Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wel een geil pubertje dat wilt seksen![]()
![]()
;D XD.
Ewww x 3quote:
Wat een hersenspinsels heb jij.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk zaten dr hersens er nog wel in![]()
Nja, daarna niet meer natuurlijk
Sorryquote:Op maandag 14 september 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een hersenspinsels heb jij.
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij durft mij niet te meeten.
[..]
zeg dan nietsquote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n bazenfoto waarop ik dronken ben. Daar ben ik zó helemaal mij. Wat een expressie.
Nee, hij is niet voor publiek.
Ik wil niet dom doen, maar ik had Crack_ zo kunnen meeten. Maarja, ik houd sowieso niet van meeten met een 'doel' en ik kreeg een affaire met een meisje hier.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
Ik denk zelfs soms wel eens dat je me daarom zo onaardig en zielig noemde tijdens jullie KLB meet laatst, maar misschien valt dat wel mee.
Ga gerust door, ik had het alleen nog niet vanuit die invalshoek bekeken.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I don't care. Als je maar een foto maakt van de bovenkant.
Daar stond je zelfs schattig op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n bazenfoto waarop ik dronken ben. Daar ben ik zó helemaal mij. Wat een expressie.
Nee, hij is niet voor publiek.
Mannenhandquote:
Hoe sta ik er dan op. Hé hé hé. Weet je niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar stond je zelfs schattig op.
Duidelijk teveel mee gefapt!quote:
Ik dacht, ik heb je nou afgeschrikt, maar gelukkig niet dusquote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga gerust door, ik had het alleen nog niet vanuit die invalshoek bekeken.
Bang voor mijn hockeystick?quote:
Awh.quote:Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, nu pas klaar met mn opdracht
Eindelijk weekend
O wacht![]()
Dat zou ik even moeten terugzoeken. Gewoon met zo'n verward dronken gezichtquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe sta ik er dan op. Hé hé hé. Weet je niet.
Lamon zelf dusquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hulde voor diegene die er voor heeft gezorgd dat het topic weer om Lamon draait.
Dit noem ik nou een puberale reactie.quote:Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb als oude lul wel van je gewonnen wat Crack_ betreft, niet wat betreft seks dan, maar aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |