quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
Kan iemand voor mij ook een tagje aanvragen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Had jij ook nog opgestuurd? Want van jou staat niets op FOK!sport
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:04 schreef Peter het volgende:
[..]
De camera maakt de fotograaf niet he?'t is toch echt de persoon die richt en schiet
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[Fotoreportage] Coldplay op het Goffertpark
quote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
Maarre... de foto's zijn binnen!
Sidney de Jong heeft zojuist een home-run geslagen
Meer foto's...
quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FP [Fotoreportage] Appelpop 2009
FP [fotoreportage] Appelpop 2009
Forum [Fotoreportage] Appelpop 2009
Dat kan je wel stellen ja...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Had jij ook nog opgestuurd? Want van jou staat niets op FOK!sport
Het komt vanavond. Stond al bij ons zo ingeplandquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja...
Had het in hapklare brokken aangeleverd, netjes op maat voor zowel sport als FP, maar het materiaal zal wel weer ergens onder een trein zijn gekomen...
Maar goed, er staat ook al wat op deze plek
Oké. Wil je ook nog foto's van gisteravond? (locatie Amsterdam - Spanje-Venezuela - 8-1)quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt vanavond. Stond al bij ons zo ingepland
Ik ben van de Canon, dus neequote:Op dinsdag 15 september 2009 02:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Werk jij met een d700 of zo?
Schitterend die foto's!
is inderdaad altijd keigezellig met zijn 2eenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben van de Canon, dus nee
Vrijdag geschoten met m'n 1D mk II, en zaterdag voornamelijk met m'n 400D.
Maar ik ben blij dat de foto's zo in goede aarde vallen. Tis ook altijd leuk om te doen, vooral als Fraubitch meegaat
Maakt nog nette platen voor een ouder model! Wat had je op deze luxe achterdop zitten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben van de Canon, dus nee
Vrijdag geschoten met m'n 1D mk II, en zaterdag voornamelijk met m'n 400D.
Maar ik ben blij dat de foto's zo in goede aarde vallen. Tis ook altijd leuk om te doen, vooral als Fraubitch meegaat
Thanks. Hoofdzakelijk een Canon 70-200 2.8L, afgewisseld met een Sigma 24-70 2.8.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef freud het volgende:
[..]
Maakt nog nette platen voor een ouder model! Wat had je op deze luxe achterdop zitten?
De 70-200 is jummie ja, en een goeie sigma 24-70 is ook lekker! Zag dat de 70-200 nu in de aanbieding was!! Tempting...quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Thanks. Hoofdzakelijk een Canon 70-200 2.8L, afgewisseld met een Sigma 24-70 2.8.
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatigquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef freud het volgende:
[..]
De 70-200 is jummie ja, en een goeie sigma 24-70 is ook lekker! Zag dat de 70-200 nu in de aanbieding was!! Tempting...
Ondanks dat ik er sinds kort een heb was ik wel nieuwsgierig naar het verschil met wat ik er voor betaald heb. Bij Broer Konijn en Kamera-Express zijn ze in de "aanbieding". Vooral bij Konijn is het spec-ta-cu-lair: normaal 2390,- euro, nu voor "maar" 1499,- euro...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatig
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef Noxa het volgende:
Back found post.
Ik ben weer door mij verhuis perikelen heen. Dus wil graag wat voor Fok! op de gevoelige plaat leggen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw deeltje: ik kijk weer gezellig mee
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef Zorro het volgende:
O, gauw ook even een snapshot plaatsen voor het meelezen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Terugvindpublicatie:
![]()
Nederlands fregat vangt gekaapt schip op
quote:
quote:
Volgens mij is ie bij Broer Konijn nooit 2390 geweest, dat is misschien de adviesprijs van Canon. Laatste keer dat ik keek (paar maanden geleden) was ie 1600. Dus zo spectaculair is de aanbieding niet. Maar het prijsverschil is misschien wel groot vergeleken met de plaatselijke fototoko.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef P_B het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er sinds kort een heb was ik wel nieuwsgierig naar het verschil met wat ik er voor betaald heb. Bij Broer Konijn en Kamera-Express zijn ze in de "aanbieding". Vooral bij Konijn is het spec-ta-cu-lair: normaal 2390,- euro, nu voor "maar" 1499,- euro...
Overigens wel de IS-versie.
Dat snap ik maar ze adverteren er wel heel stoer mee. Je bespaart gewoon 899,- euro! Dat dat complete onzin is weten wij. Maar vandaar mijn cynisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bij Broer Konijn nooit 2390 geweest, dat is misschien de adviesprijs van Canon. Laatste keer dat ik keek (paar maanden geleden) was ie 1600. Dus zo spectaculair is de aanbieding niet. Maar het prijsverschil is misschien wel groot vergeleken met de plaatselijke fototoko.
Showcase waarover? Ik heb geen sport gefotografeerd he. Ik ben, samen met Fraubitch, naar Appelpop geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Siegfried, plaats eens een showcase hierover. Altijd leuk om wat meer sportfotografie hier te hebben als showcase.
Zoals P zegt, bij kamera-express voor errrg weinig imo. Maar toch, huren is 30 euro per dag, en dat is vooralsnog de goedkoopste oplossing. Nu er hier meer bruidsfotografie gedaan wordt is hij daarvoor ook wel te verantwoorden dan alleen non profit zaken zoals concerten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Aanbieding, waar? Ik moet em zelf ook nog gaan kopen. Nu huur ik em regelmatig
Ik betaal iets van 35 euro per weekend (vrij/ma). Goed te doen dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Zoals P zegt, bij kamera-express voor errrg weinig imo. Maar toch, huren is 30 euro per dag, en dat is vooralsnog de goedkoopste oplossing. Nu er hier meer bruidsfotografie gedaan wordt is hij daarvoor ook wel te verantwoorden dan alleen non profit zaken zoals concerten.
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Showcase waarover? Ik heb geen sport gefotografeerd he. Ik ben, samen met Fraubitch, naar Appelpop geweest
Zeker.. en ik zie dat ze ook de 200/1.8L hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik betaal iets van 35 euro per weekend (vrij/ma). Goed te doen dus
Ik huur nu bij 711Rent in Amsterdam. Voorheen bij Calumet in Rotterdam (zitten overigens ook in Amsterdam).quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Tijgertje. het volgende:
Bij welk bedrijf doe je dat allemaal Bram?
Thanks! Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik huur nu bij 711Rent in Amsterdam. Voorheen bij Calumet in Rotterdam (zitten overigens ook in Amsterdam).
Welke wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerd
Welke wedstrijden ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps, dan haal ik je door elkaar met degene die het honkballen heeft gefotografeerd
Volgens het schema was Spanje - Venezuela (8-1 voor Spanje) afgelopen maandag. Vanavond is Cuba - Venezuela in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef CompuMess het volgende:
Vanavond naar Spanje - Venezuela...
fokfotograaf@fok.nl en frontpage@fok.nl graag!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef angel008 het volgende:
n et terug van brand van bergen waar kan ik mijn foto's heenmailen (camera is ze nu aan het ophalen)
veel foto's van wagens + afgebrand gedeelte was heel erg zonde om te zien![]()
helaas was de 70-200 f4 niet helemaal optimaal en hadk geen flitser voor de avond mee of de 50mmbalen balen balen
en nu ook naar frontpage gedaanquote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
fokfotograaf@fok.nl en frontpage@fok.nl graag!
niet uitgezocht? bedoel je daarmee dat de foto's ook onbewerkt aangeleverd zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef angel008 het volgende:
[..]
en nu ook naar frontpage gedaan
foto's zijn niet uitgezocht leek me anders dubbel werk en kost teveel tijd imo..
Deze foto is echt prachtig.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
't was gisteravond mooi honkbalweer. Leuk sfeertje ook met de supporters van Cuba - Venezuela![]()
More @ Flickr
(Foto's zijn >>fokSport)
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef Siegfried het volgende:
Dat gras is wel heul groen. Flink aan de saturation-schuif getrokken?
Is inderdaad erg handig als er ook tv aanwezig is, goeie belichtingquote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).
Omdat er continue tv opnamen worden gemaakt, hebben ze de hoeveelheid kunstlicht enorm opgeschroefd en dat gaat soms wat ten koste van de WB/kleur.
Ah, dat verklaart inderdaad. Maar zeker een mooie plaat!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Niet echt (staat zelfs op nul in LR).
Omdat er continue tv opnamen worden gemaakt, hebben ze de hoeveelheid kunstlicht enorm opgeschroefd en dat gaat soms wat ten koste van de WB/kleur.
Tis een TVPquote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En de toevoeging hiervan is?![]()
Dat ik op de hoogte ben van eventuele foto's die jij maakt en deze graag online wilt hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En de toevoeging hiervan is?![]()
Misschien is het bij TV anders dan bij opnames van Video/Film. Ik heb laatst bij nachtelijke opnames van een videoclip foto's gemaakt, en de enige plek waar het licht perfect was was op de plaats waar de film-camera stond.quote:Is inderdaad erg handig als er ook tv aanwezig is, goeie belichting. Mooie plaat!!
Sorry Popje.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ik op de hoogte ben van eventuele foto's die jij maakt en deze graag online wilt hebben.
Nee?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, doen we ook festivals in België? Anders wil ik wel naar het Metal Female Voice Fest
2e herhaling, en dus derde keer dat ik het post......quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef sanger het volgende:
Hoe zit het met mijn tagje eigenlijk ?
Ik heb het doorgegeven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef sanger het volgende:
[..]
2e herhaling, en dus derde keer dat ik het post......
quote:
Omdat dat de nieuwe procedure isquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:28 schreef Ynske het volgende:
mag ik vragen waarom [Fotoreportage] NATO Tiger meet; straaljagers! in Med staat?
ok tof!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe procedure isVooruitlopend op het stuk tekst dat ik vanavond hoop te typen:
Elke fotoreportage komt, voor zover dat kan, op de FP in een sitenewsbericht in de nieuwstracker.
Elke fotoreportage komt in een aankondiging in MED en als het kan ook bovenaan de forum-index.
Elke fotoreportage komt als een special review op de FP
Elke fotoreportage komt, als het kan, in een topic in REV.
Nice!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat dat de nieuwe procedure isVooruitlopend op het stuk tekst dat ik vanavond hoop te typen:
Elke fotoreportage komt, voor zover dat kan, op de FP in een sitenewsbericht in de nieuwstracker.
Elke fotoreportage komt in een aankondiging in MED en als het kan ook bovenaan de forum-index.
Elke fotoreportage komt als een special review op de FP
Elke fotoreportage komt, als het kan, in een topic in REV.
Toevallig al iets gehoord? Niet dat ik ongeduldig ben, maar ik wil het graag weten voordat het uitverkocht is, zodat ik eventueel nog zelf een kaartje kan kopen.quote:
nog niet, als ik morgen niks gehoord heb stuur ik even een herinnering.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Toevallig al iets gehoord? Niet dat ik ongeduldig ben, maar ik wil het graag weten voordat het uitverkocht is, zodat ik eventueel nog zelf een kaartje kan kopen.
ziet er goed uit, mooie professionaliseringquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!fotografen: veranderingen en nieuwe informatie!
vorige week 2 uur lang een msn bespreking over gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:13 schreef Re het volgende:
[..]
ziet er goed uit, mooie professionalisering
Jazekerquote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef fotopeet.com het volgende:
Nieuw account voor de foto's, ergo: Volgpost.
Is er interesse voor foto's en een korte beschrijving van het vliegerfestival in scheveningen van vandaag en gisteren?
Hoeveel foto's?quote:Op zondag 27 september 2009 16:42 schreef fotopeet.com het volgende:
Zodra mijn oude beestje meewerkt om de foto's te verwerken komen ze per mail je kant op ( met een half uurtje gok ik).
Perfect man!quote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef fotopeet.com het volgende:
Stuk of 20, zal ze op beide formaten en groot aanleveren, kost me wel een paar minuutjes extra.
Volgens mij was dat van mijn UV-filterquote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef Marc H het volgende:
Mooie serie, je moet alleen je sensor schoonmaken, in het midden van sommige foto's zit een duidelijke stip, door stof op de sensor
[ afbeelding ]
rechts naast de vierde vlieger van onder
en links naast de tweede van onder, precies waar de staarten van nummer vier en vijf van onder kruisen.
Dis allemaal officieel e.d. dus "black tie" is de dress codequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOED!
Wie gaat er morgenavond naar de uitreiking van de gouden kalveren?!
Accreditatie namens FOK!. WIE?
De persbalie wordt geopend om 18:30 uur. Rond 19:15 uur gaat de rode- loper- inloop van start.
Het is in utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |