Heb je opeens topicopeningsvrees?quote:
Je moet in het P&W-topic zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Lkw het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom zitten die lui daar? De gemeenteraadsverkiezingen zijn pas over een half jaar toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet in het P&W-topic zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP is te moelijk voor mequote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je opeens topicopeningsvrees?![]()
Van Rossem mag zeker vaker langskomen. Hilarisch, die man.
Die heb ik dit keer maar overgeslagen. Word niet vrolijk van die politici.quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet in het P&W-topic zijn
Wie dan wel ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef k_man het volgende:
Politici dragen tenminste geen glimmende jasjes.
Ok moet het nog terugzien.quote:
Nogal ja. Het is voor het grote publiek dat voornamelijk weinig snapt van de sport.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijven sportitems in dit soort programma's over het algemeen vervelend, alles is bekend bij mij iig.
klopt, heb ik ook. voor sportfreaks is een holland sport veel beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijven sportitems in dit soort programma's over het algemeen vervelend, alles is bekend bij mij iig.
Kippenvel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
"38 jaar, en hij heeft 'm!", legendarisch.
Bij mij is het dan juist dat ik in veel sporten niet geïnteresseerd ben en dat dit soort items me dan ook weinig zeggen. Holland Sport vind ik af en toe dan wel weer vermakelijk om te kijken, die doen dan toch iets beter dan de DWDD.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is er zo erg aan een klein kwartiertje minder?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen oplossing gevonden is voor de Europees voetbalavonden.
Niks, Mathijs wil zelf ook kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een klein kwartiertje minder?
Het is meer dat ik liever dat extra kwartiertje DWDD zie dan een vijftien minuten durende saaie voetbalvoorbeschouwing.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een klein kwartiertje minder?
Op een dag dat een NLploeg speelt snap ik nog wel dat er vanaf 20.15 CL is. Maar nu je Zurich - Madrid hebt kan je best wachten met praten tot 20.20 of 20.25quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is meer dat ik liever dat extra kwartiertje DWDD zie dan een vijftien minuten durende saaie voetbalvoorbeschouwing.
Lijkt me dat het een voorwaarde is van de UEFAquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Op een dag dat een NLploeg speelt snap ik nog wel dat er vanaf 20.15 CL is. Maar nu je Zurich - Madrid hebt kan je best wachten met praten tot 20.20 of 20.25
Surequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me dat het een voorwaarde is van de UEFA
Dat geloof ik inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sure, die hebben daar echt geen invloed op hoor. "Je moet minimaal een half uur voorbeschouwen", geloof je het zelf?
Ik stem links maar ben het met je eensquote:
typisch links, principieel tegen AH zijn, maar als hij vlakbij zit, zijn die principes weer niets waardquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Roi het volgende:
Ik ben het totaal niet met Wilders eens maar Rottenberg slaat ook flink de plank mis...
het verbaasd mij meer dat Mathijs dit mag.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
en Bauer fuckin
willen ze stoer zijn ofzo
En terecht.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en Frans zei 'al sla je me fucking dood'
Het ging er ruig aan toe
Jammer idd. Had iemand anders willen zienquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dus we hebben Rottenberg nodig om ons uit te leggen dat Wilders echt een heeeeeeel foute man is? Goh, dat wisten we nog niet![]()
Beledigende vertoning
Wanneer krijgt Giel eens bezoek van Stichting Breinquote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superjojo het volgende:
Leuk dat je dan de nieuwe Foo Fighters hebt, maar aan die 3,5 seconde muziek waar doorheen wordt gepraat heeft geen hond wat.
Maurice ook niet ?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superjojo het volgende:
Leuk dat je dan de nieuwe Foo Fighters hebt, maar aan die 3,5 seconde muziek waar doorheen wordt gepraat heeft geen hond wat.
Giel houdt helemaal niet van gitaren. Die zit in de computer muziek.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Giel eens bezoek van Stichting Brein
of durven ze niet ?
Sowieso al die fragmentjes die ie laat horen. Het is altijd veel te kort om er iets van te kunnen vinden. Doe het óf helemaal niet, óf beperk jezelf tot een of twee dingen die je wel wat langer laat horen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superjojo het volgende:
En tot zomer 2001 op dit moment. Ik verwacht dat men nog druk bezig is om de rest er ook nog op te krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:46 schreef marcodej het volgende:
Nog lang niet alle afleveringen staan erop. Gaat t/m 1999.
Erg leuk ja. Zit nu een beetje door de afleveringen rond het WK 98 te klikken.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
En tot zomer 2001 op dit moment. Ik verwacht dat men nog druk bezig is om de rest er ook nog op te krijgen.
Wel erg tof! Ik klikte maar ergens op en kom in de aflevering van 7 mei 2001 bij een piepjonge Carice van Houten.
Caricejequote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
En tot zomer 2001 op dit moment. Ik verwacht dat men nog druk bezig is om de rest er ook nog op te krijgen.
Wel erg tof! Ik klikte maar ergens op en kom in de aflevering van 7 mei 2001 bij een piepjonge Carice van Houten.
Vond je? Ik vond het een beetje een rukoptredenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef superjojo het volgende:
Charlie Dee was wel goed.
Nouja, het uiteindelijke optreden was ook niet heel bijzonder, maar het gesprekje er voor was wel leuker dan de meeste interviews met muzikanten in DWDD. En na het optreden pakte ik weer eens een cd van haar uit mijn kast en die zit nu nog in mijn cd speler.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het een beetje een rukoptreden
(Terwijl ik het geluid van m'n tv altijd harder zet als die reclame met voorbijkomt. Prachtig nummer).
Anoukquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Anouk.
quote:Als ik twee, drie dagen geen seks heb gehad, heb je echt geen leuk mens voor je zitten. Ik ben zo mak als een lam als ik aan mijn trekken kom. Gelukkig heb ik nu een gelijke getroffen", aldus Anouk.
Is die foto van Anouk gefotoshoopt?!..Want ze heeft aan haar armen vol tatoeage zitten.. Ik zie dit ook liever als die tatoeagequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Anouk![]()
[..]
[ afbeelding ]
We zijn benieuwd
Geen idee, die tatoeages vind ik ook niksquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is die foto van Anouk gefotoshoopt?!..Want ze heeft aan haar armen vol tatoeage zitten.. Ik zie dit ook liever als die tatoeage
Yep, luister/kijk het weer ff.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat zijn mooie liedjes. Ik heb een cd van haar.
Villa BVD in Frankrijk, zit ik nu ook te kijken, is nog wel lachen ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Zit nu een beetje door de afleveringen rond het WK 98 te klikken.
Wat leuk voor je.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat zijn mooie liedjes. Ik heb een cd van haar.
Ik denk dat dat z'n dochter isquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:55 schreef T3rr0r het volgende:
D'r zit een lekker wijffie achter die slangendude zeg!
Precies.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Wat ordinair om dat allemaal op internet te gooien
Precies What the Fuck ?quote:
Yep ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef superjojo het volgende:
Leuke uitzending, en zo praat Anouk toch gewoon altijd?
Was een leuke uitzending, alleen die Nico Dijkshoorn vind ik niks aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef superjojo het volgende:
Is dat dan een tic van omhooggevallen Hagenezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef superjojo het volgende:
Nee is niet leukquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Het filmpje met de honkballers was trouwens leuk.
En leuk is ook deze band.
Bemoei je er niet mee kuttrol.quote:
Hoezoquote:
Yvonne is ouderquote:
Jij was toch ook de jongste niet meer?quote:
neeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Jij was toch ook de jongste niet meer?
Is de uitzending trouwens boeiend genoeg om vanavond terug te kijken?
Dit had ik nog niet gelezen ik wilde niet recalcitrant zijnquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Modus het volgende:
Wim Helsen is zo ontzettend niet grappig.
Ik wilde net posten waarom ik Yvonne Jaspers haat.quote:
dan kan je gewoon de herhaling weer gaan bekijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan me er nu al eigenlijk niks meer van herinneren
Ik alleen dat fragment van Frans Bauer nog. En op zich was The Horse Company ook best tof geloof ik,quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan me er nu al eigenlijk niks meer van herinneren
Precies.quote:
Yvon Jaspers is dan ook niet zo'n goed voorbeeld van een vrouw, hèquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef tong80 het volgende:
Precies.
Vrouwen aan de tafel werkt niet.
Blijft het zwakke geslacht zondr humor.
Genietenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef Konijnenjager het volgende:
Wat een heerlijk awkward begin met Freek
Beetje vreemd begin iddquote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een domme vraag richting Freek van de tafeldame!
Natuurlijk maakt Freek een grap.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef Loohcs het volgende:
Zat ook een dubbelzinnig toontje onder en je weet 't nooit met Freek, dus geen rare vraag van tafeldame.
Levenslang YNWA moeten verkrachten omdat hij niks anders kan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:04 schreef Roi het volgende:
Lee Towers, wat heeft die vent nou eigenlijk bereikt?
Hij was kraandrijverquote:Op donderdag 24 september 2009 20:04 schreef Roi het volgende:
Lee Towers, wat heeft die vent nou eigenlijk bereikt?
Good luck! Die zijn volgens mij binnen no time uitverkocht!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef qonmann het volgende:
Janine..ga maar eens een concert van haar bezoeken..surft naar Concertgbouw
Ik wou net boeken:quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Good luck! Die zijn volgens mij binnen no time uitverkocht!
Die concerten zijn al uitverkocht op de eerste dag volgens mij. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik wou net boeken:
Server is busy. Please try again later.
Yep ..quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die concerten zijn al uitverkocht op de eerste dag volgens mij. Jammer, maar helaas.
Dit was wel een leuke DWDD!
gelukt ..over een maand zal ik haar zien spelenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die concerten zijn al uitverkocht op de eerste dag volgens mij. Jammer, maar helaas.
Dit was wel een leuke DWDD!
Echt? Wow! Mazzel. Zij is echt goed. En dat optreden lijkt mij heel bijzonder.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
gelukt ..over een maand zal ik haar zien spelen
Rigby wordt de huisband.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie gaat er morgen optreden?
Het is immers de laatste vrijdag van de maand.
Ze zouden toch stoppenquote:
Juist. De eerste die Patty naar Siberië overvliegt, verdient een lintje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Patty, reden om niet te kijken imo.
tja who caresquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Rigby uit elkaar. Wat is in godsnaam Ribgy.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef Keepertje8 het volgende:
Peruaans? Peruviaans zouden ze bedoelen...
Een dertien in een dozijn bandjequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Rigby uit elkaar. Wat is in godsnaam Ribgy.
yepquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:00 schreef Guanabana het volgende:
Heeft die zanger niet aan Idols meegedaan?
Ze speelden leuk.quote:
Valt toch wel mee? Maar heb je wel es die aankondigen van hem gezien toen die nog bij Veronica zat? Ergens kan ik me wel vinden in wat ze zeiquote:
Tsja, het is een beetje sneu om te gaan speculeren over iemands geaardheid als de persoon in kwestie er zelf niet bij is...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Maar heb je wel es die aankondigen van hem gezien toen die nog bij Veronica zat? Ergens kan ik me wel vinden in wat ze zei
Die maak je zo haar pinpas + code afhandig. Sterker nog, ik denk dat ze nog voor je gaat pinnen ook.quote:
Of z'n verloofde ...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, het is een beetje sneu om te gaan speculeren over iemands geaardheid als de persoon in kwestie er zelf niet bij is...
bronquote:Arie Boomsma gaat trouwen
Uitgegeven: 20 april 2008 08:29
Laatst gewijzigd: 20 april 2008 12:56
HILVERSUM - EO-presentator Arie Boomsma stapt in het huwelijksbootje. Dat heeft hij zaterdagavond gezegd tegen Tante Es in het televisieprogramma Raymann is laat. "Ik heb haar gevraagd en zij heeft ja gezegd", bekende Boomsma stralend.
Een datum noemde de EO-coryfee niet. De presentator is over het algemeen zeer zwijgzaam over zijn partner. In een recent interview met het AD vertelde hij dat hij meer dan tien jaar een relatie heeft met Kieu. Het tweetal is in 2005 een jaar uit elkaar geweest.
Patty Brard weet niet beter...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Als zelfs Patty Brard bedankt voor je programma weet je dat het echt faalt
Inderdaad, lekker bandje, hoewel het niet meer zo spontaan is, als in het begin. VanVelzen verzon de bijpassende liedjes op dat moment (zo leek het tenminste), en deze gast las zn teksten van de grond af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Goede nieuwe huisband, dit seizoen.
Is z'n verloofde niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of z'n verloofde ...
[..]
bron
Maar misschien deed Van Velzen net alsof (zo niet, zou dat erg knap zijn).quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker bandje, hoewel het niet meer zo spontaan is, als in het begin. VanVelzen verzon de bijpassende liedjes op dat moment (zo leek het tenminste), en deze gast las zn teksten van de grond af.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef superjojo het volgende:
Goede uitzending. Mooie tv draait door maand.
ja ik ook, normaal ben je er altijd wel van op de hoogte dat zo een rectificatie eraan komt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond de rectificatie van Lucky TV eigenlijk opzienbarender.
Het is nogal wat om over een getrouwde man te suggereren dat het eigenlijk een homo is. Vind ik verre van normaal.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom reageerde de zaal (en mensen hier) zo verontwaardigd toen Wouke zei dat Arie wel eens homo of bi zou kunnen zijn? Dat is echt wel eerder in het openbaar gesuggereerd.
Hij is helemaal geen homo, wat praat je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:29 schreef broer het volgende:
Wouke van Scherrenburg heeft helemaal gelijk. Arie zou eindelijk eens uit de kast moeten komen. Hij zou een perfect rolmodel zijn voor een hoop jonge en gelovige homoseksuelen. In plaats daarvan doet hij de kastdeur altijd weer een beetje verder dicht. Erg jammer.
DWDD heeft dan ook een man als gespreksleiderquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:55 schreef qonmann het volgende:
DWDD ontaardt nooit in een kippenhok..hadden de 5 wat van kunnen leren
Het was serieus een rectificatie? Het cynisme droop er namelijk van af.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja ik ook, normaal ben je er altijd wel van op de hoogte dat zo een rectificatie eraan komt.
filmpje van donderdag is ook verwijderd van de site
Ik moet het nog terug zien die vrouw neem ik niet meer serieus na haar reclames.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Wouke van Scherrenburg inmiddels ook wel spijt heeft van haar wat impulsieve opmerking.
Omdat het zelf een pot is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom reageerde de zaal (en mensen hier) zo verontwaardigd toen Wouke zei dat Arie wel eens homo of bi zou kunnen zijn? Dat is echt wel eerder in het openbaar gesuggereerd.
Sommige vrouwen moeten echt een spreekverbod krijgen op TV.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet het nog terug zien die vrouw neem ik niet meer serieus na haar reclames.
'Ga toch koken mens'
Zei Pim ooit tegen haar.
En hij had gelijk.
Ik mag hopen dat je Pierre Bokma toch wel kent?quote:Op maandag 28 september 2009 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken niemand van die namen die ze opnoemt. :/
Ze doet het beter dan toen ze nog vaste presentatrice was.quote:Op maandag 28 september 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die Claudia de Breij best wel ok vint ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |