quote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met Harajuku gecammed, dat is de enige FOK!er die weet hoe ik eruit zie nu.
Die baard is sinds een uur weg. Ben nu weer gladquote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef Otis. het volgende:
Weetje Bio, doe maar niet. Zou afbreuk doen aan je imago, gezien het feit dat ik je nu zo voorstel:
[ afbeelding ]
Wat is er nou weer mis met huisvrouwen?quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van alle lekkere FoK!-chicks pak je zo'n meethippie die zichzelf afsopt op de-smiley, net als al die andere huisvrouwen?
Over enkele jaren.quote:Op maandag 14 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die eerste
Hara is een sexy chick hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van alle lekkere FoK!-chicks pak je zo'n meethippie die zichzelf afsopt op de-smiley, net als al die andere huisvrouwen?
Kikkerbilletjes?quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar wat heeft die meid dan..
Ik bedoel.. Ze moet toch IETS hebben..
Waar doelde je dan op ?quote:Op maandag 14 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was nou niet helemaal waar ik op doelde
Maar wellicht
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die baard is sinds een uur weg. Ben nu weer glad
DAT IS HET!!quote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar doelde je dan op ?![]()
Lang blond haar, wellicht?
Lang blond haarquote:Op maandag 14 september 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar doelde je dan op ?![]()
Lang blond haar, wellicht?
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes?
Maar serieus, hoe meer drank hoe meer lekkere wijven
Echt? Ik ken al die oude vrouwen niet, ik ging van het stereotype uit.quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hara is een sexy chick hoor.
Ohhh.. uhm, ja goede vraag.quote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
DAT IS HET!!
Nee ff seri.. ik vroeg me af wat ze heeft waardoor haar gezicht zo vervormd is
Ik ben godverdomme 21.quote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt? Ik ken al die oude vrouwen niet, ik ging van het stereotype uit.
Dies wel kek. Dikke Amerikaanse 8-liter voor de deur en een quadquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die baard is sinds een uur weg. Ben nu weer glad
Nou ja, jij vindt het niets denk ik.quote:Op maandag 14 september 2009 01:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt? Ik ken al die oude vrouwen niet, ik ging van het stereotype uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |