mijn resultaat ben ik erg tevreden over

2,5 km 12:10
5 km 23:43
7,5 km 35:31
10 km 47:21
12,5 km 59:24
15 km 1:11:42
Netto tijd 1:16:58
Snelheid 12,545 km/uur
Afstand 10 Engelse Mijl trimloop
Plaats 400e Mrecr
Mn 10km split was maar 7 seconden langzamer als mijn eindtijd op de 10km en toen was ik helemaal buiten adem. Nu gewoon het tempo vast weten te houden, dus sta er best wel van te kijken hoe snel mijn niveau weer opklimt

verder wel jammer dat ik 1:58 onder mijn streeftijd zit, maar ja, lig er niet van wakker, dit was al meer dan ik had durven hopen na 2 weken geleden. Wel nu beurze spieren, maar dat overleven we ook wel weer

Ik vond het in het begin wel warm trouwens, maar vanaf halverwege heb ik de rest met kippenvel

gelopen. Mijn t-shirt vond het leuk om zweet en water uit de tuinsproeiers vast te houden (nee het was geen katoen). Volgende keer dus maar niet meer daar onderdoor lopen.
De sfeer was erg leuk verder, vooral in Zaandam was het een groot feest. Die lichtmuur met applaus was ook wel grappig, maar echt met het licht meelopen lukte niet ofzo

. Ook verder een hoop AH/Ahold mensen ingehaald die 30 minuten eerder startten

hebben er een wandeltocht gehouden ofzo.
Anyway, tijd om de OP te updaten. Vervelend om te horen dat iemand het niet gered heeft, vriend van me stond daar vlak bij en zag hem afgevoerd worden. Hij scheen niet meer op zijn benen kunnen te staan en zwalkte wat rond. Politie heeft hem toen tegengehouden. Helaas te laat

hij moest nog maar 500m.
Op naar de halve marathon volgende week

(nog langer

en het was al zo ver vandaag

)
edit: verdorie, mag de OP niet meer aanpassen na 48 uur
[ Bericht 7% gewijzigd door beertenderrr op 20-09-2009 22:36:28 ]
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me