quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
Oh...fijn is dat...![]()
Kakt mevouw hem meteen uit.
Ach waarom zou je je schamen? Als je het mooi vindt, je hebt het geld ervoor (over) waarom niet dan? Lennon begint nu toch echt richting 74 te gaan, al heb ik al wel een vestje gekocht in maat 80.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Erg he!soms schaam ik me ook wel een beetje! Maar ja ik verkoop ook echt weer alles.
Wat voor maat draag Lennon nu?? Heb nog bakken met kleding staan van Milan, maar vind ik denk ik niet meer leuk voor de tweeling omdat ik ze toch vaak een beetje in het zelfde stijltje kleed.
Wat ik kwa kleding ook heel leuk vind is dat mijn moeder zelf dingen heeft gebreid voor Jair.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef oeke het volgende:
Helemaal eens met die stomme maten. Heb een leuk sweatshirt van Imps en Elfs, mt 68, nu al zit het te strak. 1 keer aangehad.![]()
Ik vind trouwens maar weinig echt leuk. Wat ik wel heel leuk vind is dat mijn moeder veel heeft bewaard, en dat is dus van 1974-1982 aan kleertjes. Veel is niet mooi meer hoor, elastiek vergaan, wol verdroogt, maar wonderlijk veel is nog goed, veel shirtjes van de Hema in seventies look dus!![]()
Ik liep zondag over een kunst en cultuurmarkt en toen werd ik aangesproken door mensen die babygebarentaal promoten. Heeft iemand er al eens van gehoord?
Het idee is dat je al vroeg begint met gebaren voor eten, mama, papa etc en dat je dan dus vanaf 6 maanden al kunt communiceren met je baby.
Omdat dove ouders dit doen met hun kinderen zijn ze erachter gekomen dat baby's al heel vroeg met gebaren kunnen communiceren. Hoe grappig is dat?
Ik vond het wel leuk, dus ik ga denk ik zo'n boekje bestellen, kost maar 7, 95 dus dat is het geld niet.
Oja, dit is de website: www.babygebaren.nl
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef innepin het volgende:
Mamanik, is toch heel normaal dat je je helemaal suf koopt aan babykleren? Ik doe ook niks anders hoorHeb net Willows garderobe vrijwel verdubbeld dankzij een gigantische zending van
Kleurdoos
. Stápels leuke kleertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |