abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 16:22:13 #156
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72970217
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef tichi het volgende:

[..]

Duct tape... ?
Had zelf ook al bedacht dat die 2 gaatjes in een bibi speen er ook niet voor niks zitten, klein elastiekje leek mijzelf ook al een goede optie toen. Vooral met de 2 jongens pff heb hele slijtplekken in mijn houten vloer zitten van het heen en weer lopen van mijn bed naar de wiegen van de jongens
pi_72970229
hier de speen van avent maar dan wel met lichte tegendruk van mama of papa
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72970251
Welkom Tichi.

Memmel mag lekker shoppen voor Morris
Beter gezegd "moet", zo'n kleintje in slechts een luier... da's toch veel te koud nu!

Miss_Sly, soms heb je van die dagen... Aankleden heeft dan totaal niet de prioriteit.

Huup, hopelijk slaan de oefeningen aan. Zolang Amelie het maar niet vervelend vindt is het niet erg toch?

Hoera voor Tess d'r heupjes!

Hier een zeer onrustig kleintje. Misschien toch nog vanwege de drukte van gister?
.... met gevoel voor drama....
  maandag 21 september 2009 @ 16:37:54 #159
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72970794
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Robin en Viggo ook! wat is het toch dat die Bibi de voorkeur hebben?
Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen

Tichi, welkom hier!!

Vicky en Huup wat fijn dat alles goed is
Make love, not war ☮
  maandag 21 september 2009 @ 16:42:30 #160
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72970986
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon het lekkerst zuigen

Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
  maandag 21 september 2009 @ 16:45:44 #161
114177 Diaan73
pi_72971082
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Goh, gek eigenlijk he? Hier ook bibi
Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen

Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.

Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....
Make love, not war ☮
pi_72971486
ik heb vandaag nieuwe zootjes voor r gekocht
heel mooi antraciet
pi_72971608
Zootjes?

Graeme vind alle speentjes wel goed eigenlijk, zolang het maar zo´n kersvorm is en niet die dental. Meestal heeft hij die van Difrax. Daar zitten ook 2 gaatjes in het schildje, je zou er haast elastiekjes door doen en dan zo achter de oortjes he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 21 september 2009 @ 17:30:50 #165
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72972655
Een dikke voor de heupjes van Tess.

Hier geen spenen. Het duimen is ineens ook stukken minder dan vorige week. Af en toe wel een vinger in zijn mond, maar niet meer 24/7 zeg maar. Hij is wel vreselijk aan het kwijlen zeg. Ik blijf vegen met een spuugdoekje

Welkom Tichi! En nog gefeliciteerd

En de tweeling zo goed gegroeid!!

Ow en moet nog even iets vertellen. Joep kan zichzelf op zijn zij gooien

[ Bericht 8% gewijzigd door seilram op 21-09-2009 17:52:01 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_72973483
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!

Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!

Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?

Joepie voor Joep!
pi_72974188
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:
Mikoxx, ik hoop dat je jongens geen koorts krijgen dit keer. Lucas had er, bij zijn eerste prikjes, ook erg last van. Fijn dat ze zo lekker groeien!

Ook heel fijn dat Tess' d'r heupjes goed zijn!

Leuk, die zootjes, KD, is dat voor als ze echt beginnen te lopen?

Joepie voor Joep!
ook..en lekker warm met sokken voor in de draagdoek
pi_72974681
Oh leuk die zootjes!
Joep! wat knap!
En natuurlijk ook nog voor Tess en Welkom voor Tichi!

Wij doen sinds een paar dagen johannesbroodpitmeel door Graeme zn voeding omdat hij zoveel spuugde en dat helpt ook heel goed. Maar nu poept hij ineens 3 keer per dag, ipv 1 keer per dag. En zijn poep is ook heel dun en echt heel erg geel en het stinkt Echt zo´n zure kots lucht Is dat normaal met Johannesbroodpitmeel?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 21 september 2009 @ 18:34:49 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72974699
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het mondstukje sluit wel beter aan dan die van de Difrax vind ik... misschien zit het ook deels daarin. Lennon gebruikt nu trouwens het ringetje aan de speen ook om op te bijten. Al heeft hij in bed een speen zonder zo'n ringetje. Hij speelt er ook mee en wil hem dan bij mij in de mond doen

Wat fijn dat alles goed was op cb met Robin en Vigo En ze groeien echt lekker!! Geen zorgen meer maken dus over dat ze te weinig drinken.

Memmel, Moris is ook lekker gegroeid zeg. Hij is bijna net zo zwaar als Lennon....
hier ook bibi spenen, en dat speentje zonder ring is speciaal om te slapen, maar ik heb ze liever mét ring, die verdwijnen minder snel achter het bedje

straks even bijleven, jouw post sprong er even uit voor mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72975381
Joep, wat goed!

Vicky, wat fijn dat Tess haar heupjes in orde zijn!

Huup, gelukkig is alles in principe goed, en moet het met simpele oefeningen te verhelpen zijn. Fijn!

Tessie, wat fijn dat hij niet meer spuugt, vervelend van de poep. Misschien een overgangsding?

Welkom Lucas en mama.

Ehm, ik ben vast veel vergeten....

Veel dank voor alle tips.
De ui, de babyluuf hebben geholpen denk ik. Ko protesteerde hevig tegen de Luuf maar daarna viel hij in een lange slaap en dat heeft hem goed gedaan.

Vanochtend ook een Bibi speen gekocht, nav een tip van Vicky, en dat is de bom! Meneer geniet ervan, we hoefden hem net rond te dragen of wat ook, gewoon relaxed liggen met de speen en naar zijn handjes kijken en weer in slaap gevallen!
Hij ademt nog wel zwaar, maar volgens mij hebben we het ergste gehad.
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72976823
Fijn dat de luuf aanslaat Oeke!
En een voor de Bibispeen

Wat goed van Joep!!
Welkom Tichi!
Fijn dat ie niet meer spuugt Tessie. Ik herken het niet hor van de JPM.. bij Amber hadden we juist poepproblemen erdoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 september 2009 @ 19:52:28 #172
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72977598
Welkom Tichi!

Oeke, wat fijn dat Kobus weer aan de beterende hand is...! En erg fijn dat de speen helpt.. Heb je de doos van Prenatal niet gehad? Daar zat nl een bibspeen in (bij mij tenminste wel). Wij hebben een speen zonder ring, wat is eigenlijk het voordeel van een ring aan de speen??

Wij gaan komend weekend zwemmen Ben benieuwd hoe ze t vinden. Iemand nog tips voor een 1e keer?
  maandag 21 september 2009 @ 19:54:31 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72977685
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef tichi het volgende:

Zonet 37.8 en 37.6, valt nog mee dus. Ze hebben goed gedronken en liggen nu weer lekker in bed.
Zijn er trouwens mensen met ervaring met de forte voeding? Wij mogen t M. gaan geven in de laatste fles, omdat hij zo slecht doorslaapt sinds vier weken. Wij dachten te beginnen met 3 scheppen omneo en 3 scheppen forte.
pi_72977733
Leuk Mikoxx!! Heb eigenlijk maar 1 "tip": blijf niet te lang in het water. Een kwartiertje is meestal al genoeg. Kijk goed naar handjes en lipjes. Worden ze blauw, ga dan het water uit en kleed ze aan.

En een ring aan een speen maakt het wat makkelijker om er een spenenketting aan vast te maken.. verder zie ik eigenlijk geen voor/nadelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 september 2009 @ 20:03:33 #175
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72978043
Oeke, wat fijn dat de Luuf wat oplucht. Naar zeg, zo'n kleintje wat snip verkouden is. Beterschap voor hem!

Mikoxx, wat Vicky zegt. Niet te lang en voorzicht laten kennis maken met het water. Langzaam erin.

Dank voor alle juichen Ik zit hem ook aan te moedigen om verder te rollen, maar dan kijkt ie me aan alsof ik zot ben
Niet mieten! Door gieten!
pi_72978209
Leuk Mikoxx, zwemmen! Dat wilde ik ook gaan doen, maar ik wacht nog maar een weekje. Ik hoop wel dat hij dan nog in zijn leuke zwempakje past.

Fijn dat de jongens geen hoge koorts hebben! Wat zijn ze lekker gegroeid trouwens.

Die speen hadden we ook, maar die vond hij niet fijn, dus weggegooid en een difrax speen gekocht. Nou, daar vond hij ook niets aan. En nu hij al 15 weken is vind hij de bibi speen toch wel lekker.
pi_72978862
Het bleek de 6de ziekte te zijn trouwens! Dus, maar goed, geloof dat het nu weer beter gaat.

Met Mila gaat alles goed, ze is zo lief en leuk en schattig
pi_72979271
We hadden net weer een poepluier , ze had een beginnetje gemaakt, maar dat zat allemaal zo vast geplakt (althans zo zag het eruit) dat er niks meer verder uit kwam... dus even gepoetst en toen kwam er nog meer. Ze lijkt ook weer wat rustiger nu.
Fake it till you make it...
  maandag 21 september 2009 @ 20:39:01 #179
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72979631
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.

Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk )?
pi_72979744
lekker op de arm houden!
zwemring is pas leuk als ze veel ouder zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72979805
gezellig zwemmen met je kindertjes Mikoxx
  maandag 21 september 2009 @ 21:06:57 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72980883
Heerlijk zwemmen Mikoxx!
Wij gaan binnenkort wel weer eens denk ik! ('k hoop volgend weekend)

Maarten heeft het erg goed gedaan bij mijn ouders, ik was zelf weer erg blij hem te zien vanmiddag en nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje te slapen! Hij was erg moe vanavond toen we om 19.00 gingen rijden naar huis, maar na een uur in de auto was hij nog steeds klaarwakker dus meteen een flesje en toen slapen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72981019
gelukkig is hij weer thuis marie
pi_72981771
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

diaree? geef je fv of bv?
want ik weet eigenlijk ook niet het verschil tussen bvpoep en fvpoep?
bpoep ziet er iig altijd diareeachtig uit..gele natte dunne zure luiers

maar sterkte

en Nijna, dat zegt weinig
Ei had soms wel 8 poepluiers op een dag
Ik geef bv en ik vond het er inderdaad ook altijd als diarree uitzien, maar dit was zo dun als water met een kleurtje.. Maar ik wist dat het kon gebeuren vanwege de vaccinatie die hij vorige week gehad heeft.. De huisarts zei dat we het vandaag mochten aankijken en als het morgen nog niet weg is moet ik weer bellen.. Behalve dan als hij helemaal leeg zou lopen vandaag, dan meteen weer bellen, maar sinds de waterluier van vanmorgen heeft hij niet meer gepoept gelukkig.
pi_72982314
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi )

Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 september 2009 @ 21:42:09 #186
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72982459

[ Bericht 37% gewijzigd door Hi_flyer op 22-09-2009 09:42:59 ]
pi_72983223
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.

ti amo piů di ieri ma meno di domani
pi_72983314
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef mikoxx het volgende:
'gepoetst'?? Wel fijn dat t een beetje op gang lijkt te komen nu, Nijna.

Thnx voor de zwemtips! Ik laat jullie weten hoe t was hoor! Oh, en op de arm houden of in de zwemring (en dan vasthouden natuurlijk )?
Gepoetst als in schoongeveegd met billendoekjes .
Ze heeft nu zo'n beetje maandag als poepdag...

Leuk zwemmen, je kan de zwemring meenemen en dan kijken wat je prettiger vindt, ik vond op de arm leuker toen Mirte nog zo'n ukkie was en later met van die zwembandjes om de armen.
Die ring hebben we maar 1 of 2 keer gebruikt.
  maandag 21 september 2009 @ 22:02:00 #189
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72983380
Hier ook een speen aan een knuffel vastgemaakt. Dan valt ie niet zo snel uit bed en hoef je dus niet midden in de nacht te liggen graaien onder het ledikantje, en hij kan hem zelf ook beter terug vinden in bed.
Ideaal!

Een aap heeft niet voor niets een staart.
pi_72983487
hahaha krijtlijk wat schattig

mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72983575
Mijn uk kan nog niet eens een speeltje vastpakken, dus een knuffel met speen naar de mond toe brengen vereist veeeeeeeels te veel hand-oog coordinatie.
pi_72983669
Vreselijk lelijk ding die knuffel-je-speen

Mikoxx wat een mooie scores! Wow! Ze groeien lekker he! En hopelijk krijgen ze niet teveel last van de prikken.
En lekker zwemmen dit weekend, waar ga je heen?
Volgens mij hadden wij Meike wel in de ring gedaan, dat vond ze prettiger als op de arm. Je kunt natuurlijk beide proberen. Bij Meike deden we na het zwemmen vaak een badjasje aan, meteen lekker warm.
En foto's maken he!

Miss Sly is het nog gelukt om in de kleren te zijn voor de visite er was?

Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72983699
Het is ook niet zo dat ze echt gaan knuffelen met de knuffel je speen. De bedoeling is dat die knuffel blijft liggen op 1 plaats waardoor de speen in de mond blijft. Hij is ook zwaarder onderaan.
pi_72983707
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
he Chan dat lijkt me toch wel schrikken hoor.
Fijn dat je morgen eventueel terug mag bellen naar de dokter, en ook prettig dat Timo niet nogmaals gepoept heeft. Hopelijk was het een eenmalige uitspatting (hihi )

Enne, doe es nieuwe Timo-foto's?
Als ik er rationeel naar kijk dan is er eigenlijk weinig aan de hand, maar sja met de voorgeschiedenis in mijn achterhoofd is het gewoon allemaal heel eng en erg schrikken inderdaad.. Ik sta constant op scherp bij elke druppel die zn lijfje verlaat, bang dat ie uitdroogt.. maar goed, we zullen er doorheen moeten en als het goed is, duurt het nog maar een paar dagen voordat de eerste vaccinatie helemaal achter de rug is.. En dan is het alweer bijna tijd voor de tweede..

Timo-foto'tje van vanmiddag, hij was met papa aan het spelen en keek heel geconcentreerd en lachte telkens
pi_72983861
Chan, wat ziet hij er goed uit! In je zwangerschap waren ze toen toch steeds bang dat hij niet goed groeide? Mooi ventje hoor, lekker koppie!
pi_72983956
Ah wat issie leuk Chan! Kan me goed voorstellen dat je het nu extra eng vind. Gelukkig is het bij die ene dunnepoepluier gebleven en heeft hij er verder niet zoveel last van, en van de volgende ook niet.
pi_72983970
ah gos wat een mannetje en dat lachen!
smelt je lief niet helemaal als hij dat ziet? B. kun je opvegen als ze naar hem lacht dat wordt wat als ze twee is en dr zin wil hebben

Begrijpelijk hoor dat je toch een beetje extra bezorgd bent. Ook al kun je het rationaliseren, het blijft een eng idee. Hopelijk is het snel over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72984625
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Men wat een emotionele wanhoop ben ik toch op het moment, gaat nergens over.
Het ene moment huil ik om het gedoe met de bv, het volgende moment ben ik weer zo gelukkig met mijn kleine ventje dat ik daar weer om moet huilen. pfffff
Ik ben ook gestopt met bv omdat het niet goed ging. Ook een heleboel gerommel en vanalles geprobeerd. Uiteindelijk na 5 weken gaan afbouwen en na 6 weken was het klaar. Ik was er ook heel verdrietig over, maar het was uiteindelijk echt zo'n opluchting! Ik kon daarna echt genieten en was veel minder gestresst.

Ik hoop ook echt dat het voor jou ook zo wordt en dat je er snel vrede mee hebt!
  maandag 21 september 2009 @ 22:32:41 #199
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72984793
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha krijtlijk wat schattig

mijn meiske is nog niet groot genoeg voor van die knuffelgevallen. (vind ik tenminste, ik vind het eng om zulke dingen dicht bij haar te leggen.)
En het maakt weinig uit eigk want ze kan het toch nog niet vastpakken en knuffelen
Maar ik vind die optie van krijtlijk wel erg leuk
en die van het beste idee vind ik op de kop van een lintworm lijken
Daar heb je wel gelijk in, ik had de eerste maanden de speen er ook niet aan vast zitten. Toen zat aap nog vastgeklemd tussen het matrasje en de zijkant van de wieg zodat hij hem niet per ongeluk op zijn gezicht zou krijgen.

Ik hoor hier ook eigenlijk helemaal niet thuis, mijn zoontje is al bijna 18 mnd.
pi_72984799
Chan wat een lekker ventje heb je zeg!

Pff hier gisterenavond kraamtranen Alles, maar dan ook alles was reden voor tranen. Ben blij dat het voorbij is. En Esmee heeft na de voeding van 20 uur een plakmomentje. Dan wil ze alleen maar bij papa en mama liggen

Met zwemmen gebruikten we hier wel een zwemring. Anders had ik na een kwartiertje echt een lamme arm. Linde vond het overigens altijd zo leuk als ze haar dan tussen ons in heen en weer lieten drijven.
pi_72986825
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
Iets om de speen in de mond te houden tijdens het slapen is al eens het beste idee van Nederland geweest: Het is een knuffel-je-speen.

[ afbeelding ]
Helpt voor geen meter hier.
pi_72987120
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.

En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen
pi_72987273
met barbiebenen alsnog de deuren openkrijgen waar ze de deurklink uithaalde ;')
hoe vindingrijk is dat
pi_72987750
Als ik mijn zin niet kreeg als baby, ging ik zó lang en zó driftig huilen dat ik stopte met adem halen en flauw viel
En als ik nu al zie hoe snel Graeme pissig is, hoop ik niet dat ie ook zo wordt
  maandag 21 september 2009 @ 23:54:18 #205
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72988062
MissSly, ging het verder nog goed vanavond met Senna? En nog op tijd aangekleed

Karin en Stiemie, kraamtranen zijn echt niet leuk maar vooral niet inhouden en lekker laten gaan.
Fijn dat Lars lekker geslapen heeft op kv. En Esmee die ook lekker tevreden is nu met de kv. Tevreden kindjes hebben is gewoon een fijnere start voor het gezin

Chan, wat een lief ventje is Timo zeg! Lekkere bolle wangetjes

Vicky, wat kijkt Tess weer blij lief! Gelukkig gaat het nu beter.

Kersjes, lekker champagne Fijn dat Toby zo lief was gisteren. Hoop indrukken natuurlijk voor hem.

Welkom Tichi!

Ik ben de rest even een beetje kwijt geloof ik..
Isis wilde vanavond haar laatste fles niet en nu word ze de hele tijd een beetje wakker. Als ik dan denk, ik ga haar halen, dan ligt ze weer te slapen. Niet handig
  maandag 21 september 2009 @ 23:57:07 #206
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72988145
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef tessie het volgende:
Als ik mijn zin niet kreeg als baby, ging ik zó lang en zó driftig huilen dat ik stopte met adem halen en flauw viel
En als ik nu al zie hoe snel Graeme pissig is, hoop ik niet dat ie ook zo wordt
Dat deed ik ook als peuter dan! Vooral in de supermarkt en andere openbare plekken Hoop niet dat mijn dochter straks zoiets gaat doen.
pi_72990423
Mijn zusje ook! tot we dat negeerden en toen stopte ze ermee
pi_72990536
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:20 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Helpt voor geen meter hier.
hie ook niet. Ik heb een spuugdoekje aan de speen zitten.

Pff ik ben verwend hoor. Tess wad vanmorgen ineens om 4.50 wakker ipv om 6 uur en nu ben ik op
maaaaaaar de fles van gister 22.00 en die van vabmorgen gingen HELEMAAL leeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72991277
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe nu een msn gesprek met mn moeder over hoe ik was als baby
*slaan
*bijten
*schreeuwen/gillen
*met flessen gele vla smijten
*complete banen behang lostrekken
*spijlen uit t bedje trappen
etc.

En ik vind elin al driftig.. ben benieuwd wat dat me gaat brengen
Mwah.... ik hoop voor jou dat ze niet in alles op jou lijkt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72991653
Karin, fijn he die hormonen .

Chan, wat een leuke Timo foto .

Huup, twee en dr zin wil hebben... dat lukt al veel eerder hoor. Mirte windt papa al maanden om haar vingertjes door te lachen of op een andere manier schattig te doen, je lacht je rot.

Tichi, fijn dat je nu toch echt kan genieten!

Stiemie, ook kraamtranen

KD, slim met babiebenen deuren open krijgen...!

Vicky, lekker lege flessen!

Ik heb Iris vanmorgen een shirtje 62 aangetrokken, want die 56 die ik uit de kast had gepakt was echt te kort... Gelukkig hebben we nog een paar wat langere shirtjes... maar ik denk dat we zo langzamerhand toch richting 62 gaan... Heb nog een leuk fleecejasje liggen wat mijn moeder gemaakt had voor Mirte, is ook maat 62, maar dan moet het wel ff frisser worden, anders kan Iris het niet eens aan... (of ik moet 's morgens vroeg in de kou naar buiten gaan, hahaha)
pi_72991789
Karin Timo werd inderdaad tijdens de zwangerschap in de gaten gehouden ivm een groeiachterstand, maar daar is nu niks meer van terug te zien inderdaad

Huup hoe was het eigenlijk met de fysio? Of heb ik dat helemaal over het hoofd gezien? Oh en ik denk dat hij mij straks beter om zn vingers kan vinden dan zn papa hoor, ik ben daar nogal gevoelig voor geloof ik

Iris alweer maat 62! Timo is net uit maat 50 gegroeid We hebben wel van de week maatje 62 ingeslagen in de stad, want erg lang zal het niet meer duren voordat hij dat ook past
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:22:44 #212
114177 Diaan73
pi_72991929
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:56 schreef oeke het volgende:
4
Waren we eindelijk van de spruw af wordt meneer verkouden.
Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.

Wat een lieve foto van Timo

Lennon pakt tegenwoordig zelf zn speen, zowel in bed als beneden. Hij gebruikt de ring dus om op te bijten.
Make love, not war ☮
pi_72992018
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van baby's en moeders. Zo gaat het vaak... is het ene voorbij is het andere er al.

Wat een lieve foto van Timo

Lennon pakt tegenwoordig zelf zn speen, zowel in bed als beneden. Hij gebruikt de ring dus om op te bijten.
Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zeg
net als het zelf gaan zitten..echt zo ontzettend makkelijk.. ik kan r nu overal kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze omvalt en ze vermaakt zichzelf gewoon een stuk beter nu ze mobiel is
pi_72992020
Thijs en ik gaan vanaf volgende week zwemmen, en hij heeft de coolste zwembroek ever

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:30:37 #215
114177 Diaan73
pi_72992059
Helaas kan Lennon nog niet alleen gaan zitten... maar hij kruipt tegenwoordig wel op zn buik achteruit de door kamer Hij begint mobieler te worden. Het is wel zo als je hem neerzet op de bank, hij gerust blijft zitten en gaat spelen... ideaal. Al hou ik het natuurlijk wel in de gaten

Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:32:28 #216
248986 MamaNik
pi_72992092
Chan wat een leukerdje is Timo!

En ideaal dat Lennon zijn speen zelf pakt! Kan niet wachten tot de dag dat dat hier gebeurd, kan me niet meer zo goed herinneren van Milan, die was ineens speen af! Dat is eigenlijk nog beter.

Zwemmen ook pas gedaan met mijn kleintjes echt zooo cute die kleine billetjes in zo'n zwembroekje!
Na een kwartiertje 20 minuten hadden ze het wel al koud, dus lekker weer aangekleed en helemaal uitgeteld in de cosi liggen slapen terwijl grote broer nog ruim een uur in het zwembad heeft gespeeld toen.
pi_72992205
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had evt. donderdag willen gaan zwemmen, maar ik ben nu zelf erg verkouden en grieperig, lijkt me geen slim plan om dan te gaan zwemmen.
Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:39:39 #218
114177 Diaan73
pi_72992227
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:38 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als ik alleen verkouden ben, ga ik wel zwemmen. Dat werkt juist wel om de boel wat los te krijgen. Maar met koorts weer niet natuurlijk.
Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.
Make love, not war ☮
pi_72992335
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het loopt nu vooral en ik moet erg niezen en hoesten en ben ook nog kortademig... niet de meest ideale omstandigheden om alleen met Lennon te gaan zwemmen.
Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:52:55 #220
114177 Diaan73
pi_72992468
Ik wil ook wel in een groep zwemmen, maar dan moet je elke week komen en dat ga ik niet redden. Ik wil gewoon 1x per 2 weken op de donderdag, dan ben ik alleen met Lennon en lekker de tijd. De andere donderdag is Twan bij ons en moet ik altijd rekening houden met school. Het zwembad in Enschede moet je ook per maand betalen en niet per keer. En dat vind ik zonde eigenlijk. Hengelo is net weer te ver weg...
Make love, not war ☮
pi_72992486
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas kan Lennon nog niet alleen gaan zitten... maar hij kruipt tegenwoordig wel op zn buik achteruit de door kamer Hij begint mobieler te worden. Het is wel zo als je hem neerzet op de bank, hij gerust blijft zitten en gaat spelen... ideaal. Al hou ik het natuurlijk wel in de gaten

oeh dat hoef ik hier niet te proberen.stil zitten is niet haar sterkste kant
hier trouwens ook eerst achteruit en vrij vlot daarna zat ze op handen en knietjes en kroop. Ze heeft t buikschuiven(tijgeren) een beetje overgeslagen
En nu gaan we op broeken-voor-moeders-jacht
alles zakt van mn kont af. en nu zie ik er zwaar slutty uit met zo'n uitpoppende string
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:04:26 #222
114177 Diaan73
pi_72992748
Ik vind het heerlijk en ideaal dat Lennon redelijk kan blijven zitten zonder zich te vervelen. Afgelopen weekend heeft mn neefje van 3 bij ons gelogeerd en die ging van de hak op de tak, gek werden we ervan. We zijn het ook helemaal niet gewend, ook Twan is redelijk rustig en kan zichzelf natuurlijk al heel goed redden.

Succes met broekenjacht... ik ga binnenkort ook maar eens. Ik pas nog steeds niet in mn oude broeken maar wat ik nu aan heb, heb ik al zo lang aan, ik ben er wel klaar mee.
Make love, not war ☮
pi_72993000
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Elin ook idd..wat scheelt dat een hoop tijd zeg
net als het zelf gaan zitten..echt zo ontzettend makkelijk.. ik kan r nu overal kwijt zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze omvalt en ze vermaakt zichzelf gewoon een stuk beter nu ze mobiel is
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .
Alleen nou gaat hij dus overal staan maar soms nog niet zo stevig dus nou moet ik daar weer steeds achteraan. Want op de meest onmogelijke plaatsen gaat hij dus staan Het gaat nu zo: "neeee Seb dat gaat n.. euhm wel" En dan niet meer weten hoe hij moet gaan zitten, soms laat hij zich dan weer gewoon op zijn kont vallen en mama's hart slaat een keer over Echt soms kost het me 10 jaar van mij leven

En het gekke is wel: ik was als baby echt niet zo druk en manlief kon zo een hele middag in zijn eentje op de grond zitten en spelen zonder een kik te geven.
pi_72993112
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook wel in een groep zwemmen, maar dan moet je elke week komen en dat ga ik niet redden. Ik wil gewoon 1x per 2 weken op de donderdag, dan ben ik alleen met Lennon en lekker de tijd. De andere donderdag is Twan bij ons en moet ik altijd rekening houden met school. Het zwembad in Enschede moet je ook per maand betalen en niet per keer. En dat vind ik zonde eigenlijk. Hengelo is net weer te ver weg...
Ik heb dan idd de luxe om wel elke week te kunnen, zeker nu ik zelf niet meer ga sporten op maandagavond.
pi_72993237
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nee, dan niet idd. Ik ga in een babyzwemgroep en hoop dat het leuk is!
Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..
pi_72993373
haha Estrys, misschien is dat het wel, min en min is plus he dus misschien is rustig en rustig wel druk?

Oooh broeken shoppen! Ik wil ook! Mn zwangerschapsbroeken passen niet meer, heel vervelend, en ik heb nu 1 spijkerbroek die wel past. Verder had ik alles de kast uit gemieterd wegens heel oud en vaak ook een beetje kapot. Maarja resultaat is dat ik nu maar 1 broek heb
had handiger geweest als ik er van tevoren over na had gedacht...
Ik ga denk ik over een maand ofzo een broek kopen. Nu val ik nog steeds af en ik merk ook dat mn buikhuid nog steeds aan het terugplooien is dus nog maar eventjes afwachten. anders vind k et zonde van mn geld haha, de gierigheid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72993398
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:26 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..
Dinsdagavond om 7 uur, bij Anky in de Blauwe Golf
pi_72993441
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Estrys het volgende:
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .
Alleen nou gaat hij dus overal staan maar soms nog niet zo stevig dus nou moet ik daar weer steeds achteraan. Want op de meest onmogelijke plaatsen gaat hij dus staan Het gaat nu zo: "neeee Seb dat gaat n.. euhm wel" En dan niet meer weten hoe hij moet gaan zitten, soms laat hij zich dan weer gewoon op zijn kont vallen en mama's hart slaat een keer over Echt soms kost het me 10 jaar van mij leven

En het gekke is wel: ik was als baby echt niet zo druk en manlief kon zo een hele middag in zijn eentje op de grond zitten en spelen zonder een kik te geven.
Hier een beetje van hetzelfde, haha!
Lianne heeft 3 dagen lang niet geweten hoe ze van staan naar zitten moest, dat heeft haar een blauwe wang opgeleverd en mij grijze haren Ownee, zo oud was ik nou ook weer niet!
Nu weet ze alleen nog niet hoe ze weer moet gaan zitten als ze zich heeft opgetrokken aan het salontafeltje. Daar heeft ze geen spijlen om zich te laten zakken.
Verder pakt ze alles wat los en vast zit, dus ik moet wel constant achter haar aan hobbelen, want ze kruipt overal heen, en ook nog eens met grote snelheid!
Verder "wacht" ik nog steeds op tandjes, er zijn wel wat symptomen maar ik zie/voel nog niks.
Maarja, als ze eenmaal komen wens ik vast dat ze ze niet kreeg

Kleurdoos, val je nog steeds af? Ik meende dat jij ergens rond de 50kg was en 1.80m?
Ik weeg hetzelfde -was eerst 57- maar ben "maar 1.64". Alleen ik blijf ook afvallen en niks past me meer. Gek word ik ervan! En dat terwijl ik echt wel goed eet.
pi_72993477
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga denk ik over een maand ofzo een broek kopen. Nu val ik nog steeds af en ik merk ook dat mn buikhuid nog steeds aan het terugplooien is dus nog maar eventjes afwachten. anders vind k et zonde van mn geld haha, de gierigheid
Ik heb een Cars van 29 euro gekocht, daar kon ik me geen buil aan vallen
pi_72993509
Leuk McLaura!! Veel plezier vanavond dan maar!
Ik zit ook bij Anky, maar dan op maandagochtend. Ze hadden geen plek in de avonden toen ik begon 5 maanden geleden dus toen heb ik het maar zo gehouden.
pi_72993513
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb een Cars van 29 euro gekocht, daar kon ik me geen buil aan vallen
dat vind ik ook zonde als ie na twee weken al niet meer goed zit
echt, gierigheid alom hier ik geef mn geld dan liever aan andere dingen uit en dan wacht ik wel ietsje langer met t kopen van een broek.

Kom gewoon niet buiten op dagen dat mn broek in de was zit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:38:01 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72993534
Geslaagd voor de gehoortest! 3 keer is scheepsrecht blijkbaar.
Oscar is nog steeds behoorlijk verkouden maar met deze methode met draden en plakkertjes lukte het dus wel!

Gisteren bij het CB ook goedgekeurd verder, 57cm en 5490gram.
Naveltje moest idd aangestipt worden maar was te onrustig dus nu donderdag terug en dan stippen ze het dan aan.

Nieuw kuurtje voor de spruw aangevraagd, die gaan we straks halen. Op zich valt het nog wel mee, maar Oscar is een tikkie aan het rommelen met zijn flessen dus we zijn nu half over op voeding voor hongerige babietjes en dat is net wat dikker dus nu moet hij wel heel hard werken om het uit de fles te krijgen en dat is met een spruwmondje niet fijn.
Oh, en vrijwel geen last meer van zijn darmpjes op dit moment. Beetje extra water doet wonderen.
pi_72993621
yay voor Oscar en BE!!
das wel heel veel goed nieuws in 1 post.

hoewel de spruw natuurlijk niet fijn is maar ik hoop dat het met t nieuwe kuurtje snel over is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:46:39 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72993778
Even een flinke update idd.
Ik kom echt bijna niet aan internetten toe. Iig niet als Sasha ook thuis is.
Nu is het zijn kdv dagje en Oscar ligt lekker te slapen dus ik kan eventjes rondkijken.
pi_72993968
Ohh BE wat fijn dat ie geslaagd is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72994085
Wat fijn BE! Nu nog die spruw, helaas.
Grappig dat Oscar al best groot is qua maten maar op die Eindhoven foto's zo'n klein schattig prupke is.
pi_72994169
BE Ik wilde nog even zeggen Oscar is echt
pi_72995416
BE fijn dat Oscar geslaagd is voor de hoortest!

Tyler kan best zijn speen pakken, maar doet dat gewoon niet 's nachts. Dan ligt de speen voor zn neus, te moe ofzo. Dus denk dat spuugdoek oid erdoor niet helpt. In het ziekenhuis deden ze er ook altijd een spuugdoek kort of lang door.
pi_72995593
BE , fijn dat Oscars oortjes goed zijn!! Volgens mij valt erdan een enorme last van je schouders!
Balen dat de spruwnog niet weg is. Hopelijk wel na het volgende kuurtje. Tess blijft maar 2 blaartjes op haar bovenlip houden. Ga denk ik maar voo flesje 3. Had tegen M al gezegd dat we dat gentiaan violet kunnen proberen maar dat wil ie niet... Hj wil niet te veel 'rommelen' met vanalles en nog wat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72996671
Hier lijkt het sprongetje weer weg te zijn. Of het ligt gewoon aan het feit dat ie na half 9 geen fles meer krijgt? Hij slaapt nu in ieder geval weer zoals ie altijd deed. Van uur of 9 tot uur of 6. Eindelijk want hij was niet te genieten de afgelopen par dagen. Hij wilde niet eten en verder wilde ie ook helemaal niks. Nu is mijn vrolijke mannetje weer zichzelf
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72996830
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk McLaura!! Veel plezier vanavond dan maar!
Ik zit ook bij Anky, maar dan op maandagochtend. Ze hadden geen plek in de avonden toen ik begon 5 maanden geleden dus toen heb ik het maar zo gehouden.
Het was ook wel heel toevallig geweest als we bij elkaar in de groep zouden zitten!

Ik begin trouwens volgende week dinsdag, vanavond gaat Thijs naar de fotograaf die de buikfoto's ook heeft gemaakt.
pi_72996988
Ik had het vorige week toch over dat kindje met geen contact maken enzo? Vandaag is ze naar de ka geweest en waarschijnlijk hoort ze toch niet (goed). Ze reageerde op de meeste tonen helemaal niet. Af en toe wel maar nu moeten ze volgende week voor nog een test om verder te kijken. Kun je ziend at die gehoortest die ze krijgen ook niet alles zegt
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:27:09 #243
248986 MamaNik
pi_72997055
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier lijkt het sprongetje weer weg te zijn. Of het ligt gewoon aan het feit dat ie na half 9 geen fles meer krijgt? Hij slaapt nu in ieder geval weer zoals ie altijd deed. Van uur of 9 tot uur of 6. Eindelijk want hij was niet te genieten de afgelopen par dagen. Hij wilde niet eten en verder wilde ie ook helemaal niks. Nu is mijn vrolijke mannetje weer zichzelf
Gelukkig!! Hier zijn we er nog niet helemaal van af volgens mij Flessen gaan eigenlijk wel goed op, maar ze hebben een humeurtje pff en s'nachts veeeeel wakker. Vanacht heb ik weer elk uur voorbij zien komen, toen de 1 uiteindelijk weer goed ging slapen begon de ander :S maar voel me eigenlijk wel fit vandaag, ben alleen thuis want alles is naar de creche en had me voorgenomen om wat te gaan slapen. Maar eigenlijk helemaal geen zin in
pi_72997754
Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom! Lief!

Wat leuk al die zwemmende kindjes. Ben ook van plan binnenkort eens te gaan, maar het lijkt me wel veel gedoe. Leuk zwembroekje McLaura!

Mijn kleding is op dit moment echt een ramp. Wil ook niks nieuws kopen, want ik ben vast heeeel snel die 10 kilo kwijt die ik nog moet en dan zou het zonde zijn van het geld...

Goed nieuws over Oscar

Lucas heeft vannacht voor het eerst een groot deel van de nacht met zijn hoofd naar zijn niet-voorkeurshouding gelegen! En heeft ook al een paar weken maat 62, ik heb 68 al klaarliggen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:57:12 #245
114177 Diaan73
pi_72999822
Mc Laura ik had eerder dat broekje helemaal niet gezien, maar Lennon heeft dezelfde, check:

begin mei 2009)

eind juli

Ik wou dat het zwemmen hier ook 's avonds was...

Oscar, wat goed zeg en wat ben je lekker gegroeid.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:15:34 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73000478
Ohw... cute die kindjes in zwembroek Doen jullie dat zwembroekje over de zwemluier heen?

BE, wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Flinke updat idd

Hier ook maat 62 en 68 ligt ook klaar. Ik vind het trouwens soms een groot verschil tussen verschillende merken hoor. Sommige dingen passen ze nog in 56 en sommige zijn in 62 al aan de kleine kant. Lastig is dat!

Karin, wat fijn dat Lars zo tevreden is nu! Dat is toch heel wat waard. En, snotterdesnotter lekker verder, alle tranen die zijn gehuild ben je kwijt moet je maar denken
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:18:20 #247
114177 Diaan73
pi_73000568
Ik doe inderdaad het zwembroekje over de zwemluier heen. Broekje is anders veel te groot.

Ik vind ook dat er een groot verschil is tussen de kledingmaten... eigenlijk zou Lennon nu 74 moeten hebben, sommige dingen zijn dat ook maar 68 past vaak ook nog prima. Het is erg merk afhankelijk. H&M valt altijd groot, ik heb nu een jas in maat 68 gekocht en die zit nog ruim. Ik had graag 74 willen hebben, maar die hadden ze niet in de kleur die ik wilde hebben en de 68 was bijna even groot als de 74.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:21:22 #248
248986 MamaNik
pi_73000666
Dat vind ik nou ook met die merken, ze zitten nu echt met alles in 62 maar soms wordt dat al te klein van een bepaald merk en moeten ze eigenlijk naar 68! Maar ik heb echt nog heel veel dingen 62 die ze nog nooit hebben aangehad : ( Ik geef ze niks meer te eten

Blijf kopen voor de mannen ( he wat rot )
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:38:31 #249
114177 Diaan73
pi_73001256
Wat zonde van die kleren... maar het is nooit erg om weer te gaan kopen al vind ik het wel lastig soms. Ik zie nu allemaal leuke dingen voor tzt evt. in de winter... maar dan weet ik niet goed welke maat en ik "ben bang" dat het er niet meer is als ik het nodig heb. Heb nu dan ook maar een heel cool vest gekocht, maat 80 in de hoop dat Lennon die aan kan in de winter. Hij zal zeker niet te klein zijn. Ik bedenk me nu eigenlijk dat ik ook een heel cool shirt had gekocht, maar niet weet waar ik die heb gelaten.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:43:34 #250
114177 Diaan73
pi_73001423
Over shoppen gesproken... vanaf a.s. donderdag beginnen de mama mazzeldagen bij de Prenatal, op alles 20% korting. Ik weet nog dat wij vorig jaar op zo mazzeldag een heleboel hebben gekocht voor Lennon... o.a. bedje, matras enz. Time flies.... morgen is hij alweer 8 maanden....
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:06:32 #251
248986 MamaNik
pi_73002202
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Over shoppen gesproken... vanaf a.s. donderdag beginnen de mama mazzeldagen bij de Prenatal, op alles 20% korting. Ik weet nog dat wij vorig jaar op zo mazzeldag een heleboel hebben gekocht voor Lennon... o.a. bedje, matras enz. Time flies.... morgen is hij alweer 8 maanden....
Dit soort tips houd ik van! Is het ook op kleding???
En zonde ja van de kleding, daarom staat er alweer heeel veel in vraag&aanbod en marktplaats.
Men een beetje "merkengeil" en sommige dingen hebben ze echt maar 2 of 3x aangehad maar jaaaa
alles wat ik weer verkoop van dat geld kunnen we weer nieuw kopen en het is bijna weer 1 oktober!
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:10:03 #252
114177 Diaan73
pi_73002328
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Dit soort tips houd ik van! Is het ook op kleding???
En zonde ja van de kleding, daarom staat er alweer heeel veel in vraag&aanbod en marktplaats.
Men een beetje "merkengeil" en sommige dingen hebben ze echt maar 2 of 3x aangehad maar jaaaa
alles wat ik weer verkoop van dat geld kunnen we weer nieuw kopen en het is bijna weer 1 oktober!
Ja, het is ook op kleding, op alles behalve boeken.

Je hebt ook erg leuke kleding, helaas te klein voor Lennon.

Ik vind merken ook wel leuk, ik ben dol op Name it en Esprit. Ook Prenatalkleding koop ik vaak. Moet zeggen dat Esprit de laatste weinig maar weinig leuks heeft. Wijk af en toe ook uit naar de Hema, daar hebben ze soms ook leuke kleding.
Make love, not war ☮
pi_73002763
Sorry voor de offtopic vraag, maar ik heb dus echt HEUL VEUL kleding in maatjes 62 en 68 waar Lianne uit is gegroeid. Maar als ik niet alles in 1 koop verkoop maar losse dingen, dan is het toch best duur voor de koper? Stel nou dat ik voor elk shirtje 1 euro ex. verzenden vraag, dan zit je toch zo weer op 5 euro aan verzendkosten of mis ik iets?
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:20:18 #254
248986 MamaNik
pi_73002764
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, het is ook op kleding, op alles behalve boeken.

Je hebt ook erg leuke kleding, helaas te klein voor Lennon.

Ik vind merken ook wel leuk, ik ben dol op Name it en Esprit. Ook Prenatalkleding koop ik vaak. Moet zeggen dat Esprit de laatste weinig maar weinig leuks heeft. Wijk af en toe ook uit naar de Hema, daar hebben ze soms ook leuke kleding.
Ja heb laatst de kast van de oudste bijna 21/2 ook uitgemest maar dat was ik allemaal zo snel kwijt maar dat is dan ook gelijk 92 98 en 104 sommige dingen al. Dus dat is dan weer erg groot voor Lennon op de groei zeg maar.

Ik koop altijd spijkerbroeken van Vingino, super broeken. En voorderest veel Mexx Noppies voor de kleintjes McGregor, Benneton (name it vind ik leuk maar verkopen ze hier niet in de buurt) soms Pointer laatst 2 shirts voor de tweeling gekocht van DKNY
Weet niet waar je vandaan komt natuurlijk maar Coccinelle in rotterdam en den haag heeft zo veel leuks maar zooooo duur maar soms kan ik me niet inhouden vind het zooo schattig voor de kindjes allemaal.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:21:15 #255
248986 MamaNik
pi_73002813
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sorry voor de offtopic vraag, maar ik heb dus echt HEUL VEUL kleding in maatjes 62 en 68 waar Lianne uit is gegroeid. Maar als ik niet alles in 1 koop verkoop maar losse dingen, dan is het toch best duur voor de koper? Stel nou dat ik voor elk shirtje 1 euro ex. verzenden vraag, dan zit je toch zo weer op 5 euro aan verzendkosten of mis ik iets?
Ik verkoop alles via internet, maar 1 shirtje kan in een A5 enveloppe nog makkelijk door de brievenbus dus dan ben je maar 88 cent verzendkosten kwijt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:30:11 #256
114177 Diaan73
pi_73003214
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Ja heb laatst de kast van de oudste bijna 21/2 ook uitgemest maar dat was ik allemaal zo snel kwijt maar dat is dan ook gelijk 92 98 en 104 sommige dingen al. Dus dat is dan weer erg groot voor Lennon op de groei zeg maar.

Ik koop altijd spijkerbroeken van Vingino, super broeken. En voorderest veel Mexx Noppies voor de kleintjes McGregor, Benneton (name it vind ik leuk maar verkopen ze hier niet in de buurt) soms Pointer laatst 2 shirts voor de tweeling gekocht van DKNY
Weet niet waar je vandaan komt natuurlijk maar Coccinelle in rotterdam en den haag heeft zo veel leuks maar zooooo duur maar soms kan ik me niet inhouden vind het zooo schattig voor de kindjes allemaal.
Nou dat is helaas nog echt te groot voor Lennon. Ik heb mezelf voorgenomen niet meer te veel vooruit te kopen omdat ik het vaak tegen de tijd dat hij het aankan, niet meer zo leuk vind.

Maar dat zijn echt dure merken dat geef ik er niet voor uit hoor, ze groeien er zo snel uit. Ik kijk trouwens
vaak niet zo zeer naar het merk maar hoe het eruit ziet, ik wil graag en vooral stoere kleding. Ik ga trouwens voor Twan heel vaak naar de WE, erg stoere jongenskleding vind ik ze daar hebben.
Make love, not war ☮
pi_73003341
BE wat fijn dat Oscar geslaagd is voor de gehoortest!

MamaNik in Rotterdam zit ook een outlet van coccinelle!!

Finn's naveltje hoeft niet meer aangestipt te worden, die is nu helemaal netjes! Hij heeft momenteel weer erg last van ik denk krampjes. Steeds tijdens het drinken na een minuut of 3 begint hij heel hard te huilen en te overstrekken. Even in de gaten houden, want hij drinkt daardoor ook weer minder.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:51:13 #258
248986 MamaNik
pi_73004518
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nou dat is helaas nog echt te groot voor Lennon. Ik heb mezelf voorgenomen niet meer te veel vooruit te kopen omdat ik het vaak tegen de tijd dat hij het aankan, niet meer zo leuk vind.

Maar dat zijn echt dure merken dat geef ik er niet voor uit hoor, ze groeien er zo snel uit. Ik kijk trouwens
vaak niet zo zeer naar het merk maar hoe het eruit ziet, ik wil graag en vooral stoere kleding. Ik ga trouwens voor Twan heel vaak naar de WE, erg stoere jongenskleding vind ik ze daar hebben.
Erg he! soms schaam ik me ook wel een beetje! Maar ja ik verkoop ook echt weer alles.
Wat voor maat draag Lennon nu?? Heb nog bakken met kleding staan van Milan, maar vind ik denk ik niet meer leuk voor de tweeling omdat ik ze toch vaak een beetje in het zelfde stijltje kleed.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:04:57 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73005333
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had het vorige week toch over dat kindje met geen contact maken enzo? Vandaag is ze naar de ka geweest en waarschijnlijk hoort ze toch niet (goed). Ze reageerde op de meeste tonen helemaal niet. Af en toe wel maar nu moeten ze volgende week voor nog een test om verder te kijken. Kun je ziend at die gehoortest die ze krijgen ook niet alles zegt
Het zegt wel wat. Namelijk dat de oortjes van dat kindje op het moment van de test wel op de geluidjes reageerde. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog een keertje minder kan worden...

De mevrouw die hier was vanochtend zei dat ook nog eens specifiek. Niet omdat Oscar niet door de eerdere tests heen kwam, maar gewoon in het algemeen, voor alle kindertjes, dat je als ouder altijd alert moet blijven op dat soort dingen, dat ze nog wel goed horen/reageren etc. etc.
pi_73006022
haha Diaan, dat doe ik ook altijd, zwembroekje over de zwemluier. Op babyzwemmen zwemmen de meeste met alleen een zwemluier aan. Vragen ze aan mij waarom ik die zwembroek aandoe. Nou gewoon omdat zwembroekjes zooooo cute zijn Seb heeft er drie
pi_73006138
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het zegt wel wat. Namelijk dat de oortjes van dat kindje op het moment van de test wel op de geluidjes reageerde. Maar dat wil niet zeggen dat het niet alsnog een keertje minder kan worden...

De mevrouw die hier was vanochtend zei dat ook nog eens specifiek. Niet omdat Oscar niet door de eerdere tests heen kwam, maar gewoon in het algemeen, voor alle kindertjes, dat je als ouder altijd alert moet blijven op dat soort dingen, dat ze nog wel goed horen/reageren etc. etc.
De oren test heeft ook te maken met het feit of kinderen later spraak kunnen ontwikkelen. Althans, dat wrd bij ons op het cb verteld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:38:42 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73007239
Ja, maar dat is logisch. Als je niet kan horen zal je nooit klanken na kunnen bootsen. En dat is toch het begin van spreken.
pi_73007369
das waar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73007986
Vind het alleen zo raar dat dan de oren in een paar weken van goed naar heel erg slecht gaan!!
pi_73008897
ik dacht dat er met die gehoortest enkel gemeten werd of het oor fysiek in staat is om te horen. Dus of alles er zit en het trommelvliesje en de haartjes de trillingen doorgeven enzo. Als dat zo is dan is er met het oor an sich niets mis. Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat het geluid niet doorgegeven wordt naar de hersentjes enzo.

Ik vind die maten van prenatal zo gek haar jasje maat 56 heeft ze nog steeds aan met omgeslagen mouwtjes, die kan ze nog wel even dragen ook (mits het niet te koud wordt ervoor). Maar ze heeft nu wel al jurkjes en shirtjes maat 62 aan en die zitten goed verder. Broekjes zelfde verhaal, de ene keer lijkt iets groter te vallen dan de andere keer.
Verschillen tussen winkels had ik wel verwacht maar binnen dezelfde winkel is nieuw voor me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73009697
Zoals Huup de gehoortest uitlegt, had ik het ook begrepen. Echt alleen dat het oor in staat is om te horen, verder zegt het niks.

En die maten die zo verschillend vallen vind ik ook irritant! Helemaal als het binnen 1 winkel is.
pi_73010182
Helemaal eens met die stomme maten. Heb een leuk sweatshirt van Imps en Elfs, mt 68, nu al zit het te strak. 1 keer aangehad.
Ik vind trouwens maar weinig echt leuk. Wat ik wel heel leuk vind is dat mijn moeder veel heeft bewaard, en dat is dus van 1974-1982 aan kleertjes. Veel is niet mooi meer hoor, elastiek vergaan, wol verdroogt, maar wonderlijk veel is nog goed, veel shirtjes van de Hema in seventies look dus!

Ik liep zondag over een kunst en cultuurmarkt en toen werd ik aangesproken door mensen die babygebarentaal promoten. Heeft iemand er al eens van gehoord?

Het idee is dat je al vroeg begint met gebaren voor eten, mama, papa etc en dat je dan dus vanaf 6 maanden al kunt communiceren met je baby.
Omdat dove ouders dit doen met hun kinderen zijn ze erachter gekomen dat baby's al heel vroeg met gebaren kunnen communiceren. Hoe grappig is dat?
Ik vond het wel leuk, dus ik ga denk ik zo'n boekje bestellen, kost maar 7, 95 dus dat is het geld niet.
Oja, dit is de website: www.babygebaren.nl
pi_73010478
Ik heb er wel eens van gehoord Oeke. Lijkt me ook wel interessant om te doen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73010709
Die kleertjes van Prenatal en dan vooral de babyshirtjes lijken hier altijd met elke wasbeurt breder en korter te worden... .
Bij de grotere maten vind ik het tot nu toe wel meevallen.

Oeke, ik heb een boek:"Gebaren met je baby" van het Nederlands Gebarencentrum. Mijn moeder heeft het aangeschaft en mij in de handen gedrukt, maar toen was Mirte al ruim een half jaar.
Op zich staan er wel duidelijke platen in, misschien dat ik er met Iris meer mee ga doen.
pi_73011683
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Estrys het volgende:
haha Diaan, dat doe ik ook altijd, zwembroekje over de zwemluier. Op babyzwemmen zwemmen de meeste met alleen een zwemluier aan. Vragen ze aan mij waarom ik die zwembroek aandoe. Nou gewoon omdat zwembroekjes zooooo cute zijn Seb heeft er drie
Bij ons hoeven ze geen zwemluier aan, dus Thijs mag met zijn minibillen in zijn Hemazwembroek
pi_73012586
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nijna het volgende:
Die kleertjes van Prenatal en dan vooral de babyshirtjes lijken hier altijd met elke wasbeurt breder en korter te worden... .
Bij de grotere maten vind ik het tot nu toe wel meevallen.

dus toch! Ik dacht al dat ik gek was, dat ik het niet goed gezien had hahaha, korter en breder idd

Dat van die gebaren heb ik ook wel eens gelezen ja! Was het alweer vergeten. Maar eens kijken op die website. Op zich lijkt het me wel wat om zo te kunnen communiceren met je kindje.

Oh Oeke wat leuk van die kleertjes van je moeder!
Ik vind zoveel dingen leuk haha maar ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind om een midden te vinden tussen wat mn lief leuk vindt en wat ik leuk vind. Meestal komt het wel overeen maar zijn smaak is wat meer ingetogen zeg maar, het hoeft niet zo fel enzo voor hem terwijl ik sommige dingen wel leuk vind. Maar tot nu toe lukt het prima met kleertjes kopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73012869
De maten van de prenatal zijn raar idd!

Leuk die babygebaren, nooit zo bij stilgestaan, maar het is wel logisch eigenlijk dat baby;s sneller gebaren kunnen gebruiken dan kunnen praten.

Voor de fv-moeders: iemand ervaring met babies die meer dan een liter op een dag willen drinken? Ik heb het cb al gebeld, maar die bellen niet terug . Ik dacht zelf aan forte-voeding. Is het voldoende om dat dan gedeeltelijk te mengen met gewone voeding?
pi_73013372
Hier ook ruzie met de kleertjes van de Prenatal..

Oeke wat leuk vintage babykleren Mijn mams kwam gister met het mooiste cadeau ever: mijn oude poppenwagen, die eerst ook nog eens háár poppenwagen was, heeft ze stiekem bewaard op zolder... Ze gaat m op laten knappen en dan krijgt Willow 'm Het is echt zo'n prachtige ouderwetse wagen zoals deze maar dan als poppenwagen en in wit met roze Zo gaaf
pi_73013519
Wat gaaf! Echt heel erg leuk. Straks loopt je kleine meisje daarachter.
pi_73013593
I know
Mijn moeder heeft 'm ooit van haar oma gekregen... we hebben helemaal geen erfstukken of wat dan ook in de familie, maar deze gaat dus zo generaties mee *smelt*

Overigens heb ik het idee dat Willow in één dag ineens veel meer kan Ze kijkt je langer aan, blijft langer wakker, lacht nóg meer en kijkt echt naar haar speelgym en vermaakt zich er zelfs even mee (ipv gewoon in de rondte staren ).
pi_73013997
Ooooh wat leuk Innepin zo'n poppenwagen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73014061
Prenatal weet je inderdaad vaak niet wat je eraan hebt, alhoewel het mij opvalt dat de kleertjes meestal wat klein vallen. H&M daarentegen valt altijd groot. Maar dat heb is met de kleding voor volwassenen daar ook meestal zo!

Oeke, ik zit te denken om zo'n cursus te gaan doen over die babygebaren. Maar misschien koop ik eerst ook alleen maar een boekje, ik moet nog even zien, maar ik geloof zeker dat je dan eerder met je kind kan communiceren.

MeNicole, dus toch waarschijnlijk een gehoorprobleem, dat is vervelend zeg! Ik ben benieuwd wat eruit komt volgende week.
pi_73014824
@ Oeke,

Die babygebarencursus leek me ook wel wat, heb zelf geprobeerd om vijf andere stellen enthousiast te krijgen, want ze geven ook babygebaar-ware (vergelijkbaar met Tupperware) parties bij mensen thuis. Dan zit je niet zo aan de zaterdagen vast. Maar niet genoeg gegadigden kunnen vinden.
pi_73015528
oh wat jammer bodpa! Ik zou wel intresse hebben in zo'n avond denk ik. Als je in de buurt woont, sign me up
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73015690
Ik woon daar waar je kaas, stroopwafels en kaarsen kunt kopen. En pijpen, maar da's van vroegâh.
pi_73015797
lol

oooh dan moeten we BE ook zover krijgen dan zitten we al op drie
ik ben best bereid om daarheen te komen voor een meet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:59:58 #282
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73015829
Oeh Innepin, leuk die poppenwagen!! En heel bijzonder!

Bodpa, lijkt me ook leuk hoor Wanneer zijn baby's daar te oud voor eigenlijk?

Isis heeft weer koorts en nu ook vlekjes op haar billen en dijbenen... Ze eet ook niet en totaal maar 400 cc gedronken vandaag denk ik. Ik heb al gekeken bij kinderziektes maar weet het niet.. 6e ziekte misschien? Als ze morgen nog zo slecht drinkt en eet zal ik de ha maar weer eens bellen.
pi_73017694
Oeh... een fok-babygebaren bijeenkomst, dat klinkt ook goed. Geen idee vanaf- of tot hoe oud, onze zoon wordt 2 sep 10 maanden, het lijkt me sowieso leuk om te doen. Ik ga op onderzoek uit dames.

Hč vervelend Grasjes, ik word altijd best zenuwachtig als ze slecht drinken of eten in combinatie met koorts. Wil ze wel sabbelen aan een nat doekje?
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:47:03 #284
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73018100
Ze wil eigenlijk niks... Na 2 hapjes avondeten wel een half potje yoghurt met peer. Ze zal vanavond wel wakker worden en dan bied ik nog wel een fles aan. Gisternacht wilde ze die ook nog wel. Is het morgen nog zo dan bel ik idd wel, dan ben ik er echt niet meer gerust op.
pi_73018187
Hoe hoog is de koorts? Wel een fijn idee dat er in elk geval iets in zit, ik duim dat ze vanavond/vannacht wel drinkt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:51:16 #286
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73018287
Dank je!

38.8 was ze vanavond. Wel zo'n homeopathische zetpil gegeven, maar daarna ging ze natuurlijk poepen dus weet niet hoeveel daarvan is opgenomen.
pi_73018355
Oh...fijn is dat...
Kakt mevouw hem meteen uit.
pi_73018626
Wat goed dat Oscar geslaagd is voor de gehoortest!

Brrr, ben een beetje geradbraakt. Toby is erg verkouden en heeft de hele nacht afwisselend liggen huilen, drinken en luid ronkend liggen snurken. Tussen ons in, zijn eigen bed wil hij vooral 's nachts gewoon niet in slapen Jemig, wat een herrie kan zo'n kleintje produceren!
En vandaag is schijnbaar huildag ofzo, ik had de hele dag 2 ontevreden, hulerige jongetjes om me heen
We hebben vanmiddag wel ruim 2,5 uur liggen pitten met z'n 3en!! Schrokken om half 6 pas wakker van de telefoon.
Morgen voor het eerst naar het CB. Ben benieuwd wat de kleine papzak weegt
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:03:06 #289
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73018819
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Oh...fijn is dat...
Kakt mevouw hem meteen uit.
LOL ja, ze vond het niet grappig toen ik hem erin deed (had ze nog nooit gehad)

Kersjes, arme Toby, maar wel lekker dat jullie 3 heerlijk geslapen hebben vanmiddag.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:06:16 #290
114177 Diaan73
pi_73018961
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Erg he! soms schaam ik me ook wel een beetje! Maar ja ik verkoop ook echt weer alles.
Wat voor maat draag Lennon nu?? Heb nog bakken met kleding staan van Milan, maar vind ik denk ik niet meer leuk voor de tweeling omdat ik ze toch vaak een beetje in het zelfde stijltje kleed.
Ach waarom zou je je schamen? Als je het mooi vindt, je hebt het geld ervoor (over) waarom niet dan? Lennon begint nu toch echt richting 74 te gaan, al heb ik al wel een vestje gekocht in maat 80.

Ik herken het idd van sommige Prenatalkleding dat ze wijd en kort worden, maar ook heel veel niet. Het is heel vreemd. Over het algemeen vind ik het toch wel goed eigenlijk. H&M heeft maar echt weinig leuks voor babyjongetjes.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:07:50 #291
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73019026
Is het vandaag jengel-niet-lekker-zijn-dag ofzo?
Maarten was vandaag jengelig, hangerig, als je maar íets deed wat niet goed was in zijn ogen ging hij huilen... Om kwart voor 7 naar bed gebracht, niet slapen, dus om kwart voor 8 maar zijn flesje, wilde helemaal níet, tot half 9 geprobeerd, afwisselend bij me laten liggen. Toen maar naar bed gebracht en ik hoop dat hij het redt tot morgenochtend (en anders maar niet). Hij heeft wel goed avondeten gegeten dus daar zal het dan niet aan liggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73019050
Oh, wat zielig Grasjes. Hopelijk is ze morgen weer beter.

Heftig Kersjes, zo'n nacht. En dan nog zo'n huildag erachteraan. Hopelijk kun je vannacht een beetje lekker slapen.

Volgens mij kan je dat gebarentaal met baby's doen tot wanneer je wil. Ze zei tegen mij dat het ook fijn was als je kind anderhalf/ twee jaar is en wel een beetje kan praten maar toch nog niet goed genoeg. Scheelde wat peuterdriftbuien volgens haar....

Ik wil ook wel meedoen met zo'n party. Lijkt me leuk.
pi_73019646
Mamanik, is toch heel normaal dat je je helemaal suf koopt aan babykleren? Ik doe ook niks anders hoor Heb net Willows garderobe vrijwel verdubbeld dankzij een gigantische zending van Kleurdoos . Stápels leuke kleertjes
pi_73020004
Grasjes, sterkte met Lucas....hopelijk issie snel weer de oude
Wel mooi dat hij een poos op zijn niet-voorkeurs-kant heeft gelegen!

Babygebaren, vind het zo knap dat je zulke ukkies dat al kan leren!
En handig is het ook wel lijkt me.

Kersjes, succes morgen bij het cb!

Vandaag zijn wij ook naar het cb geweest, even om te wegen.
Lars was sinds vrijdag 25 gram aangekomen. Niet echt geweldig dus.
Waarschijnlijk is hij in het weekend toen we zo met de bv liepen te knooien afgevallen, en nu moet hij dus weer de goede kant op gaan. We hoeven niet perse die 3 uur tussen de flessen te houden, als hij eerder komt mag hij eerder wat hebben. Hij moet nog een inhaalslag maken.
Vandaag heeft Lars vooral geslapen.....tussendoor gewekt voor voeding, en dan tukt meneertje weer verder.
Hopelijk doet hij dat vannacht ook.

Merkkleertjes, oeh vind ik ook altijd wel mooi. Maar ik heb het geld er niet voor over, ze zijn er zo snel weer uit. Voor Meike had ik vaak 1 setje per kledingmaat wat wat duurder was, en die kreeg ze dan extra vaak aan.
pi_73020671
oeh babygebarenmeet in kaasstad.. count me in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73021093

Wat grappig, lukt het misschien toch, maar dan via dit forum! Ik woon idd in die Groene Hartstad waar BE (dacht ik) ook woont. Als alle liefhebbers mij nou ff PM-en, en zeggen welke dagen uit zouden komen, dan
benader ik die babygebaren mevouw.

Hier trouwens ook een zeer dwars en huilerig mannetje vandaag, maar de kinderboerderij en later de speeltuin deden wonderen. Hij heeft dat buiten zijn en ronddarren echt nodig, word ie een stuk rustiger van. Merk jij dat ook aan Seb, Estrys? Soms doet ie nog niet eens zo veel, kijkt ie alleen maar naar de andere kindjes, maar ik heb daarna altijd een veel gezeglijker kind in huis.

Beterschap aan alle zieke kindjes en sterkte, ook voor alle moeders van huilerige kindjes.
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:07:29 #297
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73021599
Karin, ik ben niet de moeder van Lucas Fijn dat je niet per se 3 uur tussen de voedingen hoeft te houden nu.

Bodpa, lijkt me erg leuk zo'n meet, maar denk dat het mij toch iets te duur is op dit moment.
Heb even de website gecheckt
Kinderboerderij vind ik zelf heel leuk! We wonen nog niet zo lang waar we nu wonen en gingen laatst op zoek naar DE kinderboerderij... wat een teleurstelling was dat zeg. Nog geen geit gezien en Isis is zo gek op dieren. Volgende keer maar naar een dierenboederij waar ik wel weet wat er te zien valt.
pi_73021620
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef oeke het volgende:
Helemaal eens met die stomme maten. Heb een leuk sweatshirt van Imps en Elfs, mt 68, nu al zit het te strak. 1 keer aangehad.
Ik vind trouwens maar weinig echt leuk. Wat ik wel heel leuk vind is dat mijn moeder veel heeft bewaard, en dat is dus van 1974-1982 aan kleertjes. Veel is niet mooi meer hoor, elastiek vergaan, wol verdroogt, maar wonderlijk veel is nog goed, veel shirtjes van de Hema in seventies look dus!

Ik liep zondag over een kunst en cultuurmarkt en toen werd ik aangesproken door mensen die babygebarentaal promoten. Heeft iemand er al eens van gehoord?

Het idee is dat je al vroeg begint met gebaren voor eten, mama, papa etc en dat je dan dus vanaf 6 maanden al kunt communiceren met je baby.
Omdat dove ouders dit doen met hun kinderen zijn ze erachter gekomen dat baby's al heel vroeg met gebaren kunnen communiceren. Hoe grappig is dat?
Ik vond het wel leuk, dus ik ga denk ik zo'n boekje bestellen, kost maar 7, 95 dus dat is het geld niet.
Oja, dit is de website: www.babygebaren.nl
Wat ik kwa kleding ook heel leuk vind is dat mijn moeder zelf dingen heeft gebreid voor Jair.

Wij hebben van die babygebarentaal gehoord en vonden dat een erg goed idee. Wij hebben een boek gekocht met gebaren en doen het zo vaak mogelijk. Volgens mij moeten wij het nog vaker doen of moeten wij nog eventjes doorgaan want onze zoon bootst het nog niet na.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 23 september 2009 @ 00:02:07 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73026057
Hey Bodpa, een stadsgenote, wat leuk!
pi_73028299
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef innepin het volgende:
Mamanik, is toch heel normaal dat je je helemaal suf koopt aan babykleren? Ik doe ook niks anders hoor Heb net Willows garderobe vrijwel verdubbeld dankzij een gigantische zending van Kleurdoos . Stápels leuke kleertjes

ik kocht me eerst ook suf tot ik de snelheid waarmee ze groeide bemerkte
nu koop ik liever speelgoed en goede basiskledingstukken.
speelgoed is loeiduur maar je kan er langer mee.
Heb liever dat ze fijn kan spelen dan dat ze er weer hartstikke schattig uitziet (3 uur lang..want met rapley houd je vrijwel niets schoon, zelfs met slab)
pi_73028304
Ik begin trouwens een beetje op te raken door haar slaapgedrag ze komt echt al 5 dagen lang om t halfuur! en met mazzel anderhalf. Ik hoop op een spongetje anders word ik gillend gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')