Heb je opeens topicopeningsvrees?quote:
Je moet in het P&W-topic zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Lkw het volgende:
Ik heb het begin gemist, waarom zitten die lui daar? De gemeenteraadsverkiezingen zijn pas over een half jaar toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet in het P&W-topic zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP is te moelijk voor mequote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je opeens topicopeningsvrees?![]()
Van Rossem mag zeker vaker langskomen. Hilarisch, die man.
Die heb ik dit keer maar overgeslagen. Word niet vrolijk van die politici.quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet in het P&W-topic zijn
Wie dan wel ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:03 schreef k_man het volgende:
Politici dragen tenminste geen glimmende jasjes.
Ok moet het nog terugzien.quote:
Nogal ja. Het is voor het grote publiek dat voornamelijk weinig snapt van de sport.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijven sportitems in dit soort programma's over het algemeen vervelend, alles is bekend bij mij iig.
klopt, heb ik ook. voor sportfreaks is een holland sport veel beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Toch blijven sportitems in dit soort programma's over het algemeen vervelend, alles is bekend bij mij iig.
Kippenvel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
"38 jaar, en hij heeft 'm!", legendarisch.
Bij mij is het dan juist dat ik in veel sporten niet geïnteresseerd ben en dat dit soort items me dan ook weinig zeggen. Holland Sport vind ik af en toe dan wel weer vermakelijk om te kijken, die doen dan toch iets beter dan de DWDD.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is er zo erg aan een klein kwartiertje minder?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen oplossing gevonden is voor de Europees voetbalavonden.
Niks, Mathijs wil zelf ook kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een klein kwartiertje minder?
Het is meer dat ik liever dat extra kwartiertje DWDD zie dan een vijftien minuten durende saaie voetbalvoorbeschouwing.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een klein kwartiertje minder?
Op een dag dat een NLploeg speelt snap ik nog wel dat er vanaf 20.15 CL is. Maar nu je Zurich - Madrid hebt kan je best wachten met praten tot 20.20 of 20.25quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is meer dat ik liever dat extra kwartiertje DWDD zie dan een vijftien minuten durende saaie voetbalvoorbeschouwing.
Lijkt me dat het een voorwaarde is van de UEFAquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Op een dag dat een NLploeg speelt snap ik nog wel dat er vanaf 20.15 CL is. Maar nu je Zurich - Madrid hebt kan je best wachten met praten tot 20.20 of 20.25
Surequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me dat het een voorwaarde is van de UEFA
Dat geloof ik inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sure, die hebben daar echt geen invloed op hoor. "Je moet minimaal een half uur voorbeschouwen", geloof je het zelf?
Ik stem links maar ben het met je eensquote:
typisch links, principieel tegen AH zijn, maar als hij vlakbij zit, zijn die principes weer niets waardquote:Op woensdag 16 september 2009 19:38 schreef Roi het volgende:
Ik ben het totaal niet met Wilders eens maar Rottenberg slaat ook flink de plank mis...
het verbaasd mij meer dat Mathijs dit mag.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
en Bauer fuckin
willen ze stoer zijn ofzo
En terecht.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en Frans zei 'al sla je me fucking dood'
Het ging er ruig aan toe
Jammer idd. Had iemand anders willen zienquote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dus we hebben Rottenberg nodig om ons uit te leggen dat Wilders echt een heeeeeeel foute man is? Goh, dat wisten we nog niet![]()
Beledigende vertoning
Wanneer krijgt Giel eens bezoek van Stichting Breinquote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superjojo het volgende:
Leuk dat je dan de nieuwe Foo Fighters hebt, maar aan die 3,5 seconde muziek waar doorheen wordt gepraat heeft geen hond wat.
Maurice ook niet ?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superjojo het volgende:
Leuk dat je dan de nieuwe Foo Fighters hebt, maar aan die 3,5 seconde muziek waar doorheen wordt gepraat heeft geen hond wat.
Giel houdt helemaal niet van gitaren. Die zit in de computer muziek.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Giel eens bezoek van Stichting Brein
of durven ze niet ?
Sowieso al die fragmentjes die ie laat horen. Het is altijd veel te kort om er iets van te kunnen vinden. Doe het óf helemaal niet, óf beperk jezelf tot een of twee dingen die je wel wat langer laat horen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superjojo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |