quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
Kan iemand voor mij ook een tagje aanvragen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Had jij ook nog opgestuurd? Want van jou staat niets op FOK!sport
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:04 schreef Peter het volgende:
[..]
De camera maakt de fotograaf niet he?'t is toch echt de persoon die richt en schiet
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] Coldplay op het Goffertpark
quote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
Maarre... de foto's zijn binnen!
Sidney de Jong heeft zojuist een home-run geslagen
Meer foto's...
quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FP [Fotoreportage] Appelpop 2009
FP [fotoreportage] Appelpop 2009
Forum [Fotoreportage] Appelpop 2009
Dat kan je wel stellen ja...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Had jij ook nog opgestuurd? Want van jou staat niets op FOK!sport
Het komt vanavond. Stond al bij ons zo ingeplandquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja...
Had het in hapklare brokken aangeleverd, netjes op maat voor zowel sport als FP, maar het materiaal zal wel weer ergens onder een trein zijn gekomen...
Maar goed, er staat ook al wat op deze plek
Oké. Wil je ook nog foto's van gisteravond? (locatie Amsterdam - Spanje-Venezuela - 8-1)quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt vanavond. Stond al bij ons zo ingepland
Ik ben van de Canon, dus neequote:Op dinsdag 15 september 2009 02:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Werk jij met een d700 of zo?
Schitterend die foto's!
is inderdaad altijd keigezellig met zijn 2eenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben van de Canon, dus nee
Vrijdag geschoten met m'n 1D mk II, en zaterdag voornamelijk met m'n 400D.
Maar ik ben blij dat de foto's zo in goede aarde vallen. Tis ook altijd leuk om te doen, vooral als Fraubitch meegaat
Maakt nog nette platen voor een ouder model! Wat had je op deze luxe achterdop zitten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben van de Canon, dus nee
Vrijdag geschoten met m'n 1D mk II, en zaterdag voornamelijk met m'n 400D.
Maar ik ben blij dat de foto's zo in goede aarde vallen. Tis ook altijd leuk om te doen, vooral als Fraubitch meegaat
Thanks. Hoofdzakelijk een Canon 70-200 2.8L, afgewisseld met een Sigma 24-70 2.8.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef freud het volgende:
[..]
Maakt nog nette platen voor een ouder model! Wat had je op deze luxe achterdop zitten?
De 70-200 is jummie ja, en een goeie sigma 24-70 is ook lekker! Zag dat de 70-200 nu in de aanbieding was!! Tempting...quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Thanks. Hoofdzakelijk een Canon 70-200 2.8L, afgewisseld met een Sigma 24-70 2.8.
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatigquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef freud het volgende:
[..]
De 70-200 is jummie ja, en een goeie sigma 24-70 is ook lekker! Zag dat de 70-200 nu in de aanbieding was!! Tempting...
Ondanks dat ik er sinds kort een heb was ik wel nieuwsgierig naar het verschil met wat ik er voor betaald heb. Bij Broer Konijn en Kamera-Express zijn ze in de "aanbieding". Vooral bij Konijn is het spec-ta-cu-lair: normaal 2390,- euro, nu voor "maar" 1499,- euro...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatig
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef Noxa het volgende:
Back found post.
Ik ben weer door mij verhuis perikelen heen. Dus wil graag wat voor Fok! op de gevoelige plaat leggen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw deeltje: ik kijk weer gezellig mee
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Zorro het volgende:
O, gauw ook even een snapshot plaatsen voor het meelezen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Terugvindpublicatie:
![]()
Nederlands fregat vangt gekaapt schip op
quote:
quote:
Volgens mij is ie bij Broer Konijn nooit 2390 geweest, dat is misschien de adviesprijs van Canon. Laatste keer dat ik keek (paar maanden geleden) was ie 1600. Dus zo spectaculair is de aanbieding niet. Maar het prijsverschil is misschien wel groot vergeleken met de plaatselijke fototoko.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef P_B het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er sinds kort een heb was ik wel nieuwsgierig naar het verschil met wat ik er voor betaald heb. Bij Broer Konijn en Kamera-Express zijn ze in de "aanbieding". Vooral bij Konijn is het spec-ta-cu-lair: normaal 2390,- euro, nu voor "maar" 1499,- euro...
Overigens wel de IS-versie.
Dat snap ik maar ze adverteren er wel heel stoer mee. Je bespaart gewoon 899,- euro! Dat dat complete onzin is weten wij. Maar vandaar mijn cynisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bij Broer Konijn nooit 2390 geweest, dat is misschien de adviesprijs van Canon. Laatste keer dat ik keek (paar maanden geleden) was ie 1600. Dus zo spectaculair is de aanbieding niet. Maar het prijsverschil is misschien wel groot vergeleken met de plaatselijke fototoko.
Showcase waarover? Ik heb geen sport gefotografeerd he. Ik ben, samen met Fraubitch, naar Appelpop geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Siegfried, plaats eens een showcase hierover. Altijd leuk om wat meer sportfotografie hier te hebben als showcase.
Zoals P zegt, bij kamera-express voor errrg weinig imo. Maar toch, huren is 30 euro per dag, en dat is vooralsnog de goedkoopste oplossing. Nu er hier meer bruidsfotografie gedaan wordt is hij daarvoor ook wel te verantwoorden dan alleen non profit zaken zoals concerten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatig
Ik betaal iets van 35 euro per weekend (vrij/ma). Goed te doen dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Zoals P zegt, bij kamera-express voor errrg weinig imo. Maar toch, huren is 30 euro per dag, en dat is vooralsnog de goedkoopste oplossing. Nu er hier meer bruidsfotografie gedaan wordt is hij daarvoor ook wel te verantwoorden dan alleen non profit zaken zoals concerten.
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Showcase waarover? Ik heb geen sport gefotografeerd he. Ik ben, samen met Fraubitch, naar Appelpop geweest
Zeker.. en ik zie dat ze ook de 200/1.8L hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 35 euro per weekend (vrij/ma). Goed te doen dus
Ik huur nu bij 711Rent in Amsterdam. Voorheen bij Calumet in Rotterdam (zitten overigens ook in Amsterdam).quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Bij welk bedrijf doe je dat allemaal Bram?
Thanks! Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik huur nu bij 711Rent in Amsterdam. Voorheen bij Calumet in Rotterdam (zitten overigens ook in Amsterdam).
Welke wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerd
Welke wedstrijden ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerd
Volgens het schema was Spanje - Venezuela (8-1 voor Spanje) afgelopen maandag. Vanavond is Cuba - Venezuela in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef CompuMess het volgende:
Vanavond naar Spanje - Venezuela...
fokfotograaf@fok.nl en frontpage@fok.nl graag!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef angel008 het volgende:
n et terug van brand van bergen waar kan ik mijn foto's heenmailen (camera is ze nu aan het ophalen)
veel foto's van wagens + afgebrand gedeelte was heel erg zonde om te zien![]()
helaas was de 70-200 f4 niet helemaal optimaal en hadk geen flitser voor de avond mee of de 50mmbalen balen balen
en nu ook naar frontpage gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
fokfotograaf@fok.nl en frontpage@fok.nl graag!
niet uitgezocht? bedoel je daarmee dat de foto's ook onbewerkt aangeleverd zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef angel008 het volgende:
[..]
en nu ook naar frontpage gedaan
foto's zijn niet uitgezocht leek me anders dubbel werk en kost teveel tijd imo..
Deze foto is echt prachtig.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
't was gisteravond mooi honkbalweer. Leuk sfeertje ook met de supporters van Cuba - Venezuela![]()
More @ Flickr
(Foto's zijn >>fokSport)
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef Siegfried het volgende:
Dat gras is wel heul groen. Flink aan de saturation-schuif getrokken?
Is inderdaad erg handig als er ook tv aanwezig is, goeie belichtingquote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).
Omdat er continue tv opnamen worden gemaakt, hebben ze de hoeveelheid kunstlicht enorm opgeschroefd en dat gaat soms wat ten koste van de WB/kleur.
Ah, dat verklaart inderdaad. Maar zeker een mooie plaat!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).
Omdat er continue tv opnamen worden gemaakt, hebben ze de hoeveelheid kunstlicht enorm opgeschroefd en dat gaat soms wat ten koste van de WB/kleur.
Tis een TVPquote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En de toevoeging hiervan is?![]()
Dat ik op de hoogte ben van eventuele foto's die jij maakt en deze graag online wilt hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En de toevoeging hiervan is?![]()
Misschien is het bij TV anders dan bij opnames van Video/Film. Ik heb laatst bij nachtelijke opnames van een videoclip foto's gemaakt, en de enige plek waar het licht perfect was was op de plaats waar de film-camera stond.quote:Is inderdaad erg handig als er ook tv aanwezig is, goeie belichting. Mooie plaat!!
Sorry Popje.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ik op de hoogte ben van eventuele foto's die jij maakt en deze graag online wilt hebben.
Nee?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, doen we ook festivals in België? Anders wil ik wel naar het Metal Female Voice Fest
2e herhaling, en dus derde keer dat ik het post......quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef sanger het volgende:
Hoe zit het met mijn tagje eigenlijk ?
Ik heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef sanger het volgende:
[..]
2e herhaling, en dus derde keer dat ik het post......
quote:
Omdat dat de nieuwe procedure isquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:28 schreef Ynske het volgende:
mag ik vragen waarom [Fotoreportage] NATO Tiger meet; straaljagers! in Med staat?
ok tof!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe procedure isVooruitlopend op het stuk tekst dat ik vanavond hoop te typen:
Elke fotoreportage komt, voor zover dat kan, op de FP in een sitenewsbericht in de nieuwstracker.
Elke fotoreportage komt in een aankondiging in MED en als het kan ook bovenaan de forum-index.
Elke fotoreportage komt als een special review op de FP
Elke fotoreportage komt, als het kan, in een topic in REV.
Nice!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe procedure isVooruitlopend op het stuk tekst dat ik vanavond hoop te typen:
Elke fotoreportage komt, voor zover dat kan, op de FP in een sitenewsbericht in de nieuwstracker.
Elke fotoreportage komt in een aankondiging in MED en als het kan ook bovenaan de forum-index.
Elke fotoreportage komt als een special review op de FP
Elke fotoreportage komt, als het kan, in een topic in REV.
Toevallig al iets gehoord? Niet dat ik ongeduldig ben, maar ik wil het graag weten voordat het uitverkocht is, zodat ik eventueel nog zelf een kaartje kan kopen.quote:
nog niet, als ik morgen niks gehoord heb stuur ik even een herinnering.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Toevallig al iets gehoord? Niet dat ik ongeduldig ben, maar ik wil het graag weten voordat het uitverkocht is, zodat ik eventueel nog zelf een kaartje kan kopen.
ziet er goed uit, mooie professionaliseringquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!fotografen: veranderingen en nieuwe informatie!
vorige week 2 uur lang een msn bespreking over gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:13 schreef Re het volgende:
[..]
ziet er goed uit, mooie professionalisering
Jazekerquote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef fotopeet.com het volgende:
Nieuw account voor de foto's, ergo: Volgpost.
Is er interesse voor foto's en een korte beschrijving van het vliegerfestival in scheveningen van vandaag en gisteren?
Hoeveel foto's?quote:Op zondag 27 september 2009 16:42 schreef fotopeet.com het volgende:
Zodra mijn oude beestje meewerkt om de foto's te verwerken komen ze per mail je kant op ( met een half uurtje gok ik).
Perfect man!quote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef fotopeet.com het volgende:
Stuk of 20, zal ze op beide formaten en groot aanleveren, kost me wel een paar minuutjes extra.
Volgens mij was dat van mijn UV-filterquote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef Marc H het volgende:
Mooie serie, je moet alleen je sensor schoonmaken, in het midden van sommige foto's zit een duidelijke stip, door stof op de sensor
[ afbeelding ]
rechts naast de vierde vlieger van onder
en links naast de tweede van onder, precies waar de staarten van nummer vier en vijf van onder kruisen.
Dis allemaal officieel e.d. dus "black tie" is de dress codequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOED!
Wie gaat er morgenavond naar de uitreiking van de gouden kalveren?!
Accreditatie namens FOK!. WIE?
De persbalie wordt geopend om 18:30 uur. Rond 19:15 uur gaat de rode- loper- inloop van start.
Het is in utrecht.
als in in galajurk moet? of is nette rok met wat erboven ook goed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dis allemaal officieel e.d. dus "black tie" is de dress code
Nette rok + wat erboven is ook goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in in galajurk moet? of is nette rok met wat erboven ook goed?
Tis in de Stadsschouwburg Utrechtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Ynske het volgende:
Morgen avond? waar is t ?
ah utrecht
ik wil wel
dat lukt welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nette rok + wat erboven is ook goed.
Als het maar netjes is en geen spijkerbroek en zo.
dat ook. tis op fietsafstamdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis in de Stadsschouwburg Utrecht
en wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de resultaten
Dat het me een gaaf evenement lijkt, een mooie kans. En dat is zeer benieuwd ben naar wat voor foto's je daar kan maken.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat het me een gaaf evenement lijkt, een mooie kans. En dat is zeer benieuwd ben naar wat voor foto's je daar kan maken.
posten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:15 schreef Xilantof het volgende:
Er is een fotografenprotocol waaraan gehouden moet worden voor 't Gouden Kalveren
Ik was een beetje voorbarig met 't posten van die post. Ik vernam vlak daarna dat Ynske gaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef x-tremed het volgende:
[..]
posten?
ben opzich wel benieuwd wat voor richtlijnen cq. protocol er wordt gehanteerd
heb t idd gelezen, en dat lijkt me niet meer als logischquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was een beetje voorbarig met 't posten van die post. Ik vernam vlak daarna dat Ynske gaat
Dat protocol houdt verder voornamelijk in: een tijdsplanning, waar wel/niet te staan, aanwijzingen van de persbegeleiders opvolgen, e.d.
the usual stuff dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was een beetje voorbarig met 't posten van die post. Ik vernam vlak daarna dat Ynske gaat
Dat protocol houdt verder voornamelijk in: een tijdsplanning, waar wel/niet te staan, aanwijzingen van de persbegeleiders opvolgen, e.d.
inderdaad, niets spannends, maar wel iets waar je kennis van moet hebben genomen.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar de foto's.
Fietste daar gisteren langs en dacht nog zal ik ff gaan schieten. Maar goed was uiteindelijk te laat. En dit had ik ook niet gelezen. Darn it.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOED!
Wie gaat er morgenavond naar de uitreiking van de gouden kalveren?!
Accreditatie namens FOK!. WIE?
De persbalie wordt geopend om 18:30 uur. Rond 19:15 uur gaat de rode- loper- inloop van start.
Het is in utrecht.
Ik kan ze niet vindenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
Thanks! Goede foto'squote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Preview special uitreiking Gouden Kalf
En? waren alle fotografen in het net of zaten er ook een stel lompe boeren/boerinnen tussen die zich niks aanhadden getrokken van de dresscode.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
eigenlijk iedereen was wel net, sommigen compleet pak, sjieke jurk anderen net jasje met overhemd en zwarte soijkerbroekquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En? waren alle fotografen in het net of zaten er ook een stel lompe boeren/boerinnen tussen die zich niks aanhadden getrokken van de dresscode.
dank je welquote:En gezien de foto die op de FP staat, mag je blij zijn dat je lens niet spontaan kapot gegaan is. Ik vind het super foto's voor zeer zware omstandigheden.
pssst tis Dancequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Wie wilt zaterdag 24 oktober naar het Amster Dance Event in de Escape voor een fotoreportage?
Voor info:
http://www.amsterdam-dance-event.nl/
Bij interesse: PM me. Gaarne wat info over de gebruikte apparatuur + portfolio meesturen.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef H-blast het volgende:
Algemene informatie; ik ben ook Fok!Fotograaf geworden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Wie wilt zaterdag 24 oktober naar het Amster Dance Event in de Escape voor een fotoreportage?
Voor info:
http://www.amsterdam-dance-event.nl/
Bij interesse: PM me. Gaarne wat info over de gebruikte apparatuur + portfolio meesturen.
Hoe wordt bepaald voor welke concerten FOK! interesse heeft? Zijn dat puur de grotere dingen? Zoals Rammstein in december bijv. Of specifieke concertzalen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef Siegfried het volgende:
Deze accreditatie is door FOK! verkregen
Zo werkt het dus niet meer helemaal. Lees dit even.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:28 schreef Zorro het volgende:
Kijk, dat is goed nieuws, dan zal ik weer eens kijken waar ik evt graag foto's zou maken
Daar zijn we nog mee bezig. Ik heb achter de schermen een lijst opgesteld met concerten die mogelijk interessant zouden kunnen zijn. Dit zijn echt niet alleen de grote. Maar daar moet bij gezegd worden dat afgelopen periode de indruk is gewekt dat reportages vooral gaan over concerten en festivals, terwijl we nu juist een heel stuk breder willen zijn en gaan dan dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe wordt bepaald voor welke concerten FOK! interesse heeft? Zijn dat puur de grotere dingen? Zoals Rammstein in december bijv. Of specifieke concertzalen?
OK. En wordt er nagedacht over een intekenlijst of wordt de verdeling in zijn geheel door de coordinatoren uitgevoerd? Misschien dat er al iets over geroepen is en dat ik dat gemist heb. Zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef Siegfried het volgende:
Daar zijn we nog mee bezig. Ik heb achter de schermen een lijst opgesteld met concerten die mogelijk interessant zouden kunnen zijn. Dit zijn echt niet alleen de grote. Maar daar moet bij gezegd worden dat afgelopen periode de indruk is gewekt dat reportages vooral gaan over concerten en festivals, terwijl we nu juist een heel stuk breder willen zijn en gaan dan dat.
We gaan ons dus niet beperken tot concerten, en daar al onze energie in steken.
Fiets heeft dat mooi beschreven in het topic dat ik 2 posts geleden aanhaalde. Per evenement bekijken we wat voor fotograaf er nodig is, en zullen we óf kiezen voor een onderhandse, of een openbare aanbesteding.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK. En wordt er nagedacht over een intekenlijst of wordt de verdeling in zijn geheel door de coordinatoren uitgevoerd? Misschien dat er al iets over geroepen is en dat ik dat gemist heb. Zou zo maar kunnen
Ah okquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef Zorro het volgende:
Ik bedoelde ook concerten om als suggestie voor te stellen. Verder houd ik me aanbevolen voor alles wat met concertfotografie te maken heeft, daar ligt nou eenmaal mijn belangstelling. Tot nu toe heb ik daar nog geen verzoeken voor gehad
Je hebt mijn vraag al beantwoordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Fiets heeft dat mooi beschreven in het topic dat ik 2 posts geleden aanhaalde. Per evenement bekijken we wat voor fotograaf er nodig is, en zullen we óf kiezen voor een onderhandse, of een openbare aanbesteding.
Zo'n onderhandse aanbesteding kan naar een paar mensen gaan. Dus dat zou je kunnen zien als een 'intekenlijst'. Of bedoelde jij het iets anders?
Kreeg bij het noemen van Fok bij Green Day trouwens gelijk jouw naam te horen. Moest ff hard nadenken over je echte naam, haha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef Siegfried het volgende:
Deze accreditatie is door FOK! verkregen
Van andere fotografen? Ben zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef freud het volgende:
[..]
Kreeg bij het noemen van Fok bij Green Day trouwens gelijk jouw naam te horen. Moest ff hard nadenken over je echte naam, haha.
Nee, een zekere Luuk van de Oorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van andere fotografen? Ben zeker?
Ah ja, leuk!quote:
Ja, heb de foto's van Luuk al gezien. Die gozer met rode trui heb ik ook gezien ja, maar niet gesproken. Ik heb trouwens ook het voorprogramma (Primadonna) kunnen fotograferen, is daar nog interesse in ergens? Was wat vroeg, dus de dame van Mojo vond het geen probleem als ik en nog een fotograaf daar ook even wat fotografeerden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ah ja, leuk!Hier heb je zijn foto's.
Collega van me (Ben) was er ook aan het fotograferen. Lange gast, rode trui.
Maar jij hebt de show dus niet af kunnen zien? Het was zó vet
Wat een K*T voorprogramma was dat zeg! Maar op zich kunnen die foto's best in het forum-topic lijkt mij zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, heb de foto's van Luuk al gezien. Die gozer met rode trui heb ik ook gezien ja, maar niet gesproken. Ik heb trouwens ook het voorprogramma (Primadonna) kunnen fotograferen, is daar nog interesse in ergens? Was wat vroeg, dus de dame van Mojo vond het geen probleem als ik en nog een fotograaf daar ook even wat fotografeerden.
quote:PAUL MCCARTNEY KOMT NAAR NEDERLAND
Geplaatst door: Jimmy, vandaag om 11:06:28
Paul McCartney zal in december kort gaan touren door Europa. Hij doet een aantal Europese steden aan en een daarvan is Arnhem. De voormalige Beatle zal op 9 december een concert geven in het Gelredome.
De laatste keer dat McCartney in Nederland optrad was vijf jaar geleden. Toen stond hij ook in het Gelredome.
Ik neem het even mee naar achteren. Maar zoals in een eerdere post aangegeven kunnen er suggesties aangedragen worden, maar zullen we per geval bekijken wie ervoor in aanmerking komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Heet van de pers:
[..]
Is dat wat voor fok? Zo ja zou ik er wel naar toe willen om te fotograferen.
Dat is lastig ja. Zo stond ik laatst persoonlijk op de lijst voor Mala Vita tijdens Balkan Beats. Ik had alleen over het hoofd gezien dat zij dus ook pas rond 2u ofzo speelden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Jammer dat het zo'n belachelijke tijd is, anders had ik zeker interesse gehad.
Heb geen idee hoe ik midden in de nacht van Amsterdam naar huis ga.
Misschien in samenwerking met PTAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef fraubitch het volgende:
idee!:
Een FOK! taxi in leven roepen
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?quote:Designwedstrijd en modeshow in de Heuvel Galerie!
Aankondiging:
Op vrijdagavond 23 oktober en zaterdag 24 oktober zal er in het kader van de Dutch Design Week een modeshow gevolgd door een designwedstrijd plaatsvinden. Naast de nieuwe collecties van onze ondernemers zullen studenten van het ABK in Maastricht, het Koning Wilhelm I college uit Den Bosch, het Amfi college uit Amsterdam en natuurlijk ook het ROC uit Eindhoven, hun pronkstukken laten zien. Het gaat om studenten van de opleiding modevormgeving en vergelijkbare studierichtingen. Een professionele vakjury bestaande uit o.a. designerstrio "De Meisjes" , kunstenares en onderneemster Marianne Jacobs, en Joyce Bouman van Sessibon Bookings zal de stukken beoordelen. De winnaar van de designwedstrijd maakt kans op mooie prijzen waaronder een professionele fotoshoot ter waarde van 1000 euro, ter beschikking gesteld door Sessibon Bookings en een ModBook ter beschikking gesteld door YouMac in de Heuvel Galerie!
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?
FP-foto's 430 breed en forum foto's 610 breed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.
Gooi er ook een Special op als exclusieve preview man! maak er iets vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.
Goed idee! Meer fashionquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?
Wij denken wel vaker precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Gooi er ook een Special op als exclusieve preview man! maak er iets van.
Mooi voorbeeld van niet alleen optredens pakken.
absoluutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is regionaal spul. Is dat echt interessant voor heel FOK? In dat geval zou er dus ook iets als de Haagse Popweek kunnen worden gepubliceerd?
welke site en naam mag ik vermelden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Naam heb je al gevonden zie ik en site vind ik niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welke site en naam mag ik vermelden?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Het grappige is, vandaag was de daadwerkelijke wedstrijd, met meer echte ontwerpen gedragen door modellen. Met ook een aantal winnaars. Mogelijk dat ik morgen daar ook foto's van aan kan leveren.
noooh! had het even naar mij gemaild joh, dan was het allang geplaatst. Ik zet het gelijk online.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:57 schreef Erasmo het volgende:
Fiets/FP, waarom staat mijn scoop+foto's al sinds gisteravond in de wachtrij?
met naam niet op de lijst? of fok helemaal niet op de lijst?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef angel008 het volgende:
hmm ik gok dat er gisteren iets verkeerds is gegaan met escape aangezien ik voor een dichte deur stond (althans mooie blondine die mij zei dat ik niet op de lijst stond..)
in iedergeval toch nog in club/lounge area weten te komen.
foto's komen jullie kant op zodra ik klaar ben (en mn koffie op heb)
wat ik van xilantof begreep stond ik op naam op de lijst maar mijn naam + fok kwam niet voor in de lijst helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
met naam niet op de lijst? of fok helemaal niet op de lijst?
raar, k heb t nu wel al een paar keer meegemaakt dat mijn naam niet genoemd was op de lijst maar fok wel. en dan kwam ik toch binnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik van xilantof begreep stond ik op naam op de lijst maar mijn naam + fok kwam niet voor in de lijst helaas.
Hm, dat is vervelend. We gaan er even achteraanquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik van xilantof begreep stond ik op naam op de lijst maar mijn naam + fok kwam niet voor in de lijst helaas.
yup dat was inderdaad wat ik nu niet kon overhandigen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
raar, k heb t nu wel al een paar keer meegemaakt dat mijn naam niet genoemd was op de lijst maar fok wel. en dan kwam ik toch binnen
tip voor een volgende keer, neem een telefoonnummer van een van de regelaars hier mee
Goed man!! Dus je werkt samen met de PR afdeling van het schip tegenwoordigquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:57 schreef Erasmo het volgende:
Fiets/FP, waarom staat mijn scoop+foto's al sinds gisteravond in de wachtrij?
Niks PRquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef freud het volgende:
[..]
Goed man!! Dus je werkt samen met de PR afdeling van het schip tegenwoordig![]()
![]()
Heb je trouwens die enorme rugzak vol met glas meegesmokkelt op het schip
Thanksquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noooh! had het even naar mij gemaild joh, dan was het allang geplaatst. Ik zet het gelijk online.
fokfotograaf@fok.nl, en als je in dit topic post / pmt naar fokfograaf, dat je foto's hebt gestuurd moet dat helemaal goedkomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Niks PRIk heb nu het grootste gedeelte van mijn glas in een Daily XXL weten te proppen, die past precies in mijn kast
[..]
ThanksWelk adres wil dat het de volgende keer naar toe komt?
foto's die ik nog heb kunnen maken zijn gemailt naar fokfotograaf (link naar de zip that is)quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fokfotograaf@fok.nl, en als je in dit topic post / pmt naar fokfograaf, dat je foto's hebt gestuurd moet dat helemaal goedkomen.
Je mail heb ik nog niet gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
foto's die ik nog heb kunnen maken zijn gemailt naar fokfotograaf (link naar de zip that is)
geen idee of het bruikbaar is aangezien het toch een iets andere setting was als verwacht.
Mail komt er vanavond aan, nog dingen die ik anders moet doen dan gisteren of was het goed zo?quote:
was perfectquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mail komt er vanavond aan, nog dingen die ik anders moet doen dan gisteren of was het goed zo?
Komt straks online! op de FP en het forum.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
foto's die ik nog heb kunnen maken zijn gemailt naar fokfotograaf (link naar de zip that is)
geen idee of het bruikbaar is aangezien het toch een iets andere setting was als verwacht.
Zielige reacties weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hr. Ms. Evertsen redt Somaliërs van stuurloze skiff
Hey, het blijft natuurlijk de frontpage en het gaat wel over 43 van de ruim 6 miljard buitenlanders. Dus logisch dat er debiele reacties op komen.quote:
Nice! Iemand die duidelijk beter met een flits overweg kan dan ik..quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] ADE, Lounge in de Escape
[Fotoreportage] ADE, lounge in de Escape
Je kunt beter zelf kijken en dan via hier de acrreditatie aanvragen. Als het goed is, is JJDJ nog bezig met een sportkalenderquote:
hmm probleem was dat availible light niet mogelijk was omdat er simpelweg geen licht was (en als het er was was het groen/rood.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nice! Iemand die duidelijk beter met een flits overweg kan dan ik..
Lichtsterkere lens is minder scherptediepte. 2.8 is een ramp, f/4 is imo het minimaalts aan DOF voor meer dan 1 persoon per foto-beter is om een cam te kopen die hogere iso's aankunnen zonder veel ruis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:29 schreef angel008 het volgende:
[..]
hmm probleem was dat availible light niet mogelijk was omdat er simpelweg geen licht was (en als het er was was het groen/rood.
verder waren de zwarte muuren ook niet echt hulpzaam.
ach ik blijf proberen mis gewoon een lichtsterke lens om toch net ff wat meer licht te vangen.
daar ben ik het mee eens enige kleurrijks hier was de bar/dj booth de rest waren zwarte muren/ramen naar buiten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lichtsterkere lens is minder scherptediepte. 2.8 is een ramp, f/4 is imo het minimaalts aan DOF voor meer dan 1 persoon per foto-beter is om een cam te kopen die hogere iso's aankunnen zonder veel ruis.
Zorg volgende keer dat je onderwerpen met hun rug naar iets kleurigs staan, dat geeft interessantere achtergronden dan die zwarte muren. Voor de rest ziet het er goed uit hoor.
Ik schiet ook altijd met de 24-105 f4 en een flitser erop hoor, afgewisselt met de 15mm fish@f4. Cam instellen op achtergrond en flitser aan, presto!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:29 schreef angel008 het volgende:
[..]
hmm probleem was dat availible light niet mogelijk was omdat er simpelweg geen licht was (en als het er was was het groen/rood.
verder waren de zwarte muuren ook niet echt hulpzaam.
ach ik blijf proberen mis gewoon een lichtsterke lens om toch net ff wat meer licht te vangen.
Ziet er tof uit zo!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] Just Jack!
[Fotoreportage] Just Jack!
[Fotoreportage] Dutch Design Week deel 2
[Fotoreportage] Dutch Design Week deel 2
JJ, had je deze al gelezen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:05 schreef sanger het volgende:
@ JJ; kun jij kijken voor accreditatie voor de Dakar preproloog?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die is opgepakt via andere wegen zag ik.
vraag ik aan!quote:
Is er nog iemand gegaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:48 schreef Xilantof het volgende:
Fotograaf gezocht
This is it
In de nacht van dinsdag 27 oktober op woensdag 28 oktober 2009 en tegelijk met de wereldwijde première van de film!
Lokatie: Pathé Arthouse
Reguliersbreestraat 26-34 te Amsterdam
Er zal een rode loper sessie gehouden worden waar we een fotograaf heen kunnen sturen.
Het gaat om een shoot die om 00.00 uur 's nachts begint!
Helaasquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is er nog iemand gegaan?
Wat stom dat ik het nu pas lees, ik had er echt wel heen gewild en gekund!
Naja, volgende keer beter
Gaarne even sturen naar fokfotograaf@fok.nl en fp@quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef PKfotografie het volgende:
intresse in foto's van nog geen uur oud? belg die met redelijk teharde snelheid 2 auto's ramde, wat plantenbakken sloopte en wat betonblokken verplaatste en dat in centrum valkenswaard.
(ik gok op een snelheid van een 80-90km anders had hij wel eerder stil gestaan en niet betonblokken over een lengte van 20 meter verplaatst en een stoeprandje op geduwd)
Valkenswaard #3 heb ik ze nu staan
Bij jullie voor de deur gebeurd??!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef PKfotografie het volgende:
intresse in foto's van nog geen uur oud? belg die met redelijk teharde snelheid 2 auto's ramde, wat plantenbakken sloopte en wat betonblokken verplaatste en dat in centrum valkenswaard.
(ik gok op een snelheid van een 80-90km anders had hij wel eerder stil gestaan en niet betonblokken over een lengte van 20 meter verplaatst en een stoeprandje op geduwd)
Valkenswaard #3 heb ik ze nu staan
was de hoek om, maar kan er wel een steen naar toe gooien dus was niet ver wegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef freud het volgende:
[..]
Bij jullie voor de deur gebeurd??!!
dit werkte ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gaarne even sturen naar fokfotograaf@fok.nl en fp@![]()
Nooit twijfelen, gewoon altijd sturen.
quote:
Ik heb alleen fokfotograaf gedaan zoals vermeld staat in OP, niet genoegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gaarne even sturen naar fokfotograaf@fok.nl en fp@![]()
Nooit twijfelen, gewoon altijd sturen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Poederbrieven voor 8 Zeeuwse politiebureaus
Nette foto'squote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Poederbrieven voor 8 Zeeuwse politiebureaus
Jup! ik moet je site nog even linken. Doe ik gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het nou precies met de watermerken? Had er niks opgezet en m'n site in de mail gezet (niet dat die er persee bij moet) volgens de OP;
''Let op: Er morgen géén watermerken in de foto's zichtbaar zijn. Wij zorgen bij het bericht voor voldoende naamsvermelding en minimaal één link naar je eigen website.
Dankquote:
Topquote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup! ik moet je site nog even linken. Doe ik gelijk.en je krijgt natuurlijk een FOK!fotografen tag.
als ik nu een fotograaf van Fok! op de foto zet, krijg ik dan een fotografen fotografen tag?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en je krijgt natuurlijk een FOK!fotografen tag.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef x-tremed het volgende:
[..]
als ik nu een fotograaf van Fok! op de foto zet, krijg ik dan een fotografen fotografen tag?
flauwquote:
Ik werk op lokatie bij een lampenfabrikant aldaar ;-) maar ik weet niet of ik 's avonds wel tijd heb dus ik zou zeggen ga je gang!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Marco001 het volgende:
Gaan er ook al fotografen naar Glow eindhoven?
Anders kan ik volgende week wellicht even tijd maken om erheen te gaan....
Ik was benieuwd of hier nog wat mee word gedaan en of ik hier nog een rol in kan spelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Heet van de pers:
[Paul McCartney komt naar Nederland..]
Is dat wat voor fok? Zo ja zou ik er wel naar toe willen om te fotograferen.
Ik ben er zelf een beetje mee bezig en siegfried ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik vind het vervelend dat er zo onduidelijk met aanvragen word omgegaan.
Ja, leuk, maar over die andere 8 aanvragen heb ik niks meer gehoord hé.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben er zelf een beetje mee bezig en siegfried ook.
Dio lijkt overigens wel te moeten kunnen! Daar gaan we eerst voor meeelen.
Jmaar dat gaat niet zo snel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar over die andere 8 aanvragen heb ik niks meer gehoord hé.
Moet je nu nog gaan mailen voor Dio? In dat geval regel ik zelf wel iets, want dat word dus helemaal niks meer.
Is er uberhaupt iets gedaan met mijn aanvragen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jmaar dat gaat niet zo snel.tis niet zo dat we met al die bedrijven en weet ik veel op msn zitten.
Iedereen heeft weer een andere manier van accrediteren. Het is een heel traject wat we op moeten starten.
Ja, het is inderdaad erg intensief. Mailen en dan telefonisch lastigvallen werkt vaak het beste, maar de grens tussen druk zetten en irritant gevonden worden is errrg lastig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jmaar dat gaat niet zo snel.tis niet zo dat we met al die bedrijven en weet ik veel op msn zitten.
Iedereen heeft weer een andere manier van accrediteren. Het is een heel traject wat we op moeten starten.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is er trouwens al bericht van Night of the Proms? Heb expres de persaccreditatiemail die ik van ze kreeg op persoonlijke titel niet gebruikt, maar zou het erg jammer vinden als het niet door zou gaan.
Check! Is opgepakt nuquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is er trouwens al bericht van Night of the Proms? Heb expres de persaccreditatiemail die ik van ze kreeg op persoonlijke titel niet gebruikt, maar zou het erg jammer vinden als het niet door zou gaan.
En ook alweer geregeld! Snel geschakeld daarquote:
zie de user boven jequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:38 schreef Juicyhil het volgende:
Zijn er fotografen die vanavond naar Night of the Proms gaan? Zo ja, van wie kunnen we foto's voor de Fp gebruiken?
Mooi, MrManiak vroeg het, die is daar nu. Zal hem even blij maken.quote:
uiteraard! het is nu inderdaad even wat rustiger maar we zijn hard bezig met nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie binnenkort weer leuke dingen op de stapel liggen?
Ja, dat ziet er wel tof uit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:28 schreef Puala het volgende:
Is iets kleiners als buren bij kaarslicht ook leuk voor fok?
Oke, ik wil wel gaan dan voor fokquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel tof uit!
Dat zou heel leuk zijn!quote:
Hey freud,quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:12 schreef freud het volgende:
[..]
En ook alweer geregeld! Snel geschakeld daar. Gelukkig is Maaike daar wel sterk in, snel reageren. Kunnen andere organisaties ook wel wat van leren. Zal haar ook even vragen naar andere events die ze regelt.
Ik denk dat ik ze die avond al online kan hebben. Is de tekst er ook al trouwens? Ik kan nog wel wat schrijven, maar dan wordt het krap om het die avond te doen. De pics willen jullie als permlink he? Misschien dan handiger om ze bij Fok op de server te zetten.quote:Op zondag 15 november 2009 13:55 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hey freud,
Heb je een schatting voor me wanneer er foto's online komen? Ik zou er graag een paar willen gebruiken voor een verslag op de FP.
Als je ze gewoon mailt weer, naar de fokfotograaf-mail en ook naar MrM. z'n mail. Dan komt dat wel goed.quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze die avond al online kan hebben. Is de tekst er ook al trouwens? Ik kan nog wel wat schrijven, maar dan wordt het krap om het die avond te doen. De pics willen jullie als permlink he? Misschien dan handiger om ze bij Fok op de server te zetten.
Foto's zijn in de mail onderweg!quote:Op zondag 15 november 2009 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik upload ze eerst en dan zorg ik dat je wat foto's krijgt mrmaniaaaak
ja hoor! stuur maar opquote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie nog interesse in een fotoverslag van dit? http://www.paard.nl/Default.aspx?event-filter=1&id=1266166#index1266166
Zo ja, ik moet de foto's nog verder uitzoeken en zal denk ik een en ander zaterdag aan kunnen leveren. Is dat nog op tijd genoeg?
ik heb ze! morgenochtend voor bij de koffiequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb ze! morgenochtend voor bij de koffie
Wil je mij je gegevens dan even pmen dan ga ik achter het nk veldrijden aanquote:Op donderdag 19 november 2009 22:54 schreef ultra_ivo het volgende:
In de planning voor mij nog de Eindhoventrofee in december en het NK veldrijden in Heerlen. Voor het eerse heb ik geen accreditatie nodig, voor het NK wel. Tegelijk met de Eindhoventrofee is in Haarlem een wedstrijd om de Kraantje Lek bokaal. Het is eventueel leuk als daar dan ook iemand kan fotograferen.
Ja lijkt mij tof. imo toch een wat onbekende tak van de motorsport. Ga je daar zelf al heen? Heb je accreditatie nodig? Pm me anders evenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef slashyou het volgende:
Is er interesse in het NK Enduro? De 2 daagse in Borculo en Harfsen staat op het programma volgend weekend.
je hebt pm.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Wil je mij je gegevens dan even pmen dan ga ik achter het nk veldrijden aan
Was benieuwd wanneer dat is.quote:Op maandag 23 november 2009 11:30 schreef fraubitch het volgende:
zijn er mensen die op Jumping Indoor Maastricht willen fotograferen?
dankjequote:Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was benieuwd wanneer dat is.
Dus de link maar.
http://www.jumpingindoorm(...)/default/Welkom.html
quote:De 22e editie van Jumping Indoor Maastricht (JIM) vindt plaats van 25 tot en met 29 november 2009. Jumping Indoor Maastricht garandeert weer een spectaculair sportprogramma en een veelzijdig evenement voor iedereen, of u nu liefhebber bent van de paardensport of niet.
gaat hier iemand al heen ofniet ? kan wel eens vragen of ik dag vrij kan nemen van mn werk om hierheen te gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:17 schreef Xilantof het volgende:
We hebben tussen 24 november en 15 december de gelegenheid om een bezoek te brengen aan de filmopnames van de romantische komedie OH NO, IT’S A WOMAN van Hilde van Mieghem. De opnames vinden plaats in Domburg, Vlissingen, Berchem en Antwerpen.
De voormaamste rollen worden gespeeld door:
Veerle Dobbelaere (SM-RECHTER), Wine Dierickx (LOFT, ANY WAY THE WIND BLOWS), Marie Vinck - de dochter van Hilde van Mieghem – (LOFT, SM-RECHTER), Koen De Bouw (LOFT, TERUG NAAR DE KUST, DE ZAAK ALZHEIMER), Huub Stapel (TERUG NAAR DE KUST), Koen De Graeve (LOFT, DE HELAASHEID DER DINGEN), Kevin Janssens (LOFT, WINDKRACHT 10).
Er zijn verschillend mogelijkheden:
DINSDAG 24 NOVEMBER
Opnames: 09.00 – 16.30 uur | Lokatie: Vlissingen
WOENSDAG 25 NOVEMBER
Opnames: 08.00 – 17.00 uur | Lokatie: Vlissingen
Met Veerle Dobbelaere, Marie Vinck, Kevin Janssens
DONDERDAG 26 NOVEMBER
Opnames: 18.30 – 03.30 uur | Lokatie: o.a. Domburg
Met Veerle Dobbelaere, Koen de Bouw, Marie Vinck, Wine Dierickx, Kevin Janssens
VRIJDAG 27 NOVEMBER
Opnames: 17.30 – 02.30 uur | Lokatie: Domburg
Met Veerle Dobbelaere, Koen De Bouw, Marie Vinck, Wine Dierickx, Kevin Janssens
DINSDAG 1 DECEMBER
Opnames: 18.00 – 22.00 uur | Lokatie: Antwerpen
Met Veerle Dobbelaere, Marie Vinck, Wine Dierickx, Kevin Janssens
DINSDAG 8 DECEMBER
Opnames: 09.00 – 12.00 uur | Lokatie: Berchem
Met Wine Dierickx, Koen De Graeve
DINSDAG 15 DECEMBER
Opnames: 09.00 – 12.00 uur | Lokatie: Antwerpen
Met Veerle Dobbelaere, Huub Stapel
Lijkt het je leuk hiervan een rapportage te maken? en kun je op 1 van deze dagen? Stuur mij even een PM!
We hebben hier nog niemand voorquote:Op maandag 23 november 2009 15:39 schreef angel008 het volgende:
[..]
gaat hier iemand al heen ofniet ? kan wel eens vragen of ik dag vrij kan nemen van mn werk om hierheen te gaan.
Oehhhquote:Op maandag 30 november 2009 10:37 schreef sanger het volgende:
De kalender voor de Dutch Supercar Challenge is bekend.
Kalender Dutch Supercar Challenge 2010
04-04: Superleague Formula, Silverstone
02-05: GT Open, Nurburgring*
16-05: A1GP, Assen
06-06: Masters, Zandvoort**
27-06: Euroraces, Spa Francorchamps
18-07: Superleague Formula, Zolder
08-08: Rizla Racing Day, Assen
03-10: Racing Festival, Spa Francorchamps
24-10: Finaleraces, Assen
Wellicht kan hiervoor accreditatie aangevraagd worden? Ik kan in principe alle races behalve op Silverstone
We kunnen afwisselen of beter nog gezamelijk gaanquote:Op maandag 30 november 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oehhh
Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ok, ik wil ook.
Dat doe je snel, de kalender is nog niet heel lang bekendquote:Op maandag 30 november 2009 10:59 schreef ..bennie het volgende:
Volgens mij heb ik daar al accreditatie voor.
Volgens mij wordt ie ieder jaar verlengd, heb nog geen bericht ontvangen, maar zou het niet vreemd vinden als ik er geen krijg dit keer aangezien ik er nog nooit naar toe ben gegaan.quote:Op maandag 30 november 2009 11:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat doe je snel, de kalender is nog niet heel lang bekend
Mij mag je daarvoor ook wel op de lijst zettenquote:Op maandag 30 november 2009 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oehhh
Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ok, ik wil ook.
Daar heb je momenteel weinig aanquote:Op maandag 30 november 2009 11:25 schreef ..bennie het volgende:
Heb even gezocht, maar die heb ik niet, was in de war met de A1GP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |