Nee, een zekere Luuk van de Oorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van andere fotografen? Ben zeker?
Ah ja, leuk!quote:
Ja, heb de foto's van Luuk al gezien. Die gozer met rode trui heb ik ook gezien ja, maar niet gesproken. Ik heb trouwens ook het voorprogramma (Primadonna) kunnen fotograferen, is daar nog interesse in ergens? Was wat vroeg, dus de dame van Mojo vond het geen probleem als ik en nog een fotograaf daar ook even wat fotografeerden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ah ja, leuk!Hier heb je zijn foto's.
Collega van me (Ben) was er ook aan het fotograferen. Lange gast, rode trui.
Maar jij hebt de show dus niet af kunnen zien? Het was zó vet
Wat een K*T voorprogramma was dat zeg! Maar op zich kunnen die foto's best in het forum-topic lijkt mij zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, heb de foto's van Luuk al gezien. Die gozer met rode trui heb ik ook gezien ja, maar niet gesproken. Ik heb trouwens ook het voorprogramma (Primadonna) kunnen fotograferen, is daar nog interesse in ergens? Was wat vroeg, dus de dame van Mojo vond het geen probleem als ik en nog een fotograaf daar ook even wat fotografeerden.
quote:PAUL MCCARTNEY KOMT NAAR NEDERLAND
Geplaatst door: Jimmy, vandaag om 11:06:28
Paul McCartney zal in december kort gaan touren door Europa. Hij doet een aantal Europese steden aan en een daarvan is Arnhem. De voormalige Beatle zal op 9 december een concert geven in het Gelredome.
De laatste keer dat McCartney in Nederland optrad was vijf jaar geleden. Toen stond hij ook in het Gelredome.
Ik neem het even mee naar achteren. Maar zoals in een eerdere post aangegeven kunnen er suggesties aangedragen worden, maar zullen we per geval bekijken wie ervoor in aanmerking komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Heet van de pers:
[..]
Is dat wat voor fok? Zo ja zou ik er wel naar toe willen om te fotograferen.
Dat is lastig ja. Zo stond ik laatst persoonlijk op de lijst voor Mala Vita tijdens Balkan Beats. Ik had alleen over het hoofd gezien dat zij dus ook pas rond 2u ofzo speelden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Jammer dat het zo'n belachelijke tijd is, anders had ik zeker interesse gehad.
Heb geen idee hoe ik midden in de nacht van Amsterdam naar huis ga.
Misschien in samenwerking met PTAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef fraubitch het volgende:
idee!:
Een FOK! taxi in leven roepen
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?quote:Designwedstrijd en modeshow in de Heuvel Galerie!
Aankondiging:
Op vrijdagavond 23 oktober en zaterdag 24 oktober zal er in het kader van de Dutch Design Week een modeshow gevolgd door een designwedstrijd plaatsvinden. Naast de nieuwe collecties van onze ondernemers zullen studenten van het ABK in Maastricht, het Koning Wilhelm I college uit Den Bosch, het Amfi college uit Amsterdam en natuurlijk ook het ROC uit Eindhoven, hun pronkstukken laten zien. Het gaat om studenten van de opleiding modevormgeving en vergelijkbare studierichtingen. Een professionele vakjury bestaande uit o.a. designerstrio "De Meisjes" , kunstenares en onderneemster Marianne Jacobs, en Joyce Bouman van Sessibon Bookings zal de stukken beoordelen. De winnaar van de designwedstrijd maakt kans op mooie prijzen waaronder een professionele fotoshoot ter waarde van 1000 euro, ter beschikking gesteld door Sessibon Bookings en een ModBook ter beschikking gesteld door YouMac in de Heuvel Galerie!
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?
FP-foto's 430 breed en forum foto's 610 breed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.
Gooi er ook een Special op als exclusieve preview man! maak er iets vanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
misschien leuk om een REV-topic van te maken met wat aandacht in LIF.
Goed idee! Meer fashionquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de vrijdagavond show en daar werd een preview gegeven van de show van morgen met de collecties van de studenten. Ik heb hier behoorlijk wat interessante stukken tussen zien zitten, interessant voor Fok!?
Wij denken wel vaker precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Gooi er ook een Special op als exclusieve preview man! maak er iets van.
Mooi voorbeeld van niet alleen optredens pakken.
absoluutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is regionaal spul. Is dat echt interessant voor heel FOK? In dat geval zou er dus ook iets als de Haagse Popweek kunnen worden gepubliceerd?
welke site en naam mag ik vermelden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Naam heb je al gevonden zie ik en site vind ik niet zo belangrijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welke site en naam mag ik vermelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |