abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72968631
Huup, dat heb ik ook gezien. Volgens mij was ze ook nog zeer verbaasd dat het geen goed idee was... ;-).

Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
Fake it till you make it...
  maandag 21 september 2009 @ 15:40:53 #152
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72968946
Vicky, die rode vlekken/vlekjes bij Tess kunnen ook van de koorts komen (zonder dat het vijfde of zesde ziekte hoeft te zijn). Het is dan een doorgeschoten reaktie van het lichaam op hetgeen de koorts veroorzaakt heeft. Is hier ook eens gebeurd.

Mijn zoon "leest" mee, ziet de smilies en zegt: "Hee Pekmen, waar zijn de witte stipjes, zijn die al opgegeten?" bij deze smiley
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  maandag 21 september 2009 @ 16:12:02 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72969857
Weer goedgekeurd bij het cb. De scores: Max 60 cm en 5555 gram, Tygo 60,5 cm en 5425 gram. Jihaa! Alles primadeprima, helemaal volgens de curve. Over het niet leegdrinken van de flessen hoeven we ons helemaal geen zorgen te maken, ze groeien goed en blijkbaar hebben ze dan genoeg gehad.
Prikken waren wel weer vervelend, de vorige keer kregen ze aan t begin vd avond verhoging en later koorts, we zullen zien hoe t deze keer zal gaan. Zetpil hebben we in huis *check*.
Vanaf nu mogen we ook lekker naar t zwembad met de mannen, drie keer raden wat wij komend weekend gaan doen

Zo nu maar eens even bijlezen. Ik zie dat t bij jullie nog steeds niet helemaal lekker gaat Vicky? Tess nog steeds niet fit?
  maandag 21 september 2009 @ 16:12:42 #154
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72969879
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Nijna het volgende:

Speen met een elastiekje om het hoofd vastzetten net zoals je bij een masker doet met carnaval ;-)...
Duct tape en secondelijm lijkt me ook weer zo wat...
Wij hebben er een knuffeltje aan vastgemaakt. Dat werkt (meestal )
  maandag 21 september 2009 @ 16:16:03 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72969988
Karin ! Je kiest voor Lars en dat doen alle mama's die het beste met hun kindje voor hebben, vergeet dat niet!

Stiemie, balen dat het niet lukt, maar.... (zie boven)
  maandag 21 september 2009 @ 16:22:13 #156
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72970217
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef tichi het volgende:

[..]

Duct tape... ?
Had zelf ook al bedacht dat die 2 gaatjes in een bibi speen er ook niet voor niks zitten, klein elastiekje leek mijzelf ook al een goede optie toen. Vooral met de 2 jongens pff heb hele slijtplekken in mijn houten vloer zitten van het heen en weer lopen van mijn bed naar de wiegen van de jongens
pi_72970229
hier de speen van avent maar dan wel met lichte tegendruk van mama of papa
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72970251
Welkom Tichi.

Memmel mag lekker shoppen voor Morris
Beter gezegd "moet", zo'n kleintje in slechts een luier... da's toch veel te koud nu!

Miss_Sly, soms heb je van die dagen... Aankleden heeft dan totaal niet de prioriteit.

Huup, hopelijk slaan de oefeningen aan. Zolang Amelie het maar niet vervelend vindt is het niet erg toch?

Hoera voor Tess d'r heupjes!

Hier een zeer onrustig kleintje. Misschien toch nog vanwege de drukte van gister?
.... met gevoel voor drama....
  maandag 21 september 2009 @ 16:37:54 #159
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72970794
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen

Tichi, welkom hier!!

Vicky en Huup wat fijn dat alles goed is
Make love, not war ☮
  maandag 21 september 2009 @ 16:42:30 #160
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72970986
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen

Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
  maandag 21 september 2009 @ 16:45:44 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72971082
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen

Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.

Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....
Make love, not war ☮
pi_72971486
ik heb vandaag nieuwe zootjes voor r gekocht
heel mooi antraciet
pi_72971608
Zootjes?

Graeme vind alle speentjes wel goed eigenlijk, zolang het maar zo´n kersvorm is en niet die dental. Meestal heeft hij die van Difrax. Daar zitten ook 2 gaatjes in het schildje, je zou er haast elastiekjes door doen en dan zo achter de oortjes he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 21 september 2009 @ 17:30:50 #165
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72972655
Een dikke voor de heupjes van Tess.

Hier geen spenen. Het duimen is ineens ook stukken minder dan vorige week. Af en toe wel een vinger in zijn mond, maar niet meer 24/7 zeg maar. Hij is wel vreselijk aan het kwijlen zeg. Ik blijf vegen met een spuugdoekje

Welkom Tichi! En nog gefeliciteerd

En de tweeling zo goed gegroeid!!

Ow en moet nog even iets vertellen. Joep kan zichzelf op zijn zij gooien

[ Bericht 8% gewijzigd door seilram op 21-09-2009 17:52:01 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_72973483
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!

Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!

Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?

Joepie voor Joep!
pi_72974188
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!

Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!

Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?

Joepie voor Joep!
ook..en lekker warm met sokken voor in de draagdoek
pi_72974681
Oh leuk die zootjes!
Joep! wat knap!
En natuurlijk ook nog voor Tess en Welkom voor Tichi!

Wij doen sinds een paar dagen johannesbroodpitmeel door Graeme zn voeding omdat hij zoveel spuugde en dat helpt ook heel goed. Maar nu poept hij ineens 3 keer per dag, ipv 1 keer per dag. En zijn poep is ook heel dun en echt heel erg geel en het stinkt Echt zo´n zure kots lucht Is dat normaal met Johannesbroodpitmeel?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 september 2009 @ 18:34:49 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72974699
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen

Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.

Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....
hier ook bibi spenen, en dat speentje zonder ring is speciaal om te slapen, maar ik heb ze liever mét ring, die verdwijnen minder snel achter het bedje

straks even bijleven, jouw post sprong er even uit voor mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72975381
Joep, wat goed!

Vicky, wat fijn dat Tess haar heupjes in orde zijn!

Huup, gelukkig is alles in principe goed, en moet het met simpele oefeningen te verhelpen zijn. Fijn!

Tessie, wat fijn dat hij niet meer spuugt, vervelend van de poep. Misschien een overgangsding?

Welkom Lucas en mama.

Ehm, ik ben vast veel vergeten....

Veel dank voor alle tips.
De ui, de babyluuf hebben geholpen denk ik. Ko protesteerde hevig tegen de Luuf maar daarna viel hij in een lange slaap en dat heeft hem goed gedaan.

Vanochtend ook een Bibi speen gekocht, nav een tip van Vicky, en dat is de bom! Meneer geniet ervan, we hoefden hem net rond te dragen of wat ook, gewoon relaxed liggen met de speen en naar zijn handjes kijken en weer in slaap gevallen!
Hij ademt nog wel zwaar, maar volgens mij hebben we het ergste gehad.
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72976823
Fijn dat de luuf aanslaat Oeke!
En een voor de Bibispeen

Wat goed van Joep!!
Welkom Tichi!
Fijn dat ie niet meer spuugt Tessie. Ik herken het niet hor van de JPM.. bij Amber hadden we juist poepproblemen erdoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 september 2009 @ 19:52:28 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72977598
Welkom Tichi!

Oeke, wat fijn dat Kobus weer aan de beterende hand is...! En erg fijn dat de speen helpt.. Heb je de doos van Prenatal niet gehad? Daar zat nl een bibspeen in (bij mij tenminste wel). Wij hebben een speen zonder ring, wat is eigenlijk het voordeel van een ring aan de speen??

Wij gaan komend weekend zwemmen Ben benieuwd hoe ze t vinden. Iemand nog tips voor een 1e keer?
  maandag 21 september 2009 @ 19:54:31 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72977685
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:

Zonet 37.8 en 37.6, valt nog mee dus. Ze hebben goed gedronken en liggen nu weer lekker in bed.
Zijn er trouwens mensen met ervaring met de forte voeding? Wij mogen t M. gaan geven in de laatste fles, omdat hij zo slecht doorslaapt sinds vier weken. Wij dachten te beginnen met 3 scheppen omneo en 3 scheppen forte.
pi_72977733
Leuk Mikoxx!! Heb eigenlijk maar 1 "tip": blijf niet te lang in het water. Een kwartiertje is meestal al genoeg. Kijk goed naar handjes en lipjes. Worden ze blauw, ga dan het water uit en kleed ze aan.

En een ring aan een speen maakt het wat makkelijker om er een spenenketting aan vast te maken.. verder zie ik eigenlijk geen voor/nadelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 september 2009 @ 20:03:33 #175
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72978043
Oeke, wat fijn dat de Luuf wat oplucht. Naar zeg, zo'n kleintje wat snip verkouden is. Beterschap voor hem!

Mikoxx, wat Vicky zegt. Niet te lang en voorzicht laten kennis maken met het water. Langzaam erin.

Dank voor alle juichen Ik zit hem ook aan te moedigen om verder te rollen, maar dan kijkt ie me aan alsof ik zot ben
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')