abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72978209
Leuk Mikoxx, zwemmen! Dat wilde ik ook gaan doen, maar ik wacht nog maar een weekje. Ik hoop wel dat hij dan nog in zijn leuke zwempakje past.

Fijn dat de jongens geen hoge koorts hebben! Wat zijn ze lekker gegroeid trouwens.

Die speen hadden we ook, maar die vond hij niet fijn, dus weggegooid en een difrax speen gekocht. Nou, daar vond hij ook niets aan. En nu hij al 15 weken is vind hij de bibi speen toch wel lekker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72978862
Het bleek de 6de ziekte te zijn trouwens! Dus, maar goed, geloof dat het nu weer beter gaat.

Met Mila gaat alles goed, ze is zo lief en leuk en schattig
pi_72979271
We hadden net weer een poepluier , ze had een beginnetje gemaakt, maar dat zat allemaal zo vast geplakt (althans zo zag het eruit) dat er niks meer verder uit kwam... dus even gepoetst en toen kwam er nog meer. Ze lijkt ook weer wat rustiger nu.
Fake it till you make it...
  maandag 21 september 2009 @ 20:39:01 #179
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72979631
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.

Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk )?
pi_72979744
lekker op de arm houden!
zwemring is pas leuk als ze veel ouder zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72979805
gezellig zwemmen met je kindertjes Mikoxx
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 21 september 2009 @ 21:06:57 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72980883
Heerlijk zwemmen Mikoxx!
Wij gaan binnenkort wel weer eens denk ik! ('k hoop volgend weekend)

Maarten heeft het erg goed gedaan bij mijn ouders, ik was zelf weer erg blij hem te zien vanmiddag en nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje te slapen! Hij was erg moe vanavond toen we om 19.00 gingen rijden naar huis, maar na een uur in de auto was hij nog steeds klaarwakker dus meteen een flesje en toen slapen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72981019
gelukkig is hij weer thuis marie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72981771
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers

maar sterkte

en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
Ik geef bv en ik vond het er inderdaad ook altijd als diarree uitzien, maar dit was zo dun als water met een kleurtje.. Maar ik wist dat het kon gebeuren vanwege de vaccinatie die hij vorige week gehad heeft.. De huisarts zei dat we het vandaag mochten aankijken en als het morgen nog niet weg is moet ik weer bellen.. Behalve dan als hij helemaal leeg zou lopen vandaag, dan meteen weer bellen, maar sinds de waterluier van vanmorgen heeft hij niet meer gepoept gelukkig.
pi_72982314
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi )

Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 september 2009 @ 21:42:09 #186
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72982459

[ Bericht 37% gewijzigd door Hi_flyer op 22-09-2009 09:42:59 ]
pi_72983223
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72983314
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef mikoxx het volgende:
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.

Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk )?
Gepoetst als in schoongeveegd met billendoekjes .
Ze heeft nu zo'n beetje maandag als poepdag...

Leuk zwemmen, je kan de zwemring meenemen en dan kijken wat je prettiger vindt, ik vond op de arm leuker toen Mirte nog zo'n ukkie was en later met van die zwembandjes om de armen.
Die ring hebben we maar 1 of 2 keer gebruikt.
Fake it till you make it...
  maandag 21 september 2009 @ 22:02:00 #189
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72983380
Hier ook een speen aan een knuffel vastgemaakt. Dan valt ie niet zo snel uit bed en hoef je dus niet midden in de nacht te liggen graaien onder het ledikantje, en hij kan hem zelf ook beter terug vinden in bed.
Ideaal!

Een aap heeft niet voor niets een staart.
pi_72983487
hahaha krijtlijk wat schattig

mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72983575
Mijn uk kan nog niet eens een speeltje vastpakken, dus een knuffel met speen naar de mond toe brengen vereist veeeeeeeels te veel hand-oog coordinatie.
pi_72983669
Vreselijk lelijk ding die knuffel-je-speen

Mikoxx wat een mooie scores! Wow! Ze groeien lekker he! En hopelijk krijgen ze niet teveel last van de prikken.
En lekker zwemmen dit weekend, waar ga je heen?
Volgens mij hadden wij Meike wel in de ring gedaan, dat vond ze prettiger als op de arm. Je kunt natuurlijk beide proberen. Bij Meike deden we na het zwemmen vaak een badjasje aan, meteen lekker warm.
En foto's maken he!

Miss Sly is het nog gelukt om in de kleren te zijn voor de visite er was?

Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72983699
Het is ook niet zo dat ze echt gaan knuffelen met de knuffel je speen. De bedoeling is dat die knuffel blijft liggen op 1 plaats waardoor de speen in de mond blijft. Hij is ook zwaarder onderaan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72983707
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi )

Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Als ik er rationeel naar kijk dan is er eigenlijk weinig aan de hand, maar sja met de voorgeschiedenis in mijn achterhoofd is het gewoon allemaal heel eng en erg schrikken inderdaad.. Ik sta constant op scherp bij elke druppel die zn lijfje verlaat, bang dat ie uitdroogt.. maar goed, we zullen er doorheen moeten en als het goed is, duurt het nog maar een paar dagen voordat de eerste vaccinatie helemaal achter de rug is.. En dan is het alweer bijna tijd voor de tweede..

Timo-foto'tje van vanmiddag, hij was met papa aan het spelen en keek heel geconcentreerd en lachte telkens
pi_72983861
Chan, wat ziet hij er goed uit! In je zwangerschap waren ze toen toch steeds bang dat hij niet goed groeide? Mooi ventje hoor, lekker koppie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72983956
Ah wat issie leuk Chan! Kan me goed voorstellen dat je het nu extra eng vind. Gelukkig is het bij die ene dunnepoepluier gebleven en heeft hij er verder niet zoveel last van, en van de volgende ook niet.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72983970
ah gos wat een mannetje en dat lachen!
smelt je lief niet helemaal als hij dat ziet? B. kun je opvegen als ze naar hem lacht dat wordt wat als ze twee is en dr zin wil hebben

Begrijpelijk hoor dat je toch een beetje extra bezorgd bent. Ook al kun je het rationaliseren, het blijft een eng idee. Hopelijk is het snel over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72984625
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
Ik ben ook gestopt met bv omdat het niet goed ging. Ook een heleboel gerommel en vanalles geprobeerd. Uiteindelijk na 5 weken gaan afbouwen en na 6 weken was het klaar. Ik was er ook heel verdrietig over, maar het was uiteindelijk echt zo'n opluchting! Ik kon daarna echt genieten en was veel minder gestresst.

Ik hoop ook echt dat het voor jou ook zo wordt en dat je er snel vrede mee hebt!
  maandag 21 september 2009 @ 22:32:41 #199
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72984793
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha krijtlijk wat schattig

mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken
Daar heb je wel gelijk in, ik had de eerste maanden de speen er ook niet aan vast zitten. Toen zat aap nog vastgeklemd tussen het matrasje en de zijkant van de wieg zodat hij hem niet per ongeluk op zijn gezicht zou krijgen.

Ik hoor hier ook eigenlijk helemaal niet thuis, mijn zoontje is al bijna 18 mnd.
pi_72984799
Chan wat een lekker ventje heb je zeg!

Pff hier gisterenavond kraamtranen Alles, maar dan ook alles was reden voor tranen. Ben blij dat het voorbij is. En Esmee heeft na de voeding van 20 uur een plakmomentje. Dan wil ze alleen maar bij papa en mama liggen

Met zwemmen gebruikten we hier wel een zwemring. Anders had ik na een kwartiertje echt een lamme arm. Linde vond het overigens altijd zo leuk als ze haar dan tussen ons in heen en weer lieten drijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')