quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Estrys het volgende:Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .
Alleen nou gaat hij dus overal staan maar soms nog niet zo stevig dus nou moet ik daar weer steeds achteraan. Want op de meest onmogelijke plaatsen gaat hij dus staan

Het gaat nu zo: "neeee Seb dat gaat n.. euhm wel" En dan niet meer weten hoe hij moet gaan zitten, soms laat hij zich dan weer gewoon op zijn kont vallen en mama's hart slaat een keer over

Echt soms kost het me 10 jaar van mij leven
En het gekke is wel: ik was als baby echt niet zo druk en manlief kon zo een hele middag in zijn eentje op de grond zitten en spelen zonder een kik te geven.
Hier een beetje van hetzelfde, haha!
Lianne heeft 3 dagen lang niet geweten hoe ze van staan naar zitten moest, dat heeft haar een blauwe wang opgeleverd en mij grijze haren

Ownee, zo oud was ik nou ook weer niet!
Nu weet ze alleen nog niet hoe ze weer moet gaan zitten als ze zich heeft opgetrokken aan het salontafeltje. Daar heeft ze geen spijlen om zich te laten zakken.
Verder pakt ze alles wat los en vast zit, dus ik moet wel constant achter haar aan hobbelen, want ze kruipt overal heen, en ook nog eens met grote snelheid!
Verder "wacht" ik nog steeds op tandjes, er zijn wel wat symptomen maar ik zie/voel nog niks.
Maarja, als ze eenmaal komen wens ik vast dat ze ze niet kreeg

Kleurdoos, val je nog steeds af? Ik meende dat jij ergens rond de 50kg was en 1.80m?
Ik weeg hetzelfde -was eerst 57- maar ben "maar 1.64". Alleen ik blijf ook afvallen en niks past me meer. Gek word ik ervan! En dat terwijl ik echt wel goed eet.