Is ook goor ja.quote:Op zondag 20 september 2009 21:43 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat is babyluuf?
Een ui ga ik zo nog even snijden! Dat hadden we wel gedaan maar lief vond het zo heftig ruiken gister dat hij het weer weghaalde.
Is ook vies, maar het helpt wel echtquote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef renzell het volgende:
[..]
Is ook goor ja.Zeker aangezien jullie er dan meteen OOK in liggen.
![]()
wat een lolbroekquote:Op maandag 21 september 2009 08:00 schreef Vicky het volgende:
oei, das niet zo prettig KD!
Kan je vandaag niet af en toe een beetje bijslapen??
hoe isset met je zusje?
Ik ga ff een foto crossposten hoor.. vind 'm zo leuk en lief
[ afbeelding ]
Mijn kleine lachebekkie![]()
O +
ooh! Dat meen je niet... Ik heb het ook gemist (het einde dan). Wat zullen jullie kwaad zijn geweest! (en opgelucht)quote:Op maandag 21 september 2009 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
(verhaal van mijn zusje niet meegekregen ?.. niet zwanger! nooit geweest! (zwangerschapstest gejat van haar schoonzus die wel zwanger is waarschijnlijk.
diaree? geef je fv of bv?quote:Op maandag 21 september 2009 08:39 schreef Chan het volgende:
Oh wat zielig voor Senna dat ze zo in paniek raakt
KD dat meen je niet!Oh en veel plezier op de jaarmarkt en hopelijk kom je vannacht wel aan slapen toe!
Timo heeft hele erge diarree nu en ik maak me uiteraard meteen vreselijke zorgen. Ik heb de huisarts meteen maar even gebeld, die belt me vanmiddag terug..
Ja acht, kon toch al niet zo lekker slapen doordat alles bij mij ook dicht zat,dus opzich is het niet zo heel ergquote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Vicky het volgende:
oei das een pittig nachtje Bar!
Ik bedoelde dat ze net als het kind van Juup, ook weinig poeptquote:Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vondquote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is ook Bibi-spenen fanHij wil ook geen andere soort speen. ik vind die van de Difrax veel stoerder
voor de zieke kindjes.
miss_sly, hoe gaat het vandaag met Senna?
Willow ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vond
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:voor Tess haar heupjes!
Iris gaat ook voor bibi. Waarom maakt difrax die spenen niet gewoon wat korter, volgens mij is dat het euvel namelijk... of bibi moet leukere schildjes maken
.
quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef MamaNik het volgende:
[..]
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppendiegene die dat uitvind ik volgens mij echt multimiljonair.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |