Ja dat is sadquote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wat ik vanmiddag vertelde over een vriend. 100 euro in Turkije, voor een paar foto's die helemaalwaren.
Mja om als model te fungeren wel ja.quote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet alleen dat. No offense, maar Lis vind ik een beetje fors.
Nee. Ik zag het ook in dat LIF topic, maar aangezien daar enkelquote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen leuk, maar niet bij je outfit passen.Ben ik de enige?
Ga je nu haar proberen te fobo-playen?quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
Breathtaking stijgt wel enorm in mooiste foksters die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik vind het lelijk. Het zijn echt uiers die hangen denk ik, nog steeds no offense.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat dus
En daardoor heeft ze wat dikkere borsten, wat iedereen helemaal geweldig vindt
Nou, dat is ook wel belangrijk he. Daaag.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
Breathtaking stijgt wel enorm in mooiste foksters die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken
MAAR GOED IK WIL OOK WEL EEN KEER FOTO'S MAKEN ZODAT IK KAN LATEN ZIEN DAT IK HET BETER KAN. DAN NEEM IK MIJN 300MM MEE.quote:
Yes.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef Sackboy het volgende:
Jezus, het lijkt hier wel het Viva-forum.
Same here.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Ik zag het ook in dat LIF topic, maar aangezien daar enkelposts stonden besloot wijselijk mijn mond te houden.
Godzijdank, een medestander.quote:Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef Sackboy het volgende:
Jezus, het lijkt hier wel het Viva-forum.
Ik wil graag alles weten over de mitochondrieen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Nee.
Zal ik net als vroeger weer stukjes tekst uit mijn boeken overtypen?
Ik ben woensdag in den haag. 21:30 ga ik naar 9 in pathe buitenhof.quote:
Vooral die vakantiefoto, met 3 van die gasten erbij of zo.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Het zijn echt uiers die hangen denk ik, nog steeds no offense.
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Het zijn echt uiers die hangen denk ik, nog steeds no offense.
Mwah lelijk noem ik t op zich niet. Maar ik hou er niet van.quote:Op maandag 14 september 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij redt de 300mm helemaal nietquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAAR GOED IK WIL OOK WEL EEN KEER FOTO'S MAKEN ZODAT IK KAN LATEN ZIEN DAT IK HET BETER KAN. DAN NEEM IK MIJN 300MM MEE.
Dan ben je dicht bij ZH.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in den haag. 21:30 ga ik naar 9 in pathe buitenhof.
Cool yvonne.rar die zocht ik laatstquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mannen valleen daar op, maar ik vind die overdreven hangende dingen maar niks.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
Alle foto's. Op hyves. Ik keek zo: "quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooral die vakantiefoto, met 3 van die gasten erbij of zo.
Ik wil en kan het wel.quote:
Haha, ik heb ook geen verstand van mode hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik ben gelukkig niet de enige die het opvalt... ik vind het zo'n rare combinatie, precies wat jordeeeh zegt. Het past niet onder een spijkerbroek vind ik. Mja, ik kan het natuurlijk helemaal mishebben, ik snap zoveel modetrends niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |