Ik woon liever in zo'n mooi groot oud huis.quote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dan trouwen we, want dan verdien ik 7 miljoen per jaar. Rijden we in een blauw met witte strepen op de motorkap mustang gt390 en wonen we in een modern huis.
Haha, alles is echt out of your league of niet?quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hem gewoon nog eens. Dit meisje moet winnen, anorexia krijgen en in de shit komen door drugs, mij dan tegenkomen zodat ik haar uit de shit help en samen met mij in een witte villa aan het strand in Australië komen wonen.
Het maakt me niet uit of je me gelooft hoor. Dat was niet de reden dat ik het postte. Ik deed gewoon even een mededeling.quote:
Moderne huizenquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dan trouwen we, want dan verdien ik 7 miljoen per jaar. Rijden we in een blauw met witte strepen op de motorkap mustang gt390 en wonen we in een modern huis.
Een herenhuis. Maar wel modern ingericht, sommige delen dan want ik vind dat jaren 20 ook wel wat hebben. Deal?quote:Op maandag 14 september 2009 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik woon liever in zo'n mooi groot oud huis.
Mij lijkt zo'n vlaggetje wel awesome. Zo'n oranje, die je vroeger achterop je driewieler had.quote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want er zijn meer dingen voor op helmen te koop. Dingen zoals haaienvinnen, Vikinghelmen die je erop kan plakken
Godver, het is dat jij zo ver weg woont, anders zou k gewoon homo worden hoor.quote:
Ik kan nu een grap maken over de kut van je moeder, dat weet je.quote:
Ware het niet dat je daar erg slecht in bent.quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan nu een grap maken over de kut van je moeder, dat weet je.
Waar denk jij aan bij modern ingericht?quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een herenhuis. Maar wel modern ingericht, sommige delen dan want ik vind dat jaren 20 ook wel wat hebben. Deal?
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je niet geloof zonder pics.
Bio, je was mijn held, nu ben je een faler. Helaas pindakaas.quote:
Ja, dat is wel een bazenbakquote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mustang GT390 is wel geil.
Op basis van?quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan nu een grap maken over de kut van je moeder, dat weet je.
De tempel?quote:
Heu, dat bericht had ik nog niet gezien. Hehe ik heb hem ook gehadquote:Op maandag 14 september 2009 00:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]Dat topic!
Beste vrienden, ik heb vragen en wil ze graag stellen. Waarom staan jullie op hyves onder de namen van voormalige Duitse officieren en hun foto?s? Wat is de achterliggende gedachte ervan? Ik hoop dat jullie jong zijn, maar weten jullie dat jullie hier erg veel mensen ontzettend veel pijn mee doen. Een paar van jullie zijn ook lid van de anne-frankhyve.hyves.nl ?
Probeer eens te bedenken wat dat met nabestaande doet, willen jullie dit? En waarom lid van de Anne Frank hyve. Toch uit respect voor deze vrouw? Maar waarom dan van die wrange opmerkingen. Nee, ik kan het niet waarderen, en ik hoop dat als jullie er beter over nadenken dat jullie dit stoppen. Jullie Duits oefenen, dat kan toch ook op een leukere en orgininelere manier? En waarom verstoppen jullie je achter hun namen zonder je eigen naam of een link ernaar?
Kortom, denk er eens over na en laat me eens wat horen.
Bedankt en een goed weekend,
Jos Kaandorp
Medebeheerder van de anne-frankhyve.hyves.nl
P.s. ik heb éénieder van jullie een kopie hiervan gestuurd.![]()
![]()
http://abduzeedo.com/unbelievable-modern-house-designsquote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar denk jij aan bij modern ingericht?
Als we ook een grote oprijlaan nemen hebben we een deal.
Hmm nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |