Hoezo? Ze reageren niet op mailquote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef sanger het volgende:
JJ, je hebt goed je best gedaan mbt WK Honkbal
opbellen dan.quote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze reageren niet op mailZe reageren niet op mijn accreditatieverzoek
-edit- ik bedenk me nu net. Als jij niets gehoor dhebt, zouden ze dan mijn eigen aanvraag gehonoreerd hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Hoezo? Ze reageren niet op mailZe reageren niet op mijn accreditatieverzoek
Doe nog maar even lekker niets.quote:
Daar mag ik niet in kijkenquote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie http://forum.fok.nl/topic/1337789 voor mijn inhoudelijke antwoorden![]()
Ik heb je even een PM gestuurdquote:Op maandag 7 september 2009 08:00 schreef CompuMess het volgende:
Ik zag het WK Honkbal langskomen...
Ik ben gevraagd om voor de organisatie van wedstrijdlocatie Amsterdam (NSP-loos) te komen fotograferen tijdens het tournooi en ik denk dat er wel wat foto's deze kant op kunnen komen. Interesse?
tofheidquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef sanger het volgende:
[..]
-edit- ik bedenk me nu net. Als jij niets gehoor dhebt, zouden ze dan mijn eigen aanvraag gehonoreerd hebbenZal toch niet...
[..]
Doe nog maar even lekker niets.
Ik ga zondag de perskaart ophalen namelijk
Ja, die blijken weer later dan bedacht. Getuigd niet van netheid. Ik beloof snel opheldering.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Ben benieuwd naar de veranderingen.
Hopen dat je je belofte snel nakomt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja, die blijken weer later dan bedacht. Getuigd niet van netheid. Ik beloof snel opheldering.
Snap ik!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hopen dat je je belofte snel nakomt.![]()
Ben wel toe aan wat opheldering.
kzaggut.quote:
En willen jullie nog steeds alle foto's? Of was dat alleen maar omdat het miss PABO verkiezingen was?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even een mededeling over het aanleveren van foto's voor de FP:
Tot nu toe was het gebruikelijk om foto's in een formaat van 440 pixels breed op te sturen. De frontpage kan daar eigenlijk niet mee omgaan en verkleint deze nog eens naar 430 pixels. Dat ziet er dus niet uitDUS! foto's voor de frontpage aanleveren op 430 pixels breed.
Daar moet nog over nagedacht worden. Puntje wat bij die veranderingen hoort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En willen jullie nog steeds alle foto's? Of was dat alleen maar omdat het miss PABO verkiezingen was?
Aber naturlichquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:57 schreef x-tremed het volgende:
ik ben volgende week vrijdag als hoofdsponsor verantwoordelijk voor de fotografie van miss noord nederlanddaar nog belang bij?
Alle foto's lijkt me ruimteverspillend. Je kan beter om alle gelukte foto's vragen waar de fotograaf achter staat, en dan erbij vermelden in welke resolutie je ze wil hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar moet nog over nagedacht worden. Puntje wat bij die veranderingen hoort.![]()
Ik zeg nu even snel wat ik nu in mijn hoofd heb: Het liefste hebben wij alle foto's die bruikbaar zijn in high res. De fotograaf geeft echter aan welke foto's bij de reportage moeten. Die foto's moeten dan natuurlijk ook in 430/610 en als het sport betreft 450/610. De rest is dan dus voor het archief. Zoiets, iets van die strekking.
Maaaaar dat is nu nog een snelle gedachte.
Dat sowieso natuurlijk. Foto's waar je zelf niet achter staat zijn voor ons dan natuurlijk ook niet bruikbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alle foto's lijkt me ruimteverspillend. Je kan beter om alle gelukte foto's vragen waar de fotograaf achter staat, en dan erbij vermelden in welke resolutie je ze wil hebben.
Als narcistische egotrippende artiest wil ik niet dat er foto's van mij gepost worden waar ik niet 100% achter sta. In figuurlijke zin voor de autisten onder ons.
Dat was inderdaad een vervelende situatie.quote:Toen met de Miss PABO verkiezingen ging het zeer chaotisch en was ik niet te spreken over de manier waarop het ging.
quote:Oja, en die maat van me had ze ook op zijn eigen site gegooid. Wat ik wil weten namens hem is of dat nu ook geoorloofd is of niet.
Dus als je onder accreditatie van FOK! gaat zien we ze liever niet eerst bij de telegraaf op de voorpagina laten we maar even overdreven zeggen.quote:De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
- Je mag je foto's ook elders (bijv. eigen portfolio of website) plaatsen, echter voor opdrachten waarvoor FOK! persaccreditatie heeft gezorgd wordt verwacht dat FOK! wel de exclusiviteit van de foto's behoudt.
Misschien ergens centraal een sticky/faq maken met de werkwijze, afspraken etc bij elkaar? Scheelt weer topics doorzoeken waar het ook al weer geroepen wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even een mededeling over het aanleveren van foto's voor de FP:
Tot nu toe was het gebruikelijk om foto's in een formaat van 440 pixels breed op te sturen. De frontpage kan daar eigenlijk niet mee omgaan en verkleint deze nog eens naar 430 pixels. Dat ziet er dus niet uitDUS! foto's voor de frontpage aanleveren op 430 pixels breed.
Er komt iets veel beters joh! Speciaal voor der fotografenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien ergens centraal een sticky/faq maken met de werkwijze, afspraken etc bij elkaar? Scheelt weer topics doorzoeken waar het ook al weer geroepen was.
Dat is inderdaad de manier waarop het gewoon moetquote:Ben het trouwens met shark eens dat je de fotograaf uit moet laten zoeken. Zeker met snel reageren ga ik niet eens alle foto's al nabewerken, maar pak even snel de top eraf voor een snelle FP vulling.
Nog niet dus.....quote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef sanger het volgende:
Zometeen kijken of de perskaart er al is, vanmiddag nog niet namelijk. Dan pak ik waarschijnlijk gelijk de wedstrijd Cuba - Groot Brittannie mee.
Goede vraag. Keurig zoals gevraagd aangegeven dat ik hem in Haarlem wilde ophalen. Ze hadden in Haarlem echter nog helemaal geen perskaarten liggenquote:
Kan ik niets aan doen. Eerder kon je ze niet ophalen..... Drie uur voor de wedstrijd kun je ze ophalen, dus ik keurig om 16:00 bij het stadion. Niets aanwezig. Om 17:00 zeiden ze, dus ik maar even bellen ipv weer heen rijden.quote:
gelukt?quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen. Eerder kon je ze niet ophalen..... Drie uur voor de wedstrijd kun je ze ophalen, dus ik keurig om 16:00 bij het stadion. Niets aanwezig. Om 17:00 zeiden ze, dus ik maar even bellen ipv weer heen rijden.
Ze gaan er vanuit dat de perskaarten er voor de wedstrijd zijn
Bij mij wel, zal straks ff wat foto's vanuit Amsterdam klaarmaken (Nederland- Korea en Puerto Rico-Spanje)quote:
quote:
Ken dat...quote:Op maandag 14 september 2009 08:44 schreef sanger het volgende:
[..]
-- 8< --
Ik ben aan het importeren, ga daarna sorteren en selecteren. Ohja, tussendoor ook wat werken
Wow mooie pic hoor! Zou van mij zonder dat randje mogen maar van de foto kun je niks zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
Maarre... de foto's zijn binnen!
[ afbeelding ]
Sidney de Jong heeft zojuist een home-run geslagen
Je had iig beter licht dan ikquote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
[ afbeelding ]
Psst, kijk eens hier...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Werk jij met een d700 of zo?
Schitterend die foto's!
Had jij ook nog opgestuurd? Want van jou staat niets op FOK!sportquote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ken dat...
[ afbeelding ]
Meer foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |