Wij hebben er een knuffeltje aan vastgemaakt. Dat werktquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Nijna het volgende:
Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
Had zelf ook al bedacht dat die 2 gaatjes in een bibi speen er ook niet voor niks zitten, klein elastiekje leek mijzelf ook al een goede optie toen. Vooral met de 2 jongens pff heb hele slijtplekken in mijn houten vloer zitten van het heen en weer lopen van mijn bed naar de wiegen van de jongensquote:
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigenquote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibiquote:Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen![]()
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doenquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
ook..en lekker warm met sokken voor in de draagdoekquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!
Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!
Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?
Joepie voor Joep!![]()
hier ook bibi spenen, en dat speentje zonder ring is speciaal om te slapen, maar ik heb ze liever mét ring, die verdwijnen minder snel achter het bedjequote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen
Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo![]()
En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.
Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....![]()
Zonet 37.8 en 37.6, valt nog mee dus. Ze hebben goed gedronken en liggen nu weer lekker in bed.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |