I don't know yet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
Welke stoel?
[..]
Niet toevallig zo'n homobos?
Bovenkant.quote:
Mindfuckquote:
Omdat iemand er een poll over was begonnenquote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zouden we het in godsnaam uberhaupt hebben of wie me 'zou doen'?
't Komt voor in verschillende gradaties, bij jou is het wat erger gesteld, heb ik het idee.quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IEDEREEN voelt dat bij zichzelf, IQM, alleen de meesten doen net alsof het niet zo is.
Menen zijn van nature egocentrisch (let wel, egocentrisch is niet hetzelfde als egoistisch), zo is het gewoon.
En jij zou haar wel doen, ik niet, maar dat heeft niets met haar uiterlijk te maken, maar mijn maatstaven om iemand te "doen", dus da's niets tegen de leuke foto's die BT hier post...het is niet negatief bedoeld.
Wut?quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ikquote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jordeeeeeeeeeeeeh heeft worstenvingertjes van al die frikadellen.
Gewoon, goed onderwerp voor een volgende meet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I don't care. Als je maar een foto maakt van de bovenkant.quote:
Precies. Oversekste pubers die bij het aanzien van een meisje al de dwang hebben om te fappen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik hem weer uitgemaakt voor pedo. Dus hij kan het niet goed doen. Wat doet hij op FoK!? Hij is 48 ofzo. Ga weg man, je bent te oud.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
't Komt voor in verschillende gradaties, bij jou is het wat erger gesteld, heb ik het idee.
Neemt niet weg dat jij regelmatig anderen in een hokje plaatst. Net weer. Jij zou haar niet doen, omdat 'jij géén geil pubertje bent dat wil seksen". Als je zulke uitspraken doet, ben je gewoon een loser eerste klas.
Juist.. Maar niet op die manier van die ex-UI van Devviequote:
Ik wil ze alsnog. Want ik had ze ook aan jou gegeven als ik ze had.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel willen weten heik heb ze in ieder geval niet van jou!
Goed geantwoord.quote:
Nee, die hebben ze hier volgens mij nog niet. Of wacht er was wel zo'n parkeerplaats in Bussum maar daar hebben ze ooit maatregelen tegen genomen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
Welke stoel?
[..]
Niet toevallig zo'n homobos?
Ewww.quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
OLIJVEN IK HEB FUCKING ZIN IN OLIJVEN
Spannend!quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't know yet.
[..]
Bovenkant.
quote:
Dat is dan weer iets met schedels.quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juist.. Maar niet op die manier van die ex-UI van Devvie
That is just plain nasty
quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zag niks van dos staan...
Ik kan wel repair kiezen, maar dan overschrijf[t 'ie uiteindelijk alleen Windows van m'n C-schijf en laat 'ie de rest (documenten, program files) gewoon staan, toch? Is m'n registry dan niet nog steeds verkloot of kan ik die na repair/de nieuwe install gewoon verwijderen?
WHIIHIquote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juist.. Maar niet op die manier van die ex-UI van Devvie
That is just plain nasty
Ewww x 2.quote:
Ja, maar waarschijnlijk zaten dr hersens er nog wel inquote:Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets met schedels.
Jij durft mij niet te meeten.quote:
In Zoetermeer heb je wel zo'n bos.quote:Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze hier volgens mij nog niet. Of wacht er was wel zo'n parkeerplaats in Bussum maar daar hebben ze ooit maatregelen tegen genomen.
Ik zei genomen hihi [ afbeelding ]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel een geil pubertje dat wilt seksen![]()
![]()
;D XD.
Ewww x 3quote:
Wat een hersenspinsels heb jij.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk zaten dr hersens er nog wel in![]()
Nja, daarna niet meer natuurlijk
Sorryquote:Op maandag 14 september 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een hersenspinsels heb jij.
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij durft mij niet te meeten.
[..]
zeg dan nietsquote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n bazenfoto waarop ik dronken ben. Daar ben ik zó helemaal mij. Wat een expressie.
Nee, hij is niet voor publiek.
Ik wil niet dom doen, maar ik had Crack_ zo kunnen meeten. Maarja, ik houd sowieso niet van meeten met een 'doel' en ik kreeg een affaire met een meisje hier.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
Ik denk zelfs soms wel eens dat je me daarom zo onaardig en zielig noemde tijdens jullie KLB meet laatst, maar misschien valt dat wel mee.
Ga gerust door, ik had het alleen nog niet vanuit die invalshoek bekeken.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't care. Als je maar een foto maakt van de bovenkant.
Daar stond je zelfs schattig op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n bazenfoto waarop ik dronken ben. Daar ben ik zó helemaal mij. Wat een expressie.
Nee, hij is niet voor publiek.
Mannenhandquote:
Hoe sta ik er dan op. Hé hé hé. Weet je niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar stond je zelfs schattig op.
Duidelijk teveel mee gefapt!quote:
Ik dacht, ik heb je nou afgeschrikt, maar gelukkig niet dusquote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga gerust door, ik had het alleen nog niet vanuit die invalshoek bekeken.
Bang voor mijn hockeystick?quote:
Awh.quote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, nu pas klaar met mn opdracht
Eindelijk weekend
O wacht![]()
Dat zou ik even moeten terugzoeken. Gewoon met zo'n verward dronken gezichtquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe sta ik er dan op. Hé hé hé. Weet je niet.
Lamon zelf dusquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hulde voor diegene die er voor heeft gezorgd dat het topic weer om Lamon draait.
Dit noem ik nou een puberale reactie.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |