abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73013997
Ooooh wat leuk Innepin zo'n poppenwagen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73014061
Prenatal weet je inderdaad vaak niet wat je eraan hebt, alhoewel het mij opvalt dat de kleertjes meestal wat klein vallen. H&M daarentegen valt altijd groot. Maar dat heb is met de kleding voor volwassenen daar ook meestal zo!

Oeke, ik zit te denken om zo'n cursus te gaan doen over die babygebaren. Maar misschien koop ik eerst ook alleen maar een boekje, ik moet nog even zien, maar ik geloof zeker dat je dan eerder met je kind kan communiceren.

MeNicole, dus toch waarschijnlijk een gehoorprobleem, dat is vervelend zeg! Ik ben benieuwd wat eruit komt volgende week.
pi_73014824
@ Oeke,

Die babygebarencursus leek me ook wel wat, heb zelf geprobeerd om vijf andere stellen enthousiast te krijgen, want ze geven ook babygebaar-ware (vergelijkbaar met Tupperware) parties bij mensen thuis. Dan zit je niet zo aan de zaterdagen vast. Maar niet genoeg gegadigden kunnen vinden.
pi_73015528
oh wat jammer bodpa! Ik zou wel intresse hebben in zo'n avond denk ik. Als je in de buurt woont, sign me up
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73015690
Ik woon daar waar je kaas, stroopwafels en kaarsen kunt kopen. En pijpen, maar da's van vroegâh.
pi_73015797
lol

oooh dan moeten we BE ook zover krijgen dan zitten we al op drie
ik ben best bereid om daarheen te komen voor een meet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:59:58 #282
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73015829
Oeh Innepin, leuk die poppenwagen!! En heel bijzonder!

Bodpa, lijkt me ook leuk hoor Wanneer zijn baby's daar te oud voor eigenlijk?

Isis heeft weer koorts en nu ook vlekjes op haar billen en dijbenen... Ze eet ook niet en totaal maar 400 cc gedronken vandaag denk ik. Ik heb al gekeken bij kinderziektes maar weet het niet.. 6e ziekte misschien? Als ze morgen nog zo slecht drinkt en eet zal ik de ha maar weer eens bellen.
pi_73017694
Oeh... een fok-babygebaren bijeenkomst, dat klinkt ook goed. Geen idee vanaf- of tot hoe oud, onze zoon wordt 2 sep 10 maanden, het lijkt me sowieso leuk om te doen. Ik ga op onderzoek uit dames.

Hè vervelend Grasjes, ik word altijd best zenuwachtig als ze slecht drinken of eten in combinatie met koorts. Wil ze wel sabbelen aan een nat doekje?
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:47:03 #284
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73018100
Ze wil eigenlijk niks... Na 2 hapjes avondeten wel een half potje yoghurt met peer. Ze zal vanavond wel wakker worden en dan bied ik nog wel een fles aan. Gisternacht wilde ze die ook nog wel. Is het morgen nog zo dan bel ik idd wel, dan ben ik er echt niet meer gerust op.
pi_73018187
Hoe hoog is de koorts? Wel een fijn idee dat er in elk geval iets in zit, ik duim dat ze vanavond/vannacht wel drinkt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:51:16 #286
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73018287
Dank je!

38.8 was ze vanavond. Wel zo'n homeopathische zetpil gegeven, maar daarna ging ze natuurlijk poepen dus weet niet hoeveel daarvan is opgenomen.
pi_73018355
Oh...fijn is dat...
Kakt mevouw hem meteen uit.
pi_73018626
Wat goed dat Oscar geslaagd is voor de gehoortest!

Brrr, ben een beetje geradbraakt. Toby is erg verkouden en heeft de hele nacht afwisselend liggen huilen, drinken en luid ronkend liggen snurken. Tussen ons in, zijn eigen bed wil hij vooral 's nachts gewoon niet in slapen Jemig, wat een herrie kan zo'n kleintje produceren!
En vandaag is schijnbaar huildag ofzo, ik had de hele dag 2 ontevreden, hulerige jongetjes om me heen
We hebben vanmiddag wel ruim 2,5 uur liggen pitten met z'n 3en!! Schrokken om half 6 pas wakker van de telefoon.
Morgen voor het eerst naar het CB. Ben benieuwd wat de kleine papzak weegt
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:03:06 #289
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73018819
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Oh...fijn is dat...
Kakt mevouw hem meteen uit.
LOL ja, ze vond het niet grappig toen ik hem erin deed (had ze nog nooit gehad)

Kersjes, arme Toby, maar wel lekker dat jullie 3 heerlijk geslapen hebben vanmiddag.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:06:16 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73018961
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Erg he! soms schaam ik me ook wel een beetje! Maar ja ik verkoop ook echt weer alles.
Wat voor maat draag Lennon nu?? Heb nog bakken met kleding staan van Milan, maar vind ik denk ik niet meer leuk voor de tweeling omdat ik ze toch vaak een beetje in het zelfde stijltje kleed.
Ach waarom zou je je schamen? Als je het mooi vindt, je hebt het geld ervoor (over) waarom niet dan? Lennon begint nu toch echt richting 74 te gaan, al heb ik al wel een vestje gekocht in maat 80.

Ik herken het idd van sommige Prenatalkleding dat ze wijd en kort worden, maar ook heel veel niet. Het is heel vreemd. Over het algemeen vind ik het toch wel goed eigenlijk. H&M heeft maar echt weinig leuks voor babyjongetjes.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:07:50 #291
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73019026
Is het vandaag jengel-niet-lekker-zijn-dag ofzo?
Maarten was vandaag jengelig, hangerig, als je maar íets deed wat niet goed was in zijn ogen ging hij huilen... Om kwart voor 7 naar bed gebracht, niet slapen, dus om kwart voor 8 maar zijn flesje, wilde helemaal níet, tot half 9 geprobeerd, afwisselend bij me laten liggen. Toen maar naar bed gebracht en ik hoop dat hij het redt tot morgenochtend (en anders maar niet). Hij heeft wel goed avondeten gegeten dus daar zal het dan niet aan liggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73019050
Oh, wat zielig Grasjes. Hopelijk is ze morgen weer beter.

Heftig Kersjes, zo'n nacht. En dan nog zo'n huildag erachteraan. Hopelijk kun je vannacht een beetje lekker slapen.

Volgens mij kan je dat gebarentaal met baby's doen tot wanneer je wil. Ze zei tegen mij dat het ook fijn was als je kind anderhalf/ twee jaar is en wel een beetje kan praten maar toch nog niet goed genoeg. Scheelde wat peuterdriftbuien volgens haar....

Ik wil ook wel meedoen met zo'n party. Lijkt me leuk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73019646
Mamanik, is toch heel normaal dat je je helemaal suf koopt aan babykleren? Ik doe ook niks anders hoor Heb net Willows garderobe vrijwel verdubbeld dankzij een gigantische zending van Kleurdoos . Stápels leuke kleertjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73020004
Grasjes, sterkte met Lucas....hopelijk issie snel weer de oude
Wel mooi dat hij een poos op zijn niet-voorkeurs-kant heeft gelegen!

Babygebaren, vind het zo knap dat je zulke ukkies dat al kan leren!
En handig is het ook wel lijkt me.

Kersjes, succes morgen bij het cb!

Vandaag zijn wij ook naar het cb geweest, even om te wegen.
Lars was sinds vrijdag 25 gram aangekomen. Niet echt geweldig dus.
Waarschijnlijk is hij in het weekend toen we zo met de bv liepen te knooien afgevallen, en nu moet hij dus weer de goede kant op gaan. We hoeven niet perse die 3 uur tussen de flessen te houden, als hij eerder komt mag hij eerder wat hebben. Hij moet nog een inhaalslag maken.
Vandaag heeft Lars vooral geslapen.....tussendoor gewekt voor voeding, en dan tukt meneertje weer verder.
Hopelijk doet hij dat vannacht ook.

Merkkleertjes, oeh vind ik ook altijd wel mooi. Maar ik heb het geld er niet voor over, ze zijn er zo snel weer uit. Voor Meike had ik vaak 1 setje per kledingmaat wat wat duurder was, en die kreeg ze dan extra vaak aan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73020671
oeh babygebarenmeet in kaasstad.. count me in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73021093

Wat grappig, lukt het misschien toch, maar dan via dit forum! Ik woon idd in die Groene Hartstad waar BE (dacht ik) ook woont. Als alle liefhebbers mij nou ff PM-en, en zeggen welke dagen uit zouden komen, dan
benader ik die babygebaren mevouw.

Hier trouwens ook een zeer dwars en huilerig mannetje vandaag, maar de kinderboerderij en later de speeltuin deden wonderen. Hij heeft dat buiten zijn en ronddarren echt nodig, word ie een stuk rustiger van. Merk jij dat ook aan Seb, Estrys? Soms doet ie nog niet eens zo veel, kijkt ie alleen maar naar de andere kindjes, maar ik heb daarna altijd een veel gezeglijker kind in huis.

Beterschap aan alle zieke kindjes en sterkte, ook voor alle moeders van huilerige kindjes.
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:07:29 #297
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73021599
Karin, ik ben niet de moeder van Lucas Fijn dat je niet per se 3 uur tussen de voedingen hoeft te houden nu.

Bodpa, lijkt me erg leuk zo'n meet, maar denk dat het mij toch iets te duur is op dit moment.
Heb even de website gecheckt
Kinderboerderij vind ik zelf heel leuk! We wonen nog niet zo lang waar we nu wonen en gingen laatst op zoek naar DE kinderboerderij... wat een teleurstelling was dat zeg. Nog geen geit gezien en Isis is zo gek op dieren. Volgende keer maar naar een dierenboederij waar ik wel weet wat er te zien valt.
pi_73021620
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef oeke het volgende:
Helemaal eens met die stomme maten. Heb een leuk sweatshirt van Imps en Elfs, mt 68, nu al zit het te strak. 1 keer aangehad.
Ik vind trouwens maar weinig echt leuk. Wat ik wel heel leuk vind is dat mijn moeder veel heeft bewaard, en dat is dus van 1974-1982 aan kleertjes. Veel is niet mooi meer hoor, elastiek vergaan, wol verdroogt, maar wonderlijk veel is nog goed, veel shirtjes van de Hema in seventies look dus!

Ik liep zondag over een kunst en cultuurmarkt en toen werd ik aangesproken door mensen die babygebarentaal promoten. Heeft iemand er al eens van gehoord?

Het idee is dat je al vroeg begint met gebaren voor eten, mama, papa etc en dat je dan dus vanaf 6 maanden al kunt communiceren met je baby.
Omdat dove ouders dit doen met hun kinderen zijn ze erachter gekomen dat baby's al heel vroeg met gebaren kunnen communiceren. Hoe grappig is dat?
Ik vond het wel leuk, dus ik ga denk ik zo'n boekje bestellen, kost maar 7, 95 dus dat is het geld niet.
Oja, dit is de website: www.babygebaren.nl
Wat ik kwa kleding ook heel leuk vind is dat mijn moeder zelf dingen heeft gebreid voor Jair.

Wij hebben van die babygebarentaal gehoord en vonden dat een erg goed idee. Wij hebben een boek gekocht met gebaren en doen het zo vaak mogelijk. Volgens mij moeten wij het nog vaker doen of moeten wij nog eventjes doorgaan want onze zoon bootst het nog niet na.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 23 september 2009 @ 00:02:07 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73026057
Hey Bodpa, een stadsgenote, wat leuk!
pi_73028299
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef innepin het volgende:
Mamanik, is toch heel normaal dat je je helemaal suf koopt aan babykleren? Ik doe ook niks anders hoor Heb net Willows garderobe vrijwel verdubbeld dankzij een gigantische zending van Kleurdoos . Stápels leuke kleertjes

ik kocht me eerst ook suf tot ik de snelheid waarmee ze groeide bemerkte
nu koop ik liever speelgoed en goede basiskledingstukken.
speelgoed is loeiduur maar je kan er langer mee.
Heb liever dat ze fijn kan spelen dan dat ze er weer hartstikke schattig uitziet (3 uur lang..want met rapley houd je vrijwel niets schoon, zelfs met slab)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')