Is ook vies, maar het helpt wel echtquote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef renzell het volgende:
[..]
Is ook goor ja.Zeker aangezien jullie er dan meteen OOK in liggen.
![]()
wat een lolbroekquote:Op maandag 21 september 2009 08:00 schreef Vicky het volgende:
oei, das niet zo prettig KD!
Kan je vandaag niet af en toe een beetje bijslapen??
hoe isset met je zusje?
Ik ga ff een foto crossposten hoor.. vind 'm zo leuk en lief
[ afbeelding ]
Mijn kleine lachebekkie![]()
O +
ooh! Dat meen je niet... Ik heb het ook gemist (het einde dan). Wat zullen jullie kwaad zijn geweest! (en opgelucht)quote:Op maandag 21 september 2009 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
(verhaal van mijn zusje niet meegekregen ?.. niet zwanger! nooit geweest! (zwangerschapstest gejat van haar schoonzus die wel zwanger is waarschijnlijk.
diaree? geef je fv of bv?quote:Op maandag 21 september 2009 08:39 schreef Chan het volgende:
Oh wat zielig voor Senna dat ze zo in paniek raakt
KD dat meen je niet!Oh en veel plezier op de jaarmarkt en hopelijk kom je vannacht wel aan slapen toe!
Timo heeft hele erge diarree nu en ik maak me uiteraard meteen vreselijke zorgen. Ik heb de huisarts meteen maar even gebeld, die belt me vanmiddag terug..
Ja acht, kon toch al niet zo lekker slapen doordat alles bij mij ook dicht zat,dus opzich is het niet zo heel ergquote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Vicky het volgende:
oei das een pittig nachtje Bar!
Ik bedoelde dat ze net als het kind van Juup, ook weinig poeptquote:Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vondquote:Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is ook Bibi-spenen fanHij wil ook geen andere soort speen. ik vind die van de Difrax veel stoerder
voor de zieke kindjes.
miss_sly, hoe gaat het vandaag met Senna?
Willow ookquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vond
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:voor Tess haar heupjes!
Iris gaat ook voor bibi. Waarom maakt difrax die spenen niet gewoon wat korter, volgens mij is dat het euvel namelijk... of bibi moet leukere schildjes maken
.
quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef MamaNik het volgende:
[..]
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppendiegene die dat uitvind ik volgens mij echt multimiljonair.
quote:
Wij hebben er een knuffeltje aan vastgemaakt. Dat werktquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Nijna het volgende:
Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
Had zelf ook al bedacht dat die 2 gaatjes in een bibi speen er ook niet voor niks zitten, klein elastiekje leek mijzelf ook al een goede optie toen. Vooral met de 2 jongens pff heb hele slijtplekken in mijn houten vloer zitten van het heen en weer lopen van mijn bed naar de wiegen van de jongensquote:
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigenquote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibiquote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen![]()
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doenquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
ook..en lekker warm met sokken voor in de draagdoekquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!
Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!
Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?
Joepie voor Joep!![]()
hier ook bibi spenen, en dat speentje zonder ring is speciaal om te slapen, maar ik heb ze liever mét ring, die verdwijnen minder snel achter het bedjequote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen
Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo![]()
En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.
Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....![]()
Zonet 37.8 en 37.6, valt nog mee dus. Ze hebben goed gedronken en liggen nu weer lekker in bed.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!
Ik geef bv en ik vond het er inderdaad ook altijd als diarree uitzien, maar dit was zo dun als water met een kleurtje.. Maar ik wist dat het kon gebeuren vanwege de vaccinatie die hij vorige week gehad heeft.. De huisarts zei dat we het vandaag mochten aankijken en als het morgen nog niet weg is moet ik weer bellen.. Behalve dan als hij helemaal leeg zou lopen vandaag, dan meteen weer bellen, maar sinds de waterluier van vanmorgen heeft hij niet meer gepoept gelukkig.quote:Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers
maar sterkte
en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
Gepoetst als in schoongeveegd met billendoekjesquote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef mikoxx het volgende:
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.
Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk)?
Als ik er rationeel naar kijk dan is er eigenlijk weinig aan de hand, maar sja met de voorgeschiedenis in mijn achterhoofd is het gewoon allemaal heel eng en erg schrikken inderdaad.. Ik sta constant op scherp bij elke druppel die zn lijfje verlaat, bang dat ie uitdroogt.. maar goed, we zullen er doorheen moeten en als het goed is, duurt het nog maar een paar dagen voordat de eerste vaccinatie helemaal achter de rug is.. En dan is het alweer bijna tijd voor de tweede..quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi)
Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Ik ben ook gestopt met bv omdat het niet goed ging. Ook een heleboel gerommel en vanalles geprobeerd. Uiteindelijk na 5 weken gaan afbouwen en na 6 weken was het klaar. Ik was er ook heel verdrietig over, maar het was uiteindelijk echt zo'n opluchting! Ik kon daarna echt genieten en was veel minder gestresst.quote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
Daar heb je wel gelijk in, ik had de eerste maanden de speen er ook niet aan vast zitten. Toen zat aap nog vastgeklemd tussen het matrasje en de zijkant van de wieg zodat hij hem niet per ongeluk op zijn gezicht zou krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha krijtlijk wat schattig
mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk![]()
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken![]()
![]()
Helpt voor geen meter hier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |