

En Robin en Viggo zijn vandaag alweer 4 maanden!!

nu bijlezen
pi_72932550
haha MamaNik ze zullen het weten inderdaad dubbel zoveel werk, een tweeling lijkt me.

Ik zei het net van die lachjes en prompt werd mevrouwtje wakker voor een voeding niet handig want er komt visite over een uur die haar per se vast wilde houden en ik had net gezegd dat ze om 3 uur wel wakker zou zijn. Nu slaapt ze weer

maarrrr... het is gelukt!
okay, bijna dan, mijn telefooncamera is elke keer net te traag met de foto maken haha, maar dit was een goeie gok, hoewel ik wel net ietsjes te vroeg was.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72932882
pi_72932964
Wat mooi En wat past haar naam toch goed bij haar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72933961
Die lach Prachtig meisje heb je toch Huup!

En dat badfilmpje is ook te schattig gewoon.

Raissa fijn dat de moeder toch naar de hap wil gaan. Vond het maar een erg eng verhaal zo.

We hebben ons meisje vanmorgen voor het eerst in bad gedaan. Dat vond ze echt zo lekker. Ze ontspande zelfs zo dat het eerste badje meteen verschoond kon worden omdat ze erin poepte

En de kogel is door de kerk. Na 2 dagen kolven op de zachtste stand met de kolf, blijf ik enorme last hebben en is de totale opbrengst 5 ml in totaal. Dat gaat echt niet opschieten zo. Na overleg met verloskundige en kraamzorg (en de ervaringen van de borstvoedingstijd met Linde) hebben we besloten om over te stappen op kunstvoeding. Erg jammer en een grote moeilijke stap voor mij want ik had zo graag gewild dat het zou lukken Maar genieten van Esmee en Linde staat nu gewoon voorop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 20-09-2009 16:11:38 ]
pi_72935085
Haha Esmee lekker hoor

Stiemie
Ik hoop dat je voor jezelf gewoon rust hebt nu en dat je inderdaad kunt genieten van je twee mooie meiden. Om maar weer even in cliche's te vervallen, het gaat zo snel allemaal en genieten is zo belangrijk
Jammer van de borstvoeding maar je meisjes staan inderdaad voorop
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72936779
Ahh huup mooi lachebekje Willow houdt niet van de camera, als ze m ziet stopt ze met lachen
Stiemie Wat huup zegt, daar sluit ik mij bij aan.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72936859
Esmee, heerlijk ontspannend zo'n bad hahaha.
Stiemie, wat jammer dat het niet wil lukken met de bv, je hebt het wel geprobeerd in elk geval .
Moeilijke stap, maar een mama die kan genieten is ook erg belangrijk.
Fake it till you make it...
pi_72939686
Oh Amelie! Ze is zo mooi en zo lief met zo´n klein vooorzichtig lachje!

Graeme zit steeds te lachen naar onze trouwfoto die op canvas boven de bank hangt, echt zo cute
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72941009
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef tessie het volgende:
Oh Amelie! Ze is zo mooi en zo lief met zo´n klein vooorzichtig lachje!

Graeme zit steeds te lachen naar onze trouwfoto die op canvas boven de bank hangt, echt zo cute
ahw wat schattig haha en ondertussen blijft Graeme zich maar afvragen waarom papa en mama toch maar steeds zo naar hem zitten te lachen vanaf die plek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72941259
Ik krijg net deze foto van mn schoonmams toegemaild en ik zie nu dat het net is of ze hier ook een beetje lacht ze lijkt iig ondeugend te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72941957
Lieve foto van een trotse mama

volgens mij heeft Tess de 5e ziekte. Ze heeft overal rode vlekjes. Kan de koorts van van de week verklaren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72942392
Oh Huup, je meiske is zoooo.... meiske Wat mooi!
Stiemie, hopelijk wordt het nu wat rustiger voor jullie
Vicky, zo klinkt het idd wel! Hopelijk knapt ze nu snel op!

Mereltje lachebek

Ze is weer een beetje bijgetrokken, vandaag nog veel gehuild, maar na haar laatste slaapje weer vrolijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72943846
Ah lieve foto van jullie saampjes Huup! Als mijn schoonmoeder een foto maakt, staat alleen Graeme erop. Misschien nog net een stukje van mijn been, buik of arm ofzo, maar verder niet hoor

Wat een leuk filmpje van Merel! Dat lachen is zooo leuk!

Jeetje Vicky, het zit jullie echt niet mee he!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72944376
Ahw Merel superleuk!
Wat fijn dat ze weer vrolijk is

haha Tessie das ook nie leuk
mijn schoonfamilie is echt de photosquad zeg met zn drietjes. En dan alledrie met zo'n grote camera met dikke lens erop enzo en iedere drie seconde foto's maken haha. Ik hou niet zo van foto's eigenlijk, vind het altijd moeilijk om mezelf een houding te geven dan maar aan de andere kant, doordat ze zoveel foto's maken zit er regelmatig wel wat leuks tussen dat er dan ook 800 niet-leuke tussenzitten laten we maar even in t midden

Amélie is net in het grote bad geweest met papa! Ze had vanmiddag weer flink gespuugd en het zat in dr haartjes enzo, maar omdat er binnen tien minuutjes visite zou komen hadden we maar besloten om haar vanavond in bad te doen. Ze hebben lekker gebadderd met die paarse fles badschuim van natusan, waar je lekker van gaat slapen. En ze ligt nu inderdaad helemaal frisgewassen en rozig in bed. En volgens mij werkt het voor paps ook wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72944538
oehh lavendelbadje
en wat lekker dat ze met papa in bad geweest is! Ik wil ook een bad...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72945148
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:07 schreef Vicky het volgende:
oehh lavendelbadje
en wat lekker dat ze met papa in bad geweest is! Ik wil ook een bad...
ben foto aan t uploaden naar facebook ze vond het zo lekker
het is jammer dat het teveel gedoe is (en teveel op de waterrekening kost ) om iedere morgen of avond een bad vol te laten lopen, anders zou ik best zo dagelijks met haar in bad willen <3

morgen komt de fysiotherapeute en stiekem ben ik een beetje zenuwachtig
ben benieuwd wat we allemaal te horen krijgen en ik hoop heel heel erg dat ze zegt dat het allemaal wel meevalt en dat we alleen wat hele simpele dingetjes hoeven te doen en dat het dan over is ofzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72945371
ga zo ff je FB kijken

Ik ga duimen dat het meevalt en dat ze met een paar behandelingetjes klaar is!

Heb een fototje van Tess d'r buikie gemaakt met d'r rode vlekjes.

Kreeg ze niet helemaal duidelijk op de foto..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72946043
Ah Stiemie, wat balen!
Heel herkenbaar ook. Want wij gaan hier ook over op kunstvoeding.
Lars wil gewoon niks meer van mijn borst weten. Hij wordt zo ontzettend boos en verdrietig als ik hem wil aanleggen, wat dan ook vervolgens niet lukt.
Hij drinkt veel te weinig, heeft soms wel 6 uur tussen de voedingen zitten.
Het is 1 grote marteling waarbij het voor hem heel erg frustrerend is, maar voor mij ook.
Ik zit de hele dag en nacht met hem te knooien om er maar wat in te krijgen.
Gister de knoop doorgehakt, we gaan over op de fles. Ik had nog een boel gekolfde melk, dus dat hebben we eerst in een flesje gedaan en aangeboden. Nou mijn hart brak. Klein vriendje leek zo gelukkig eindelijk eens lekker te kunnen drinken. Dronk zijn flesje lekker leeg en is tevreden. De luiers zijn nu ook veel zwaarder, dus hij drinkt nu ook meer als toen ik hem nog aan de borst had. Mijn voorraad gekolfde melk is nu bijna op (nog 1 flesje) en dan is het bv-tijdperk voorbij. Maar oh het doet me wel zeer hoor.
Maar ik zie kolven en dat in een flesje geven ook niet zitten, dus we doen het maar zo. Meike heeft ook fv gehad, en ze doet het ook prima. Ik heb vantevoren ook gezegd dat als het niet zou lukken we er geen drama's of toestanden van gingen maken, dus het is gewoon klaar nu.

Max en Tygo aan de mep, haha, leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72946134
Balen Karin dat het niet lukt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72946914
Stiemie en Karin balen dat de bv niet lukt.

Vicky hoe is het nu met je meiske?

Tyler heeft vandaag wel 7x gepoept. 2x weinig, de rest heel veel. Arm mannetje. Ook veel gespuugd.
We waren bij mijn ouders en natuurlijk geen extra kleertjes mee ...
De laatste fles maar voor de helft op, hij viel meteen in slaap. Hopelijk heeft hij er geen last van verder en is hij morgen weer fris en vrolijk.
pi_72946991
Tess slaapt..
De laatste avonden is het weer piepen voordat ze gaat slapen... zal wel weer een fase zijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72947298
Karin, jammer dat het niet wil. Maar een tevreden mannetje is ook wat waard .

Tess aan de vlekjes... . Beterschap!

Iris is gisteren met mij in bad geweest . Volgens mij zitten we op de overgang van 7 naar 6 voedingen, dan zijn het er weer 7 dan weer 6.
Ze heeft steeds wel een week tussen 2 poepluiers zitten en zo tegen de tijd dat er weer een zou moeten komen heb ik de indruk dat ze er toch wel last van heeft... .
Vandaag ook weer mopper de mopper en huilen.
Overigens kan ze ook heel leuk lachen en dat doet ze steeds vaker, soms met geluid
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')