tevens: zou iedereen weer eens een lijstje kunnen maken met de wedstrijden waar jullie je voor opgegeven hebben en wat voor streeftijden jullie hebben? Dan zal ik de OP na dit weekend (met de resultaten van de dam tot dam verwerkt) updatenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]ik heb net een aantal weken blessureleed gehad en heb veel moeite gedaan om een startbewijs te verkrijgen. Het laatste wat ik nu wil is een blessure oplopen 2 dagen voor de wedstrijd, is dat zo gek?
Grappig..moest ik net aan denken toen ik de OP door keek...lijstjes stammen al uit 2007...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef beertenderrr het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
tevens: zou iedereen weer eens een lijstje kunnen maken met de wedstrijden waar jullie je voor opgegeven hebben en wat voor streeftijden jullie hebben? Dan zal ik de OP na dit weekend (met de resultaten van de dam tot dam verwerkt) updaten
Ja, dat kan ik me wel voorstellen, maar dan 16 km voluit gaan lijkt me een beetje onverantwoord...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef beertenderrr het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
tevens: zou iedereen weer eens een lijstje kunnen maken met de wedstrijden waar jullie je voor opgegeven hebben en wat voor streeftijden jullie hebben? Dan zal ik de OP na dit weekend (met de resultaten van de dam tot dam verwerkt) updaten
meteen in de OP 3 minuten van de streeftijd afgesnoept? Ik houd toch 1.30 aanquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:52 schreef beertenderrr het volgende:
OP aangepast, thnx voor het lijstje DeeBee![]()
Zoals jullie zien heb ik het ietsje aangepast. Ik heb nu een lijst met waar we aan mee gaan doen en aan meegedaan hebben. Hierdoor kunnen de resultaten gewoon doorvloeien en dat we niet meer met uitslagen voor de tweede wereldoorlog zitten.
Ook heb ik bij het lijstje waar we nog gaan lopen alleen de "grote" evenementen geplaatst waar meer users aan mee gaan doen. Het is wel leuk om alles te noteren waar iedereen aan meedoet, maar dan krijg je een enorme OP en per evenement doet er bijvoorbeeld dan maar 1 mee. Zelf vond ik dat niet een heel goed idee, maar het kan natuurlijk altijd als de rest dit wel leuk vindt
Ook vraag ik jullie dan om de streeftijden even te posten/pm'en, dan vul ik ze in.
Nog meer aanbevelingen om de OP te verbeteren zijn ook welkom, dan verander ik het meteen (macht van de TS).
Helemaal geen, het enige wat opvalt is het stukje witte opdruk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:46 schreef beertenderrr het volgende:
die shirts geven niet echt veel licht alleen volgens mij, evenement is wel echt gezellig zo te zien
Pff...hier m'n uitslag (die je al supersnel gemaild kreegquote:2,5 km 10:16
5 km 20:53
7,5 km 31:57
10 km 43:33
12,5 km 55:38
15 km 1:08:18
Netto tijd 1:13:33
Snelheid 13,128 km/uur
Afstand 10 Engelse Mijl by night trimloop
Plaats 361e Mrecr
bron: RTV-NHquote:ZAANDAM In Zaandam is een deelnemer aan de 25ste Dam tot Damloop overleden. Dit heeft de organisatie bevestigd. De identiteit van de man is nog niet bekendgemaakt.
39 is wel erg jong, op zich is het wel te verwachten dat er onder die enorme hoeveelheden lopers iemand is met (potentiele) hartproblemen, maar dan denk je toch eerder aan een oude knakkerquote:
quote:Haile Gebreselassie wint voor vierde keer marathon van Berlijn
De Ethiopiėr Haile Gebrselassie heeft de 36e editie van de marathon van Berlijn gewonnen. Gebrselassie (36) legde de 42,195 km af in 2u06:08 en pakte zo zijn vierde opeenvolgende zege in Berlijn. Vorig jaar liep de Ethiopiėr nog een wereldrecord in de Duitse hoofdstad (2u03:59). De dichtste ereplaatsen achter de tweevoudige olympische kampioen 10 km waren voor de Keniaan Francis Kiprop en Gebre's landgenoot Negari Terfa.
Tot de 30e kilometer lag hij ook op schema. Maar na het afhaken van zijn laatste haas moest Gbreselassie vertragen. Met 2u06'08" bleef hij meer dan twee minuten boven zijn wereldrecord.
'Het was te warm en ik was moe', zei de winnaar. 'Mijn start was nochtans goed. Misschien had ik dan wat meer moeten geven. Maar ik ben toch tevreden met mijn zege.'
Mannen:
1. Haile Gebreselassie (Eth) 2 u06:08.
2. Francis Kiprop (Ken) 2 u07:04.
3. Negari Terfa (Eth) 2 u07:41.
4. Dereje Debele Tulu (Eth) 2 u09:41.
5. Alfred Kering (Ken) 2 u09:52.
6. Girma Assefa (Eth) 2 u09:58.
7. Eshetu Wondimu (Eth) 2 u12:28.
8. Atsushi Fujita (Jap) 2 u12:54.
9. Kensuke Takahashi (Jap) 2 u13:00.
10. Cuthbert Nyasango (Zim) 2 u13:19.
Vrouwen
1. Atsede Habtamu Besuye (Eth) 2 u24:47.
2. Silvia Skvortsova (Rus) 2 u26:24.
3. Mamitu Daska (Eth) 2 u26:38.
4. Rosaria Console (Ita) 2 u26:45.
5. Genet Getaneh (Eth) 2 u27:09.
bron: De standaard
Respectquote:Op zondag 20 september 2009 22:59 schreef mouzzer het volgende:
Vandaag dus tweede Dam tot Dam in twee dagen gelopen en deze keer in 1:36:36, zo'n tien minuten langzamer dan gister. Het was wel zwaar en benen waren redelijk leeg na 10 km maar toch redelijk gelijkmatig tempo kunnen lopen en het was eigenlijk best gaafVooral laatste kilometers met het besef dat je hem weer gaat uitlopen en nog met redelijke tijd ook.
Deze week maar eens inschrijven voor de halve marathon van Amsterdam.
Jammer, maar het was ook een stuk warmer dan de rest van de week ms had je daar ook last van?quote:Op maandag 21 september 2009 09:03 schreef knnth het volgende:
Waaaaaaaaaaardeloos
Inzet: 1:15 maar dat had ik al wijselijk bijgesteld naar 1:20 ... vervolgens tijdens de loop last van mijn maag gekregen en gefinisht in een dramatisch 1:30:49 ... nouja, het was een leerzame dag zal ik maar zeggen. Op naar drie 10k-wedstrijden in okt/nov en dan hard, heel hard trainen voor Egmond.
quote:2,5 km12:57
5 km26:15
7,5 km40:43
10 km55:37
12,5 km1:11:52
15 km1:28:18
Netto tijd1:35:37
Snelheid10,098 km/uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |