Goed tegenargument.quote:Op maandag 14 september 2009 00:25 schreef Sanne92 het volgende:
En IQM en Skylark, jullie zijn schattig voorspelbaar in jullie postgedrag, maar ik neem het jullie niet kwalijk hoor.
Uitgehuwelijkt?quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met deze trouwen.
Nee, ik ben wel redelijk denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Balen man, was je maar zo'n lekkere adonis zoals ik
Waarom maak je in hemelsnaam een foto in de badkamer.quote:Op maandag 14 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sommige mensen heb ook echt geen zelfkennis hè.
[ afbeelding ]
Repair is niet dat hij over windows heen wordt geinstalleerd. Bij repair krijg je gewoon een dos venstertje.quote:
Stiekem ben ik benieuwd of hij wist dat je dat zou posten.quote:Op maandag 14 september 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed tegenargument.Bewijst maar weer eens de poep die uit je toetsenbord komt.
hitquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Een jaar extra over een niveau 2 opleiding doen.
[..]
[ afbeelding ]
Ja die chick is wel EcHT GuCCi Man!quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met deze trouwen.
Is dat serieus je zusje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
No waiquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Daar staan modellen bekend om.quote:Op maandag 14 september 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Dat model die ze bij 'backstage' hebben staan, is wel mager
[ afbeelding ]
Jij heet geen Van de Sar van de achternaamquote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gast, ik heb je toch verteld hoe het zat.quote:Op maandag 14 september 2009 00:27 schreef Florian_ het volgende:
ZH jokkebrok je liep helemaal geen NKT bij Minerva of wel? Ik zag je woensdag lopen op station Den Haag
Ja maar kom op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen is intelligent, wat een openbaring.
Preciesquote:
Ja.quote:
Zie post onder je.quote:
Ik met deze:quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga met deze trouwen.
Joh, zo had jij er ook op kunnen staan.quote:Op maandag 14 september 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Stop dan maar gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |