quote:
Weet ik veel, Blokker Nature Sounds part XVI ofzo.quote:
Is dat jij?quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
Laatstesorry voor m'n foto spam.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
EY ik wil ook van die natuurgeluiden. lijkt me af en toe ook echt relaxed als ik ergens hard aan moet werken
Dat mag weleens opnieuw geschilderd worden zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Liiszle was, om eerlijk te zijn, ook een model waar je niks speciaals mee kan. Bt kan je leuke dingen mee doenquote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Die foto's van Liiszle waren toen ook al zo gefaald.
Laten we ons verenigen. Dan zijn wij dubbel zo stoer.quote:Op zondag 13 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, nu kunnen wij samen stoer zijn.
Je gaat wel erg op in de achtergrond, dit lijkt net een vakantiekiekje. Solly.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuk decor zoquote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
PIEP PIEP PIEPquote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
EY ik wil ook van die natuurgeluiden. lijkt me af en toe ook echt relaxed als ik ergens hard aan moet werken
M'n PM-inbox staat open voor het nieuwe password! Zie hem zo wel verschijnen dan.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat mag weleens opnieuw geschilderd worden zeg.
Die s moooiiiii!!quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag niks van dos staan...quote:
QFTquote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bt kan je leuke dingen mee doen![]()
Ik heb die krachten niet remlof, dat weet je.quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Had niemand anders dit topic even centraal kunnen zetten?
Maak mij admin danquote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Sorry, zal het volgende keer doen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Ach, die gooi je toch opzijquote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond je benen mooi op die steigerfoto BTde lijn aan de linkerkant van je benen.
Bt heeft een intrigerender gezicht, Lisszle is wat nietszeggend vind ik.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liiszle was, om eerlijk te zijn, ook een model waar je niks speciaals mee kan. Bt kan je leuke dingen mee doen![]()
Chillquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat wel erg op in de achtergrond, dit lijkt net een vakantiekiekje. Solly.
Hihi jullie overladen me met complimentjes johquote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond je benen mooi op die steigerfoto BTde lijn aan de linkerkant van je benen.
Mja k vind dit weer een beetje teveel van t goedequote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je dit 1 uur hoort ben je helemaal gehersenspoeld.
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook helemaal geen spanning of wat dan ook.
Onderwerp centraal, geen interessante belichting of wat dan ook. Beetje faal allemaal. Je hebt hier toch niet voor betaald he?
Je capslock staat sporadisch aan.quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god.
Die "fotograaf" zuigt echt hard.
[..]
[..]
En een gitoar!
[..]
BEN JE DAAR LID DAN?
[..]
Jij hoorde het ook?
Vind deze eigenlijk een beetje waardeloos.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen dat. No offense, maar Lis vind ik een beetje fors.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt heeft een intrigerender gezicht, Lisszle is wat nietszeggend vind ik.
Waarom niet? Mijn oom huurt regelmatig een hijskraan om foto's op hoogte te maken.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel een leuk decor zo![]()
Maar we moeten ook de fotograaf afzeiken dus bij deze: spannendere hoek enzo he was gaver geweest. Maarja, je kan moeilijk 2 meter in de lucht voor die toren gaan zweven
Normaal deed Kb. dat altijd.quote:Op zondag 13 september 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Ja, ik vond het bizar.quote:
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet alleen dat. No offense, maar Lis vind ik een beetje fors.
Ik vind die schoenen leuk, maar niet bij je outfit passen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:
quote:
Past inderdaad niet onder een spijkerbroek.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind die schoenen leuk, maar niet bij je outfit passen.Ben ik de enige?
Dit zijn hoaxfoto's.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef J.Herrer het volgende:
Breathtaking stijgt wel enorm in mooiste foksters die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken
Van rukken word je doof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |