Ik hoop t niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk je dat ik een kleine kans heb?![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In het begin vond ik het wel meevallen wat voor kankerfaler je was. Maar met elke post wordt het erger en begin ik me er meer aan te ergeren.
Kanker gewoon een eind op als wij je niet bevallen, mongooltje.
Jij bent zo romantischquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hem gewoon nog eens. Dit meisje moet winnen, anorexia krijgen en in de shit komen door drugs, mij dan tegenkomen zodat ik haar uit de shit help en samen met mij in een witte villa aan het strand in Australië komen wonen.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hem gewoon nog eens. Dit meisje moet winnen, anorexia krijgen en in de shit komen door drugs, mij dan tegenkomen zodat ik haar uit de shit help en samen met mij in een witte villa aan het strand in Australië komen wonen.
quote:
Neuh, ik let er meer op dat er geen strafbare feiten gepost wordenquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Op zo nu en dan een geniaal topic van mijn hand na is het deze dagen kommer en kwel in KLB. En dan is de SC natuurlijk dé plek om je even tegoed te doen aan boeiende lectuur.
Ik reageerde niet op jou.quote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook potentie. En alsof gezichten in 2 jaar zo erg veranderen.
Ja maar dat vind ik gewoon geen modelquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze woont in Den Haag.quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toch lijkt ze op deze foto zoveel op een meisje die ik ooit eens kende
Ik denk dat je tegenwoordig een boete krijgt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij bestaan ze nog. Je kan ook een gewone pruik uitleggen en dan klittenband in die pruik naaien, en klittenbandplakkers op je helm plakken
Ik vind het een geniaal idee.quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Biogarde het volgende:
Volgens mij bestaan ze nog. Je kan ook een gewone pruik uitleggen en dan klittenband in die pruik naaien, en klittenbandplakkers op je helm plakken
Ik weet ook wel zeker dat t haar niet is hoorquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik let er meer op dat er geen strafbare feiten gepost worden
Groetjesquote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapenwelterusten schatjes
![]()
!
Ja, maar dan trouwen we, want dan verdien ik 7 miljoen per jaar. Rijden we in een blauw met witte strepen op de motorkap mustang gt390 en wonen we in een modern huis.quote:Op maandag 14 september 2009 00:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ik die vleesjes altijd zo jammer vind.
Lijkt me niet, want er zijn meer dingen voor op helmen te koop. Dingen zoals haaienvinnen, Vikinghelmen die je erop kan plakkenquote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig een boete krijgt.
He man, die cp moet geshared worden, jwz.quote:Op maandag 14 september 2009 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik let er meer op dat er geen strafbare feiten gepost worden
Zij ziet er wel stoer uitquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer wat hebben.
Zeg het dan ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat niet op Fok ga posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |