quote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zou ik even moeten terugzoeken. Gewoon met zo'n verward dronken gezicht.
Ik heb me ook ingeschreven.quote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
Die fancy-wedstrijd, ik zit te kijken naar al die meisjes... bijna allemaal van die sugababes meisjes.
Welkequote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
Die fancy-wedstrijd, ik zit te kijken naar al die meisjes... bijna allemaal van die sugababes meisjes.
Dat klinkt vies.quote:
LS met een kort rokje aan.quote:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd.quote:
Ik vind olijfolie wel erg lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik was ooit ook zo.
Mijn ziel verloren.
"Olijven, gatverdamme zeg, dat iemand dat lekker vind!"
Maar langzaam zag ook ik het licht. En nu kan ik ze niet meer weerstaan
Onee, die bedoel ik nietquote:Op maandag 14 september 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je steekt je handen/vingers uit naar de camera als poging tot een ghetto move ofzo.
Of was het stiekem een washandje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit geprobeerd.
Wel met een handdoek. Maar goed, dat wist je al.
Op die jij bedoelt ben ik eigenlijk best lekker.quote:Op maandag 14 september 2009 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onee, die bedoel ik niet. Deze is liever.
IK begon er niet ovcr.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zouden we het in godsnaam uberhaupt hebben of wie me 'zou doen'?
quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
http://modellenwedstrijd.fancy.nl/models/page/3
check die derde van linksboven![]()
Sommige mensen heb ook echt geen zelfkennis hè.quote:Op maandag 14 september 2009 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://modellenwedstrijd.fancy.nl/
Je moet er eigenlijk van een afstandje naar kijken, dan is de foto lelijkerquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IK begon er niet ovcr.
En ik heb een fopje gedaan, ik ben 27, en helemaal geen 34 zoals mensen denken. Nog oud, maar wel veel minder zielig dan het eerst leek.
En IQM en Skylark, jullie zijn schattig voorspelbaar in jullie postgedrag, maar ik neem het jullie niet kwalijk hoor.
Je zusje failt?quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
Mijn zusje doet over haar niveau 2 opleiding 3 jaar in plaats van 2 jaar.
WTF!
Mijn PM inbox is geopendquote:Op maandag 14 september 2009 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onee, die bedoel ik niet. Deze is liever.
Oh nou dat verandert de zaak.quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IK begon er niet ovcr.
En ik heb een fopje gedaan, ik ben 27, en helemaal geen 34 zoals mensen denken. Nog oud, maar wel veel minder zielig dan het eerst leek.
En IQM en Skylark, jullie zijn schattig voorspelbaar in jullie postgedrag, maar ik neem het jullie niet kwalijk hoor.
Pics.quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
WTF!
Op de rest ben je lelijk?quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op die jij bedoelt ben ik eigenlijk best lekker.
Goede post!quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die bikini!!!
Dat gezicht.quote:
NEUH!quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of was het stiekem een washandje?
Geluid ...quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
http://modellenwedstrijd.fancy.nl/models/page/3
check die derde van linksboven![]()
Ja, niet iedereen is intelligent, wat een openbaring.quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
WTF!
Dat is toch geen concurrentiequote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sommige mensen heb ook echt geen zelfkennis hè.
[ afbeelding ]
In het begin vond ik het wel meevallen wat voor kankerfaler je was. Maar met elke post wordt het erger en begin ik me er meer aan te ergeren.quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IK begon er niet ovcr.
Jupquote:Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar een vreemd gezicht hebben
Uhm... dit is eenquote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
WTF!
Balen man, was je maar zo'n lekkere adonis zoals ikquote:
THE SADNESS IS KILLING ME!!!!!!quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
Ik denk zelfs soms wel eens dat je me daarom zo onaardig en zielig noemde tijdens jullie KLB meet laatst, maar misschien valt dat wel mee.
Die tieten daarentegen..quote:Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar een vreemd gezicht hebben
Weet je het zeker?quote:
Pics van je zusje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
WTF!
Ja. Een jaar extra over een niveau 2 opleiding doen.quote:
quote:
Goed tegenargument.quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Sanne92 het volgende:
Uitgehuwelijkt?quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met deze trouwen.
Nee, ik ben wel redelijk denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Balen man, was je maar zo'n lekkere adonis zoals ik
Waarom maak je in hemelsnaam een foto in de badkamer.quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sommige mensen heb ook echt geen zelfkennis hè.
[ afbeelding ]
Repair is niet dat hij over windows heen wordt geinstalleerd. Bij repair krijg je gewoon een dos venstertje.quote:
Stiekem ben ik benieuwd of hij wist dat je dat zou posten.quote:Op maandag 14 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed tegenargument.Bewijst maar weer eens de poep die uit je toetsenbord komt.
hitquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Een jaar extra over een niveau 2 opleiding doen.
[..]
[ afbeelding ]
Ja die chick is wel EcHT GuCCi Man!quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met deze trouwen.
Is dat serieus je zusje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
No waiquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Daar staan modellen bekend om.quote:Op maandag 14 september 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Dat model die ze bij 'backstage' hebben staan, is wel mager
[ afbeelding ]
Jij heet geen Van de Sar van de achternaamquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gast, ik heb je toch verteld hoe het zat.quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef Florian_ het volgende:
ZH jokkebrok je liep helemaal geen NKT bij Minerva of wel? Ik zag je woensdag lopen op station Den Haag
Ja maar kom op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen is intelligent, wat een openbaring.
Preciesquote:
Ja.quote:
Zie post onder je.quote:
Ik met deze:quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met deze trouwen.
Joh, zo had jij er ook op kunnen staan.quote:Op maandag 14 september 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Stop dan maar gewoon gelijk
Wanneer?quote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, ik heb je toch verteld hoe het zat.
En waarom zeg je geen gedag?
[..]
Ja maar kom op.
[..]
Precies
[..]
Ja.
[..]
Zie post onder je.
Jij het verstand, zij de haren.quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Potentie.quote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik met deze:
[ afbeelding ]
Oh fuck, ze is 14
Die van ons gecombineerd lijkt op poesjesmeisje.quote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik met deze:
[ afbeelding ]
Oh fuck, ze is 14
LIEF!quote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik met deze:
[ afbeelding ]
Oh fuck, ze is 14
Het was meer de make-up en die piercingquote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, zo had jij er ook op kunnen staan.
No offense verder, maar ik vind dat niet echt een superslechte foto ofzo
die 3dequote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Maisnon het volgende:
http://modellenwedstrijd.(...)e.php?model_id=28949
http://modellenwedstrijd.(...)e.php?model_id=28968 (maar die 2e foto die makeup)
http://modellenwedstrijd.(...)e.php?model_id=29004
Deze vind ik wel iets
quote:Op maandag 14 september 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij het verstand, zij de haren.
Ze heeft haar.quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
No way dat dat het zusje is van Zotheid.
Dank je.quote:
Dat moet jij weten.quote:
quote:
Morgen?quote:
[..]
Wat voor kanker heeft die linkerquote:
K had haar hyves allang gevonden mang.quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zou dr ook doen.
Ze woont in Den Haag en zit op het Dalton.
http://vandersarrr.hyves.nl/
[..]
Dat moet jij weten.
[..]![]()
![]()
[..]
Morgen?
[..]
[..]
Dat vroeg ik me ook af..quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat voor kanker heeft die linker
Dit is als troll bedoeld neem ik aan?quote:Op maandag 14 september 2009 00:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik met deze:
[ afbeelding ]
Oh fuck, ze is 14
[..]
Ik had het over die daarbovenquote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was meer de make-up en die piercing
Oh t is dus niet je zusje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K had haar hyves allang gevonden mang.
Heet je ekt Van de Sar?
Ik heb morgen een vergadering.quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zou dr ook doen.
Ze woont in Den Haag en zit op het Dalton.
http://vandersarrr.hyves.nl/
[..]
Dat moet jij weten.
[..]![]()
![]()
[..]
Morgen?
[..]
Holy kenkerquote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Why?quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is als troll bedoeld neem ik aan?
"Fas does not approve"quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of een vriendin van de fotografie opleiding van het grafisch lyceum tijd hebben na hun stage om mij even goed op de foto te zetten. Dinsdagavond hoop ik op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer staan jouw foto's erbij, WD?
Oh my gosh.quote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of een vriendin van de fotografie opleiding van het grafisch lyceum tijd hebben na hun stage om mij even goed op de foto te zetten. Dinsdagavond hoop ik op.
[ afbeelding ]
HAHAHAHquote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult er maar achter zitten in de bios.
Die man is verstandiger dan de hele SC.quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]Dat topic!
Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Kortom, denk er eens over na en laat me eens wat horen.
Bedankt en een goed weekend,
Jos Kaandorp
Medebeheerder van de anne-frankhyve.hyves.nl
P.s. ik heb éénieder van jullie een kopie hiervan gestuurd.![]()
![]()
Mijn god, maak je druk.quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]Dat topic!
Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Jos Kaandorp
![]()
Kun je lekker je lul aan afvegen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Mwhehehe, dan zou ik er direct kauwgom indoen, dan houdt ze zo'n hap er in over als ze dat er uit heeft moeten knippenquote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat het geen goed idee was.quote:Op maandag 14 september 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K had haar hyves allang gevonden mang.
Heet je ekt Van de Sar?
Daarna?quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb morgen een vergadering.
Wut?quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgende keer eerst op Tinypic uploaden.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat het geen goed idee was.
[..]
Daarna?
Maar 1/4 van wat er tussen staat is potentieel vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
Grappig is dat, hoeveel meisjes de kwaliteiten van een model denken te hebben.
Mijn vriendin daarentegen is een baas. Ze werd gevraagd of ze naar een casting wilde komen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
Grappig is dat, hoeveel meisjes de kwaliteiten van een model denken te hebben.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar 1/4 van wat er tussen staat is potentieel vlees.
Ja, maar dan heb je ook weer tineye.com.quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgende keer eerst op Tinypic uploaden.
Ohja.quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook weer tineye.com.
Je weet toch wel dat dit em niet wordt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat het geen goed idee was.
[..]
Daarna?
Ze ziet er ERG jong uit.quote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet geloof zonder foto's.quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef Otis. het volgende:
[..]
Mijn vriendin daarentegen is een baas. Ze werd gevraagd of ze naar een casting wilde komen.
Geniaal! Die kapsels/pruiken heb je ook voor motorhelmen. Had er vroeger éénquote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat niet op Fok ga postenquote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet geloof zonder foto's.
Stiekem lees je gewoon elke KLB SC mee he Bio?quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geniaal! Die kapsels/pruiken heb je ook voor motorhelmen. Had er vroeger één![]()
Was een pruik die je om je helm deedDie reacties op weg
Het lijkt me zo masterlijk om er dan een hoedje op te zetten terwijl ze het niet door heeftquote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geniaal! Die kapsels/pruiken heb je ook voor motorhelmen. Had er vroeger één![]()
Ik zeg toch ook potentie. En alsof gezichten in 2 jaar zo erg veranderen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er ERG jong uit.Ik vind het een beetje griezelig.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Stiekem lees je gewoon elke KLB SC mee he Bio?
Wtf.quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was een pruik die je om je helm deedDie reacties op de weg
Hihi.quote:
Waarom? Bij jou doen is makkelijker.quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit em niet wordt.![]()
Stuur maar een foto
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Op zo nu en dan een geniaal topic van mijn hand na is het deze dagen kommer en kwel in KLB. En dan is de SC natuurlijk dé plek om je even tegoed te doen aan boeiende lectuur.quote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er ERG jong uit.Ik vind het een beetje griezelig.
Ik hoop t niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk je dat ik een kleine kans heb?![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In het begin vond ik het wel meevallen wat voor kankerfaler je was. Maar met elke post wordt het erger en begin ik me er meer aan te ergeren.
Kanker gewoon een eind op als wij je niet bevallen, mongooltje.
Jij bent zo romantischquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hem gewoon nog eens. Dit meisje moet winnen, anorexia krijgen en in de shit komen door drugs, mij dan tegenkomen zodat ik haar uit de shit help en samen met mij in een witte villa aan het strand in Australië komen wonen.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hem gewoon nog eens. Dit meisje moet winnen, anorexia krijgen en in de shit komen door drugs, mij dan tegenkomen zodat ik haar uit de shit help en samen met mij in een witte villa aan het strand in Australië komen wonen.
quote:
Neuh, ik let er meer op dat er geen strafbare feiten gepost wordenquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Op zo nu en dan een geniaal topic van mijn hand na is het deze dagen kommer en kwel in KLB. En dan is de SC natuurlijk dé plek om je even tegoed te doen aan boeiende lectuur.
Ik reageerde niet op jou.quote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook potentie. En alsof gezichten in 2 jaar zo erg veranderen.
Ja maar dat vind ik gewoon geen modelquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze woont in Den Haag.quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toch lijkt ze op deze foto zoveel op een meisje die ik ooit eens kende
Ik denk dat je tegenwoordig een boete krijgt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij bestaan ze nog. Je kan ook een gewone pruik uitleggen en dan klittenband in die pruik naaien, en klittenbandplakkers op je helm plakken
Ik vind het een geniaal idee.quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij bestaan ze nog. Je kan ook een gewone pruik uitleggen en dan klittenband in die pruik naaien, en klittenbandplakkers op je helm plakken
Ik weet ook wel zeker dat t haar niet is hoorquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik let er meer op dat er geen strafbare feiten gepost worden
Groetjesquote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapenwelterusten schatjes
![]()
!
Ja, maar dan trouwen we, want dan verdien ik 7 miljoen per jaar. Rijden we in een blauw met witte strepen op de motorkap mustang gt390 en wonen we in een modern huis.quote:Op maandag 14 september 2009 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ik die vleesjes altijd zo jammer vind.
Lijkt me niet, want er zijn meer dingen voor op helmen te koop. Dingen zoals haaienvinnen, Vikinghelmen die je erop kan plakkenquote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig een boete krijgt.
He man, die cp moet geshared worden, jwz.quote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik let er meer op dat er geen strafbare feiten gepost worden
Zij ziet er wel stoer uitquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer wat hebben.
Zeg het dan ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat niet op Fok ga posten.
Ik woon liever in zo'n mooi groot oud huis.quote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dan trouwen we, want dan verdien ik 7 miljoen per jaar. Rijden we in een blauw met witte strepen op de motorkap mustang gt390 en wonen we in een modern huis.
Haha, alles is echt out of your league of niet?quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt me niet uit of je me gelooft hoor. Dat was niet de reden dat ik het postte. Ik deed gewoon even een mededeling.quote:
Moderne huizenquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dan trouwen we, want dan verdien ik 7 miljoen per jaar. Rijden we in een blauw met witte strepen op de motorkap mustang gt390 en wonen we in een modern huis.
Een herenhuis. Maar wel modern ingericht, sommige delen dan want ik vind dat jaren 20 ook wel wat hebben. Deal?quote:Op maandag 14 september 2009 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik woon liever in zo'n mooi groot oud huis.
Mij lijkt zo'n vlaggetje wel awesome. Zo'n oranje, die je vroeger achterop je driewieler had.quote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want er zijn meer dingen voor op helmen te koop. Dingen zoals haaienvinnen, Vikinghelmen die je erop kan plakken
Godver, het is dat jij zo ver weg woont, anders zou k gewoon homo worden hoor.quote:
Ik kan nu een grap maken over de kut van je moeder, dat weet je.quote:
Ware het niet dat je daar erg slecht in bent.quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan nu een grap maken over de kut van je moeder, dat weet je.
Waar denk jij aan bij modern ingericht?quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een herenhuis. Maar wel modern ingericht, sommige delen dan want ik vind dat jaren 20 ook wel wat hebben. Deal?
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet geloof zonder pics.
Bio, je was mijn held, nu ben je een faler. Helaas pindakaas.quote:
Ja, dat is wel een bazenbakquote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mustang GT390 is wel geil.
Op basis van?quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan nu een grap maken over de kut van je moeder, dat weet je.
De tempel?quote:
Heu, dat bericht had ik nog niet gezien. Hehe ik heb hem ook gehadquote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]Dat topic!
Jos Kaandorp
![]()
http://abduzeedo.com/unbelievable-modern-house-designsquote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar denk jij aan bij modern ingericht?
Als we ook een grote oprijlaan nemen hebben we een deal.
Hmm nee.quote:
Als ik Zotheid was zou ik oppassen bij de kinderdisco. Ze schijnen daar nogal argwanend te zijn tegenover kalende mannen die daar ook komen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De tempel?
Die kinderdisco?
Jij vindt haar nietquote:
Dat is toch even een gratis tip.quote:Op maandag 14 september 2009 00:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Als ik Zotheid was zou ik oppassen bij de kinderdisco. Ze schijnen daar nogal argwanend te zijn tegenover kalende mannen die daar ook komen.
Dikzak!quote:
Je kent me. Nooit te beroerd om te helpen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch even een gratis tip.
Neeequote:Op maandag 14 september 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://abduzeedo.com/unbelievable-modern-house-designs
Ja, hebben we.
Hihi, love you too.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:56 schreef Otis. het volgende:
Hoe kun je dit in Gods naam mooi vinden?
[ afbeelding ]
Die lucht zou ik best willen kopen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:56 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is het ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:56 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
In ruil voor een foto van jouw benen doe ik hetquote:
Dat wil ik doen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Biogarde, ben jij nou typisch die ongeschoren motorrijder die over een licht glooiend landschap in het zuidwesten van de VS kilometers in z'n eentje opschrokt, met een lage zon die je van verre afstand over het overwegend donkerbruine landschap kan zien schijnen?
Of zit ik verkeerd.
Dat klinkt toch allemaal best poetisch en mooiquote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Biogarde, ben jij nou typisch die ongeschoren motorrijder die over een licht glooiend landschap in het zuidwesten van de VS kilometers in z'n eentje opschrokt, met een lage zon die je van verre afstand over het overwegend donkerbruine landschap kan zien schijnen?
Of zit ik verkeerd.
Die kijken chagrijnig. We nemen een Egyptische Mau oke, schatje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi
Of een Perzische kat
Met of zonder hakken van 10 cm?quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
In ruil voor een foto van jouw benen doe ik het
In ieder geval, dat deed ik in SA altijd.quote:Op maandag 14 september 2009 00:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op zo'n dikke chopperMet K-Rose aan.
Dat is juist tofquote:Op maandag 14 september 2009 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kijken chagrijnig. We nemen een Egyptische Mau oke, schatje?
Damn, hoe vorm jij toch altijd die zinnen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Of zit ik verkeerd.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In ieder geval, dat deed ik in SA altijd.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I've been through the desert on a horse with no name..
It felt good to be out in the rain?quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I've been through the desert on a horse with no name..
quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Of zit ik verkeerd.
Liefste met natuurlijkquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is juist tof
Maar is prima.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:56 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het gewoon al helemaal voor me, en dan moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het juist opschrijf.quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, hoe vorm jij toch altijd die zinnen.
Ongeschoren klopt allemaalquote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon al helemaal voor me, en dan moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het juist opschrijf.
Ik vind serieus dat je heel goed schrijft.quote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon al helemaal voor me, en dan moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het juist opschrijf.
Nou vraag je me wat.quote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
Bio, heb jij eigenlijk een foto van jezelf op FOK staan?
Op je fobo na dan
Hehe.quote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef jordeeeh het volgende:
Bio, heb jij eigenlijk een foto van jezelf op FOK staan?
Op je fobo na dan
quote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
Louisiana woman, Mississippi man, we get together every time we can.
Maar wat heeft die meid dan..quote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vent was wel heel erg wanhopig![]()
Thanksquote:Op maandag 14 september 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat je heel goed schrijft.
Eens ff op zoek naar een oude sok.quote:Op maandag 14 september 2009 01:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij staat te koop, ik meen 15mln dollar
Ik eigenlijk ook wel. Je bent icoon, Biogarde. Geef ons een gezicht bij je status zodat we je beter kunnen adoreren.quote:
Geen idee, uitspraken enzo. Net als met LS.quote:
Bij mij zit daar iets heel anders in.quote:Op maandag 14 september 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eens ff op zoek naar een oude sok.
Ja Bio, post hem gewoon ff.quote:
Persoonlijkheid?quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat heeft die meid dan..
Ik bedoel.. Ze moet toch IETS hebben..
18miljoenquote:Op maandag 14 september 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eens ff op zoek naar een oude sok.
Ik heb gisteren met Harajuku gecammed, dat is de enige FOK!er die weet hoe ik eruit zie nu.quote:
Dat was nou niet helemaal waar ik op doeldequote:
Ik vind het niet mooi.quote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die eerste
Van alle lekkere FoK!-chicks pak je zo'n meethippie die zichzelf afsopt op dequote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Harajuku gecammed, dat is de enige FOK!er die weet hoe ik eruit zie nu.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Harajuku gecammed, dat is de enige FOK!er die weet hoe ik eruit zie nu.
Die baard is sinds een uur weg. Ben nu weer gladquote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef Otis. het volgende:
Weetje Bio, doe maar niet. Zou afbreuk doen aan je imago, gezien het feit dat ik je nu zo voorstel:
[ afbeelding ]
Wat is er nou weer mis met huisvrouwen?quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van alle lekkere FoK!-chicks pak je zo'n meethippie die zichzelf afsopt op de-smiley, net als al die andere huisvrouwen?
Over enkele jaren.quote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die eerste
Hara is een sexy chick hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van alle lekkere FoK!-chicks pak je zo'n meethippie die zichzelf afsopt op de-smiley, net als al die andere huisvrouwen?
Kikkerbilletjes?quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat heeft die meid dan..
Ik bedoel.. Ze moet toch IETS hebben..
Waar doelde je dan op ?quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was nou niet helemaal waar ik op doelde
Maar wellicht
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die baard is sinds een uur weg. Ben nu weer glad
DAT IS HET!!quote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar doelde je dan op ?![]()
Lang blond haar, wellicht?
Lang blond haarquote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar doelde je dan op ?![]()
Lang blond haar, wellicht?
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes?
Maar serieus, hoe meer drank hoe meer lekkere wijven
Echt? Ik ken al die oude vrouwen niet, ik ging van het stereotype uit.quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hara is een sexy chick hoor.
Ohhh.. uhm, ja goede vraag.quote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
DAT IS HET!!
Nee ff seri.. ik vroeg me af wat ze heeft waardoor haar gezicht zo vervormd is
Ik ben godverdomme 21.quote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt? Ik ken al die oude vrouwen niet, ik ging van het stereotype uit.
Dies wel kek. Dikke Amerikaanse 8-liter voor de deur en een quadquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die baard is sinds een uur weg. Ben nu weer glad
Nou ja, jij vindt het niets denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt? Ik ken al die oude vrouwen niet, ik ging van het stereotype uit.
Je account ziet er ouder uit. En je post in de verkeerde fora. Ik kan teveel fobo's niet handlen.quote:
Zal idd wel een of andere aandoening zijn ja..quote:Op maandag 14 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh.. uhm, ja goede vraag.![]()
Misschien een ongeluk gehad of iets erfelijks.
Maar wat precies.. geen flauw idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |