abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72993373
haha Estrys, misschien is dat het wel, min en min is plus he dus misschien is rustig en rustig wel druk?

Oooh broeken shoppen! Ik wil ook! Mn zwangerschapsbroeken passen niet meer, heel vervelend, en ik heb nu 1 spijkerbroek die wel past. Verder had ik alles de kast uit gemieterd wegens heel oud en vaak ook een beetje kapot. Maarja resultaat is dat ik nu maar 1 broek heb
had handiger geweest als ik er van tevoren over na had gedacht...
Ik ga denk ik over een maand ofzo een broek kopen. Nu val ik nog steeds af en ik merk ook dat mn buikhuid nog steeds aan het terugplooien is dus nog maar eventjes afwachten. anders vind k et zonde van mn geld haha, de gierigheid
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72993398
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:26 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Op welke dag ga je? Ik meende me ergens te herinneren dat je uit de buurt kwam..
Dinsdagavond om 7 uur, bij Anky in de Blauwe Golf
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72993441
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Estrys het volgende:
Stilzitten, wat is dat? Seb kan inderdaad ook al een tijdje goed zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij om gaat vallen. Het handige is dat je hem zo op de grond kan zetten op visite en zo. Eerst moest je altijd een kleed of iets .
Alleen nou gaat hij dus overal staan maar soms nog niet zo stevig dus nou moet ik daar weer steeds achteraan. Want op de meest onmogelijke plaatsen gaat hij dus staan Het gaat nu zo: "neeee Seb dat gaat n.. euhm wel" En dan niet meer weten hoe hij moet gaan zitten, soms laat hij zich dan weer gewoon op zijn kont vallen en mama's hart slaat een keer over Echt soms kost het me 10 jaar van mij leven

En het gekke is wel: ik was als baby echt niet zo druk en manlief kon zo een hele middag in zijn eentje op de grond zitten en spelen zonder een kik te geven.
Hier een beetje van hetzelfde, haha!
Lianne heeft 3 dagen lang niet geweten hoe ze van staan naar zitten moest, dat heeft haar een blauwe wang opgeleverd en mij grijze haren Ownee, zo oud was ik nou ook weer niet!
Nu weet ze alleen nog niet hoe ze weer moet gaan zitten als ze zich heeft opgetrokken aan het salontafeltje. Daar heeft ze geen spijlen om zich te laten zakken.
Verder pakt ze alles wat los en vast zit, dus ik moet wel constant achter haar aan hobbelen, want ze kruipt overal heen, en ook nog eens met grote snelheid!
Verder "wacht" ik nog steeds op tandjes, er zijn wel wat symptomen maar ik zie/voel nog niks.
Maarja, als ze eenmaal komen wens ik vast dat ze ze niet kreeg

Kleurdoos, val je nog steeds af? Ik meende dat jij ergens rond de 50kg was en 1.80m?
Ik weeg hetzelfde -was eerst 57- maar ben "maar 1.64". Alleen ik blijf ook afvallen en niks past me meer. Gek word ik ervan! En dat terwijl ik echt wel goed eet.
pi_72993477
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga denk ik over een maand ofzo een broek kopen. Nu val ik nog steeds af en ik merk ook dat mn buikhuid nog steeds aan het terugplooien is dus nog maar eventjes afwachten. anders vind k et zonde van mn geld haha, de gierigheid
Ik heb een Cars van 29 euro gekocht, daar kon ik me geen buil aan vallen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_72993509
Leuk McLaura!! Veel plezier vanavond dan maar!
Ik zit ook bij Anky, maar dan op maandagochtend. Ze hadden geen plek in de avonden toen ik begon 5 maanden geleden dus toen heb ik het maar zo gehouden.
pi_72993513
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb een Cars van 29 euro gekocht, daar kon ik me geen buil aan vallen
dat vind ik ook zonde als ie na twee weken al niet meer goed zit
echt, gierigheid alom hier ik geef mn geld dan liever aan andere dingen uit en dan wacht ik wel ietsje langer met t kopen van een broek.

Kom gewoon niet buiten op dagen dat mn broek in de was zit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:38:01 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72993534
Geslaagd voor de gehoortest! 3 keer is scheepsrecht blijkbaar.
Oscar is nog steeds behoorlijk verkouden maar met deze methode met draden en plakkertjes lukte het dus wel!

Gisteren bij het CB ook goedgekeurd verder, 57cm en 5490gram.
Naveltje moest idd aangestipt worden maar was te onrustig dus nu donderdag terug en dan stippen ze het dan aan.

Nieuw kuurtje voor de spruw aangevraagd, die gaan we straks halen. Op zich valt het nog wel mee, maar Oscar is een tikkie aan het rommelen met zijn flessen dus we zijn nu half over op voeding voor hongerige babietjes en dat is net wat dikker dus nu moet hij wel heel hard werken om het uit de fles te krijgen en dat is met een spruwmondje niet fijn.
Oh, en vrijwel geen last meer van zijn darmpjes op dit moment. Beetje extra water doet wonderen.
pi_72993621
yay voor Oscar en BE!!
das wel heel veel goed nieuws in 1 post.

hoewel de spruw natuurlijk niet fijn is maar ik hoop dat het met t nieuwe kuurtje snel over is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:46:39 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72993778
Even een flinke update idd.
Ik kom echt bijna niet aan internetten toe. Iig niet als Sasha ook thuis is.
Nu is het zijn kdv dagje en Oscar ligt lekker te slapen dus ik kan eventjes rondkijken.
pi_72993968
Ohh BE wat fijn dat ie geslaagd is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72994085
Wat fijn BE! Nu nog die spruw, helaas.
Grappig dat Oscar al best groot is qua maten maar op die Eindhoven foto's zo'n klein schattig prupke is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72994169
BE Ik wilde nog even zeggen Oscar is echt
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72995416
BE fijn dat Oscar geslaagd is voor de hoortest!

Tyler kan best zijn speen pakken, maar doet dat gewoon niet 's nachts. Dan ligt de speen voor zn neus, te moe ofzo. Dus denk dat spuugdoek oid erdoor niet helpt. In het ziekenhuis deden ze er ook altijd een spuugdoek kort of lang door.
pi_72995593
BE , fijn dat Oscars oortjes goed zijn!! Volgens mij valt erdan een enorme last van je schouders!
Balen dat de spruwnog niet weg is. Hopelijk wel na het volgende kuurtje. Tess blijft maar 2 blaartjes op haar bovenlip houden. Ga denk ik maar voo flesje 3. Had tegen M al gezegd dat we dat gentiaan violet kunnen proberen maar dat wil ie niet... Hj wil niet te veel 'rommelen' met vanalles en nog wat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72996671
Hier lijkt het sprongetje weer weg te zijn. Of het ligt gewoon aan het feit dat ie na half 9 geen fles meer krijgt? Hij slaapt nu in ieder geval weer zoals ie altijd deed. Van uur of 9 tot uur of 6. Eindelijk want hij was niet te genieten de afgelopen par dagen. Hij wilde niet eten en verder wilde ie ook helemaal niks. Nu is mijn vrolijke mannetje weer zichzelf
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72996830
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk McLaura!! Veel plezier vanavond dan maar!
Ik zit ook bij Anky, maar dan op maandagochtend. Ze hadden geen plek in de avonden toen ik begon 5 maanden geleden dus toen heb ik het maar zo gehouden.
Het was ook wel heel toevallig geweest als we bij elkaar in de groep zouden zitten!

Ik begin trouwens volgende week dinsdag, vanavond gaat Thijs naar de fotograaf die de buikfoto's ook heeft gemaakt.
pi_72996988
Ik had het vorige week toch over dat kindje met geen contact maken enzo? Vandaag is ze naar de ka geweest en waarschijnlijk hoort ze toch niet (goed). Ze reageerde op de meeste tonen helemaal niet. Af en toe wel maar nu moeten ze volgende week voor nog een test om verder te kijken. Kun je ziend at die gehoortest die ze krijgen ook niet alles zegt
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:27:09 #243
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72997055
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier lijkt het sprongetje weer weg te zijn. Of het ligt gewoon aan het feit dat ie na half 9 geen fles meer krijgt? Hij slaapt nu in ieder geval weer zoals ie altijd deed. Van uur of 9 tot uur of 6. Eindelijk want hij was niet te genieten de afgelopen par dagen. Hij wilde niet eten en verder wilde ie ook helemaal niks. Nu is mijn vrolijke mannetje weer zichzelf
Gelukkig!! Hier zijn we er nog niet helemaal van af volgens mij Flessen gaan eigenlijk wel goed op, maar ze hebben een humeurtje pff en s'nachts veeeeel wakker. Vanacht heb ik weer elk uur voorbij zien komen, toen de 1 uiteindelijk weer goed ging slapen begon de ander :S maar voel me eigenlijk wel fit vandaag, ben alleen thuis want alles is naar de creche en had me voorgenomen om wat te gaan slapen. Maar eigenlijk helemaal geen zin in
pi_72997754
Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom! Lief!

Wat leuk al die zwemmende kindjes. Ben ook van plan binnenkort eens te gaan, maar het lijkt me wel veel gedoe. Leuk zwembroekje McLaura!

Mijn kleding is op dit moment echt een ramp. Wil ook niks nieuws kopen, want ik ben vast heeeel snel die 10 kilo kwijt die ik nog moet en dan zou het zonde zijn van het geld...

Goed nieuws over Oscar

Lucas heeft vannacht voor het eerst een groot deel van de nacht met zijn hoofd naar zijn niet-voorkeurshouding gelegen! En heeft ook al een paar weken maat 62, ik heb 68 al klaarliggen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:57:12 #245
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72999822
Mc Laura ik had eerder dat broekje helemaal niet gezien, maar Lennon heeft dezelfde, check:

begin mei 2009)

eind juli

Ik wou dat het zwemmen hier ook 's avonds was...

Oscar, wat goed zeg en wat ben je lekker gegroeid.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:15:34 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73000478
Ohw... cute die kindjes in zwembroek Doen jullie dat zwembroekje over de zwemluier heen?

BE, wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Flinke updat idd

Hier ook maat 62 en 68 ligt ook klaar. Ik vind het trouwens soms een groot verschil tussen verschillende merken hoor. Sommige dingen passen ze nog in 56 en sommige zijn in 62 al aan de kleine kant. Lastig is dat!

Karin, wat fijn dat Lars zo tevreden is nu! Dat is toch heel wat waard. En, snotterdesnotter lekker verder, alle tranen die zijn gehuild ben je kwijt moet je maar denken
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:18:20 #247
114177 Diaan73
pi_73000568
Ik doe inderdaad het zwembroekje over de zwemluier heen. Broekje is anders veel te groot.

Ik vind ook dat er een groot verschil is tussen de kledingmaten... eigenlijk zou Lennon nu 74 moeten hebben, sommige dingen zijn dat ook maar 68 past vaak ook nog prima. Het is erg merk afhankelijk. H&M valt altijd groot, ik heb nu een jas in maat 68 gekocht en die zit nog ruim. Ik had graag 74 willen hebben, maar die hadden ze niet in de kleur die ik wilde hebben en de 68 was bijna even groot als de 74.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:21:22 #248
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73000666
Dat vind ik nou ook met die merken, ze zitten nu echt met alles in 62 maar soms wordt dat al te klein van een bepaald merk en moeten ze eigenlijk naar 68! Maar ik heb echt nog heel veel dingen 62 die ze nog nooit hebben aangehad : ( Ik geef ze niks meer te eten

Blijf kopen voor de mannen ( he wat rot )
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:38:31 #249
114177 Diaan73
pi_73001256
Wat zonde van die kleren... maar het is nooit erg om weer te gaan kopen al vind ik het wel lastig soms. Ik zie nu allemaal leuke dingen voor tzt evt. in de winter... maar dan weet ik niet goed welke maat en ik "ben bang" dat het er niet meer is als ik het nodig heb. Heb nu dan ook maar een heel cool vest gekocht, maat 80 in de hoop dat Lennon die aan kan in de winter. Hij zal zeker niet te klein zijn. Ik bedenk me nu eigenlijk dat ik ook een heel cool shirt had gekocht, maar niet weet waar ik die heb gelaten.
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:43:34 #250
114177 Diaan73
pi_73001423
Over shoppen gesproken... vanaf a.s. donderdag beginnen de mama mazzeldagen bij de Prenatal, op alles 20% korting. Ik weet nog dat wij vorig jaar op zo mazzeldag een heleboel hebben gekocht voor Lennon... o.a. bedje, matras enz. Time flies.... morgen is hij alweer 8 maanden....
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')