als in in galajurk moet? of is nette rok met wat erboven ook goed?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dis allemaal officieel e.d. dus "black tie" is de dress code
Nette rok + wat erboven is ook goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in in galajurk moet? of is nette rok met wat erboven ook goed?
Tis in de Stadsschouwburg Utrechtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Ynske het volgende:
Morgen avond? waar is t ?
ah utrecht
ik wil wel
dat lukt welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nette rok + wat erboven is ook goed.
Als het maar netjes is en geen spijkerbroek en zo.
dat ook. tis op fietsafstamdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis in de Stadsschouwburg Utrecht
en wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de resultaten
Dat het me een gaaf evenement lijkt, een mooie kans. En dat is zeer benieuwd ben naar wat voor foto's je daar kan maken.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat het me een gaaf evenement lijkt, een mooie kans. En dat is zeer benieuwd ben naar wat voor foto's je daar kan maken.
posten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:15 schreef Xilantof het volgende:
Er is een fotografenprotocol waaraan gehouden moet worden voor 't Gouden Kalveren
Ik was een beetje voorbarig met 't posten van die post. Ik vernam vlak daarna dat Ynske gaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:29 schreef x-tremed het volgende:
[..]
posten?
ben opzich wel benieuwd wat voor richtlijnen cq. protocol er wordt gehanteerd
heb t idd gelezen, en dat lijkt me niet meer als logischquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was een beetje voorbarig met 't posten van die post. Ik vernam vlak daarna dat Ynske gaat
Dat protocol houdt verder voornamelijk in: een tijdsplanning, waar wel/niet te staan, aanwijzingen van de persbegeleiders opvolgen, e.d.
the usual stuff dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was een beetje voorbarig met 't posten van die post. Ik vernam vlak daarna dat Ynske gaat
Dat protocol houdt verder voornamelijk in: een tijdsplanning, waar wel/niet te staan, aanwijzingen van de persbegeleiders opvolgen, e.d.
inderdaad, niets spannends, maar wel iets waar je kennis van moet hebben genomen.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:50 schreef Tijgertje. het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar de foto's.
Fietste daar gisteren langs en dacht nog zal ik ff gaan schieten. Maar goed was uiteindelijk te laat. En dit had ik ook niet gelezen. Darn it.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOED!
Wie gaat er morgenavond naar de uitreiking van de gouden kalveren?!
Accreditatie namens FOK!. WIE?
De persbalie wordt geopend om 18:30 uur. Rond 19:15 uur gaat de rode- loper- inloop van start.
Het is in utrecht.
Ik kan ze niet vindenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
Thanks! Goede foto'squote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Preview special uitreiking Gouden Kalf
En? waren alle fotografen in het net of zaten er ook een stel lompe boeren/boerinnen tussen die zich niks aanhadden getrokken van de dresscode.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
paar foto's plus tekstje is gemaild!
nu eerst wat slapen
eigenlijk iedereen was wel net, sommigen compleet pak, sjieke jurk anderen net jasje met overhemd en zwarte soijkerbroekquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En? waren alle fotografen in het net of zaten er ook een stel lompe boeren/boerinnen tussen die zich niks aanhadden getrokken van de dresscode.
dank je welquote:En gezien de foto die op de FP staat, mag je blij zijn dat je lens niet spontaan kapot gegaan is. Ik vind het super foto's voor zeer zware omstandigheden.
pssst tis Dancequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Wie wilt zaterdag 24 oktober naar het Amster Dance Event in de Escape voor een fotoreportage?
Voor info:
http://www.amsterdam-dance-event.nl/
Bij interesse: PM me. Gaarne wat info over de gebruikte apparatuur + portfolio meesturen.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef H-blast het volgende:
Algemene informatie; ik ben ook Fok!Fotograaf geworden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Xilantof het volgende:
Wie wilt zaterdag 24 oktober naar het Amster Dance Event in de Escape voor een fotoreportage?
Voor info:
http://www.amsterdam-dance-event.nl/
Bij interesse: PM me. Gaarne wat info over de gebruikte apparatuur + portfolio meesturen.
Hoe wordt bepaald voor welke concerten FOK! interesse heeft? Zijn dat puur de grotere dingen? Zoals Rammstein in december bijv. Of specifieke concertzalen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef Siegfried het volgende:
Deze accreditatie is door FOK! verkregen
Zo werkt het dus niet meer helemaal. Lees dit even.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:28 schreef Zorro het volgende:
Kijk, dat is goed nieuws, dan zal ik weer eens kijken waar ik evt graag foto's zou maken
Daar zijn we nog mee bezig. Ik heb achter de schermen een lijst opgesteld met concerten die mogelijk interessant zouden kunnen zijn. Dit zijn echt niet alleen de grote. Maar daar moet bij gezegd worden dat afgelopen periode de indruk is gewekt dat reportages vooral gaan over concerten en festivals, terwijl we nu juist een heel stuk breder willen zijn en gaan dan dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe wordt bepaald voor welke concerten FOK! interesse heeft? Zijn dat puur de grotere dingen? Zoals Rammstein in december bijv. Of specifieke concertzalen?
OK. En wordt er nagedacht over een intekenlijst of wordt de verdeling in zijn geheel door de coordinatoren uitgevoerd? Misschien dat er al iets over geroepen is en dat ik dat gemist heb. Zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef Siegfried het volgende:
Daar zijn we nog mee bezig. Ik heb achter de schermen een lijst opgesteld met concerten die mogelijk interessant zouden kunnen zijn. Dit zijn echt niet alleen de grote. Maar daar moet bij gezegd worden dat afgelopen periode de indruk is gewekt dat reportages vooral gaan over concerten en festivals, terwijl we nu juist een heel stuk breder willen zijn en gaan dan dat.
We gaan ons dus niet beperken tot concerten, en daar al onze energie in steken.
Fiets heeft dat mooi beschreven in het topic dat ik 2 posts geleden aanhaalde. Per evenement bekijken we wat voor fotograaf er nodig is, en zullen we óf kiezen voor een onderhandse, of een openbare aanbesteding.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK. En wordt er nagedacht over een intekenlijst of wordt de verdeling in zijn geheel door de coordinatoren uitgevoerd? Misschien dat er al iets over geroepen is en dat ik dat gemist heb. Zou zo maar kunnen
Ah okquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:13 schreef Zorro het volgende:
Ik bedoelde ook concerten om als suggestie voor te stellen. Verder houd ik me aanbevolen voor alles wat met concertfotografie te maken heeft, daar ligt nou eenmaal mijn belangstelling. Tot nu toe heb ik daar nog geen verzoeken voor gehad
Je hebt mijn vraag al beantwoordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Fiets heeft dat mooi beschreven in het topic dat ik 2 posts geleden aanhaalde. Per evenement bekijken we wat voor fotograaf er nodig is, en zullen we óf kiezen voor een onderhandse, of een openbare aanbesteding.
Zo'n onderhandse aanbesteding kan naar een paar mensen gaan. Dus dat zou je kunnen zien als een 'intekenlijst'. Of bedoelde jij het iets anders?
Kreeg bij het noemen van Fok bij Green Day trouwens gelijk jouw naam te horen. Moest ff hard nadenken over je echte naam, haha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:24 schreef Siegfried het volgende:
Deze accreditatie is door FOK! verkregen
Van andere fotografen? Ben zeker?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef freud het volgende:
[..]
Kreeg bij het noemen van Fok bij Green Day trouwens gelijk jouw naam te horen. Moest ff hard nadenken over je echte naam, haha.
Nee, een zekere Luuk van de Oorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van andere fotografen? Ben zeker?
Ah ja, leuk!quote:
Ja, heb de foto's van Luuk al gezien. Die gozer met rode trui heb ik ook gezien ja, maar niet gesproken. Ik heb trouwens ook het voorprogramma (Primadonna) kunnen fotograferen, is daar nog interesse in ergens? Was wat vroeg, dus de dame van Mojo vond het geen probleem als ik en nog een fotograaf daar ook even wat fotografeerden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ah ja, leuk!Hier heb je zijn foto's.
Collega van me (Ben) was er ook aan het fotograferen. Lange gast, rode trui.
Maar jij hebt de show dus niet af kunnen zien? Het was zó vet
Wat een K*T voorprogramma was dat zeg! Maar op zich kunnen die foto's best in het forum-topic lijkt mij zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, heb de foto's van Luuk al gezien. Die gozer met rode trui heb ik ook gezien ja, maar niet gesproken. Ik heb trouwens ook het voorprogramma (Primadonna) kunnen fotograferen, is daar nog interesse in ergens? Was wat vroeg, dus de dame van Mojo vond het geen probleem als ik en nog een fotograaf daar ook even wat fotografeerden.
quote:PAUL MCCARTNEY KOMT NAAR NEDERLAND
Geplaatst door: Jimmy, vandaag om 11:06:28
Paul McCartney zal in december kort gaan touren door Europa. Hij doet een aantal Europese steden aan en een daarvan is Arnhem. De voormalige Beatle zal op 9 december een concert geven in het Gelredome.
De laatste keer dat McCartney in Nederland optrad was vijf jaar geleden. Toen stond hij ook in het Gelredome.
Ik neem het even mee naar achteren. Maar zoals in een eerdere post aangegeven kunnen er suggesties aangedragen worden, maar zullen we per geval bekijken wie ervoor in aanmerking komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Heet van de pers:
[..]
Is dat wat voor fok? Zo ja zou ik er wel naar toe willen om te fotograferen.
Dat is lastig ja. Zo stond ik laatst persoonlijk op de lijst voor Mala Vita tijdens Balkan Beats. Ik had alleen over het hoofd gezien dat zij dus ook pas rond 2u ofzo speelden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Jammer dat het zo'n belachelijke tijd is, anders had ik zeker interesse gehad.
Heb geen idee hoe ik midden in de nacht van Amsterdam naar huis ga.
Misschien in samenwerking met PTAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef fraubitch het volgende:
idee!:
Een FOK! taxi in leven roepen
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?quote:Designwedstrijd en modeshow in de Heuvel Galerie!
Aankondiging:
Op vrijdagavond 23 oktober en zaterdag 24 oktober zal er in het kader van de Dutch Design Week een modeshow gevolgd door een designwedstrijd plaatsvinden. Naast de nieuwe collecties van onze ondernemers zullen studenten van het ABK in Maastricht, het Koning Wilhelm I college uit Den Bosch, het Amfi college uit Amsterdam en natuurlijk ook het ROC uit Eindhoven, hun pronkstukken laten zien. Het gaat om studenten van de opleiding modevormgeving en vergelijkbare studierichtingen. Een professionele vakjury bestaande uit o.a. designerstrio "De Meisjes" , kunstenares en onderneemster Marianne Jacobs, en Joyce Bouman van Sessibon Bookings zal de stukken beoordelen. De winnaar van de designwedstrijd maakt kans op mooie prijzen waaronder een professionele fotoshoot ter waarde van 1000 euro, ter beschikking gesteld door Sessibon Bookings en een ModBook ter beschikking gesteld door YouMac in de Heuvel Galerie!
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?
FP-foto's 430 breed en forum foto's 610 breed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.
Gooi er ook een Special op als exclusieve preview man! maak er iets vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.
Goed idee! Meer fashionquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?
Wij denken wel vaker precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Gooi er ook een Special op als exclusieve preview man! maak er iets van.
Mooi voorbeeld van niet alleen optredens pakken.
absoluutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is regionaal spul. Is dat echt interessant voor heel FOK? In dat geval zou er dus ook iets als de Haagse Popweek kunnen worden gepubliceerd?
welke site en naam mag ik vermelden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Naam heb je al gevonden zie ik en site vind ik niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welke site en naam mag ik vermelden?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Het grappige is, vandaag was de daadwerkelijke wedstrijd, met meer echte ontwerpen gedragen door modellen. Met ook een aantal winnaars. Mogelijk dat ik morgen daar ook foto's van aan kan leveren.
noooh! had het even naar mij gemaild joh, dan was het allang geplaatst. Ik zet het gelijk online.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:57 schreef Erasmo het volgende:
Fiets/FP, waarom staat mijn scoop+foto's al sinds gisteravond in de wachtrij?
met naam niet op de lijst? of fok helemaal niet op de lijst?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef angel008 het volgende:
hmm ik gok dat er gisteren iets verkeerds is gegaan met escape aangezien ik voor een dichte deur stond (althans mooie blondine die mij zei dat ik niet op de lijst stond..)
in iedergeval toch nog in club/lounge area weten te komen.
foto's komen jullie kant op zodra ik klaar ben (en mn koffie op heb)
wat ik van xilantof begreep stond ik op naam op de lijst maar mijn naam + fok kwam niet voor in de lijst helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
met naam niet op de lijst? of fok helemaal niet op de lijst?
raar, k heb t nu wel al een paar keer meegemaakt dat mijn naam niet genoemd was op de lijst maar fok wel. en dan kwam ik toch binnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik van xilantof begreep stond ik op naam op de lijst maar mijn naam + fok kwam niet voor in de lijst helaas.
Hm, dat is vervelend. We gaan er even achteraanquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik van xilantof begreep stond ik op naam op de lijst maar mijn naam + fok kwam niet voor in de lijst helaas.
yup dat was inderdaad wat ik nu niet kon overhandigen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
raar, k heb t nu wel al een paar keer meegemaakt dat mijn naam niet genoemd was op de lijst maar fok wel. en dan kwam ik toch binnen
tip voor een volgende keer, neem een telefoonnummer van een van de regelaars hier mee
Goed man!! Dus je werkt samen met de PR afdeling van het schip tegenwoordigquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:57 schreef Erasmo het volgende:
Fiets/FP, waarom staat mijn scoop+foto's al sinds gisteravond in de wachtrij?
Niks PRquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef freud het volgende:
[..]
Goed man!! Dus je werkt samen met de PR afdeling van het schip tegenwoordig![]()
![]()
Heb je trouwens die enorme rugzak vol met glas meegesmokkelt op het schip
Thanksquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noooh! had het even naar mij gemaild joh, dan was het allang geplaatst. Ik zet het gelijk online.
fokfotograaf@fok.nl, en als je in dit topic post / pmt naar fokfograaf, dat je foto's hebt gestuurd moet dat helemaal goedkomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Niks PRIk heb nu het grootste gedeelte van mijn glas in een Daily XXL weten te proppen, die past precies in mijn kast
[..]
ThanksWelk adres wil dat het de volgende keer naar toe komt?
foto's die ik nog heb kunnen maken zijn gemailt naar fokfotograaf (link naar de zip that is)quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fokfotograaf@fok.nl, en als je in dit topic post / pmt naar fokfograaf, dat je foto's hebt gestuurd moet dat helemaal goedkomen.
Je mail heb ik nog niet gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
foto's die ik nog heb kunnen maken zijn gemailt naar fokfotograaf (link naar de zip that is)
geen idee of het bruikbaar is aangezien het toch een iets andere setting was als verwacht.
Mail komt er vanavond aan, nog dingen die ik anders moet doen dan gisteren of was het goed zo?quote:
was perfectquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mail komt er vanavond aan, nog dingen die ik anders moet doen dan gisteren of was het goed zo?
Komt straks online! op de FP en het forum.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
foto's die ik nog heb kunnen maken zijn gemailt naar fokfotograaf (link naar de zip that is)
geen idee of het bruikbaar is aangezien het toch een iets andere setting was als verwacht.
Zielige reacties weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hr. Ms. Evertsen redt Somaliėrs van stuurloze skiff
Hey, het blijft natuurlijk de frontpage en het gaat wel over 43 van de ruim 6 miljard buitenlanders. Dus logisch dat er debiele reacties op komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |