abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 22:39:33 #151
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72823493
Dan ben i kje voorbij gelopen eventjes. was de enige van het drietal dat een Dommeldal-shirt aan had (zeg maar een behoorlijk bol figuur haha)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_72823599
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef joers1 het volgende:
Dan ben i kje voorbij gelopen eventjes. was de enige van het drietal dat een Dommeldal-shirt aan had (zeg maar een behoorlijk bol figuur haha)
Pfff geen idee hoor, haha. Corsoweekend is altijd een beetje mistig na afloop, haha....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 16 september 2009 @ 22:43:27 #153
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72823687
Ken ik.....;) de foto's op onze website zeggen denk ik genoeg
  woensdag 16 september 2009 @ 23:34:24 #154
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_72825840
Ik ben vooral heel benieuwd naar de jury rapporten . Er zijn dit jaar wederom in mijn ogen verkeerde beslissingen genomen. Dommeldal had ik hoger in geschat, de hazestraat toch lager ondanks dat ze elk detail weer perfect hadden en idd never change a winning wheel . Over ons zelf is het lastig spreken, maar 14e had ik zelf niet verwacht. Hoorde trouwens van verschillende mensen dat ze het over het algeheel minder vonden dit jaar (vond ik zelf ook), alle wagens dus. Ik denk dat we dus vooral moeten zorgen dat die mensen volgend jaar weer zeggen dat het weer goed is, of beter.

Ik persoonlijk denk dat we met het thema van volgend jaar, expeditie dalia, weer enkele hele mooie wagens kunnen verwachten, iig een thema waar je wat mee kunt (ik heb al wat dingen bedacht en gedeeld met de ontwerper, hopelijk doet hij er wat mee ) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 16 september 2009 @ 23:35:31 #155
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_72825891
14e is écht niet waar jullie hadden moeten staan.....
  woensdag 16 september 2009 @ 23:47:37 #156
50442 DaMook
pi_72826388
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef joers1 het volgende:
14e is écht niet waar jullie hadden moeten staan.....
Het is wel zo dat de klok en de wervelwind niet voldoende herkenbaar waren. De wijzers van onze klok hadden uit moeten steken tegen de achtergrond en dat deden ze al niet (wat ik begrepen heb was dat iets met de aantallen bloemen die we hadden. Het was zonder boekje of uitleg iig heel moeilijk te zien wat het was en dat vind ik zelf erg jammer. Een wagen moet je ook zonder uitleg of boekje kunnen begrijpen, deels iig . Ach het was er zeker niet minder gezellig door tijdens de bouw, het prikweekend, de optocht, zondagavond en corsomaandag . Al was de opkomst tijdens de bouw al wel wat minder dan normaal en is de helft van de mensen die er waren echt weken met onze nieuwe tent bezig geweest. Al met al ben ik tevreden over dit jaar en volgend jaar gaan we (ik iig) voor weer wat beter in een mooie tent die dan als het goed is wel binnen een week staat .

Damn wat een lappen tekst in een keer .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  woensdag 16 september 2009 @ 23:48:40 #157
50442 DaMook
pi_72826432
We hebben trouwens wel een gave tent nu, ondanks (of dankzij) alle tijd die erin is gestoken .

donderdag 22 oktober 2009 @ 20:47:51 #158
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73962146
erg dood mensen....kom op: striepersgat komt er weer aan. Leve in deze dooie boel
  woensdag 4 november 2009 @ 20:29:03 #159
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_74398222
een 30 min geleden hoorden we een wat hard geluid. (knal is raar woord)
dus zijn we even buiten gaan kijken wat het was.

nu bleek een Belg vanuit Eindhoven te zijn gekomen, en op de eindhovenseweg (in het centrum) 2 auto's te hebben geramd. 3 plantebakken (als ik het goed heb) en minimaal 2 betonblokken te hebben verplaatst.

was meteen druk met 1 politie 3 brandweer en 1 ambulanse wagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PKfotografie op 04-11-2009 20:35:08 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 22:12:29 #160
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_74402973
die bakken zij vrij zwaar... Damn, dat moet hard zijn gegaan
pi_74403676
Hoeveel meter zou het zijn vanaf het stoplicht tot aan paganini ?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 4 november 2009 @ 22:27:56 #162
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_74403785
geen idee, weet wel dat op dat stuk nog maar 1 van de 4 planten bakken heel is

als ze de betonblokken laten liggen is het wel makkelijker parkeren daar voor de deur
pi_74404098
idd.. das grof geweld, zeker met zo'n kuub zand er in.
  woensdag 4 november 2009 @ 22:44:53 #164
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_74404485
Damn...ziet er niet leuk! Dat moet een klap geweest zijn!!!
  donderdag 5 november 2009 @ 22:55:11 #165
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74438388
Kijk aan...NOG een fotograaf uit Vallkenswaard Shake hands
pi_74440990
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef joers1 het volgende:
Kijk aan...NOG een fotograaf uit Vallkenswaard Shake hands
Idd NOG een fotograaf....
we hebben er hier te veel
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:42:22 #167
50442 DaMook
pi_74441118
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:31 schreef prupke het volgende:

[..]

Is maar goed dat ik absoluut niet kan fotograferen .

vrijdag 6 november 2009 @ 09:47:21 #168
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74444662
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:31 schreef prupke het volgende:

[..]

Zijn er misschien veel, maar ik mag niet klagen over opdrachten, dus ik vind het allemaal goed
pi_74448650
Twee vraagjes aan de fotografen hier:

Wat vinden jullie van de mogelijkheid die bijvoorbeeld Kruidvat en Hema aanbieden om online fotoboeken samen te stellen? Ik vind het namelijk superleuk om te doen en de kosten zijn te overzien, maar of je dan kwalitatief ook iets hebt??

En ik heb op internet gezien dat sommige fotografen zich 'verhuren' om thuis kinderfeestjes te verzorgen. Visagiste erbij, tas met verkleedkleren en alle meiden (en jongens) als een echt fotomodel op de foto. Kei leuk idee natuurlijk, maar dat kun je als ouder toch ook makkelijk zelf verzorgen?? (Sterker nog, mijn dochter is maandag jarig en volgende week zaterdag vieren we haar kinderfeestje op die manier).
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:21:26 #170
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74449317
Je zegt het zelf: dat kun je makkelijk zelf, alleen....heb jij een (mobiele) studio-flitsset voor die hele goede uitlichting? Dat hebben fotogarfen dan weer wel (die zich zo althans "verhuren"). Maar met een bouwlamp en witte lakens kom je al een heel eind en kun je zelf inderdaad veel doen.
Ik verhuur mezelf niet, ik "ontvang" mensen die portretten willen, of zwangerschapfoto's/geboortefoto's etc.

Wat betreft de mogelijkheden van hema, kruidvat, Foto.com etc. Allemaal superleuk, dat zeker. Kwalitatief ook goed genoeg voor consumenten.
Ik laat mijn foto's alleen altijd afdrukken bij profotonet. Daar is de wkaliteit subliem (vind ik) en hebben ze geweldige soorten fotopapier (o.a. met metallic-glans)
  zondag 8 november 2009 @ 10:15:20 #171
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74500757
dus Tes??? Nog meer vragen?
pi_74501191
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:15 schreef joers1 het volgende:
dus Tes??? Nog meer vragen?
Nee, ik ga wel eens rondneuzen op die website voor die profi-foto's. Ik hecht nogal waarde aan kwaliteit namelijk.
  zondag 8 november 2009 @ 18:35:30 #173
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74514209
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:51 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nee, ik ga wel eens rondneuzen op die website voor die profi-foto's. Ik hecht nogal waarde aan kwaliteit namelijk.
Tja..het idee is erg leuk, maar als je zelf aan de sl;ag gaat met een compactcamera (bijvoorbeeld) krijg je iets andere resultaten dan wanneer je een spiegelreflex gebruikt met studioverlichting etc.
Maar zoals gezegd, met lakens en een bouwlamp kun je veel doen hoor.
pi_74531310
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:35 schreef joers1 het volgende:

[..]

Tja..het idee is erg leuk, maar als je zelf aan de sl;ag gaat met een compactcamera (bijvoorbeeld) krijg je iets andere resultaten dan wanneer je een spiegelreflex gebruikt met studioverlichting etc.
Maar zoals gezegd, met lakens en een bouwlamp kun je veel doen hoor.
Ja lieverd, dat snap ik, maar die kinderen zijn zes en de foto komt in een fotolijstje wat ze volgekwakt hebben met klodders verf en macaroni. Dus.....

(Maar als ik dit zelfde kinderfeestje nog een keer herhaal als ze wat ouder is ga ik zeker een proffesional inschakelen).
  maandag 9 november 2009 @ 13:29:40 #175
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74538675
quote:
Op maandag 9 november 2009 06:54 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja lieverd, dat snap ik, maar die kinderen zijn zes en de foto komt in een fotolijstje wat ze volgekwakt hebben met klodders verf en macaroni. Dus.....
Dus..?? Jij oppert zelf t idee voor een pro Ik praat je niks aan Sterker nog: i kwil je alle tips gevenom het zelf goed te doen...als je wilt.
Ik geef alleen aan, waarom een pro duurder is en dat je met lakens en een bouwlamp zelf een heel eind kan komen.
pi_74540972
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:29 schreef joers1 het volgende:

[..]

Dus..?? Jij oppert zelf t idee voor een pro Ik praat je niks aan Sterker nog: i kwil je alle tips gevenom het zelf goed te doen...als je wilt.
Ik geef alleen aan, waarom een pro duurder is en dat je met lakens en een bouwlamp zelf een heel eind kan komen.
Je hebt helemaal gelijk, ik begon er zelf over. Ik zocht eigenljk een beetje naar bevestiging als in: je kunt het makkelijk zelf. Maar had er bij moeten vertellen dat ik het bedoelde voor een stel stuiterende projectielen met te veel lipstick, te veel haarlak, belachelijke outfits van zes jaar.

Ik ga (als ik het feestje nog eens herhaal als ze wat ouder is) zeker een prof in de arm nemen als het echt mooi moet worden en als herinnering bewaard mag blijven.
  maandag 9 november 2009 @ 15:55:37 #177
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74543724
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef Tezz het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, ik begon er zelf over. Ik zocht eigenljk een beetje naar bevestiging als in: je kunt het makkelijk zelf. Maar had er bij moeten vertellen dat ik het bedoelde voor een stel stuiterende projectielen met te veel lipstick, te veel haarlak, belachelijke outfits van zes jaar.

Ik ga (als ik het feestje nog eens herhaal als ze wat ouder is) zeker een prof in de arm nemen als het echt mooi moet worden en als herinnering bewaard mag blijven.
Gaat goed komen: wit laken ophangen/drapperen...bouw lamp er van achter op richten en lekker foto's schietren. Hele leuke resultaten, dat komt vast goed.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:04:24 #178
50442 DaMook
pi_74589763

woensdag 11 november 2009 @ 18:35:19 #179
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74611679
Ik heb mn eigen huis ook gevonden zo ja....vol in beeld Ik kijk zowat het etenvan mn eigen bord af
  woensdag 11 november 2009 @ 23:39:50 #180
50442 DaMook
pi_74622182
Wat me nou vanavond overkomt.

Mijn vader belt aan, gebeurd sowieso al weinig, maar komt wel eens voor. Komt met een vriend van hem naar boven en vraagt of ik ze in de garage kan laten. Een vriend van hun was al een week niet te bereiken en gezien terwijl die normaal elke dag in de kroeg is. Die man woont dus bij mij in de flat. Wij naar de garage en zijn auto stond er. Een andere vriend had de politie al gebeld omdat ze het helemaal niet vertrouwde. De politie komt die horen het verhaal aan, bellen familieleden waarvan ze wisten dat die de sleutel hadden. De agenten gaan naar boven om te kijken, minuut of 10 later komt een van de drie agenten naar beneden en verteld dat de zorgen terecht waren, de man lag dood in bed. Hoe is nog niet bekend, maar damn dat is toch heftig om zo mee te maken. Ons pap en de andere hadden hem al een week niet gezien dus wie weet ligt hij al een week dood op bed. Toen pap en de vrienden weg waren heb ik de familie sterkte gewenst en ben ook maar terug naar mijn appartement gegaan.

pi_74624635
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:

Mijn vader belt aan, gebeurd sowieso al weinig, maar komt wel eens voor. Komt met een vriend van hem naar boven en vraagt of ik ze in de garage kan laten. Een vriend van hun was al een week niet te bereiken en gezien terwijl die normaal elke dag in de kroeg is. Die man woont dus bij mij in de flat. Wij naar de garage en zijn auto stond er. Een andere vriend had de politie al gebeld omdat ze het helemaal niet vertrouwde. De politie komt die horen het verhaal aan, bellen familieleden waarvan ze wisten dat die de sleutel hadden. De agenten gaan naar boven om te kijken, minuut of 10 later komt een van de drie agenten naar beneden en verteld dat de zorgen terecht waren, de man lag dood in bed. Hoe is nog niet bekend, maar damn dat is toch heftig om zo mee te maken. Ons pap en de andere hadden hem al een week niet gezien dus wie weet ligt hij al een week dood op bed. Toen pap en de vrienden weg waren heb ik de familie sterkte gewenst en ben ook maar terug naar mijn appartement gegaan.
Oei wat een heftig verhaal zeg! Sterkte voor je vader en ik hoop dat je het snel weer een beetje 'los' kunt laten. Dit zijn dingen die continue door je hoofd gaan spoken....
  donderdag 12 november 2009 @ 16:36:17 #182
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74639013
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:

Begin mezelf wel af te vragen in welke flat je dan woont Ik heb nl. dit EXACTE verhaal gisteren ook al van iemand anders gehoord, maar die woont in Budel. En is vrijwel exact hetzelfde verhaal: ook met haar vader, garage etc. Weird dit....
  donderdag 12 november 2009 @ 23:36:25 #183
50442 DaMook
pi_74653195
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef joers1 het volgende:

[..]

Begin mezelf wel af te vragen in welke flat je dan woont Ik heb nl. dit EXACTE verhaal gisteren ook al van iemand anders gehoord, maar die woont in Budel. En is vrijwel exact hetzelfde verhaal: ook met haar vader, garage etc. Weird dit....
Dat is idd erg weird .

vrijdag 13 november 2009 @ 12:15:26 #184
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74662161
Volgens mij zit Uri geller erachter

Wel klote dat OnsBrabantNet al; 2 dagen een mailstoring heeft....ik word er gek van!!

[ Bericht 14% gewijzigd door joers1 op 13-11-2009 12:22:57 ]
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:44:23 #185
50442 DaMook
pi_74663078
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef joers1 het volgende:
Volgens mij zit Uri geller erachter

Wel klote dat OnsBrabantNet al; 2 dagen een mailstoring heeft....ik word er gek van!!
Mailstoring, maar goed dat ik die mail niet gebruik. Zolang het internet het blijft doen ben ik tevreden .

vrijdag 13 november 2009 @ 13:56:35 #186
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74665512
Jip, kan al ruim 30 uur geen mail ontvbangen/versturen.....helaas
pi_74670041
Mijn dochter donderdag een mailtje van de hoofdpiet gekregen en wil al twee dagen wat terugschrijven. Dat gaat dus niet he!!!!!!! Stomme brabantnet.

Jullie hebben allemaal geen kinderen volgens mij, maar wie wil kan iets sturen naar h.oofdpiet@hotmail.com (stuur mij dan wel ff een pm met wat persoonlijke gegevens er in, zodat ik niet voor paal sta als ik terug mail).
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:47:14 #188
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74670554
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef Tezz het volgende:
Mijn dochter donderdag een mailtje van de hoofdpiet gekregen en wil al twee dagen wat terugschrijven. Dat gaat dus niet he!!!!!!! Stomme brabantnet.

Jullie hebben allemaal geen kinderen volgens mij,
Ik heb wel degelijk kinderen
pi_74671539
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef joers1 het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk kinderen
Nou, dan weet je precies hoe spannend het is deze tijd van het jaar voor die kids!
  vrijdag 13 november 2009 @ 17:28:38 #190
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74671730
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou, dan weet je precies hoe spannend het is deze tijd van het jaar voor die kids!
dat weet ik tóch wel...ik werk ook in het basisonderwijs
  maandag 16 november 2009 @ 08:36:53 #191
50442 DaMook
pi_74739393
Update: de man lag sinds vrijdag ochtend dood op bed. Hartaanval.

maandag 16 november 2009 @ 14:46:42 #192
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74748365
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:36 schreef DaMook het volgende:
weird...die man uit mijn verhala uit Budel ook
pi_74766690
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:36 schreef DaMook het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wie het is
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:16:45 #194
170462 Stinosss
pi_74888892
Hebben jullie zo net (16:15) ook een super harde knal gehoord? Omgeving Valkenswaard/Dommelen

De ramen trilden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stinosss op 20-11-2009 16:31:29 ]
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 16:17:34 #195
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_74888915
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Hebben jullie zonet (16:15) ook een super harde knal gehoord? Omgeving Valkenswaard/Dommelen

De ramen trilden.
Ik hoorde net wel een flinke knal ja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_74890036
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik hoorde net wel een flinke knal ja.
Jep, ik lag net in bad! Iemand enig idee wat het was? Zal wel een karbietbus of zo zijjn...
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 18:07:01 #197
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_74892081
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:16 schreef Stinosss het volgende:
Hebben jullie zo net (16:15) ook een super harde knal gehoord? Omgeving Valkenswaard/Dommelen

De ramen trilden.
Ja
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:44:56 #198
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74895009
Ja...die harde knal hoorden wij ook....hier in de 'dalen' klonk het mega-hard.
geen idee wat het was. In elk geval géén carbidbus, die gaan zo hard niet.

Overigens...toen hier gisterenavond de stroom eraf was (3 uur lang!!) was er ook zo'n dreun te horen met een grote vonk. Ik woon toevallig vrijwel NAAST het transformatorhuisje wat gisteren voor problemen zorgde.
3 Uur zonder strpoom...best vervelend...zelfs de straatlantaarns waren uit. Dan is het echte aardedonker hoor
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:46:07 #199
170462 Stinosss
pi_74904618
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:44 schreef joers1 het volgende:
Ja...die harde knal hoorden wij ook....hier in de 'dalen' klonk het mega-hard.
geen idee wat het was. In elk geval géén carbidbus, die gaan zo hard niet.

Overigens...toen hier gisterenavond de stroom eraf was (3 uur lang!!) was er ook zo'n dreun te horen met een grote vonk. Ik woon toevallig vrijwel NAAST het transformatorhuisje wat gisteren voor problemen zorgde.
3 Uur zonder strpoom...best vervelend...zelfs de straatlantaarns waren uit. Dan is het echte aardedonker hoor
Hier in de 'weien' klonk het ook echt hard! HEt kan geen carbid geweest zijn. Daar was het echt te hard voor.

En inderdaad, gisteravond een klap en daarna knipperde het licht hier. Gelukkig is de stroom niet uitgevallen.
  zondag 22 november 2009 @ 19:38:27 #200
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_74915537
Die knallen waren hier gisterenavond weer....maar dit keer waren het denk ik van die pubergastjes die achter de garages vuurwerk aan het afsteken waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')