gooi ff t linkje naar de fp erin, en de 2 topics van hiervoor waar al foto's in staanquote:Op zondag 13 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
En verder!
Hebben we nog een napraat OP Tante Greys?
pm mij, er komt een pm met inlogjes voor terugquote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Als er een aparte plek is om de rest van de foto's te bekijken, dan hoop ik een linkje te krijgen.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Mijn foto's zijn af!
DABA en poes
Er zijn er nog meer! Alle foto's van mij en Re staan hier: klik
Ik zal later ook nog even kijken naar dat asieldingesalbum dan, maar nu even niet!
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!quote:Op zondag 13 september 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ja hoi.
Ik heb net een PM gehad met inlog om te uploaden.
Gegevens ingevuld en dan kom ik op een pagina met allemaal mapjes en foto's.
En dan?![]()
Ik zie geen uploadknop ofzo. N00b snapt het niet
Oh, knuffelmomenten, prachtige foto's!quote:
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar opquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Oh, wat een geweldige foto's weer!
Loveless heb je al in dat linkje van MB gekeken, staan nog twee leuke van jou in. Eentje alleen van jou en eentje van een poessie op een bed!
Ik heb wel firefox. En dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!
Nee, ze zijn heel leuk. Geen zorgen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Nee, sta je hartstikke leuk op!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Ach ja, de Yoko act-a-like.quote:Op zondag 13 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehe, me + de aandachtsgeile krulstaart
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beterquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
De rijst heb ik van mijn privé rekening betaald en dat hoef ik niet terug.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beter![]()
Oh en je hebt al overgemaakt terwijl je nog 14 euri kreeg van de rijst
Weet ik.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
Jazeker! Die worden volgens mij diepgevroren aangeleverd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Die kuikentjes he, waren die al dood toen de katjes ze kregen of niet?
ja, die worden diepgevroren aangeleverd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Die kuikentjes he, waren die al dood toen de katjes ze kregen of niet?
Aah op die fiets. Ik vroeg me al af waar ze anders al die kuikens zouden houdenquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die worden diepgevroren aangeleverd.
Die foto van Elisa naast RonaldMcDonald blijft ook priceless.quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
zo, mijn pics staan ook in fotoboek.asielactie.nl
Ik word hier ook helemaal gek, die 2 beesten zijn helemaal ADHD dat ik er eindelijk weer ben, en proberen van alles om aandacht te krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Inlog deed het net niet.Tot ik ontdekte dat er een kitten op de zzzzzzzzz stond.
![]()
Wat wel een betere actie was dan daarvoor: tenen aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vwordt 9K for surequote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke randdebiel hadden jullie mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veeg me op!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]BwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is leuk!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
*****? Nooit van gehoordquote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFGWelke randdebiel hadden jullie mee
Nee, echt té ergquote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef DABAMaster het volgende:
*****? Nooit van gehoord
je leeft nogquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef draculettetje het volgende:
meld me ook weer, alleen internet doet raar!
nu foto's kijken!
Ey.... heb ik je ooit mijn tent ontzegdquote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Sponsorloop
Ik doe alleen mee als er een EHBO tent is hoor Elies!
Yeahquote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey.... heb ik je ooit mijn tent ontzegd![]()
Tuurlijk is er een EHBO-tent![]()
die van mij staan in t fotoboek van de asielactie.nlquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Maes het volgende:
Dag lieve mensjes![]()
Ik heb eigenlijk geen puf om alle topics door te lezen, sorry. Waar staan de foto's?
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dank Uquote:Op zondag 13 september 2009 21:01 schreef ElisaB het volgende:
http://photophoria.net/forum/gallery2.php?g2_itemId=4812
Daar bijvoorbeeld
k miste je onlinequote:
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon het niet laten
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ai laf joe!quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben kjoet![]()
![]()
Euhm...ik heb net dat fotoboekgedoe geopend, maar ik snap er geen hol van![]()
Wat moet ik doen?
Heb IE, en welk scherm?quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef DABAMaster het volgende:
al je foto's kopieeren en in het schermpje plakken... Als je fireftox hebt: start > uitvoeren> explorer.exe ftp://ftp.asielactie.nl en daar plakken
Mja, op degenen die ik gemaakt heb (3 stuks) kijkt er steeds wel 1 raar of staat er half opquote:Op zondag 13 september 2009 @ 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik heb nog nergens (achter de schermen) de foto gezien van Q, Hara, Greys en ikke voor de spullen
ftp://ftp.asielactie.nlquote:
Zien!quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, op degenen die ik gemaakt heb (3 stuks) kijkt er steeds wel 1 raar of staat er half op
Ik wil ze wel alsnog bewerken hoor, maar echt super gelukt zijn ze dus niet, sorry
Jahaaaa, maar HOE zet ik ze daar in?quote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ftp://ftp.asielactie.nl
zet daar al je foto's en filmpjes in en de filmpjes zet ik daarna even apart
Huh, maar dat asielactie.nl/fotoboek fotoboek was daarvoor toch al op slot gegaan?quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zien!
En is het de bedoeling dat alle foto's in dat gezamelijke boek komen? Inclusief degenen die niet op Fok! wilden?
Of is het straks voor iedereen te zien?
Zo ja, komt er dan nog iets waar ALLE foto's gedumpt worden?
Ook als ze niet gelukt zijn of er mensen opstaan die liever niet op Fok! willen?
Ik zou het leuk vinden om alles te hebben namelijk...
En DABA, kom es helpen!
gelukkig heb je gelijkquote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar dat asielactie.nl/fotoboek fotoboek was daarvoor toch al op slot gegaan?
Dan kan daar toch alles ingeplempt worden?
Of ben ik nu kortzichtig.
Oh gaaf!quote:Op zondag 13 september 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Ing, er zit al een wachtwoord op het fotoboek.asielactie.nl gebeuren.
Dus alleen wij kunnen het straks zien. Als alle foto's er in staan (ook de lelijke) dan krijgen degenen die mee geweest zijn de inlog gegevens om te kijken.
Ik heb de inlogggevens al.quote:Op zondag 13 september 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Ing, er zit al een wachtwoord op het fotoboek.asielactie.nl gebeuren.
Dus alleen wij kunnen het straks zien. Als alle foto's er in staan (ook de lelijke) dan krijgen degenen die mee geweest zijn de inlog gegevens om te kijken.
heb je een ftp programma? filezilla ofzo? Kwestie van ftp://www.asielactie.nl ww en username, en dan gewoon uploaden.quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zien!
En is het de bedoeling dat alle foto's in dat gezamelijke boek komen? Inclusief degenen die niet op Fok! wilden?
Of is het straks voor iedereen te zien?
Zo ja, komt er dan nog iets waar ALLE foto's gedumpt worden?
Ook als ze niet gelukt zijn of er mensen opstaan die liever niet op Fok! willen?
Ik zou het leuk vinden om alles te hebben namelijk...
En DABA, kom es helpen!
Jakkes....quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh my... ik zit per ongeluk RTL5 te kijken. Aambeien, voetschimmel, ballen-toestanden, alles komt voorbij
*wegzapt*
MB en Re zouden dat ook nog doen geloof ik, maar nu even nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Zetten MB en Re ook alles erin? Of blijft dat op hun eigen site?
En hoe zet ik nou die foto's er in?
/jankmodus
Er zijn ook mensen (zoals Ing en ik) die nooit iets met ftp doen en dus ook geen ftp programma hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je een ftp programma? filezilla ofzo? Kwestie van ftp://www.asielactie.nl ww en username, en dan gewoon uploaden.
Zo moeilijk ist nie
MB had het druk ofzo, die foto's komen nogquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
MB en Re zouden dat ook nog doen geloof ik, maar nu even niet
Nou zou ik iets kunnen zeggen van "ik" en "heb altijd gelijk", maar dat vind ik een beetje overdreven overkomen.quote:
het is fijn dat jij en ik het altijd eens zijn als bovenstaand kloptquote:Op zondag 13 september 2009 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou zou ik iets kunnen zeggen van "ik" en "heb altijd gelijk", maar dat vind ik een beetje overdreven overkomen.
Hoeft nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik ga een pm naar ing en gerys sturen mét handleiding.
Wat inlog of uploaden?quote:
Huh? Whut?quote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
het is fijn dat jij en ik het altijd eens zijn als bovenstaand klopt
quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet
Ik heb ze al aan DABA gemaild en hij heeft ze er al op gezet!
Ergens maar beter. Dan heb je dar tenminste ook geen gelazer mee omdat er per ongeluk toch iets te zien was of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, op degenen die ik gemaakt heb (3 stuks) kijkt er steeds wel 1 raar of staat er half op
Ik wil ze wel alsnog bewerken hoor, maar echt super gelukt zijn ze dus niet, sorry
quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Volgende keer willen wij ook mee,
kun je het hele eind meerijden, Pagan en Strega,
die het helemaal geweldig vinden, zowel actie, als organisatie als foto's!
Echt HULDE!!!
Waren ook intense momenten. Slikquote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een 'intense' foto... moest ff slikken. Nok![]()
Heb ik trouwens bij meer van jouw foto's MB, je weet heel goed de emotie vast te leggen/eruit te pikken. Moeilijk uit te leggen.
Loveless, je bent een leukerd.
Accepteert gewoon mijn ww niet. Of het je een speciaal ww en username nodig?quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat inlog of uploaden?
Krijg je "verbinding is geherin dingest?
ff opnieuw proberen dan
Ja, moet je Dabamaster even voor PM'en.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Accepteert gewoon mijn ww niet. Of het je een speciaal ww en username nodig?
Jij probeert met de fok gegevens in te loggen? Da luk nie.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
zat jij nu serieus je fok-username en ww te gebruiken?quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
ja, PM komt jouw kant op.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef DABAMaster het volgende:
ik had m al gepm'd.
Ze had niet alles teruggelezen en ik kan me voorstellen dat je die fout dan snel maakt!quote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
zat jij nu serieus je fok-username en ww te gebruiken?
Dank je wel schat, ik wilde dat zelf ook al zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had niet alles teruggelezen en ik kan me voorstellen dat je die fout dan snel maakt!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwam net een vrolijk geluidje uit de laptop, dus ik gok dat de foto's klaar zijn
quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dank je wel schat, ik wilde dat zelf ook al zeggen.
Nou ja zitten ze me hier uit te lachen
Ik heb heul geen uploadprog. ala ipswitch ofzo...en ik deed gewoon de foto's selecteren, kopieren en in die IE-pagina proberen te plakken.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]Je wilt niet weten wat ik allemaal fout deed, ik snapte het hele foto uploaden gebeuren ook niet.
En Ing gelukkig ook niet. En dan kunnen jullie nog zeggen dat je blond bent!
Nou dan kan ik je een hand geven.quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen uploadprog. ala ipswitch ofzo...en ik deed gewoon de foto's selecteren, kopieren en in die IE-pagina proberen te plakken.![]()
quote:I can see through my windows
I can see the girls and the boys
I can see through my windows
And I can imagine the noise
I can see through my windows
I can see them playing with toys
Oh I hope it won't end
If I promise not to touch, just be a friend
Life is so lonely
I don't get high off just being me
I like pretending
Wanting to touch them, wanting to see
It's only normal
Creeping behind you, now don't shout, 'cause it's alright
They keep the windows locked and the door shut tight
Oo I'm feeling like I'm locked in a cage
No way in, no way out, and it gets so lonely
Am I really asking a lot
Just to reach out and touch somebody
'Cause when I look through my windows or open my door
I can feel it all around me
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan kan ik je een hand geven.
Ik zat ze ook op de pagina te schuiven.
Het is toch geen magnetron.quote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwam net een vrolijk geluidje uit de laptop, dus ik gok dat de foto's klaar zijn
Er werd ook gezegd 'schuif ze in dat venster'.quote:
Nee, een laptopquote:
Mijn laptop maakt geen geluidjes.quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, een laptop![]()
Hetzelfde geluid had ik wel es uit de PC van m'n man horen komen, dus ik ging er van uit dat het wel goed was![]()
Filmpjes zijn nog wel ff bezig....1,7 gb en ik ben ook nog 1 filmpje bij Photobucket aan het uploaden.
Ze bedoelt volgens mij dat ze haar eigen foto's nog niet terug zagquote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
een hoop hebben al een login gekregen hoor ing...
ah!quote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelt volgens mij dat ze haar eigen foto's nog niet terug zag
de groeten terugquote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens kreeg iedereen nog de groetjes van Breathtaking, maar dat ben ik vergeten te zeggen.
Nou dan hartelijke groetjes terug inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens kreeg iedereen nog de groetjes van Breathtaking, maar dat ben ik vergeten te zeggen.
Ehm, charming...blauwe volle maan van mijquote:
"Goh Ing, wat aardig dat je al die leuke filmpjes voor ons upload"quote:Op zondag 13 september 2009 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, charming...blauwe volle maan van mij![]()
![]()
![]()
Ja, dat had ik net ook nog zullen meldenquote:
Nee hoor, de rest is wel kwaliteit en dat mag je de fans (including me) niet onthoudenquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Goh Ing, wat aardig dat je al die leuke filmpjes voor ons upload"![]()
Moet ie weg?
Morgenquote:
Oooh, dank je!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wat een 'intense' foto... moest ff slikken. Nok![]()
Heb ik trouwens bij meer van jouw foto's MB, je weet heel goed de emotie vast te leggen/eruit te pikken. Moeilijk uit te leggen.
Loveless, je bent een leukerd.
Je kunt ze toch zien met die ftp-link?quote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik zal morgen eens een poging wagen met dat ftp
Ik heb filezilla, dus het moet goedkomen!
Ik heb volgens mij trouwens nog geen kijklink gekregen?
Geweldig filmpje Ing!quote:
Ik heb er nog meer.quote:Op maandag 14 september 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje Ing!![]()
Volle blauwe manen, schoenen, buiken en vooral...![]()
![]()
beestjes
![]()
![]()
Geen zinquote:
Het moet ook gelijk de recordboeken in?quote:Op maandag 14 september 2009 01:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zin
Ik heb een stuk geproduceerd over een F&F-asielactie-Guinness-sponsorloop-record. Dat vergde nogal wat hersencapaciteit en nu heb ik geen zin meer om naar bed te gaan.
Dan maar gelijk goed en de boeken in dus.quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dan toch een pokke-eind ga lopen...
ik had ze geresized voor fok naar 600 bij 800quote:Op maandag 14 september 2009 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer.
Het zijn geen kwaliteitsfilmpjes, maar het geeft wel een leuke indruk van hoe het er daar uitziet...en van ons gekakel daar![]()
Vraag van meneer I.: waaaarom zijn al jullie foto's zo klein?
er zaten nou eenmaal mensen tussen die niet graag met hun hoofd op FOK! willen komen, maar de meeste van onze foto's staan verdekt online dus die kun je gewoon bekijken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
Jammer dat de foto's achter een ww zitten! Ik neem tenminste aan dat niet iedereen die hier toevallig neust de foto's mag gaan zien, anders hoef je dat niet te doen...
die van mij staan anders allemaal in de topics hier voor.quote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
Jammer dat de foto's achter een ww zitten! Ik neem tenminste aan dat niet iedereen die hier toevallig neust de foto's mag gaan zien, anders hoef je dat niet te doen...
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dan toch een pokke-eind ga lopen...
Laat Elies toch lekker met iedereen meelopen als ze wil.quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]Gaan we dat niet samen doen dan? Iedereen een stukje?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd hier gister
Die staan er (behalve #45) allemaal in, plus de 2 FP berichten (de special en het gewone bericht). Misschien kan Elies #45 er nog ff ingooien?quote:Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef Ynske het volgende:
misschien handig voor in de OP
vanaf hier zijn foto's te vinden Asielactie 2009 Dierenthuis - #45 Eindelijk is het zover!!!
Asielactie 2009 Dierenthuis - #46 Huilende mensen _O_
Asielactie Dierenthuis - Napraten en foto's
Asielactie 2009 - Meer napraten en meer foto's!
sorrry had ik nog niet gezienquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die staan er (behalve #45) allemaal in, plus de 2 FP berichten (de special en het gewone bericht). Misschien kan Elies #45 er nog ff ingooien?
Ok, dan heb ik voor niets gezeurdquote:Op maandag 14 september 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Zo goed als álle foto's staan al in deze topics.
Die twee of drie waar iemand op staat die niet online wil staan straks achter een wachtwoord.
Lijkt me niet meer dan logisch. Maar verder staan echt alle foto's gewoon al in deze topics!
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd over die speakers die ze hadden staan, ze hadden ook geen idee hoe ze er aan kwamen
Ik vond het trouwens wel zonde dat ze niet qua gedrag ook nog met bepaalde beesten probeerde op te voeden. Honden kun je ook op oudere leeftijd nog over een trauma heen helpen. het lijkt me voor die Jack Russell die direct uithaalt naar handen en voeten (:P) of die zwarte die bang is voor mannen toch ook niet leuk om in angst te leven. Of die ene hond die helemaal achter een kast verscholen zat en alleen s nachts zich liet zien...
Ik zou met zulke beesten aan de slag gaan
Da's leuk! Mijn ouders wonen recht naast het Pieterpad, daar kan ik wel een overnachting voor 4 personen regelen (in eigen appartement, ook te boeken voor vakantiesquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Wat, gaan we het Pieterpad als non-stop estafette doen?Wat goed.
Dispensatie aanvraagt
nee ze werkten er niet mee, ze lieten de beesten in hun waarde e.d.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...
Ze werken er expres niet mee. Waarom niet is mij eigenlijk een raadsel.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...
Nou 't lijkt me vrij onmogelijk om ieder beest met issues daar apart even te trainen, er zaten er gelukkig niet een paar. En bovenal levert het vrij weinig op, de beesten slijten hun dagen daar, dus om ze nu intensief te trainen zodat ze 'iets' rustiger worden...quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze werken er expres niet mee. Waarom niet is mij eigenlijk een raadsel.
Dus ik ga ook lekker niet lopen,quote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Van lopen word je moe
Ik ben vóórquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
en als je ze vlak boven de staart gaat krabben worden ze helemaal wild op een positieve manier. beest liep zijn hele reet tegen me aan te wurmenquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
Liever lui dan moe he?quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
ja zeker is dat goed, maar t zag zo grappig uit, die hond bijna in m gekropen, t is goed dat je t weet want je kunt niet in t koppie van t beest kijken maar hij zag er niet echt als een bijtert uit, vooral ook hoe rustig hij was met al die vreemde mensenquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.
Want als er in het verleden dat risico geweest is met die hond, ga je dat niet onvermeld laten tegen een stel goedbedoelende enthousiastelingen
Ga es werkenquote:
Moet jij zeggen!quote:
Uhuhquote:En bovendien besla jij natuurlijk de eerste 6 maanden op de kalender, want we hebben nog een naaktshoot tegoed van de 3FM actie![]()
Van winkelen zeker niet!quote:
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,quote:
Heel onbescheiden ook vooralquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,.
Hmm. Klinkt dat erg fout?![]()
Daar gaat mijn talent,quote:
Het was pas erg als ik zei dat ik steengoed was in ontzettend geil liggen,quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 14 september 2009 11:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was pas erg als ik zei dat ik steengoed was in ontzettend geil liggen,.
"DIE KUN JE NIET AAIEN HOOR! DIE BIJT! ECHT NIET AAIEN!"quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Heujheuj! Dat is hetgene wat ik níet zei,quote:
Hmm..quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt vast ook nog wel andere kwaliteiten! Tóch?
Tuurlijk gaan we het samen doen (het woord 'estafette', jeweets), maar ik zal zelf ook in de benen moeten en daar ik een aardslui varken ben, is dat best een opgavequote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:Gaan we dat niet samen doen dan? Iedereen een stukje?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd hier gister
ik vind leuk ideequote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we het samen doen (het woord 'estafette', jeweets), maar ik zal zelf ook in de benen moeten en daar ik een aardslui varken ben, is dat best een opgave
Ik moet het nog voorleggen en verder uitwerken, maar het plan is een estafette sponsorloop over een periode van enkele dagen (dag en nacht doorlopen). Met een beetje mazzel staat er niet een achterlijk record bij Guinness genoteerd en kunnen we dús voor een titel gaan
Wat mij betreft staat het vooralsnog los van een bepaald doel, maar er zal uiteindelijk wel een 'goed doel' bijgezocht moeten worden. Dan dient de loop een dubbel doel: een record voor FOK!-ers en een leuke opbrengst voor een weldoener. Oftewel: ik wil dit sowieso organiseren, maar als jullie niet willen, hoeft het niet aan de asielactie gekoppeld te worden. Maar het mag wel
Ik ook!quote:
Jij gaat semi-geil bij de finish liggen ter motivatie?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik loop alleen niet mee,![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gaat semi-geil bij de finish liggen ter motivatie?
Niet eens ontzettend geil? Dan haak ik afquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom loop je dan niet mee?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik loop alleen niet mee,![]()
![]()
Dan lopen alleen de dames niet zo snel. Er zal dan ook nog een knappe man naast gelegd moeten worden.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een harige poesquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik wil de laatste kilometer lopenquote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Inderdaad.
En dan heb ik de flesjes water bij me, voor dorstige FOK!ers.
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,quote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom loop je dan niet mee?
Een paar kilometer kan toch bijna iedereen?
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,.
Het is écht, écht heel erg triest gesteld met mij.
Ik ren een straat door en ik ben doodop,.
Verder heb ik een godsgruwelijke hekel aan lopen in general.
Ik doe álles op de fiets, ookal is het letterlijk 5 minuten verderop,.
Dus ik draag mijn steentje bij via de kalender,.
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffersquote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe ook mee!
Maar niet 's nachts want ik val om als ik in het donker moet lopen
Wie heeft gezegd dat het harlopend moet zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,.
Het is écht, écht heel erg triest gesteld met mij.
Ik ren een straat door en ik ben doodop,.
Verder heb ik een godsgruwelijke hekel aan lopen in general.
Ik doe álles op de fiets, ookal is het letterlijk 5 minuten verderop,.
Dus ik draag mijn steentje bij via de kalender,.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
Op den duur associeert hij een hand met eten en dat is goed
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijnquote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffers
Ik kan ook niet lopen 's nachts.... denk ik... ik val niet om, maar in slaap
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.
Maar oke, als je dat ook niet kunt....
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.
Maar oke, als je dat ook niet kunt....
Cesar says soquote:
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijn
Is dat niet die gast van TV?quote:
Leuk voor de foto'squote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..als er één ding is wat ik écht, écht niet leuk vind is het lopen.
Het moet wel leuk blijven.
Een hagelwit strand, blauwe zee, de zon die als kopperrode bol de zee in zakt, een paar palmen die zachtjes in de wind wuiven, de geluiden van de natuur, de vogels die een romantisch epos fluiten en in de weide omtrek geen ander mens te ontdekkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Euheuhquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Ja, sorryquote:Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.
Niemand dwingt je verder hoor, ik vond het wel opvallend (maar ook wel grappig)
En het feit dat we er geen zin in hebben maakt het juist een opgave. Da's de bedoeling, zeg maar.
Maar hou jij het maar bij quasi-gheyl aan de finish staan, dat komt helemaal goed![]()
Ik heb na zo'n barre tocht uiteraard wat ontspanning nodigquote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik help wel op andere manieren, dat kan ik beter.
Zoals ik het hier, thuis op mijn vrije dag, kan bekiijken zit je te fokkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Dat gebeurt mij nou ook vaak!quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffers
Ik kan ook niet lopen 's nachts.... denk ik... ik val niet om, maar in slaap
yip!quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van TV?
& ik weet, maar het zag er zo geinig uit.
Ja die,quote:Op maandag 14 september 2009 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yip!
My name ies Cesar Milan,
I tieeech dogs, I train pieeeeple
I am die Dog whiesperer
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkerenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Meh, dat zei ik destijds ook tegen m'n stagebegeleider alleen was hij 't niet helemaal eens met het briljante-dingen-stukjequote:Op maandag 14 september 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedenk briljante dingen als ik even zit te FOK!-en hoor
Heeft die tent ff mazzel!quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkeren
quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkeren
Als je CZ ziet dan zou je niet zeggen dat ze dr nick aandoet en uberhaupt graag eetquote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Chips erg graag slaapt...en wokkels eet
Je zou het misschien niet zeggen maar ik vreet vrij veel snacks,quote:Op maandag 14 september 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je CZ ziet dan zou je niet zeggen dat ze dr nick aandoet en uberhaupt graag eet
We kunnen ons inmiddels helemaal voorstellen hoe jij ontzettend geil kunt liggen (en ja hoor.... niks erg om gewoon trots te zijn op je talenten, zolang je ze maar ontwikkeld en ze niet op de plank laat liggen verstoffen)quote:
Bevallig bij de finish liggenquote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik help wel op andere manieren, dat kan ik beter.
Wat is een tent zonder paal?quote:
Gezellig!quote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Wij wandelen ons ook suf, dus ik wil best meedoen. Vooral als we niet alleen wandelen, maar met twee of meer of zo.
Ja, dat lijkt me leuk Nok!quote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Wij wandelen ons ook suf, dus ik wil best meedoen. Vooral als we niet alleen wandelen, maar met twee of meer of zo.
Het wordt steeds gekkerquote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik verzorg uiteraard ook de drankjes en hapjes aan het einde bij de finish,quote:Op maandag 14 september 2009 12:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker
Muis gaat met mij in de tent, Chips gaat bij de finish liggen. Helderheid voor alles
quote:
In een pakje met oortjes en een bunnytailquote:Op maandag 14 september 2009 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik verzorg uiteraard ook de drankjes en hapjes aan het einde bij de finish,voor hongerige en dorstige mensjes!
Bijvoorbeeld,quote:Op maandag 14 september 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In een pakje met oortjes en een bunnytail
quote:Op maandag 14 september 2009 11:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me leuk Nok!
Als we meedoen, moeten we wel ergens overnachten trouwens, want het is zeker wel 3 uur rijden denk ik. Allemaal tegelijk verzamelen is tenslotte wel het leukste, anders zie je nog niet de meesten, en alleen je eigen lopersgroepje...
Tuurlijk. EN met kniekousjes.quote:Op maandag 14 september 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld,om toch in de sferen van dieren te blijven! Maar wel met hippe sportschoentjes eronder voor het sportieve effect,
.
Ik zoek een centraal punt, van waaruit rondjes worden gewandeld. En op die centrale plek moeten 's nachts iets minder kleine rondjes gewandeld kunnen worden ('s nachts einden weg gaan wandelen lijkt me geen goed plan). Op de centrale plek is eten, drinken en plaats om te slapen. Althans, in mijn voorstelling van de gang van zaken.quote:
Is dit pas voor volgend jaar, of is dit aanvullend voor in de loop van de komende tijd?quote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, het gaat me een knaller worden volgend jaar![]()
Nu ga ik natuurlijk vragen (waar ik uiteraard spijt van krijg):quote:Op maandag 14 september 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet bij mijwant ik doe altijd de Zeester.
Wat?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 08:07 schreef Loveless85 het volgende:
Zit ff het fotoboek te bekijken, welke ouwe snoeperd heeft er zomaar ff een foto van (volgens mij) MissBliss d'r ass zitten nemen
neem de vorm van een zeester in beeld, zie de menselijke houding waarin je een zeester nadoet, en plaats dat in een bedquote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk vragen (waar ik uiteraard spijt van krijg):
Wat is de Zeester?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet bij mijwant ik doe altijd de Zeester.
*proest*quote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem de vorm van een zeester in beeld, zie de menselijke houding waarin je een zeester nadoet, en plaats dat in een bed
oftewel, t bed is vol, daar past niemand meer bij
In het midden van het tweepersoonsbed op je buik liggen met je ledematen helemaal uitgestrekt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk vragen (waar ik uiteraard spijt van krijg):
Wat is de Zeester?
Ik was spuit 11, goed uitgelegd!quote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem de vorm van een zeester in beeld, zie de menselijke houding waarin je een zeester nadoet, en plaats dat in een bed
k ken t principequote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was spuit 11, goed uitgelegd!
Raar standjequote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In het midden van het tweepersoonsbed op je buik liggen met je ledematen helemaal uitgestrekt.
Best een leuk standjequote:Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raar standje![]()
![]()
Ik neem m'n eigen tentje wel mee
quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef Re het volgende:
ik zie al voor me dat we met ziggy gaan lopen, 100 meter in 24 uur
nee das nie waar!!!quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, mensen die zo in een bed liggen te woelen zijn irritant. Dat zijn dezelfde mensen die je dekens jatten [ afbeelding ] .
maar een zeester heeft 5 armenquote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |