Nee, sinds wanneer kun je daar vinden waarom je ham naar 'gloor' ruikt?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Buffy the vampire slayer moet weer op tv komen.
Hihi dankjequote:Op zondag 13 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, ik vind je sproetjes leuk. Ik wil ook sproetjes. Ik ben een summerginger zonder sproetjes.
Hele stijve paalquote:
Was jij dat?quote:
Ik ook, nu kunnen wij samen stoer zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb Mac en Windows, kijk mij eens stoer zijn.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt het password van je Photobucket veranderd!
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Screwed, dan moet je gewoon bij die installatie disk van Windows XP kiezen voor dos/repair in plaats van install.
Dan krijg je dus een dos schermpje en dan doe je lekker Format C:\
Of je moet even een partition manager op een CD'tjes branden, dat werkt echt ideaal
Ik zeg nietsquote:
Ik ben gewoon een beetje houterigquote:Op zondag 13 september 2009 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je staat er daar een beetje houterig op.
Hij dacht even een nieuwe fap collectie te hebben aangeboordquote:
Nice nice. Hoe heet die cd?quote:Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik luister al de hele avond natuurgeluiden van een CD.Ik kan geen bos of walvis meer horen.
Maar toch is het wel.. rustgevend.
O god.quote:
quote:
En een gitoar!quote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb Mac en Windows, kijk mij eens stoer zijn.
BEN JE DAAR LID DAN?quote:Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, sinds wanneer kun je daar vinden waarom je ham naar 'gloor' ruikt?
Jij hoorde het ook?quote:
Morning woodquote:Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje houterig!
IK TROUWENS OOK MAAR WINDOWS GEBRUIK IK NIET.quote:Op zondag 13 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, nu kunnen wij samen stoer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |