quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar 1/4 van wat er tussen staat is potentieel vlees.
Ja, maar dan heb je ook weer tineye.com.quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgende keer eerst op Tinypic uploaden.
Ohja.quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook weer tineye.com.
Je weet toch wel dat dit em niet wordt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat het geen goed idee was.
[..]
Daarna?
Ze ziet er ERG jong uit.quote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet geloof zonder foto's.quote:Op maandag 14 september 2009 00:40 schreef Otis. het volgende:
[..]
Mijn vriendin daarentegen is een baas. Ze werd gevraagd of ze naar een casting wilde komen.
Geniaal! Die kapsels/pruiken heb je ook voor motorhelmen. Had er vroeger éénquote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult er maar achter zitten in de bios.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat niet op Fok ga postenquote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet geloof zonder foto's.
Stiekem lees je gewoon elke KLB SC mee he Bio?quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geniaal! Die kapsels/pruiken heb je ook voor motorhelmen. Had er vroeger één![]()
Was een pruik die je om je helm deedDie reacties op weg
Het lijkt me zo masterlijk om er dan een hoedje op te zetten terwijl ze het niet door heeftquote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geniaal! Die kapsels/pruiken heb je ook voor motorhelmen. Had er vroeger één![]()
Ik zeg toch ook potentie. En alsof gezichten in 2 jaar zo erg veranderen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er ERG jong uit.Ik vind het een beetje griezelig.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Een jaar extra over een niveau 2 opleiding doen.
[..]
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Stiekem lees je gewoon elke KLB SC mee he Bio?
Wtf.quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was een pruik die je om je helm deedDie reacties op de weg
Hihi.quote:
Waarom? Bij jou doen is makkelijker.quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit em niet wordt.![]()
Stuur maar een foto
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Op zo nu en dan een geniaal topic van mijn hand na is het deze dagen kommer en kwel in KLB. En dan is de SC natuurlijk dé plek om je even tegoed te doen aan boeiende lectuur.quote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 14 september 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er ERG jong uit.Ik vind het een beetje griezelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |