Pfff geen idee hoor, haha. Corsoweekend is altijd een beetje mistig na afloop, haha....quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef joers1 het volgende:
Dan ben i kje voorbij gelopen eventjes. was de enige van het drietal dat een Dommeldal-shirt aan had (zeg maar een behoorlijk bol figuur haha)
Het is wel zo dat de klok en de wervelwind niet voldoende herkenbaar waren. De wijzers van onze klok hadden uit moeten steken tegen de achtergrond en dat deden ze al niet (wat ik begrepen heb was dat iets met de aantallen bloemen die we hadden. Het was zonder boekje of uitleg iig heel moeilijk te zien wat het was en dat vind ik zelf erg jammer. Een wagen moet je ook zonder uitleg of boekje kunnen begrijpen, deels iigquote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef joers1 het volgende:
14e is écht niet waar jullie hadden moeten staan.....
Idd NOG een fotograaf....quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef joers1 het volgende:
Kijk aan...NOG een fotograaf uit VallkenswaardShake hands
Is maar goed dat ik absoluut niet kan fotograferenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd NOG een fotograaf....
we hebben er hier te veel
Zijn er misschien veel, maar ik mag niet klagen over opdrachten, dus ik vind het allemaal goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd NOG een fotograaf....
we hebben er hier te veel
Nee, ik ga wel eens rondneuzen op die website voor die profi-foto's. Ik hecht nogal waarde aan kwaliteit namelijk.quote:
Tja..het idee is erg leuk, maar als je zelf aan de sl;ag gaat met een compactcamera (bijvoorbeeld) krijg je iets andere resultaten dan wanneer je een spiegelreflex gebruikt met studioverlichting etc.quote:Op zondag 8 november 2009 10:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel eens rondneuzen op die website voor die profi-foto's. Ik hecht nogal waarde aan kwaliteit namelijk.
Ja lieverd, dat snap ik, maar die kinderen zijn zes en de foto komt in een fotolijstje wat ze volgekwakt hebben met klodders verf en macaroni. Dus.....quote:Op zondag 8 november 2009 18:35 schreef joers1 het volgende:
[..]
Tja..het idee is erg leuk, maar als je zelf aan de sl;ag gaat met een compactcamera (bijvoorbeeld) krijg je iets andere resultaten dan wanneer je een spiegelreflex gebruikt met studioverlichting etc.
Maar zoals gezegd, met lakens en een bouwlamp kun je veel doen hoor.
Dus..?? Jij oppert zelf t idee voor een proquote:Op maandag 9 november 2009 06:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja lieverd, dat snap ik, maar die kinderen zijn zes en de foto komt in een fotolijstje wat ze volgekwakt hebben met klodders verf en macaroni. Dus.....
Je hebt helemaal gelijk, ik begon er zelf over. Ik zocht eigenljk een beetje naar bevestiging als in: je kunt het makkelijk zelf. Maar had er bij moeten vertellen dat ik het bedoelde voor een stel stuiterende projectielen met te veel lipstick, te veel haarlak, belachelijke outfits van zes jaar.quote:Op maandag 9 november 2009 13:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dus..?? Jij oppert zelf t idee voor een proIk praat je niks aan
Sterker nog: i kwil je alle tips gevenom het zelf goed te doen...als je wilt.
Ik geef alleen aan, waarom een pro duurder is en dat je met lakens en een bouwlamp zelf een heel eind kan komen.
Gaat goed komen: wit laken ophangen/drapperen...bouw lamp er van achter op richten en lekker foto's schietren. Hele leuke resultaten, dat komt vast goed.quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik begon er zelf over. Ik zocht eigenljk een beetje naar bevestiging als in: je kunt het makkelijk zelf. Maar had er bij moeten vertellen dat ik het bedoelde voor een stel stuiterende projectielen met te veel lipstick, te veel haarlak, belachelijke outfits van zes jaar.
Ik ga (als ik het feestje nog eens herhaal als ze wat ouder is) zeker een prof in de arm nemen als het echt mooi moet worden en als herinnering bewaard mag blijven.
Oei wat een heftig verhaal zeg! Sterkte voor je vader en ik hoop dat je het snel weer een beetje 'los' kunt laten. Dit zijn dingen die continue door je hoofd gaan spoken....quote:Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:
Wat me nou vanavond overkomt.
Mijn vader belt aan, gebeurd sowieso al weinig, maar komt wel eens voor. Komt met een vriend van hem naar boven en vraagt of ik ze in de garage kan laten. Een vriend van hun was al een week niet te bereiken en gezien terwijl die normaal elke dag in de kroeg is. Die man woont dus bij mij in de flat. Wij naar de garage en zijn auto stond er. Een andere vriend had de politie al gebeld omdat ze het helemaal niet vertrouwde. De politie komt die horen het verhaal aan, bellen familieleden waarvan ze wisten dat die de sleutel hadden. De agenten gaan naar boven om te kijken, minuut of 10 later komt een van de drie agenten naar beneden en verteld dat de zorgen terecht waren, de man lag dood in bed. Hoe is nog niet bekend, maar damn dat is toch heftig om zo mee te maken. Ons pap en de andere hadden hem al een week niet gezien dus wie weet ligt hij al een week dood op bed. Toen pap en de vrienden weg waren heb ik de familie sterkte gewenst en ben ook maar terug naar mijn appartement gegaan.
Begin mezelf wel af te vragen in welke flat je dan woontquote:Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:
Wat me nou vanavond overkomt.
Mijn vader belt aan, gebeurd sowieso al weinig, maar komt wel eens voor. Komt met een vriend van hem naar boven en vraagt of ik ze in de garage kan laten. Een vriend van hun was al een week niet te bereiken en gezien terwijl die normaal elke dag in de kroeg is. Die man woont dus bij mij in de flat. Wij naar de garage en zijn auto stond er. Een andere vriend had de politie al gebeld omdat ze het helemaal niet vertrouwde. De politie komt die horen het verhaal aan, bellen familieleden waarvan ze wisten dat die de sleutel hadden. De agenten gaan naar boven om te kijken, minuut of 10 later komt een van de drie agenten naar beneden en verteld dat de zorgen terecht waren, de man lag dood in bed. Hoe is nog niet bekend, maar damn dat is toch heftig om zo mee te maken. Ons pap en de andere hadden hem al een week niet gezien dus wie weet ligt hij al een week dood op bed. Toen pap en de vrienden weg waren heb ik de familie sterkte gewenst en ben ook maar terug naar mijn appartement gegaan.
Dat is idd erg weirdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef joers1 het volgende:
[..]
Begin mezelf wel af te vragen in welke flat je dan woontIk heb nl. dit EXACTE verhaal gisteren ook al van iemand anders gehoord, maar die woont in Budel. En is vrijwel exact hetzelfde verhaal: ook met haar vader, garage etc. Weird dit....
Mailstoring, maar goed dat ik die mail niet gebruik. Zolang het internet het blijft doen ben ik tevredenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef joers1 het volgende:
Volgens mij zit Uri geller erachter
Wel klote dat OnsBrabantNet al; 2 dagen een mailstoring heeft....ik word er gek van!!
Ik heb wel degelijk kinderenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef Tezz het volgende:
Mijn dochter donderdag een mailtje van de hoofdpiet gekregen en wil al twee dagen wat terugschrijven. Dat gaat dus niet he!!!!!!! Stomme brabantnet.
Jullie hebben allemaal geen kinderen volgens mij,
Nou, dan weet je precies hoe spannend het is deze tijd van het jaar voor die kids!quote:
dat weet ik tóch wel...ik werk ook in het basisonderwijsquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, dan weet je precies hoe spannend het is deze tijd van het jaar voor die kids!
weird...die man uit mijn verhala uit Budel ookquote:Op maandag 16 november 2009 08:36 schreef DaMook het volgende:
Update: de man lag sinds vrijdag ochtend dood op bed. Hartaanval.
Ben nu toch wel benieuwd wie het isquote:Op maandag 16 november 2009 08:36 schreef DaMook het volgende:
Update: de man lag sinds vrijdag ochtend dood op bed. Hartaanval.
Ik hoorde net wel een flinke knal ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Hebben jullie zonet (16:15) ook een super harde knal gehoord? Omgeving Valkenswaard/Dommelen
De ramen trilden.![]()
Jep, ik lag net in bad! Iemand enig idee wat het was? Zal wel een karbietbus of zo zijjn...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel een flinke knal ja.
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Hebben jullie zo net (16:15) ook een super harde knal gehoord? Omgeving Valkenswaard/Dommelen
De ramen trilden.![]()
Hier in de 'weien' klonk het ook echt hard! HEt kan geen carbid geweest zijn. Daar was het echt te hard voor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:44 schreef joers1 het volgende:
Ja...die harde knal hoorden wij ook....hier in de 'dalen' klonk het mega-hard.
geen idee wat het was. In elk geval géén carbidbus, die gaan zo hard niet.
Overigens...toen hier gisterenavond de stroom eraf was (3 uur lang!!) was er ook zo'n dreun te horen met een grote vonk. Ik woon toevallig vrijwel NAAST het transformatorhuisje wat gisteren voor problemen zorgde.
3 Uur zonder strpoom...best vervelend...zelfs de straatlantaarns waren uit. Dan is het echte aardedonker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |