Die kijken chagrijnig. We nemen een Egyptische Mau oke, schatje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi
Of een Perzische kat
Met of zonder hakken van 10 cm?quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
In ruil voor een foto van jouw benen doe ik het
In ieder geval, dat deed ik in SA altijd.quote:Op maandag 14 september 2009 00:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op zo'n dikke chopperMet K-Rose aan.
Dat is juist tofquote:Op maandag 14 september 2009 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kijken chagrijnig. We nemen een Egyptische Mau oke, schatje?
Damn, hoe vorm jij toch altijd die zinnen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Biogarde, ben jij nou typisch die ongeschoren motorrijder die over een licht glooiend landschap in het zuidwesten van de VS kilometers in z'n eentje opschrokt, met een lage zon die je van verre afstand over het overwegend donkerbruine landschap kan zien schijnen?
Of zit ik verkeerd.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In ieder geval, dat deed ik in SA altijd.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I've been through the desert on a horse with no name..
It felt good to be out in the rain?quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I've been through the desert on a horse with no name..
quote:Op maandag 14 september 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
Biogarde, ben jij nou typisch die ongeschoren motorrijder die over een licht glooiend landschap in het zuidwesten van de VS kilometers in z'n eentje opschrokt, met een lage zon die je van verre afstand over het overwegend donkerbruine landschap kan zien schijnen?
Of zit ik verkeerd.
Liefste met natuurlijkquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is juist tof
Maar is prima.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:56 schreef Otis. het volgende:
Hoe kun je dit in Gods naam mooi vinden?
[ afbeelding ]
Ik zie het gewoon al helemaal voor me, en dan moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het juist opschrijf.quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, hoe vorm jij toch altijd die zinnen.
Ongeschoren klopt allemaalquote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon al helemaal voor me, en dan moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het juist opschrijf.
Ik vind serieus dat je heel goed schrijft.quote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon al helemaal voor me, en dan moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het juist opschrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |