Ik geef bv en ik vond het er inderdaad ook altijd als diarree uitzien, maar dit was zo dun als water met een kleurtje.. Maar ik wist dat het kon gebeuren vanwege de vaccinatie die hij vorige week gehad heeft.. De huisarts zei dat we het vandaag mochten aankijken en als het morgen nog niet weg is moet ik weer bellen.. Behalve dan als hij helemaal leeg zou lopen vandaag, dan meteen weer bellen, maar sinds de waterluier van vanmorgen heeft hij niet meer gepoept gelukkig.quote:Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers
maar sterkte
en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
Gepoetst als in schoongeveegd met billendoekjesquote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef mikoxx het volgende:
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.
Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk)?
Als ik er rationeel naar kijk dan is er eigenlijk weinig aan de hand, maar sja met de voorgeschiedenis in mijn achterhoofd is het gewoon allemaal heel eng en erg schrikken inderdaad.. Ik sta constant op scherp bij elke druppel die zn lijfje verlaat, bang dat ie uitdroogt.. maar goed, we zullen er doorheen moeten en als het goed is, duurt het nog maar een paar dagen voordat de eerste vaccinatie helemaal achter de rug is.. En dan is het alweer bijna tijd voor de tweede..quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi)
Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Ik ben ook gestopt met bv omdat het niet goed ging. Ook een heleboel gerommel en vanalles geprobeerd. Uiteindelijk na 5 weken gaan afbouwen en na 6 weken was het klaar. Ik was er ook heel verdrietig over, maar het was uiteindelijk echt zo'n opluchting! Ik kon daarna echt genieten en was veel minder gestresst.quote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
Daar heb je wel gelijk in, ik had de eerste maanden de speen er ook niet aan vast zitten. Toen zat aap nog vastgeklemd tussen het matrasje en de zijkant van de wieg zodat hij hem niet per ongeluk op zijn gezicht zou krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha krijtlijk wat schattig
mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk![]()
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |