Nice! Iemand die duidelijk beter met een flits overweg kan dan ik..quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] ADE, Lounge in de Escape
[Fotoreportage] ADE, lounge in de Escape
Je kunt beter zelf kijken en dan via hier de acrreditatie aanvragen. Als het goed is, is JJDJ nog bezig met een sportkalenderquote:
hmm probleem was dat availible light niet mogelijk was omdat er simpelweg geen licht was (en als het er was was het groen/rood.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nice! Iemand die duidelijk beter met een flits overweg kan dan ik..
Lichtsterkere lens is minder scherptediepte. 2.8 is een ramp, f/4 is imo het minimaalts aan DOF voor meer dan 1 persoon per foto-beter is om een cam te kopen die hogere iso's aankunnen zonder veel ruis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:29 schreef angel008 het volgende:
[..]
hmm probleem was dat availible light niet mogelijk was omdat er simpelweg geen licht was (en als het er was was het groen/rood.
verder waren de zwarte muuren ook niet echt hulpzaam.
ach ik blijf proberen mis gewoon een lichtsterke lens om toch net ff wat meer licht te vangen.
daar ben ik het mee eens enige kleurrijks hier was de bar/dj booth de rest waren zwarte muren/ramen naar buiten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lichtsterkere lens is minder scherptediepte. 2.8 is een ramp, f/4 is imo het minimaalts aan DOF voor meer dan 1 persoon per foto-beter is om een cam te kopen die hogere iso's aankunnen zonder veel ruis.
Zorg volgende keer dat je onderwerpen met hun rug naar iets kleurigs staan, dat geeft interessantere achtergronden dan die zwarte muren. Voor de rest ziet het er goed uit hoor.
Ik schiet ook altijd met de 24-105 f4 en een flitser erop hoor, afgewisselt met de 15mm fish@f4. Cam instellen op achtergrond en flitser aan, presto!quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:29 schreef angel008 het volgende:
[..]
hmm probleem was dat availible light niet mogelijk was omdat er simpelweg geen licht was (en als het er was was het groen/rood.
verder waren de zwarte muuren ook niet echt hulpzaam.
ach ik blijf proberen mis gewoon een lichtsterke lens om toch net ff wat meer licht te vangen.
Ziet er tof uit zo!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] Just Jack!
[Fotoreportage] Just Jack!
[Fotoreportage] Dutch Design Week deel 2
[Fotoreportage] Dutch Design Week deel 2
JJ, had je deze al gelezen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:05 schreef sanger het volgende:
@ JJ; kun jij kijken voor accreditatie voor de Dakar preproloog?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die is opgepakt via andere wegen zag ik.
vraag ik aan!quote:
Is er nog iemand gegaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:48 schreef Xilantof het volgende:
Fotograaf gezocht
This is it
In de nacht van dinsdag 27 oktober op woensdag 28 oktober 2009 en tegelijk met de wereldwijde premičre van de film!
Lokatie: Pathé Arthouse
Reguliersbreestraat 26-34 te Amsterdam
Er zal een rode loper sessie gehouden worden waar we een fotograaf heen kunnen sturen.
Het gaat om een shoot die om 00.00 uur 's nachts begint!
Helaasquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is er nog iemand gegaan?
Wat stom dat ik het nu pas lees, ik had er echt wel heen gewild en gekund!
Naja, volgende keer beter
Gaarne even sturen naar fokfotograaf@fok.nl en fp@quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef PKfotografie het volgende:
intresse in foto's van nog geen uur oud? belg die met redelijk teharde snelheid 2 auto's ramde, wat plantenbakken sloopte en wat betonblokken verplaatste en dat in centrum valkenswaard.
(ik gok op een snelheid van een 80-90km anders had hij wel eerder stil gestaan en niet betonblokken over een lengte van 20 meter verplaatst en een stoeprandje op geduwd)
Valkenswaard #3 heb ik ze nu staan
Bij jullie voor de deur gebeurd??!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef PKfotografie het volgende:
intresse in foto's van nog geen uur oud? belg die met redelijk teharde snelheid 2 auto's ramde, wat plantenbakken sloopte en wat betonblokken verplaatste en dat in centrum valkenswaard.
(ik gok op een snelheid van een 80-90km anders had hij wel eerder stil gestaan en niet betonblokken over een lengte van 20 meter verplaatst en een stoeprandje op geduwd)
Valkenswaard #3 heb ik ze nu staan
was de hoek om, maar kan er wel een steen naar toe gooien dus was niet ver wegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef freud het volgende:
[..]
Bij jullie voor de deur gebeurd??!!
dit werkte ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gaarne even sturen naar fokfotograaf@fok.nl en fp@![]()
Nooit twijfelen, gewoon altijd sturen.
quote:
Ik heb alleen fokfotograaf gedaan zoals vermeld staat in OP, niet genoegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gaarne even sturen naar fokfotograaf@fok.nl en fp@![]()
Nooit twijfelen, gewoon altijd sturen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Poederbrieven voor 8 Zeeuwse politiebureaus
Nette foto'squote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Poederbrieven voor 8 Zeeuwse politiebureaus
Jup! ik moet je site nog even linken. Doe ik gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het nou precies met de watermerken? Had er niks opgezet en m'n site in de mail gezet (niet dat die er persee bij moet) volgens de OP;
''Let op: Er morgen géén watermerken in de foto's zichtbaar zijn. Wij zorgen bij het bericht voor voldoende naamsvermelding en minimaal één link naar je eigen website.
Dankquote:
Topquote:Op woensdag 4 november 2009 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jup! ik moet je site nog even linken. Doe ik gelijk.en je krijgt natuurlijk een FOK!fotografen tag.
als ik nu een fotograaf van Fok! op de foto zet, krijg ik dan een fotografen fotografen tag?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en je krijgt natuurlijk een FOK!fotografen tag.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef x-tremed het volgende:
[..]
als ik nu een fotograaf van Fok! op de foto zet, krijg ik dan een fotografen fotografen tag?
flauwquote:
Ik werk op lokatie bij een lampenfabrikant aldaar ;-) maar ik weet niet of ik 's avonds wel tijd heb dus ik zou zeggen ga je gang!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Marco001 het volgende:
Gaan er ook al fotografen naar Glow eindhoven?
Anders kan ik volgende week wellicht even tijd maken om erheen te gaan....
Ik was benieuwd of hier nog wat mee word gedaan en of ik hier nog een rol in kan spelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Heet van de pers:
[Paul McCartney komt naar Nederland..]
Is dat wat voor fok? Zo ja zou ik er wel naar toe willen om te fotograferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |