Vindt Yvonne het wel goed dat je haar foto hier plaatst?quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Skylark. Logistics present, ik heb een revolutionair idee om posts te besparen! Zie hier:
Poll: Zou je BT geven?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij wel?quote:
Ik ben wel heel lelijk, is dat erg?quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alle foto's. Op hyves. Ik keek zo: ""
[..]
Ik wil en kan het wel.
yvonne onder de douche.quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cool yvonne.rar die zocht ik laatst
Waarom moeten er nou steeds foto's van yvonne worden gepostquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
http://www.kennislink.nl/(...)zorgen-voor-zichzelfquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag alles weten over de mitochondrieen.
Die Pathe is leuk.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in den haag. 21:30 ga ik naar 9 in pathe buitenhof.
Ja, maar.. grote hangers, dat is toch kankerlelijk of ligt dat aan mij?!quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah lelijk noem ik t op zich niet. Maar ik hou er niet van.
Maar je zag gewoon op een foto, volgens mij van afgelopen meet, dat ze gewoon bijna tot op haar knieën hingen.. Echt doe een fatsoenlijke bh aan ofzo
Jawel joh, onder een donkerdere, dat welquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik ben gelukkig niet de enige die het opvalt... ik vind het zo'n rare combinatie, precies wat jordeeeh zegt. Het past niet onder een spijkerbroek vind ik. Mja, ik kan het natuurlijk helemaal mishebben, ik snap zoveel modetrends niet.
Whehe, ik neem mijn 300mm ook wel mee. En nee, ik heb t niet over een camera.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR GOED IK WIL OOK WEL EEN KEER FOTO'S MAKEN ZODAT IK KAN LATEN ZIEN DAT IK HET BETER KAN. DAN NEEM IK MIJN 300MM MEE.
Shit, je was me voorquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cool yvonne.rar die zocht ik laatst
Oeh... Mitochondrieen zorgen voor zichzelfquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)zorgen-voor-zichzelf
[..]
Die Pathe is leuk.
*Kaartje bestellen doet.
Ik woon daar 5 minuten vandaan. Aan het Plein, maar dat wist je al.
Ik was em laatst aan het zoekenquote:
Ik ben ook geen geil pubertje die wil seksen (waarom moet jij toch altijd mensen in een hokje stoppen? Je voelt jezelf écht heel uniek en speciaal, hè?quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.
Ik vind haar wel een stuk sympathieker dan in het begin, en meer complimenten krijgt ze van mij niet.
Voor je het weet wordt ze weer vervelend en arrogant van al die internetaandacht, en dat zou zonde zijn...
Hm ja, als je t zo wilt noemenquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar.. grote hangers, dat is toch kankerlelijk of ligt dat aan mij?!
Nee, dan photoshop ik je hoofd wel.quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel heel lelijk, is dat erg?
Wel digitaal.quote:
quote:
Ja ik vind mezelf dan vaak echt enorm geilquote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie 's avonds er teringlekker uitzien, maar dat dan toch niemand het meer ziet omdat je de deur niet meer uitgaat?
Je bent een schatje.quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan photoshop ik je hoofd wel.
Ik heb ook nee gestemd om die reden.quote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik stem niet anoniem. Ik zeg gewoon nee, omdat ik geen geil pubertje ben, die wil seksen.
Ik vind haar wel een stuk sympathieker dan in het begin, en meer complimenten krijgt ze van mij niet.
Voor je het weet wordt ze weer vervelend en arrogant van al die internetaandacht, en dat zou zonde zijn...
quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm ja, als je t zo wilt noemen
Ik vind het sowieso lelijk als een vrouw van die enorme kanonnen aan haar borstkas heeft hangen
Hand vol is perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |