Who cares?quote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
En dat terwijl hij niet eens grappig is.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
En dat terwijl hij niet eens grappig is.
Gewoon het zoveelste gifje, net zoals ik een hele tijd constant Wacko Jacko posttequote:
Look who cares!!!11quote:Op zondag 13 september 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam, Cares.
Cariës?quote:Op zondag 13 september 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam, Cares.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme Zotheid, waarom? Altijd?
Note: zie vooral ook het stukje tekst, 'early pattern of Caries'quote:
English, do you speak it, motherfucker?!quote:
Ik ben 11, wat is een josti?quote:
English motherfucker, do you speak itquote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
English, do you speak it, motherfucker?!
I don't care. In fact, nobody cares o wait you Cares whehequote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
English, do you speak it, motherfucker?!
Nou, ik ben weer lekker snel vandaag maarre BTquote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehe, m'n taille lijkt hier heel slank en m'n arm heel dik![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
English, motherfucker, do you speak itquote:Op zondag 13 september 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
English motherfucker, do you speak it
Ja, /care.quote:Op zondag 13 september 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
English motherfucker, do you speak it
Dan had je ook maar niet dat gezichtje op die ene foto moeten soepenquote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Poepseks, ik denk dat ik daar over dromen ga vannacht.
T ging erom dat je zo'n geniale quote verkeerd zei, wat zonde isquote:
Zoals ik het zei vond ik het fijner klinken.quote:Op zondag 13 september 2009 23:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T ging erom dat je zo'n geniale quote verkeerd zei, wat zonde is
Ik moest lachen om mijn eigen grap toen hij op het beeldscherm stond.quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had je ook maar niet dat gezichtje op die ene foto moeten soepen
Jij zegt hem ook verkeerdquote:Op zondag 13 september 2009 23:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T ging erom dat je zo'n geniale quote verkeerd zei, wat zonde is
Buffy the vampire slayer moet weer op tv komen.quote:
De foto's zelf zijn niet bijzonder, jij wel.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh dus je vindt me hier geen next top model?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie ze?
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik ben weer lekker snel vandaag maarre BT
Echt super mooie foto's!!!
Bedanktquote:
Vandaar die uitgebreide post...quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Sanne92 het volgende:
-knip-
Mij kan het geen bal schelen
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |