Who cares?quote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
En dat terwijl hij niet eens grappig is.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
En dat terwijl hij niet eens grappig is.
Gewoon het zoveelste gifje, net zoals ik een hele tijd constant Wacko Jacko posttequote:
Look who cares!!!11quote:Op zondag 13 september 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam, Cares.
Cariës?quote:Op zondag 13 september 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam, Cares.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme Zotheid, waarom? Altijd?
Note: zie vooral ook het stukje tekst, 'early pattern of Caries'quote:
English, do you speak it, motherfucker?!quote:
Ik ben 11, wat is een josti?quote:
English motherfucker, do you speak itquote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
English, do you speak it, motherfucker?!
I don't care. In fact, nobody cares o wait you Cares whehequote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
English, do you speak it, motherfucker?!
Nou, ik ben weer lekker snel vandaag maarre BTquote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehe, m'n taille lijkt hier heel slank en m'n arm heel dik![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
English, motherfucker, do you speak itquote:Op zondag 13 september 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
English motherfucker, do you speak it
Ja, /care.quote:Op zondag 13 september 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
English motherfucker, do you speak it
Dan had je ook maar niet dat gezichtje op die ene foto moeten soepenquote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Poepseks, ik denk dat ik daar over dromen ga vannacht.
T ging erom dat je zo'n geniale quote verkeerd zei, wat zonde isquote:
Zoals ik het zei vond ik het fijner klinken.quote:Op zondag 13 september 2009 23:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T ging erom dat je zo'n geniale quote verkeerd zei, wat zonde is
Ik moest lachen om mijn eigen grap toen hij op het beeldscherm stond.quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had je ook maar niet dat gezichtje op die ene foto moeten soepen
Jij zegt hem ook verkeerdquote:Op zondag 13 september 2009 23:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T ging erom dat je zo'n geniale quote verkeerd zei, wat zonde is
Buffy the vampire slayer moet weer op tv komen.quote:
De foto's zelf zijn niet bijzonder, jij wel.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh dus je vindt me hier geen next top model?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik ben weer lekker snel vandaag maarre BT
Echt super mooie foto's!!!
Bedanktquote:
Vandaar die uitgebreide post...quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Sanne92 het volgende:
-knip-
Mij kan het geen bal schelen
-knip-
Ja, ik vond haar eerst niet geil totdat ze in Cruel Intentions "You can put it anywhere" zeiquote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Buffy the vampire slayer moet weer op tv komen.
Ik ookquote:
Je mooie link deed het niet.quote:
Nee, dat doe ik niet meer. Becausequote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
Hee, laten we met z'n allen gifjes, YouTubefilmpjes, arthouse plaatjes en lyrics posten.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
De foto's zelf zijn niet bijzonder, jij wel.
Wat een goed idee, dat we dat niet 1000 delen eerder hebben bedacht.quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
Hee, laten we met z'n allen gifjes, YouTubefilmpjes, arthouse plaatjes en lyrics posten.
HELP!quote:I've tried the following:
-Boot from Windows XP disk, install Windows XP, delete partition:
I get the error "Cannot delete this partition, this partition contains
temporary setup files required by windows XP"
EN DAN NET DOEN ALSOF HET DE SLOWCHAT IS!quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
Dan moet je daar inloggen!quote:Op zondag 13 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mooie link deed het niet.
Mac.quote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Piemels, help me eens. Ik ben bezig met formatteren/Windows XP er opnieuw opzetten en ik zit met dit probleem (even van een andere site geript):
[..]
HELP!
Gooi je computer het raam uit en koop een Mac.quote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
Piemels, help me eens. Ik ben bezig met formatteren/Windows XP er opnieuw opzetten en ik zit met dit probleem (even van een andere site geript):
[..]
HELP!
Nee?quote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EN DAN NET DOEN ALSOF HET DE SLOWCHAT IS!
[..]
Dan moet je daar inloggen!
Je hebt het password van je Photobucket veranderd!quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehe, m'n taille lijkt hier heel slank en m'n arm heel dik![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Wat deze geniale heer zegt.quote:
Ik heb de collectors edition met een brief van Joss Whedon.quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Screwed, dan moet je gewoon bij die installatie disk van Windows XP kiezen voor dos/repair in plaats van install.quote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
HELP!
YES WE COULD, BUT LET'S NOT!quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
quote:
Sterf, lutsers.quote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gooi je computer het raam uit en koop een Mac.
Ik heb Mac en Windows, kijk mij eens stoer zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gooi je computer het raam uit en koop een Mac.
Nee, sinds wanneer kun je daar vinden waarom je ham naar 'gloor' ruikt?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hihi dankjequote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, ik vind je sproetjes leuk. Ik wil ook sproetjes. Ik ben een summerginger zonder sproetjes.
Hele stijve paalquote:
Was jij dat?quote:
Ik ook, nu kunnen wij samen stoer zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb Mac en Windows, kijk mij eens stoer zijn.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt het password van je Photobucket veranderd!
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Screwed, dan moet je gewoon bij die installatie disk van Windows XP kiezen voor dos/repair in plaats van install.
Dan krijg je dus een dos schermpje en dan doe je lekker Format C:\
Of je moet even een partition manager op een CD'tjes branden, dat werkt echt ideaal
Ik zeg nietsquote:
Ik ben gewoon een beetje houterigquote:Op zondag 13 september 2009 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je staat er daar een beetje houterig op.
Hij dacht even een nieuwe fap collectie te hebben aangeboordquote:
Nice nice. Hoe heet die cd?quote:Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik luister al de hele avond natuurgeluiden van een CD.Ik kan geen bos of walvis meer horen.
Maar toch is het wel.. rustgevend.
O god.quote:
quote:
En een gitoar!quote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb Mac en Windows, kijk mij eens stoer zijn.
BEN JE DAAR LID DAN?quote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, sinds wanneer kun je daar vinden waarom je ham naar 'gloor' ruikt?
Jij hoorde het ook?quote:
Morning woodquote:Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje houterig!
IK TROUWENS OOK MAAR WINDOWS GEBRUIK IK NIET.quote:Op zondag 13 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, nu kunnen wij samen stoer zijn.
quote:
Weet ik veel, Blokker Nature Sounds part XVI ofzo.quote:
Is dat jij?quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
Laatstesorry voor m'n foto spam.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
EY ik wil ook van die natuurgeluiden. lijkt me af en toe ook echt relaxed als ik ergens hard aan moet werken
Dat mag weleens opnieuw geschilderd worden zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Liiszle was, om eerlijk te zijn, ook een model waar je niks speciaals mee kan. Bt kan je leuke dingen mee doenquote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Die foto's van Liiszle waren toen ook al zo gefaald.
Laten we ons verenigen. Dan zijn wij dubbel zo stoer.quote:Op zondag 13 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, nu kunnen wij samen stoer zijn.
Je gaat wel erg op in de achtergrond, dit lijkt net een vakantiekiekje. Solly.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuk decor zoquote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
PIEP PIEP PIEPquote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
EY ik wil ook van die natuurgeluiden. lijkt me af en toe ook echt relaxed als ik ergens hard aan moet werken
M'n PM-inbox staat open voor het nieuwe password! Zie hem zo wel verschijnen dan.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat mag weleens opnieuw geschilderd worden zeg.
Die s moooiiiii!!quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag niks van dos staan...quote:
QFTquote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bt kan je leuke dingen mee doen![]()
Ik heb die krachten niet remlof, dat weet je.quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Had niemand anders dit topic even centraal kunnen zetten?
Maak mij admin danquote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Sorry, zal het volgende keer doen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Ach, die gooi je toch opzijquote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond je benen mooi op die steigerfoto BTde lijn aan de linkerkant van je benen.
Bt heeft een intrigerender gezicht, Lisszle is wat nietszeggend vind ik.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liiszle was, om eerlijk te zijn, ook een model waar je niks speciaals mee kan. Bt kan je leuke dingen mee doen![]()
Chillquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat wel erg op in de achtergrond, dit lijkt net een vakantiekiekje. Solly.
Hihi jullie overladen me met complimentjes johquote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond je benen mooi op die steigerfoto BTde lijn aan de linkerkant van je benen.
Mja k vind dit weer een beetje teveel van t goedequote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je dit 1 uur hoort ben je helemaal gehersenspoeld.
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook helemaal geen spanning of wat dan ook.
Onderwerp centraal, geen interessante belichting of wat dan ook. Beetje faal allemaal. Je hebt hier toch niet voor betaald he?
Je capslock staat sporadisch aan.quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god.
Die "fotograaf" zuigt echt hard.
[..]
[..]
En een gitoar!
[..]
BEN JE DAAR LID DAN?
[..]
Jij hoorde het ook?
Vind deze eigenlijk een beetje waardeloos.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen dat. No offense, maar Lis vind ik een beetje fors.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt heeft een intrigerender gezicht, Lisszle is wat nietszeggend vind ik.
Waarom niet? Mijn oom huurt regelmatig een hijskraan om foto's op hoogte te maken.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel een leuk decor zo![]()
Maar we moeten ook de fotograaf afzeiken dus bij deze: spannendere hoek enzo he was gaver geweest. Maarja, je kan moeilijk 2 meter in de lucht voor die toren gaan zweven
Normaal deed Kb. dat altijd.quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Ja, ik vond het bizar.quote:
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet alleen dat. No offense, maar Lis vind ik een beetje fors.
Ik vind die schoenen leuk, maar niet bij je outfit passen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:
quote:
Past inderdaad niet onder een spijkerbroek.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen leuk, maar niet bij je outfit passen.Ben ik de enige?
Dit zijn hoaxfoto's.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
Breathtaking stijgt wel enorm in mooiste foksters die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken
Van rukken word je doof.quote:
Ja dat is sadquote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wat ik vanmiddag vertelde over een vriend. 100 euro in Turkije, voor een paar foto's die helemaalwaren.
Mja om als model te fungeren wel ja.quote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet alleen dat. No offense, maar Lis vind ik een beetje fors.
Nee. Ik zag het ook in dat LIF topic, maar aangezien daar enkelquote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen leuk, maar niet bij je outfit passen.Ben ik de enige?
Ga je nu haar proberen te fobo-playen?quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
Breathtaking stijgt wel enorm in mooiste foksters die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik vind het lelijk. Het zijn echt uiers die hangen denk ik, nog steeds no offense.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat dus
En daardoor heeft ze wat dikkere borsten, wat iedereen helemaal geweldig vindt
Nou, dat is ook wel belangrijk he. Daaag.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
MAAR GOED IK WIL OOK WEL EEN KEER FOTO'S MAKEN ZODAT IK KAN LATEN ZIEN DAT IK HET BETER KAN. DAN NEEM IK MIJN 300MM MEE.quote:
Yes.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef Sackboy het volgende:
Jezus, het lijkt hier wel het Viva-forum.
Same here.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Ik zag het ook in dat LIF topic, maar aangezien daar enkelposts stonden besloot wijselijk mijn mond te houden.
Godzijdank, een medestander.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef Sackboy het volgende:
Jezus, het lijkt hier wel het Viva-forum.
Ik wil graag alles weten over de mitochondrieen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Nee.
Zal ik net als vroeger weer stukjes tekst uit mijn boeken overtypen?
Ik ben woensdag in den haag. 21:30 ga ik naar 9 in pathe buitenhof.quote:
Vooral die vakantiefoto, met 3 van die gasten erbij of zo.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Het zijn echt uiers die hangen denk ik, nog steeds no offense.
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Het zijn echt uiers die hangen denk ik, nog steeds no offense.
Mwah lelijk noem ik t op zich niet. Maar ik hou er niet van.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij redt de 300mm helemaal nietquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR GOED IK WIL OOK WEL EEN KEER FOTO'S MAKEN ZODAT IK KAN LATEN ZIEN DAT IK HET BETER KAN. DAN NEEM IK MIJN 300MM MEE.
Dan ben je dicht bij ZH.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in den haag. 21:30 ga ik naar 9 in pathe buitenhof.
Cool yvonne.rar die zocht ik laatstquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Alle foto's. Op hyves. Ik keek zo: "quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooral die vakantiefoto, met 3 van die gasten erbij of zo.
Ik wil en kan het wel.quote:
Haha, ik heb ook geen verstand van mode hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik ben gelukkig niet de enige die het opvalt... ik vind het zo'n rare combinatie, precies wat jordeeeh zegt. Het past niet onder een spijkerbroek vind ik. Mja, ik kan het natuurlijk helemaal mishebben, ik snap zoveel modetrends niet.
Vindt Yvonne het wel goed dat je haar foto hier plaatst?quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Skylark. Logistics present, ik heb een revolutionair idee om posts te besparen! Zie hier:
Poll: Zou je BT geven?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij wel?quote:
Ik ben wel heel lelijk, is dat erg?quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alle foto's. Op hyves. Ik keek zo: ""
[..]
Ik wil en kan het wel.
yvonne onder de douche.quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cool yvonne.rar die zocht ik laatst
Waarom moeten er nou steeds foto's van yvonne worden gepostquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
http://www.kennislink.nl/(...)zorgen-voor-zichzelfquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag alles weten over de mitochondrieen.
Die Pathe is leuk.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in den haag. 21:30 ga ik naar 9 in pathe buitenhof.
Ja, maar.. grote hangers, dat is toch kankerlelijk of ligt dat aan mij?!quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah lelijk noem ik t op zich niet. Maar ik hou er niet van.
Maar je zag gewoon op een foto, volgens mij van afgelopen meet, dat ze gewoon bijna tot op haar knieën hingen.. Echt doe een fatsoenlijke bh aan ofzo
Jawel joh, onder een donkerdere, dat welquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik ben gelukkig niet de enige die het opvalt... ik vind het zo'n rare combinatie, precies wat jordeeeh zegt. Het past niet onder een spijkerbroek vind ik. Mja, ik kan het natuurlijk helemaal mishebben, ik snap zoveel modetrends niet.
Whehe, ik neem mijn 300mm ook wel mee. En nee, ik heb t niet over een camera.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR GOED IK WIL OOK WEL EEN KEER FOTO'S MAKEN ZODAT IK KAN LATEN ZIEN DAT IK HET BETER KAN. DAN NEEM IK MIJN 300MM MEE.
Shit, je was me voorquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cool yvonne.rar die zocht ik laatst
Oeh... Mitochondrieen zorgen voor zichzelfquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)zorgen-voor-zichzelf
[..]
Die Pathe is leuk.
*Kaartje bestellen doet.
Ik woon daar 5 minuten vandaan. Aan het Plein, maar dat wist je al.
Ik was em laatst aan het zoekenquote:
Ik ben ook geen geil pubertje die wil seksen (waarom moet jij toch altijd mensen in een hokje stoppen? Je voelt jezelf écht heel uniek en speciaal, hè?quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.
Ik vind haar wel een stuk sympathieker dan in het begin, en meer complimenten krijgt ze van mij niet.
Voor je het weet wordt ze weer vervelend en arrogant van al die internetaandacht, en dat zou zonde zijn...
Hm ja, als je t zo wilt noemenquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar.. grote hangers, dat is toch kankerlelijk of ligt dat aan mij?!
Nee, dan photoshop ik je hoofd wel.quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel heel lelijk, is dat erg?
Wel digitaal.quote:
quote:
Ja ik vind mezelf dan vaak echt enorm geilquote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie 's avonds er teringlekker uitzien, maar dat dan toch niemand het meer ziet omdat je de deur niet meer uitgaat?
Je bent een schatje.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan photoshop ik je hoofd wel.
Ik heb ook nee gestemd om die reden.quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.
Ik vind haar wel een stuk sympathieker dan in het begin, en meer complimenten krijgt ze van mij niet.
Voor je het weet wordt ze weer vervelend en arrogant van al die internetaandacht, en dat zou zonde zijn...
quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm ja, als je t zo wilt noemen
Ik vind het sowieso lelijk als een vrouw van die enorme kanonnen aan haar borstkas heeft hangen
Hand vol is perfect.
EN ZE IS FUCKING 16 OFZOquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben wel een geil pubertje dat wilt seksenquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
DIEL.quote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, ik neem mijn 300mm ook wel mee. En nee, ik heb t niet over een camera.
JOAH.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh... Mitochondrieen zorgen voor zichzelf![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook nee gestemd om die reden.
Ik zie er altijd eigenlijk wel teringlekker uit. Vooral als ik onder de douche sta.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie 's avonds er teringlekker uitzien, maar dat dan toch niemand het meer ziet omdat je de deur niet meer uitgaat?
Waarom is iedereen nou weer meteen een geil pubertje? Misschien vinden sommige haar wel mooi? Zeker in vergelijking met liiszlequote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Yes I diiiid.quote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)zorgen-voor-zichzelf
[..]
Die Pathe is leuk.
*Kaartje bestellen doet.
Ik woon daar 5 minuten vandaan. Aan het Plein, maar dat wist je al.
Ik jou ook.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vind mezelf dan vaak echt enorm geil
Elke dagquote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik een stijve krijg als ik in de spiegel kijk.Hebben jullie dat ook wel eens?
In mijn collectie komt ze voor!quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was em laatst aan het zoekenmaarik denk dat die alleen in privé collecties van diverse fokkers te vinden is.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik een stijve krijg als ik in de spiegel kijk.Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat heb ik weleens als ik dronken ben.quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Devvie het volgende:
Ik heb de regionale zender opstaan, hoe kansloos
Nee, maar Ricko kan je er alles over vertellenquote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Als je grote handen hebt passen die van Lis er ook in.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, maar Ricko kan je er alles over vertellen
Te oud?quote:
Mag ik dan naast je zitten?quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes I diiiid.
Kaartjes voor 9.
Ik ken nog wel een topic dat je daar zo vanaf helpt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Heb jij... kan jij... hoe... wat? eh.... maar?quote:
Mag ik jou dit liedje even voorleggen, omdat jij een goede muzieksmaak hebt?quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
Ik denk dat ik een reageerbuiskindje ga nemen.
Nah, k heb gewoon gemiddelde handen. Denk ik. Misschien wat kleiner dan anderen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je grote handen hebt passen die van Lis er ook in.
Huh, hoe kom jij eraan? Ik weet nog wel dat ik tegen jou zei dat ik 'm had, maar toen bleek ik 'm uiteindelijk toch niet te hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn collectie komt ze voor!
T was een fopje natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij... kan jij... hoe... wat? eh.... maar?
Als er niet al iemand zit die gereserveerd heeftquote:
quote:"pronken met je subtiel bollende tienerkontje en stevige edoch zachte appeltietjes"
Oh...quote:
Een goede muzieksmaak.. Misschien omdat ik zo'n beetje overal wel naar kan luisteren?quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik jou dit liedje even voorleggen, omdat jij een goede muzieksmaak hebt?
Hier hadden ze ooit Hilversum Best als ziggo etalagekanaal. En hun populairste show was zo'n programma waarin ze zwervers in de Hilversumse bossen gingen opzoeken en interviewenquote:Op maandag 14 september 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens als ik dronken ben.
Dat ze zo door de regio rijden en dat je dan moet opsturen waar ze zijn.
Zijn ze mooi?quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah, k heb gewoon gemiddelde handen. Denk ik. Misschien wat kleiner dan anderen.
We zijn het vrijwel altijd eens.quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een goede muzieksmaak.. Misschien omdat ik zo'n beetje overal wel naar kan luisteren?
Dit is ook chill ja. Toffe gitaar
quote:
Of dat je de bioscoop stoel kapot maakt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als er niet al iemand zit die gereserveerd heeft
IEDEREEN voelt dat bij zichzelf, IQM, alleen de meesten doen net alsof het niet zo is.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook geen geil pubertje die wil seksen (waarom moet jij toch altijd mensen in een hokje stoppen? Je voelt jezelf écht heel uniek en speciaal, hè?), maar ik zou BT wel doen. Basta.
Ja dat zou je wel willen weten hequote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Huh, hoe kom jij eraan? Ik weet nog wel dat ik tegen jou zei dat ik 'm had, maar toen bleek ik 'm uiteindelijk toch niet te hebben.Waarom heb ik dan alsnog niet, als jij 'm wel hebt? Of had ik 'm toch?
Misschien zijn we wel een tweeling.quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We zijn het vrijwel altijd eens.
Mieters!quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als er niet al iemand zit die gereserveerd heeft
quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier hadden ze ooit Hilversum Best als ziggo etalagekanaal. En hun populairste show was zo'n programma waarin ze zwervers in de Hilversumse bossen gingen opzoeken en interviewen![]()
Ik trapte er bijna in.quote:
I'm just messing with your mindquote:
Waarom zouden we het in godsnaam uberhaupt hebben of wie me 'zou doen'quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IEDEREEN voelt dat bij zichzelf, IQM, alleen de meesten doen net alsof het niet zo is.
Menen zijn van nature egocentrisch (let wel, egocentrisch is niet hetzelfde als egoistisch), zo is het gewoon.
En jij zou haar wel doen, ik niet, maar dat heeft niets met haar uiterlijk te maken, maar mijn maatstaven om iemand te "doen", dus da's niets tegen de leuke foto's die BT hier post...het is niet negatief bedoeld.
't topic van Xebrozius?quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een topic dat je daar zo vanaf helpt.
I don't know yet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
Welke stoel?
[..]
Niet toevallig zo'n homobos?
Bovenkant.quote:
Mindfuckquote:
Omdat iemand er een poll over was begonnenquote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zouden we het in godsnaam uberhaupt hebben of wie me 'zou doen'?
't Komt voor in verschillende gradaties, bij jou is het wat erger gesteld, heb ik het idee.quote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
IEDEREEN voelt dat bij zichzelf, IQM, alleen de meesten doen net alsof het niet zo is.
Menen zijn van nature egocentrisch (let wel, egocentrisch is niet hetzelfde als egoistisch), zo is het gewoon.
En jij zou haar wel doen, ik niet, maar dat heeft niets met haar uiterlijk te maken, maar mijn maatstaven om iemand te "doen", dus da's niets tegen de leuke foto's die BT hier post...het is niet negatief bedoeld.
Wut?quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ikquote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jordeeeeeeeeeeeeh heeft worstenvingertjes van al die frikadellen.
Gewoon, goed onderwerp voor een volgende meet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I don't care. Als je maar een foto maakt van de bovenkant.quote:
Precies. Oversekste pubers die bij het aanzien van een meisje al de dwang hebben om te fappen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik hem weer uitgemaakt voor pedo. Dus hij kan het niet goed doen. Wat doet hij op FoK!? Hij is 48 ofzo. Ga weg man, je bent te oud.quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
't Komt voor in verschillende gradaties, bij jou is het wat erger gesteld, heb ik het idee.
Neemt niet weg dat jij regelmatig anderen in een hokje plaatst. Net weer. Jij zou haar niet doen, omdat 'jij géén geil pubertje bent dat wil seksen". Als je zulke uitspraken doet, ben je gewoon een loser eerste klas.
Juist.. Maar niet op die manier van die ex-UI van Devviequote:
Ik wil ze alsnog. Want ik had ze ook aan jou gegeven als ik ze had.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel willen weten heik heb ze in ieder geval niet van jou!
Goed geantwoord.quote:
Nee, die hebben ze hier volgens mij nog niet. Of wacht er was wel zo'n parkeerplaats in Bussum maar daar hebben ze ooit maatregelen tegen genomen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
Welke stoel?
[..]
Niet toevallig zo'n homobos?
Ewww.quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
OLIJVEN IK HEB FUCKING ZIN IN OLIJVEN
Spannend!quote:Op maandag 14 september 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't know yet.
[..]
Bovenkant.
quote:
Dat is dan weer iets met schedels.quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juist.. Maar niet op die manier van die ex-UI van Devvie
That is just plain nasty
quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zag niks van dos staan...
Ik kan wel repair kiezen, maar dan overschrijf[t 'ie uiteindelijk alleen Windows van m'n C-schijf en laat 'ie de rest (documenten, program files) gewoon staan, toch? Is m'n registry dan niet nog steeds verkloot of kan ik die na repair/de nieuwe install gewoon verwijderen?
WHIIHIquote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juist.. Maar niet op die manier van die ex-UI van Devvie
That is just plain nasty
Ewww x 2.quote:
Ja, maar waarschijnlijk zaten dr hersens er nog wel inquote:Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets met schedels.
Jij durft mij niet te meeten.quote:
In Zoetermeer heb je wel zo'n bos.quote:Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze hier volgens mij nog niet. Of wacht er was wel zo'n parkeerplaats in Bussum maar daar hebben ze ooit maatregelen tegen genomen.
Ik zei genomen hihi [ afbeelding ]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel een geil pubertje dat wilt seksen![]()
![]()
;D XD.
Ewww x 3quote:
Wat een hersenspinsels heb jij.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk zaten dr hersens er nog wel in![]()
Nja, daarna niet meer natuurlijk
Sorryquote:Op maandag 14 september 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een hersenspinsels heb jij.
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij durft mij niet te meeten.
[..]
zeg dan nietsquote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n bazenfoto waarop ik dronken ben. Daar ben ik zó helemaal mij. Wat een expressie.
Nee, hij is niet voor publiek.
Ik wil niet dom doen, maar ik had Crack_ zo kunnen meeten. Maarja, ik houd sowieso niet van meeten met een 'doel' en ik kreeg een affaire met een meisje hier.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
Ik denk zelfs soms wel eens dat je me daarom zo onaardig en zielig noemde tijdens jullie KLB meet laatst, maar misschien valt dat wel mee.
Ga gerust door, ik had het alleen nog niet vanuit die invalshoek bekeken.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't care. Als je maar een foto maakt van de bovenkant.
Daar stond je zelfs schattig op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n bazenfoto waarop ik dronken ben. Daar ben ik zó helemaal mij. Wat een expressie.
Nee, hij is niet voor publiek.
Mannenhandquote:
Hoe sta ik er dan op. Hé hé hé. Weet je niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar stond je zelfs schattig op.
Duidelijk teveel mee gefapt!quote:
Ik dacht, ik heb je nou afgeschrikt, maar gelukkig niet dusquote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga gerust door, ik had het alleen nog niet vanuit die invalshoek bekeken.
Bang voor mijn hockeystick?quote:
Awh.quote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, nu pas klaar met mn opdracht
Eindelijk weekend
O wacht![]()
Dat zou ik even moeten terugzoeken. Gewoon met zo'n verward dronken gezichtquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe sta ik er dan op. Hé hé hé. Weet je niet.
Lamon zelf dusquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hulde voor diegene die er voor heeft gezorgd dat het topic weer om Lamon draait.
Dit noem ik nou een puberale reactie.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
Klopt, vooral m'n pinkquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mannenhand, maar je hebt korte vingertjes.
Nope, k heb een dikke spierbal dus niet teveel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |