abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 20 september 2009 @ 23:20:41 #102
5428 crew  miss_sly
pi_72953992
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef renzell het volgende:

[..]

Is ook goor ja. Zeker aangezien jullie er dan meteen OOK in liggen.
Is ook vies, maar het helpt wel echt ik wilde daar ook nooit aan, heb een hekel aan uien, maar toen ik zwanger was en ook geen medicijnen ervoor kon gebruiken, heb ik het toch ook maar eens gedaan en werkelijk, het werkt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72957413
och wat zielig voor Senna

Vanmiddag hebben we de echo voor Tess d'r heupjes..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72957633
omg wat een kutnacht
vriendlief is zelfs naar de bank vertrokken
mevrouw deed hazeslaapjes van 10! minuten
pi_72957651
oei, das niet zo prettig KD!
Kan je vandaag niet af en toe een beetje bijslapen??

hoe isset met je zusje?

Ik ga ff een foto crossposten hoor.. vind 'm zo leuk en lief

Mijn kleine lachebekkie O +
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72957669
quote:
Op maandag 21 september 2009 08:00 schreef Vicky het volgende:
oei, das niet zo prettig KD!
Kan je vandaag niet af en toe een beetje bijslapen??

hoe isset met je zusje?

Ik ga ff een foto crossposten hoor.. vind 'm zo leuk en lief
[ afbeelding ]
Mijn kleine lachebekkie O +
wat een lolbroek ze krijgt steeds meer fijne trekjes in r gezichtje..niet zo babybabybaby
(en sterkte met de echo straks)

hier eh niet bijslapen..wil zo graag naar de jaarmarkt vandaag
(verhaal van mijn zusje niet meegekregen ? .. niet zwanger! nooit geweest! (zwangerschapstest gejat van haar schoonzus die wel zwanger is waarschijnlijk.
pi_72957680
oei.. ja dan wordt het lastig bijslapen..

Het babybaby is er idd helemaal af bij Tess...

Het einde van je zusje heb ik neit meegekregen.. jeetje zeg, wat triest van d'r!! Hele huis op stelten, diverse instanties ingeschakeld en eigenlij kvoor jan L*L
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72957695
nou, nogal! zelfs in een crisisopvang gezeten! ik heb r iig niet meer gesproken sinds ik t weet en dat hou ik nog even zo
  maandag 21 september 2009 @ 08:09:01 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72957709
quote:
Op maandag 21 september 2009 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
(verhaal van mijn zusje niet meegekregen ? .. niet zwanger! nooit geweest! (zwangerschapstest gejat van haar schoonzus die wel zwanger is waarschijnlijk.
ooh! Dat meen je niet... Ik heb het ook gemist (het einde dan). Wat zullen jullie kwaad zijn geweest! (en opgelucht)
pi_72957749
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Kleurdoos op 21-09-2009 08:35:12 ]
pi_72957752
ik haal t zo weer weg
pi_72957808
Jeutje KD, dat had ik ook nog niet meegekregen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72957946
Oh wat zielig voor Senna dat ze zo in paniek raakt

KD dat meen je niet! Oh en veel plezier op de jaarmarkt en hopelijk kom je vannacht wel aan slapen toe!

Timo heeft hele erge diarree nu en ik maak me uiteraard meteen vreselijke zorgen. Ik heb de huisarts meteen maar even gebeld, die belt me vanmiddag terug..
pi_72958012
Bar, als we ze nou een beetje laten middelen, hebben we er allebei 1 of 2 per dag .

Stiemie, wat lekker dat Esmee zo tevreden is!

Oeke, wat voor neusspray gebruik je dat het maar 3 keer per dag mag? Ik dacht dat gewone zoutoplossing vaker mocht...
Arme Ko, knap maar gauw weer op mannetje!

Juup, Iris krijgt borstvoeding en poept dus ook weinig .

Tess, kleine rebel... bij mama zit er gewoon hetzelfde in de fles hoor
Vicky, succes met de echo! Leuke lachfoto!

Miss_sly, dat lijkt me naar.

KD, wat een nacht...

Chan, beterschap voor Timo
Fake it till you make it...
pi_72958241
quote:
Op maandag 21 september 2009 08:39 schreef Chan het volgende:
Oh wat zielig voor Senna dat ze zo in paniek raakt

KD dat meen je niet! Oh en veel plezier op de jaarmarkt en hopelijk kom je vannacht wel aan slapen toe!

Timo heeft hele erge diarree nu en ik maak me uiteraard meteen vreselijke zorgen. Ik heb de huisarts meteen maar even gebeld, die belt me vanmiddag terug..
diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers

maar sterkte

en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
pi_72958690
Lachebekkie Tess
En ik zag ook lieve Amelie en Merel langskomen, nice!

Chan, gewoon lekker vaak aanleggen als je vermoedt dat hij diarree heeft. Zolang hij nog goede plasluiers heeft hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Maar da's natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan

Oeke, heeft de ui geholpen?

Karin en Stiemie, hopelijk breekt er nu gauw een rustigere periode voor jullie aan nu het hele geklooi van de bv die niet goed lukt en het kolven voorbij is. Geniet van jullie kleintjes, Lars en Esmee hebben veel meer aan relaxte mama's dan aan stress en verdriet

Grasjes, wat knap van je meisje!

Arme Senna... Inderdaad misschien dromen/ verwerken? Of groeipijn??

Het feestje van gister was leuk
Goed weer, dus lekker in de versierde tuin kunnen zitten. Ondanks dat er een aantal mensen niet geweest zijn vanwege het overlijden van die vriend die van de week begraven is was het erg gezellig. Sommige aanwezigen kennen mij al vanaf dat ik Toby's leeftijd heb! Veel eten, leuke kado's gekregen en Toby heeft zich goed gedragen. Hij wilde wel vaak drinken en heeft nog een poos in de draagdoek bij me geslapen. Toch wel druk voor hem geloof ik. En oh ja, mijn eerste slokjes alcohol sinds laaaaaange tijd: champagne
.... met gevoel voor drama....
pi_72960581
Ik kwam er van de week achter dat we een kloon hebben gemaakt van Leander zijn papa!!

Ik liet de foto van R als baby aan mijn moeder zien en die zei: Jemig wat voor oud pakje heeft Leander daar dan aan
Haha R helemaal trost natuurlijk!!

Krijg Leander er niet helemaal op zoals R erop staat maar kijk
Zelfde manier van haargroei, zelfde gezichtsuitdrukking. Gewoon alles!!

[ Bericht 15% gewijzigd door MeNicole2 op 21-09-2009 11:52:49 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72960615
Ik heb er net bijna een hele fles ingkregen... nou ja. op 20 cc na dan
En nu ligt de kleine dame voor pampus in de wipper...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72960813
Tess lieve foto , enne wel je flesjes leegdrinken he ook bij mama, zelfs bij mama !!!

Chan laat Timo maar lekker drinken.
Kobus dat je neusje maar snel weer open mag zijn.
Grasjes wat goed van je dochter

Senna niet zo heftig dromen hoor

pffff een nacht achter de rug van een uur slapen een half uur voeden...
geloof dat Roy meelift op onze beroerdheid (beide papa en mama snip verkouden en grieperig)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72960862
oei das een pittig nachtje Bar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 september 2009 @ 11:12:13 #121
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72961156
Wat een leuke foto's!

Fijn Vicky dat Tess zo lekker gegeten heeft.

Een voor de mama's met een slechte nacht.

Hier ook een snip verkouden papa, hoop dat ie Joep niet aansteekt. Bah, morgen weer werken na 19 weken bij mijn kereltje te zijn geweest.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72962101
Nijna, de dokter zei 3 x maar op de handleiding staat 3 - 6 keer, dus we hebben het wat vaker gedaan.

Ui onder het bed hielp wel, denk ik.

Miss, wat zielig dat Senna zo in paniek kan zijn. Hier hebben we wel gehad dat Ko af en toe ineens heel bang keek en ook ging huilen. Het enige wat je kunt doen is vasthouden denk ik. Maar het breekt je hart.
Denk dat het inderdaad met een nieuw bewustzijn te maken heeft.

Kleurdoos, dat had ik ook even niet mee gekregen. Lekker zeg!

Kersjes, Champagne!

meNicole, wat lijken ze op elkaar zeg!

moeilijk Seilram.

Ko vind de Bibi speen lekker!
En hij is heel boos dat hij ziek is. Huilen, schreeuwen en echt heel chagerijnig kijken. Ik heb de Luuf gehaald en ik denk dat we hem zo in bad doen en dan lekker insmeren.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72962201
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Vicky het volgende:
oei das een pittig nachtje Bar!
Ja acht, kon toch al niet zo lekker slapen doordat alles bij mij ook dicht zat,dus opzich is het niet zo heel erg
Vond het sneu voor Roy, omdat hij echt al een dikke week snachts lekker slaapt, en nu dus aldoor wakker werd, en toch best wel honger ook had

Vandaag maar beetje rustig aan doen met z'n 3tjes
pi_72962933
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:

Ik bedoelde dat ze net als het kind van Juup, ook weinig poept , niet dat t door de bv zo weinig is .
8 op een dag hoef ik er dan ook weer niet, maar iets vaker dan ze nu doet zou volgens mij voor haarzelf ook wel prettig zijn, want het lijkt vaak net als er weer ongeveer een week voorbij is dat ze huileriger enzo is en last heeft van iets...
pi_72963236
Goh wat lief zijn jullie allemaal, ik moet er gewoon van huilen. Het voelt zo dubbel nog.
Lars heeft gisteravond voor het eerst kv gehad, en dat ging goed.
Hij heeft er goed op geslapen.

Stiemie (of anderen die het weten) hoeveel geef jij in de fles?
Ik had Icare gebeld, die zeiden 65 cc met ruim 2 schepjes. Maar dat is zo lastig te realiseren.
Hoe zouden jullie dat doen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 21 september 2009 @ 12:32:30 #126
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72963448
Karin en Stiemie wat jammer (voor jullie) dat jullie over moet gaan naar flesvoeding. Wat betreft je vraag Karin: 65 is erg lastig te maken. Ik zou gewoon 60 maken met 2 schepjes. Kijken hoe dat gaat. Heeft hij er te weinig aan, dan kun je 90 maken met 3 schepjes en dan drinkt Lars gewoon wat hij nodig heeft. Ik zou zelf niet gaan "klooien" met ruim of dat soort termen.
Make love, not war ☮
  maandag 21 september 2009 @ 12:38:21 #127
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72963606
Karin, wat balen als je zo graag bv wil geven en je nu op kv zit, maar je moet maar zo denken Lars heeft meer aan een ontspannen moeder dan aan een gestreste moeder.

Hoe zwaar is Lars?? Anders kan je gewoon de regel gebruiken van 150 ml per kg lichaamsgewicht en dat verdelen over het aantal voedingen wat hij krijgt.
Wij deden dan altijd 60 met 2 of 75 met 2 1/2 en anders wordt het 90 met 3. 15 ml is een half schepje zo bouwden wij het een beetje op.

Ik ben helemaal into de kv met de tweeling ben ondertussen een wandelde vraagbaak daarover ook bij vriendinnen mocht je iets willen weten dan weet je me te vinden
pi_72963742
Balen Seilram, all good things come to an end... Alvast veel succes morgen!

Oeke, hier ook 2 fans van Bibi-spenen. Hopelijk knapt Kobus wat op van zijn badje, ziekjes zijn is ook helemaal niet leuk
  maandag 21 september 2009 @ 12:51:30 #129
114177 Diaan73
pi_72963934
Lennon is ook Bibi-spenen fan Hij wil ook geen andere soort speen. ik vind die van de Difrax veel stoerder

voor de zieke kindjes.

miss_sly, hoe gaat het vandaag met Senna?
Make love, not war ☮
pi_72964984
Goeiemiddag allemaal! Telkens als ik ontdek dat er weer een nieuw babietjestopic is geopend moet ik weer 3 pagina's verder lezen, pfff!

In iedergeval welkom Stiemie met Esmee, mooi meisje met een mooie naam!
Wat naar dat je wel BV wilde gaan geven maar dat het niet zo gaat als je wilt. En voor Karin hetzelfde verhaal. Maar genieten is vooral belangrijk, dus dan maar KV en daar worden ze heus net zo groot en sterk van!

Vicky vanmiddag echo van Tess' heupjes, hopelijk is alles gewoon goed! Wat een mooi lachebekje is ze trouwens!
En Huup met nog zo'n mooi lachebekje, kwam bij jouw vandaag de fysio niet langs voor de houding van A.?
pi_72965442
Onrustig beebje hier en ik was juist zelf even heel erg hard toe aan een uurtje tijd voor mezelf . Maar als Iris straks eindelijk (hopelijk) slaapt dan moet Mirte weer uit bed, dus geen mama-tijd vandaag.
pi_72965656
Wat een lieve reacties allemaal zeg Zoals Karin al zegt het blijft erg moeilijk om je erbij neer te leggen, maar de reacties helpen wel enorm.

Karin wij geven nu 50 ml per voeding. 65 ml is trouwens 60 ml met 2 schepjes erbij toch?

Esmee is echt zo'n tevreden meisje nu ze kv krijgt, het is echt zo'n verschil met de kraamtijd van Linde.
pi_72965919
Wat fijn dat Esmee en Lars het zo fijn doen nu! Goede beslissing dus

huup, hoe was de fysio?

Vicky succes met de echo.

Bar pittige nacht idd. Beterschap

Senna heeft geen paniekaanvallen meer gehad. Vandaag weer slecht met slapen, maar nu ligt ze uitgeteld in een of andere vage manier opgekruld in mijn arm te slapen in mijn arm zo schattig, ik schoot helemaal vol
rond half 5 komt er kraamvisite, maar zowel Senna als ik zijn nog niet eens aangekleed; zoveel gesoebat vanaf dat ze wakker was totdat ze weer sliep dat we daar nog niet aan toegekomen zijn even kijken wanneer ze wakker wordt en hopen dat ze niet te vroeg komen, voor schaap thuis is (schoonouders en oom en tante van schaap ontvang ik liever niet in pyjamajasje ).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72965952
he miss wat eng en ook wel sneu als Senna dan zo paniekerig huilt gelukkig dat ze zich wel goed laat troosten.

En Bar wat een nacht!

Kers, fijn dat het feestje zo leuk was

Hier is idd vanmorgen de fysio langs geweest voor de voorkeurshouding. Alle gewrichtjes zitten goed in de kommen gelukkig en haar ruggegraatje liep nog recht. De heupjes moeten in de gaten gehouden worden maar het was volgens haar niet direct noodzakelijk om er een echo van te maken, gewoon bij het cb laten controleren was genoeg.
En verder hebben we een set oefeningen opgekregen die we met haar moeten gaan doen, simpele oefeningen wel hoor, goed te doen enzo. En volgende week komt ze weer langs om te zien hoe het gegaan is enzo.
Het komt er eigenlijk op neer dat ze de laatste paar maanden zwangerschap steeds in dezelfde houding met haar hoofd/nek in mn bm heeft gezeten waardoor de ene kant spiertjes in haar nek iets strakker en korter is, daarom trekt ze haar hoofdje naar die kant want de andere kant op kost teveel moeite. Dus met die oefeningen gaan we die andere kant een beetje trainen en wat soepeler maken, is de bedoeling.

En nu ligt ze heel hard te knetteren door de babyfoon omg...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72966437
gelukkig Huup dat het eigenlijk met simpele oefeningen goed moet komen.
Geniet maar fijn zo samen van de babygym

Miss_sly appart he in wat voor houdingen die kleintjes soms kunnen slapen.
En jullie vinden vast wel een moment om jullie om te kleden

Nijna, hopelijk morgen wel een mama momentje
  maandag 21 september 2009 @ 14:31:48 #136
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72966942
zo ik heb weer even tijd om bij te lezen en te reageren. Welkom Lars en Esmee en Toby en alle andere beebs die ik vergeten ben die tjdens mijn vakantie zijn geboren!

Morris is een beetje ziek, had een luchtweginfectie. En zijn oortjes zijn een beetje rood, maar nog niet ontstoken. Flesjes gaan er met moeite in. Maar goed, het gaat alweer wat beter.

Vrijdag bij het cb was meneer 7,2 kilo en 67 cm!
Geen wonder dus dat hij zowat geen kleren meer had die hij past.

En gisteren is hij zomaar op zijn buik gerold op bed. Hij was er zo van van slag dat ie meteen begon te brullen!

De vakantie was helemaal top. Ik vond het zo leuk om met die kleine man al lekker eruit te zijn. Vliegen ging prima, het was echt helemaal ok!
Ik zal snel wat foto's in het topic zetten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_72967084
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is ook Bibi-spenen fan Hij wil ook geen andere soort speen. ik vind die van de Difrax veel stoerder

voor de zieke kindjes.

miss_sly, hoe gaat het vandaag met Senna?
idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vond
  maandag 21 september 2009 @ 14:40:15 #138
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72967214
Wat gaat Morris hard! En wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad!

Ach, miss_sly, anders trek je snel een jogging broek aan kan ook prima toch?!

Karin, welkom hier! Ik heb helemaal gemist dat jij al bevallen bent geloof ik

Huup, fijn dat de fysio is geweest. Toch een geruststelling dat het niets ernstigs is... nou ja, ernstig in de zin van iets blijvends ofzo, if joe snep wat i mien. Ik vond die oefeningen doen altijd best gezellig.

Dank voor de sterke wensen Komt vast goed morgen, maar zal wel even wennen zijn.
pi_72967387
Tess d'r heupjes zijn helemaal goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72967392
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

idd! Elin wil ook alleen bibi terwijl ik de difraxjes zo cute vond
Willow ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72967512
Tess ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72967630
Mijn eerste post hier...

Ik ben al een tijdje aan het meelezen, met name in dit topic omdat ik een zoontje van 10 weken heb. Het is fijn om jullie verhalen te lezen en omdat ik zoveel herken heb ik toch maar besloten om me te registreren zodat ik ook af en toe kan reageren! En misschien een vraagje te stellen....

Huuphuup: ik ben toevallig vandaag ook bij de kinderfysio geweest met hetzelfde probleem. Bij ons werd ook gezegd dat het komt omdat hij in een bepaalde houding heeft gezeten in de baarmoeder. Ze vond de afplatting wel erg, maar we moeten ook oefeningen doen. En volgende week gaat ze kijken of er een wervel scheef zit.

Zijn er nog mensen die de ervaring hebben dat de oefeningen helpen? Mijn zoontje heeft nl wel een erg sterke voorkeur.
  maandag 21 september 2009 @ 14:57:11 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72967709
Tichi, welkom hier!

Morris wil dan weer alleen Difrax spenen, maar wel een slag groter dan bij zijn leeftijd hoort. Hij houdt van een mondje vol.
voor Tess! Gelukkig maar!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 21 september 2009 @ 14:58:19 #144
248986 MamaNik
pi_72967740
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef innepin het volgende:

[..]

Willow ook
Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
pi_72967984
voor Tess haar heupjes!

Iris gaat ook voor bibi . Waarom maakt difrax die spenen niet gewoon wat korter, volgens mij is dat het euvel namelijk... of bibi moet leukere schildjes maken .
  maandag 21 september 2009 @ 15:13:41 #146
248986 MamaNik
pi_72968203
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Nijna het volgende:
voor Tess haar heupjes!

Iris gaat ook voor bibi . Waarom maakt difrax die spenen niet gewoon wat korter, volgens mij is dat het euvel namelijk... of bibi moet leukere schildjes maken .
En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppen diegene die dat uitvind ik volgens mij echt multimiljonair.
pi_72968316
Tess goedzo!

Spenen? Ik heb hier alleen die ene die in die doos zat? i love mama ofzo staat erop? Ze hoeft hem maar heel af en toe, geen pijl op te trekken eigenlijk maar voorlopig vindt ze die wel goed geloof ik. Die met die leuke plaatjes heb ik ook gezien zitten erg toffe tussen

Tichi welkom!
ik weet uiteraard niet of de oefeningen hier heel erg aan gaan slaan maar tegen mij is wel gezegd dat het schedeltje nog heel erg zacht is en dat zoiets erg snel af kan platten, maar dus ook weer erg snel recht kan trekken. De fysio komt ook volgende week weer terug om te zien of ze al resultaat merkt enzo ook. Dus ik denk dat een weekje consequent die oefeningetjes doen al wel verschil zal maken voor de lengte en stijfheid van het nekspiertje. Als het goed is, is daarmee uiteindelijk al de helft gewonnen, als je kindje daarna soepel op allebei de kanten draait met t koppie dan is het makkelijker om die afplatting verder aan te pakken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72968345
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef MamaNik het volgende:

[..]

En waarom vind niet iemand een speen uit die bij pasgeborenen gewoon in hun mond blijft zitten zodat je niet elke 10 sec die speen opnieuw erin moet stoppen diegene die dat uitvind ik volgens mij echt multimiljonair.

maar hoe...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72968400
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

maar hoe...
Duct tape... ?
pi_72968546
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef tichi het volgende:

[..]

Duct tape... ?

hahaha

das bijna nog erger dan dat ene meisje met dr speen met etherische eauliejen erin, zodat de baby de etherische eauliejen inhaleert en rustig wor...
je kon zien dat die juryvoorzitter daar idd van schrok. En ik hoop niet dat dat meiske met dat idee kwam omdat dat bij haar thuis zo gebruikt wordt ofzo kan nooit goed zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72968631
Huup, dat heb ik ook gezien. Volgens mij was ze ook nog zeer verbaasd dat het geen goed idee was... ;-).

Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
  maandag 21 september 2009 @ 15:40:53 #152
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72968946
Vicky, die rode vlekken/vlekjes bij Tess kunnen ook van de koorts komen (zonder dat het vijfde of zesde ziekte hoeft te zijn). Het is dan een doorgeschoten reaktie van het lichaam op hetgeen de koorts veroorzaakt heeft. Is hier ook eens gebeurd.

Mijn zoon "leest" mee, ziet de smilies en zegt: "Hee Pekmen, waar zijn de witte stipjes, zijn die al opgegeten?" bij deze smiley
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  maandag 21 september 2009 @ 16:12:02 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72969857
Weer goedgekeurd bij het cb. De scores: Max 60 cm en 5555 gram, Tygo 60,5 cm en 5425 gram. Jihaa! Alles primadeprima, helemaal volgens de curve. Over het niet leegdrinken van de flessen hoeven we ons helemaal geen zorgen te maken, ze groeien goed en blijkbaar hebben ze dan genoeg gehad.
Prikken waren wel weer vervelend, de vorige keer kregen ze aan t begin vd avond verhoging en later koorts, we zullen zien hoe t deze keer zal gaan. Zetpil hebben we in huis *check*.
Vanaf nu mogen we ook lekker naar t zwembad met de mannen, drie keer raden wat wij komend weekend gaan doen

Zo nu maar eens even bijlezen. Ik zie dat t bij jullie nog steeds niet helemaal lekker gaat Vicky? Tess nog steeds niet fit?
  maandag 21 september 2009 @ 16:12:42 #154
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72969879
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Nijna het volgende:

Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
Wij hebben er een knuffeltje aan vastgemaakt. Dat werkt (meestal )
  maandag 21 september 2009 @ 16:16:03 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72969988
Karin ! Je kiest voor Lars en dat doen alle mama's die het beste met hun kindje voor hebben, vergeet dat niet!

Stiemie, balen dat het niet lukt, maar.... (zie boven)
  maandag 21 september 2009 @ 16:22:13 #156
248986 MamaNik
pi_72970217
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef tichi het volgende:

[..]

Duct tape... ?
Had zelf ook al bedacht dat die 2 gaatjes in een bibi speen er ook niet voor niks zitten, klein elastiekje leek mijzelf ook al een goede optie toen. Vooral met de 2 jongens pff heb hele slijtplekken in mijn houten vloer zitten van het heen en weer lopen van mijn bed naar de wiegen van de jongens
pi_72970229
hier de speen van avent maar dan wel met lichte tegendruk van mama of papa
pi_72970251
Welkom Tichi.

Memmel mag lekker shoppen voor Morris
Beter gezegd "moet", zo'n kleintje in slechts een luier... da's toch veel te koud nu!

Miss_Sly, soms heb je van die dagen... Aankleden heeft dan totaal niet de prioriteit.

Huup, hopelijk slaan de oefeningen aan. Zolang Amelie het maar niet vervelend vindt is het niet erg toch?

Hoera voor Tess d'r heupjes!

Hier een zeer onrustig kleintje. Misschien toch nog vanwege de drukte van gister?
  maandag 21 september 2009 @ 16:37:54 #159
114177 Diaan73
pi_72970794
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen

Tichi, welkom hier!!

Vicky en Huup wat fijn dat alles goed is
Make love, not war ☮
  maandag 21 september 2009 @ 16:42:30 #160
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72970986
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen

Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
  maandag 21 september 2009 @ 16:45:44 #161
114177 Diaan73
pi_72971082
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen

Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.

Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....
Make love, not war ☮
pi_72971486
ik heb vandaag nieuwe zootjes voor r gekocht
heel mooi antraciet
pi_72971608
Zootjes?

Graeme vind alle speentjes wel goed eigenlijk, zolang het maar zo´n kersvorm is en niet die dental. Meestal heeft hij die van Difrax. Daar zitten ook 2 gaatjes in het schildje, je zou er haast elastiekjes door doen en dan zo achter de oortjes he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 21 september 2009 @ 17:30:50 #165
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72972655
Een dikke voor de heupjes van Tess.

Hier geen spenen. Het duimen is ineens ook stukken minder dan vorige week. Af en toe wel een vinger in zijn mond, maar niet meer 24/7 zeg maar. Hij is wel vreselijk aan het kwijlen zeg. Ik blijf vegen met een spuugdoekje

Welkom Tichi! En nog gefeliciteerd

En de tweeling zo goed gegroeid!!

Ow en moet nog even iets vertellen. Joep kan zichzelf op zijn zij gooien

[ Bericht 8% gewijzigd door seilram op 21-09-2009 17:52:01 ]
pi_72973483
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!

Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!

Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?

Joepie voor Joep!
pi_72974188
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!

Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!

Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?

Joepie voor Joep!
ook..en lekker warm met sokken voor in de draagdoek
pi_72974681
Oh leuk die zootjes!
Joep! wat knap!
En natuurlijk ook nog voor Tess en Welkom voor Tichi!

Wij doen sinds een paar dagen johannesbroodpitmeel door Graeme zn voeding omdat hij zoveel spuugde en dat helpt ook heel goed. Maar nu poept hij ineens 3 keer per dag, ipv 1 keer per dag. En zijn poep is ook heel dun en echt heel erg geel en het stinkt Echt zo´n zure kots lucht Is dat normaal met Johannesbroodpitmeel?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 september 2009 @ 18:34:49 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72974699
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen

Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.

Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....
hier ook bibi spenen, en dat speentje zonder ring is speciaal om te slapen, maar ik heb ze liever mét ring, die verdwijnen minder snel achter het bedje

straks even bijleven, jouw post sprong er even uit voor mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72975381
Joep, wat goed!

Vicky, wat fijn dat Tess haar heupjes in orde zijn!

Huup, gelukkig is alles in principe goed, en moet het met simpele oefeningen te verhelpen zijn. Fijn!

Tessie, wat fijn dat hij niet meer spuugt, vervelend van de poep. Misschien een overgangsding?

Welkom Lucas en mama.

Ehm, ik ben vast veel vergeten....

Veel dank voor alle tips.
De ui, de babyluuf hebben geholpen denk ik. Ko protesteerde hevig tegen de Luuf maar daarna viel hij in een lange slaap en dat heeft hem goed gedaan.

Vanochtend ook een Bibi speen gekocht, nav een tip van Vicky, en dat is de bom! Meneer geniet ervan, we hoefden hem net rond te dragen of wat ook, gewoon relaxed liggen met de speen en naar zijn handjes kijken en weer in slaap gevallen!
Hij ademt nog wel zwaar, maar volgens mij hebben we het ergste gehad.
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
pi_72976823
Fijn dat de luuf aanslaat Oeke!
En een voor de Bibispeen

Wat goed van Joep!!
Welkom Tichi!
Fijn dat ie niet meer spuugt Tessie. Ik herken het niet hor van de JPM.. bij Amber hadden we juist poepproblemen erdoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 september 2009 @ 19:52:28 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72977598
Welkom Tichi!

Oeke, wat fijn dat Kobus weer aan de beterende hand is...! En erg fijn dat de speen helpt.. Heb je de doos van Prenatal niet gehad? Daar zat nl een bibspeen in (bij mij tenminste wel). Wij hebben een speen zonder ring, wat is eigenlijk het voordeel van een ring aan de speen??

Wij gaan komend weekend zwemmen Ben benieuwd hoe ze t vinden. Iemand nog tips voor een 1e keer?
  maandag 21 september 2009 @ 19:54:31 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72977685
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:

Zonet 37.8 en 37.6, valt nog mee dus. Ze hebben goed gedronken en liggen nu weer lekker in bed.
Zijn er trouwens mensen met ervaring met de forte voeding? Wij mogen t M. gaan geven in de laatste fles, omdat hij zo slecht doorslaapt sinds vier weken. Wij dachten te beginnen met 3 scheppen omneo en 3 scheppen forte.
pi_72977733
Leuk Mikoxx!! Heb eigenlijk maar 1 "tip": blijf niet te lang in het water. Een kwartiertje is meestal al genoeg. Kijk goed naar handjes en lipjes. Worden ze blauw, ga dan het water uit en kleed ze aan.

En een ring aan een speen maakt het wat makkelijker om er een spenenketting aan vast te maken.. verder zie ik eigenlijk geen voor/nadelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 september 2009 @ 20:03:33 #175
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72978043
Oeke, wat fijn dat de Luuf wat oplucht. Naar zeg, zo'n kleintje wat snip verkouden is. Beterschap voor hem!

Mikoxx, wat Vicky zegt. Niet te lang en voorzicht laten kennis maken met het water. Langzaam erin.

Dank voor alle juichen Ik zit hem ook aan te moedigen om verder te rollen, maar dan kijkt ie me aan alsof ik zot ben
pi_72978209
Leuk Mikoxx, zwemmen! Dat wilde ik ook gaan doen, maar ik wacht nog maar een weekje. Ik hoop wel dat hij dan nog in zijn leuke zwempakje past.

Fijn dat de jongens geen hoge koorts hebben! Wat zijn ze lekker gegroeid trouwens.

Die speen hadden we ook, maar die vond hij niet fijn, dus weggegooid en een difrax speen gekocht. Nou, daar vond hij ook niets aan. En nu hij al 15 weken is vind hij de bibi speen toch wel lekker.
pi_72978862
Het bleek de 6de ziekte te zijn trouwens! Dus, maar goed, geloof dat het nu weer beter gaat.

Met Mila gaat alles goed, ze is zo lief en leuk en schattig
pi_72979271
We hadden net weer een poepluier , ze had een beginnetje gemaakt, maar dat zat allemaal zo vast geplakt (althans zo zag het eruit) dat er niks meer verder uit kwam... dus even gepoetst en toen kwam er nog meer. Ze lijkt ook weer wat rustiger nu.
  maandag 21 september 2009 @ 20:39:01 #179
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72979631
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.

Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk )?
pi_72979744
lekker op de arm houden!
zwemring is pas leuk als ze veel ouder zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72979805
gezellig zwemmen met je kindertjes Mikoxx
  maandag 21 september 2009 @ 21:06:57 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72980883
Heerlijk zwemmen Mikoxx!
Wij gaan binnenkort wel weer eens denk ik! ('k hoop volgend weekend)

Maarten heeft het erg goed gedaan bij mijn ouders, ik was zelf weer erg blij hem te zien vanmiddag en nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje te slapen! Hij was erg moe vanavond toen we om 19.00 gingen rijden naar huis, maar na een uur in de auto was hij nog steeds klaarwakker dus meteen een flesje en toen slapen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72981019
gelukkig is hij weer thuis marie
pi_72981771
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers

maar sterkte

Ik geef bv en ik vond het er inderdaad ook altijd als diarree uitzien, maar dit was zo dun als water met een kleurtje.. Maar ik wist dat het kon gebeuren vanwege de vaccinatie die hij vorige week gehad heeft.. De huisarts zei dat we het vandaag mochten aankijken en als het morgen nog niet weg is moet ik weer bellen.. Behalve dan als hij helemaal leeg zou lopen vandaag, dan meteen weer bellen, maar sinds de waterluier van vanmorgen heeft hij niet meer gepoept gelukkig.
pi_72982314
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi )

Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 september 2009 @ 21:42:09 #186
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72982459

[ Bericht 37% gewijzigd door Hi_flyer op 22-09-2009 09:42:59 ]
pi_72983223
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72983314
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef mikoxx het volgende:
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.

Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk )?
Gepoetst als in schoongeveegd met billendoekjes .
Ze heeft nu zo'n beetje maandag als poepdag...

Leuk zwemmen, je kan de zwemring meenemen en dan kijken wat je prettiger vindt, ik vond op de arm leuker toen Mirte nog zo'n ukkie was en later met van die zwembandjes om de armen.
Die ring hebben we maar 1 of 2 keer gebruikt.
  maandag 21 september 2009 @ 22:02:00 #189
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72983380
Hier ook een speen aan een knuffel vastgemaakt. Dan valt ie niet zo snel uit bed en hoef je dus niet midden in de nacht te liggen graaien onder het ledikantje, en hij kan hem zelf ook beter terug vinden in bed.
Ideaal!

Een aap heeft niet voor niets een staart.
pi_72983487
hahaha krijtlijk wat schattig

mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72983575
Mijn uk kan nog niet eens een speeltje vastpakken, dus een knuffel met speen naar de mond toe brengen vereist veeeeeeeels te veel hand-oog coordinatie.
pi_72983669
Vreselijk lelijk ding die knuffel-je-speen

Mikoxx wat een mooie scores! Wow! Ze groeien lekker he! En hopelijk krijgen ze niet teveel last van de prikken.
En lekker zwemmen dit weekend, waar ga je heen?
Volgens mij hadden wij Meike wel in de ring gedaan, dat vond ze prettiger als op de arm. Je kunt natuurlijk beide proberen. Bij Meike deden we na het zwemmen vaak een badjasje aan, meteen lekker warm.
En foto's maken he!

Miss Sly is het nog gelukt om in de kleren te zijn voor de visite er was?

Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
pi_72983699
Het is ook niet zo dat ze echt gaan knuffelen met de knuffel je speen. De bedoeling is dat die knuffel blijft liggen op 1 plaats waardoor de speen in de mond blijft. Hij is ook zwaarder onderaan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72983707
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi )

Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Als ik er rationeel naar kijk dan is er eigenlijk weinig aan de hand, maar sja met de voorgeschiedenis in mijn achterhoofd is het gewoon allemaal heel eng en erg schrikken inderdaad.. Ik sta constant op scherp bij elke druppel die zn lijfje verlaat, bang dat ie uitdroogt.. maar goed, we zullen er doorheen moeten en als het goed is, duurt het nog maar een paar dagen voordat de eerste vaccinatie helemaal achter de rug is.. En dan is het alweer bijna tijd voor de tweede..

Timo-foto'tje van vanmiddag, hij was met papa aan het spelen en keek heel geconcentreerd en lachte telkens
pi_72983861
Chan, wat ziet hij er goed uit! In je zwangerschap waren ze toen toch steeds bang dat hij niet goed groeide? Mooi ventje hoor, lekker koppie!
pi_72983956
Ah wat issie leuk Chan! Kan me goed voorstellen dat je het nu extra eng vind. Gelukkig is het bij die ene dunnepoepluier gebleven en heeft hij er verder niet zoveel last van, en van de volgende ook niet.
pi_72983970
ah gos wat een mannetje en dat lachen!
smelt je lief niet helemaal als hij dat ziet? B. kun je opvegen als ze naar hem lacht dat wordt wat als ze twee is en dr zin wil hebben

Begrijpelijk hoor dat je toch een beetje extra bezorgd bent. Ook al kun je het rationaliseren, het blijft een eng idee. Hopelijk is het snel over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72984625
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
Ik ben ook gestopt met bv omdat het niet goed ging. Ook een heleboel gerommel en vanalles geprobeerd. Uiteindelijk na 5 weken gaan afbouwen en na 6 weken was het klaar. Ik was er ook heel verdrietig over, maar het was uiteindelijk echt zo'n opluchting! Ik kon daarna echt genieten en was veel minder gestresst.

Ik hoop ook echt dat het voor jou ook zo wordt en dat je er snel vrede mee hebt!
  maandag 21 september 2009 @ 22:32:41 #199
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72984793
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha krijtlijk wat schattig

mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken
Daar heb je wel gelijk in, ik had de eerste maanden de speen er ook niet aan vast zitten. Toen zat aap nog vastgeklemd tussen het matrasje en de zijkant van de wieg zodat hij hem niet per ongeluk op zijn gezicht zou krijgen.

Ik hoor hier ook eigenlijk helemaal niet thuis, mijn zoontje is al bijna 18 mnd.
pi_72984799
Chan wat een lekker ventje heb je zeg!

Pff hier gisterenavond kraamtranen Alles, maar dan ook alles was reden voor tranen. Ben blij dat het voorbij is. En Esmee heeft na de voeding van 20 uur een plakmomentje. Dan wil ze alleen maar bij papa en mama liggen

Met zwemmen gebruikten we hier wel een zwemring. Anders had ik na een kwartiertje echt een lamme arm. Linde vond het overigens altijd zo leuk als ze haar dan tussen ons in heen en weer lieten drijven.
pi_72986825
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.

[ afbeelding ]
Helpt voor geen meter hier.
pi_72987120
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.

En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen