Oh die staat zéker wel op de foto.. In mijn privé collectiequote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef rubbereend het volgende:
mooie foto's, jammer dat Janneke van The Deaf niet op de foto staatmaar het was een erg leuk festival
wist niet dat FOK! langs kwam. Hadden wel een biertje kunnen komen halen hier thuis
quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oh die staat zéker wel op de foto.. In mijn privé collectie
Man man man.. Wat een kutlicht bij dat optreden zeg. Ik heb foto's maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Yozzz het volgende:
Geen foto's van Novastar bij deze selectie?
dat komt door de lichtman die hij mee heeft, hij heeft echt iedere keer dat ik hem heb geschoten datzelfde k** licht.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Man man man.. Wat een kutlicht bij dat optreden zeg. Ik heb foto's maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Haha ja, ik vroeg mij eerst ook al af wat hij backstage bij ons deed. De bassiste van The Deaf heeft trouwens zelf een heel leuk bandje: ReBelle (3 rockchicks uit Den Haag).quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef whaley het volgende:
zitten echt mooie foto's bij! En nu snap ik ook wat Spike van Di-Rect er deed (zag hem bij DeWolff achter op het podium)
thnx voor de tipquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef TomR het volgende:
Ik mis de foto's Barbarella ;-)
[..]
dat komt door de lichtman die hij mee heeft, hij heeft echt iedere keer dat ik hem heb geschoten datzelfde k** licht.
[..]
Haha ja, ik vroeg mij eerst ook al af wat hij backstage bij ons deed. De bassiste van The Deaf heeft trouwens zelf een heel leuk bandje: ReBelle (3 rockchicks uit Den Haag).
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef DSonnema het volgende:
Deed de camera het gvd niet tijdens Milow ofzo? Tsjonge jonge jonge
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef TomR het volgende:
Heb er een paar geschoten op haar verzoek, foto'tje:
[ afbeelding ]
je had er ook moeten wezen, het is een enorm leuk festivalquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef iteejer het volgende:
Als ik die fotoś zie denk ik 'daar had ik ook moeten wezen'
Zegt dus ook heel wat over die fotoś.
Great
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |