Ondanks dat ik er sinds kort een heb was ik wel nieuwsgierig naar het verschil met wat ik er voor betaald heb. Bij Broer Konijn en Kamera-Express zijn ze in de "aanbieding". Vooral bij Konijn is het spec-ta-cu-lair: normaal 2390,- euro, nu voor "maar" 1499,- euro...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatig
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef Noxa het volgende:
Back found post.
Ik ben weer door mij verhuis perikelen heen. Dus wil graag wat voor Fok! op de gevoelige plaat leggen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw deeltje: ik kijk weer gezellig mee
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Zorro het volgende:
O, gauw ook even een snapshot plaatsen voor het meelezen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Terugvindpublicatie:
![]()
Nederlands fregat vangt gekaapt schip op
quote:
quote:
Volgens mij is ie bij Broer Konijn nooit 2390 geweest, dat is misschien de adviesprijs van Canon. Laatste keer dat ik keek (paar maanden geleden) was ie 1600. Dus zo spectaculair is de aanbieding niet. Maar het prijsverschil is misschien wel groot vergeleken met de plaatselijke fototoko.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef P_B het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er sinds kort een heb was ik wel nieuwsgierig naar het verschil met wat ik er voor betaald heb. Bij Broer Konijn en Kamera-Express zijn ze in de "aanbieding". Vooral bij Konijn is het spec-ta-cu-lair: normaal 2390,- euro, nu voor "maar" 1499,- euro...
Overigens wel de IS-versie.
Dat snap ik maar ze adverteren er wel heel stoer mee. Je bespaart gewoon 899,- euro! Dat dat complete onzin is weten wij. Maar vandaar mijn cynisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bij Broer Konijn nooit 2390 geweest, dat is misschien de adviesprijs van Canon. Laatste keer dat ik keek (paar maanden geleden) was ie 1600. Dus zo spectaculair is de aanbieding niet. Maar het prijsverschil is misschien wel groot vergeleken met de plaatselijke fototoko.
Showcase waarover? Ik heb geen sport gefotografeerd he. Ik ben, samen met Fraubitch, naar Appelpop geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Siegfried, plaats eens een showcase hierover. Altijd leuk om wat meer sportfotografie hier te hebben als showcase.
Zoals P zegt, bij kamera-express voor errrg weinig imo. Maar toch, huren is 30 euro per dag, en dat is vooralsnog de goedkoopste oplossing. Nu er hier meer bruidsfotografie gedaan wordt is hij daarvoor ook wel te verantwoorden dan alleen non profit zaken zoals concerten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatig
Ik betaal iets van 35 euro per weekend (vrij/ma). Goed te doen dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Zoals P zegt, bij kamera-express voor errrg weinig imo. Maar toch, huren is 30 euro per dag, en dat is vooralsnog de goedkoopste oplossing. Nu er hier meer bruidsfotografie gedaan wordt is hij daarvoor ook wel te verantwoorden dan alleen non profit zaken zoals concerten.
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Showcase waarover? Ik heb geen sport gefotografeerd he. Ik ben, samen met Fraubitch, naar Appelpop geweest
Zeker.. en ik zie dat ze ook de 200/1.8L hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 35 euro per weekend (vrij/ma). Goed te doen dus
Ik huur nu bij 711Rent in Amsterdam. Voorheen bij Calumet in Rotterdam (zitten overigens ook in Amsterdam).quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Bij welk bedrijf doe je dat allemaal Bram?
Thanks! Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik huur nu bij 711Rent in Amsterdam. Voorheen bij Calumet in Rotterdam (zitten overigens ook in Amsterdam).
Welke wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerd
Welke wedstrijden ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerd
Volgens het schema was Spanje - Venezuela (8-1 voor Spanje) afgelopen maandag. Vanavond is Cuba - Venezuela in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef CompuMess het volgende:
Vanavond naar Spanje - Venezuela...
fokfotograaf@fok.nl en frontpage@fok.nl graag!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef angel008 het volgende:
n et terug van brand van bergen waar kan ik mijn foto's heenmailen (camera is ze nu aan het ophalen)
veel foto's van wagens + afgebrand gedeelte was heel erg zonde om te zien![]()
helaas was de 70-200 f4 niet helemaal optimaal en hadk geen flitser voor de avond mee of de 50mmbalen balen balen
en nu ook naar frontpage gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
fokfotograaf@fok.nl en frontpage@fok.nl graag!
niet uitgezocht? bedoel je daarmee dat de foto's ook onbewerkt aangeleverd zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef angel008 het volgende:
[..]
en nu ook naar frontpage gedaan
foto's zijn niet uitgezocht leek me anders dubbel werk en kost teveel tijd imo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |