quote:Op maandag 14 september 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij het verstand, zij de haren.
Ik had het over die daarbovenquote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was meer de make-up en die piercing
Oh t is dus niet je zusje?quote:Op maandag 14 september 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K had haar hyves allang gevonden mang.
Heet je ekt Van de Sar?
Ik heb morgen een vergadering.quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zou dr ook doen.
Ze woont in Den Haag en zit op het Dalton.
http://vandersarrr.hyves.nl/
[..]
Dat moet jij weten.
[..]![]()
![]()
[..]
Morgen?
[..]
Holy kenkerquote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
No way dat dat het zusje is van Zotheid.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
No way dat dat het zusje is van Zotheid.
quote:
Why?quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is als troll bedoeld neem ik aan?
"Fas does not approve"quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of een vriendin van de fotografie opleiding van het grafisch lyceum tijd hebben na hun stage om mij even goed op de foto te zetten. Dinsdagavond hoop ik op.quote:Op maandag 14 september 2009 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer staan jouw foto's erbij, WD?
Oh my gosh.quote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of een vriendin van de fotografie opleiding van het grafisch lyceum tijd hebben na hun stage om mij even goed op de foto te zetten. Dinsdagavond hoop ik op.
[ afbeelding ]
HAHAHAHquote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult er maar achter zitten in de bios.
Die man is verstandiger dan de hele SC.quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]Dat topic!
Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Kortom, denk er eens over na en laat me eens wat horen.
Bedankt en een goed weekend,
Jos Kaandorp
Medebeheerder van de anne-frankhyve.hyves.nl
P.s. ik heb éénieder van jullie een kopie hiervan gestuurd.![]()
![]()
Mijn god, maak je druk.quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]Dat topic!
Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Kortom, denk er eens over na en laat me eens wat horen.
Bedankt en een goed weekend,
Jos Kaandorp
Medebeheerder van de anne-frankhyve.hyves.nl
P.s. ik heb éénieder van jullie een kopie hiervan gestuurd.![]()
![]()
Kun je lekker je lul aan afvegen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Mwhehehe, dan zou ik er direct kauwgom indoen, dan houdt ze zo'n hap er in over als ze dat er uit heeft moeten knippenquote:Op maandag 14 september 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat het geen goed idee was.quote:Op maandag 14 september 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K had haar hyves allang gevonden mang.
Heet je ekt Van de Sar?
Daarna?quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb morgen een vergadering.
Wut?quote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgende keer eerst op Tinypic uploaden.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat het geen goed idee was.
[..]
Daarna?
Maar 1/4 van wat er tussen staat is potentieel vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
Grappig is dat, hoeveel meisjes de kwaliteiten van een model denken te hebben.
Mijn vriendin daarentegen is een baas. Ze werd gevraagd of ze naar een casting wilde komen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:38 schreef Allure_ het volgende:
Grappig is dat, hoeveel meisjes de kwaliteiten van een model denken te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |