Mjah, dat weet ik ook zo ook niet.. Heb dan ook alleen even kort gekeken... Stond er imho niet zo duidelijk op eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:02 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat ik me dan weer afvraag (na het bekijken van de site) wat is die pas nu echt waard ?
gaan er meer deuren voor je open of valt dat nog wel mee ?
(de kosten vallen me wel heel erg mee en klinkt erg aantrekkelijk maar als er geen deuren mee opengaan is het zonde geld..)
Inderdaad zal dat niet van de ene op de andere dag zo zijn. Zoiets moet groeien natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
Een eigen perspas is leuk maar je kan daarmee niet zeggen dat je zonder meer toegang krijgt tot alle sportevenementen. Dat NSP het goed voor elkaar heeft lijkt me wel duidelijk. Valt natuurlijk ook wel weer wat voor te zeggen want op deze manier hebben en houden ze een hoop in eigen hand e.d.
Dat ligt eraan. De ontwerpen zijn destijds gemaakt en er zijn zelfs enkele foto's (oa die van mij) voor verzameld maar verder heb ik er nooit iets over gehoord.quote:Op zondag 6 september 2009 16:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt, FOK! heeft ook een eigen perskaart. Alleen is dat nooit echt heel erg goed van de grond gekomen volgensmij
Alleen het verder uitrollen is stil te komen liggen dus?quote:Op zondag 6 september 2009 20:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik weet het er zijn ook kaarten gemaakt.
Dus nu hoeft alleen het jaartal in het ontwerp aangepast te worden en foto's verzameldquote:
kan, kan, maar goed daar ga ik niet over. Je weet wie je daarvoor moet hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus nu hoeft alleen het jaartal in het ontwerp aangepast te worden en foto's verzameld
(wat is de volgende prijs?)
Drukkers genoeg op de wereldquote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef x-tremed het volgende:
een bedrijf vinden wat goede degelijke perskaarten kan drukken?en misschien om kostenbesparend te werken ipv een kaart uit te geven met de geldigheid van 1 jaar, er een te doen voor 2 jaar
Kun je niet een soort van introducee meenemen van FOK!?quote:Op maandag 7 september 2009 08:00 schreef CompuMess het volgende:
Ik zag het WK Honkbal langskomen...
Ik ben gevraagd om voor de organisatie van wedstrijdlocatie Amsterdam (NSP-loos) te komen fotograferen tijdens het tournooi en ik denk dat er wel wat foto's deze kant op kunnen komen. Interesse?
Ik zal hem wel weer een PM sturenquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
kan, kan, maar goed daar ga ik niet over. Je weet wie je daarvoor moet hebben
Ik ben trouwens ik het bezit van een eigen fotoperskaart, mocht het ooit aan de order zijn voor een evenement waar ik naar toe ga... Ik heb hem eigenlijk nog nooit echt nodig gehad.quote:Op zondag 6 september 2009 16:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt, FOK! heeft ook een eigen perskaart. Alleen is dat nooit echt heel erg goed van de grond gekomen volgensmij
Op Mystery Land waren inderdaad wel veel bezoekers die vroegen of ik een foto wilde maken, en als ik dat een keer deed gelijk om een kaartje vroegen.. schijnt gebruikelijk te zijn op dance feestenquote:Op maandag 7 september 2009 09:24 schreef freud het volgende:
Is er ook al iets bekend over de uitdeelkaartjes voor dancefeesten? Daar trek je aardig wat volk richting een site mee, maar met het festivalseizoen bijna over is daar de noodzaak ook wat van afgezwakt. Had aardig uit kunnen delen in ieder geval. Design daarvan moet ook al ergens rondzwerven achter de schermen, en heb hier de psd nog, dus aanpassingen zijn zo gedaan.
Op festivals gaat het bij mij meestal zoiets als "hee! van welke krant ben jij?" en op Mystery Land was het meteen "mag ik een kaartje?"quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Siegfried het volgende:
Niet alleen op dance feesten hoor. Ik heb vaak genoeg op andere festivals de vraag gehad om een kaartje.
Nu heb ik wel eens voor MusicFromNL geschoten, en zij hebben inderdaad visitekaartjes. Erg fijn, want het scheelt je elke keer uitleggen waarvan je bent
Mja, dat mis ik dus bij 3voor12...quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Siegfried het volgende:
Niet alleen op dance feesten hoor. Ik heb vaak genoeg op andere festivals de vraag gehad om een kaartje.
Nu heb ik wel eens voor MusicFromNL geschoten, en zij hebben inderdaad visitekaartjes. Erg fijn, want het scheelt je elke keer uitleggen waarvan je bent
Oh? Wij hebben kaartjes hoorquote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mja, dat mis ik dus bij 3voor12...
Hmm, eens kijken of dat hier aanslaat, maar dan in samenwerking met de eindhovense venues. Dat zou wel handig zijn, want 3/4 van het publiek dat tegen je aanlult kent 3voor12 niet.quote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Wij hebben kaartjes hoorMaar da's wel in samenwerking met de Haagse Pop Server (oftewel die dingen staan helemaal vol met reclame
)
het is idd ook achter de schermen al ter sprake gekomen om e.e.a. met kaartjes te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 13:02 schreef freud het volgende:
Anyway, er ligt een algemeen design voor events met fotografen van Fok ergens achter de schermen hier begreep ik, we'll see. Genoeg animo in ieder geval!
Ik ga dus voortaan alle foto's die jullie maken en naar FOK! sturen online zetten. (met uitzondering van sport.fok.nl) Foto's kan je nog gewoon naar de normale adressen mailen of naar mij PM-en / mailen. Vragen over foto's die je gemaakt hebt kan je dus aan mij stellen door hier te posten of mij te PM-en. Ik principe ga ik er theoretisch vanuit dat wanneer je foto's stuurt ze dezelfde dag nog online komen. (Mits je ze niet om 23:50 stuurtquote:Op maandag 7 september 2009 07:52 schreef iteejer het volgende:
Alwaar hij de PR-mensjes en de fotografen-pool zal helpen bij het snel online krijgen van acties, mailings en reportages. Iets waar grote behoefte aan is.
Succes!
hmmm dan gaat het tijd worden om de WFT-E3A aan te schaffen voor mijn 40dquote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets als redactioneel medewerker op PR
[..]
Ik ga dus voortaan alle foto's die jullie maken en naar FOK! sturen online zetten. (met uitzondering van sport.fok.nl) Foto's kan je nog gewoon naar de normale adressen mailen of naar mij PM-en / mailen. Vragen over foto's die je gemaakt hebt kan je dus aan mij stellen door hier te posten of mij te PM-en. Ik principe ga ik er theoretisch vanuit dat wanneer je foto's stuurt ze dezelfde dag nog online komen. (Mits je ze niet om 23:50 stuurt)
Einde dienstmededeling
Waarom niet sport? Kan er best ook es bijkomen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets als redactioneel medewerker op PR
[..]
Ik ga dus voortaan alle foto's die jullie maken en naar FOK! sturen online zetten. (met uitzondering van sport.fok.nl) Foto's kan je nog gewoon naar de normale adressen mailen of naar mij PM-en / mailen. Vragen over foto's die je gemaakt hebt kan je dus aan mij stellen door hier te posten of mij te PM-en. Ik principe ga ik er theoretisch vanuit dat wanneer je foto's stuurt ze dezelfde dag nog online komen. (Mits je ze niet om 23:50 stuurt)
Einde dienstmededeling
Je zit weer voor de schermen hequote:
hmmm eeehh..quote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zit weer voor de schermen he
quote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
hmmm eeehh..
nou ..
ja...
kijk..
eigenlijk....
ach what the hack nu gaan ze jou misschien extra achterna ziitten oomdat ze dit hebben willen
indirecte pressie![]()
i love life
Zelfs op kermissen word het wel gevraagd..quote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Siegfried het volgende:
Ow dat klinkt toffer dan dat het is hoorquote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef whaley het volgende:
Ik ben benieuwd. Die 'inhoudelijke antwoorden hier' link werkt voor mij niet, is vast een beheerders-only forum ofzo? Maar goede geluiden, het wordt hier nog eens wat zeg
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef angel008 het volgende:
is er toevallig mogelijk voor accredatie via fok voor club vroeger aanstaande zaterdag (kaartje heb ik al maar zou er ook wel graag willen fotograferen aangezien vriend van me afhaakt en ik nu dus alleen sta)
dat niet voor een lokaal feestje wat niemand kent ze moeite gaan doen aangezien er ook niemand interesse heeft om naar die foto's te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |