Nee hoor, de rest is wel kwaliteit en dat mag je de fans (including me) niet onthoudenquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Goh Ing, wat aardig dat je al die leuke filmpjes voor ons upload"![]()
Moet ie weg?
Morgenquote:
Oooh, dank je!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wat een 'intense' foto... moest ff slikken. Nok![]()
Heb ik trouwens bij meer van jouw foto's MB, je weet heel goed de emotie vast te leggen/eruit te pikken. Moeilijk uit te leggen.
Loveless, je bent een leukerd.
Je kunt ze toch zien met die ftp-link?quote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik zal morgen eens een poging wagen met dat ftp
Ik heb filezilla, dus het moet goedkomen!
Ik heb volgens mij trouwens nog geen kijklink gekregen?
Geweldig filmpje Ing!quote:
Ik heb er nog meer.quote:Op maandag 14 september 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje Ing!![]()
Volle blauwe manen, schoenen, buiken en vooral...![]()
![]()
beestjes
![]()
![]()
Geen zinquote:
Het moet ook gelijk de recordboeken in?quote:Op maandag 14 september 2009 01:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zin
Ik heb een stuk geproduceerd over een F&F-asielactie-Guinness-sponsorloop-record. Dat vergde nogal wat hersencapaciteit en nu heb ik geen zin meer om naar bed te gaan.
Dan maar gelijk goed en de boeken in dus.quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dan toch een pokke-eind ga lopen...
ik had ze geresized voor fok naar 600 bij 800quote:Op maandag 14 september 2009 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer.
Het zijn geen kwaliteitsfilmpjes, maar het geeft wel een leuke indruk van hoe het er daar uitziet...en van ons gekakel daar![]()
Vraag van meneer I.: waaaarom zijn al jullie foto's zo klein?
er zaten nou eenmaal mensen tussen die niet graag met hun hoofd op FOK! willen komen, maar de meeste van onze foto's staan verdekt online dus die kun je gewoon bekijken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
Jammer dat de foto's achter een ww zitten! Ik neem tenminste aan dat niet iedereen die hier toevallig neust de foto's mag gaan zien, anders hoef je dat niet te doen...
die van mij staan anders allemaal in de topics hier voor.quote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
Jammer dat de foto's achter een ww zitten! Ik neem tenminste aan dat niet iedereen die hier toevallig neust de foto's mag gaan zien, anders hoef je dat niet te doen...
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dan toch een pokke-eind ga lopen...
Laat Elies toch lekker met iedereen meelopen als ze wil.quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]Gaan we dat niet samen doen dan? Iedereen een stukje?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd hier gister
Die staan er (behalve #45) allemaal in, plus de 2 FP berichten (de special en het gewone bericht). Misschien kan Elies #45 er nog ff ingooien?quote:Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef Ynske het volgende:
misschien handig voor in de OP
vanaf hier zijn foto's te vinden Asielactie 2009 Dierenthuis - #45 Eindelijk is het zover!!!
Asielactie 2009 Dierenthuis - #46 Huilende mensen _O_
Asielactie Dierenthuis - Napraten en foto's
Asielactie 2009 - Meer napraten en meer foto's!
sorrry had ik nog niet gezienquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die staan er (behalve #45) allemaal in, plus de 2 FP berichten (de special en het gewone bericht). Misschien kan Elies #45 er nog ff ingooien?
Ok, dan heb ik voor niets gezeurdquote:Op maandag 14 september 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Zo goed als álle foto's staan al in deze topics.
Die twee of drie waar iemand op staat die niet online wil staan straks achter een wachtwoord.
Lijkt me niet meer dan logisch. Maar verder staan echt alle foto's gewoon al in deze topics!
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd over die speakers die ze hadden staan, ze hadden ook geen idee hoe ze er aan kwamen
Ik vond het trouwens wel zonde dat ze niet qua gedrag ook nog met bepaalde beesten probeerde op te voeden. Honden kun je ook op oudere leeftijd nog over een trauma heen helpen. het lijkt me voor die Jack Russell die direct uithaalt naar handen en voeten (:P) of die zwarte die bang is voor mannen toch ook niet leuk om in angst te leven. Of die ene hond die helemaal achter een kast verscholen zat en alleen s nachts zich liet zien...
Ik zou met zulke beesten aan de slag gaan
Da's leuk! Mijn ouders wonen recht naast het Pieterpad, daar kan ik wel een overnachting voor 4 personen regelen (in eigen appartement, ook te boeken voor vakantiesquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Wat, gaan we het Pieterpad als non-stop estafette doen?Wat goed.
Dispensatie aanvraagt
nee ze werkten er niet mee, ze lieten de beesten in hun waarde e.d.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...
Ze werken er expres niet mee. Waarom niet is mij eigenlijk een raadsel.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...
Nou 't lijkt me vrij onmogelijk om ieder beest met issues daar apart even te trainen, er zaten er gelukkig niet een paar. En bovenal levert het vrij weinig op, de beesten slijten hun dagen daar, dus om ze nu intensief te trainen zodat ze 'iets' rustiger worden...quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze werken er expres niet mee. Waarom niet is mij eigenlijk een raadsel.
Dus ik ga ook lekker niet lopen,quote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Van lopen word je moe
Ik ben vóórquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
en als je ze vlak boven de staart gaat krabben worden ze helemaal wild op een positieve manier. beest liep zijn hele reet tegen me aan te wurmenquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
Liever lui dan moe he?quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
ja zeker is dat goed, maar t zag zo grappig uit, die hond bijna in m gekropen, t is goed dat je t weet want je kunt niet in t koppie van t beest kijken maar hij zag er niet echt als een bijtert uit, vooral ook hoe rustig hij was met al die vreemde mensenquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.
Want als er in het verleden dat risico geweest is met die hond, ga je dat niet onvermeld laten tegen een stel goedbedoelende enthousiastelingen
Ga es werkenquote:
Moet jij zeggen!quote:
Uhuhquote:En bovendien besla jij natuurlijk de eerste 6 maanden op de kalender, want we hebben nog een naaktshoot tegoed van de 3FM actie![]()
Van winkelen zeker niet!quote:
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,quote:
Heel onbescheiden ook vooralquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,.
Hmm. Klinkt dat erg fout?![]()
Daar gaat mijn talent,quote:
Het was pas erg als ik zei dat ik steengoed was in ontzettend geil liggen,quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 14 september 2009 11:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was pas erg als ik zei dat ik steengoed was in ontzettend geil liggen,.
"DIE KUN JE NIET AAIEN HOOR! DIE BIJT! ECHT NIET AAIEN!"quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Heujheuj! Dat is hetgene wat ik níet zei,quote:
Hmm..quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt vast ook nog wel andere kwaliteiten! Tóch?
Tuurlijk gaan we het samen doen (het woord 'estafette', jeweets), maar ik zal zelf ook in de benen moeten en daar ik een aardslui varken ben, is dat best een opgavequote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:Gaan we dat niet samen doen dan? Iedereen een stukje?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd hier gister
ik vind leuk ideequote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we het samen doen (het woord 'estafette', jeweets), maar ik zal zelf ook in de benen moeten en daar ik een aardslui varken ben, is dat best een opgave
Ik moet het nog voorleggen en verder uitwerken, maar het plan is een estafette sponsorloop over een periode van enkele dagen (dag en nacht doorlopen). Met een beetje mazzel staat er niet een achterlijk record bij Guinness genoteerd en kunnen we dús voor een titel gaan
Wat mij betreft staat het vooralsnog los van een bepaald doel, maar er zal uiteindelijk wel een 'goed doel' bijgezocht moeten worden. Dan dient de loop een dubbel doel: een record voor FOK!-ers en een leuke opbrengst voor een weldoener. Oftewel: ik wil dit sowieso organiseren, maar als jullie niet willen, hoeft het niet aan de asielactie gekoppeld te worden. Maar het mag wel
Ik ook!quote:
Jij gaat semi-geil bij de finish liggen ter motivatie?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik loop alleen niet mee,![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gaat semi-geil bij de finish liggen ter motivatie?
Niet eens ontzettend geil? Dan haak ik afquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom loop je dan niet mee?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik loop alleen niet mee,![]()
![]()
Dan lopen alleen de dames niet zo snel. Er zal dan ook nog een knappe man naast gelegd moeten worden.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een harige poesquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik wil de laatste kilometer lopenquote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Inderdaad.
En dan heb ik de flesjes water bij me, voor dorstige FOK!ers.
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,quote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom loop je dan niet mee?
Een paar kilometer kan toch bijna iedereen?
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,.
Het is écht, écht heel erg triest gesteld met mij.
Ik ren een straat door en ik ben doodop,.
Verder heb ik een godsgruwelijke hekel aan lopen in general.
Ik doe álles op de fiets, ookal is het letterlijk 5 minuten verderop,.
Dus ik draag mijn steentje bij via de kalender,.
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffersquote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe ook mee!
Maar niet 's nachts want ik val om als ik in het donker moet lopen
Wie heeft gezegd dat het harlopend moet zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,.
Het is écht, écht heel erg triest gesteld met mij.
Ik ren een straat door en ik ben doodop,.
Verder heb ik een godsgruwelijke hekel aan lopen in general.
Ik doe álles op de fiets, ookal is het letterlijk 5 minuten verderop,.
Dus ik draag mijn steentje bij via de kalender,.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
Op den duur associeert hij een hand met eten en dat is goed
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijnquote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffers
Ik kan ook niet lopen 's nachts.... denk ik... ik val niet om, maar in slaap
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.
Maar oke, als je dat ook niet kunt....
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.
Maar oke, als je dat ook niet kunt....
Cesar says soquote:
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijn
Is dat niet die gast van TV?quote:
Leuk voor de foto'squote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..als er één ding is wat ik écht, écht niet leuk vind is het lopen.
Het moet wel leuk blijven.
Een hagelwit strand, blauwe zee, de zon die als kopperrode bol de zee in zakt, een paar palmen die zachtjes in de wind wuiven, de geluiden van de natuur, de vogels die een romantisch epos fluiten en in de weide omtrek geen ander mens te ontdekkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Euheuhquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Ja, sorryquote:Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.
Niemand dwingt je verder hoor, ik vond het wel opvallend (maar ook wel grappig)
En het feit dat we er geen zin in hebben maakt het juist een opgave. Da's de bedoeling, zeg maar.
Maar hou jij het maar bij quasi-gheyl aan de finish staan, dat komt helemaal goed![]()
Ik heb na zo'n barre tocht uiteraard wat ontspanning nodigquote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik help wel op andere manieren, dat kan ik beter.
Zoals ik het hier, thuis op mijn vrije dag, kan bekiijken zit je te fokkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Dat gebeurt mij nou ook vaak!quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffers
Ik kan ook niet lopen 's nachts.... denk ik... ik val niet om, maar in slaap
yip!quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van TV?
& ik weet, maar het zag er zo geinig uit.
Ja die,quote:Op maandag 14 september 2009 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yip!
My name ies Cesar Milan,
I tieeech dogs, I train pieeeeple
I am die Dog whiesperer
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkerenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Meh, dat zei ik destijds ook tegen m'n stagebegeleider alleen was hij 't niet helemaal eens met het briljante-dingen-stukjequote:Op maandag 14 september 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedenk briljante dingen als ik even zit te FOK!-en hoor
Heeft die tent ff mazzel!quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkeren
quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkeren
Als je CZ ziet dan zou je niet zeggen dat ze dr nick aandoet en uberhaupt graag eetquote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Chips erg graag slaapt...en wokkels eet
Je zou het misschien niet zeggen maar ik vreet vrij veel snacks,quote:Op maandag 14 september 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je CZ ziet dan zou je niet zeggen dat ze dr nick aandoet en uberhaupt graag eet
We kunnen ons inmiddels helemaal voorstellen hoe jij ontzettend geil kunt liggen (en ja hoor.... niks erg om gewoon trots te zijn op je talenten, zolang je ze maar ontwikkeld en ze niet op de plank laat liggen verstoffen)quote:
Bevallig bij de finish liggenquote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik help wel op andere manieren, dat kan ik beter.
Wat is een tent zonder paal?quote:
Gezellig!quote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Wij wandelen ons ook suf, dus ik wil best meedoen. Vooral als we niet alleen wandelen, maar met twee of meer of zo.
Ja, dat lijkt me leuk Nok!quote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Wij wandelen ons ook suf, dus ik wil best meedoen. Vooral als we niet alleen wandelen, maar met twee of meer of zo.
Het wordt steeds gekkerquote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik verzorg uiteraard ook de drankjes en hapjes aan het einde bij de finish,quote:Op maandag 14 september 2009 12:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker
Muis gaat met mij in de tent, Chips gaat bij de finish liggen. Helderheid voor alles
quote:
In een pakje met oortjes en een bunnytailquote:Op maandag 14 september 2009 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik verzorg uiteraard ook de drankjes en hapjes aan het einde bij de finish,voor hongerige en dorstige mensjes!
Bijvoorbeeld,quote:Op maandag 14 september 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In een pakje met oortjes en een bunnytail
quote:Op maandag 14 september 2009 11:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me leuk Nok!
Als we meedoen, moeten we wel ergens overnachten trouwens, want het is zeker wel 3 uur rijden denk ik. Allemaal tegelijk verzamelen is tenslotte wel het leukste, anders zie je nog niet de meesten, en alleen je eigen lopersgroepje...
Tuurlijk. EN met kniekousjes.quote:Op maandag 14 september 2009 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld,om toch in de sferen van dieren te blijven! Maar wel met hippe sportschoentjes eronder voor het sportieve effect,
.
Ik zoek een centraal punt, van waaruit rondjes worden gewandeld. En op die centrale plek moeten 's nachts iets minder kleine rondjes gewandeld kunnen worden ('s nachts einden weg gaan wandelen lijkt me geen goed plan). Op de centrale plek is eten, drinken en plaats om te slapen. Althans, in mijn voorstelling van de gang van zaken.quote:
Is dit pas voor volgend jaar, of is dit aanvullend voor in de loop van de komende tijd?quote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, het gaat me een knaller worden volgend jaar![]()
Nu ga ik natuurlijk vragen (waar ik uiteraard spijt van krijg):quote:Op maandag 14 september 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet bij mijwant ik doe altijd de Zeester.
Wat?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 08:07 schreef Loveless85 het volgende:
Zit ff het fotoboek te bekijken, welke ouwe snoeperd heeft er zomaar ff een foto van (volgens mij) MissBliss d'r ass zitten nemen
neem de vorm van een zeester in beeld, zie de menselijke houding waarin je een zeester nadoet, en plaats dat in een bedquote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk vragen (waar ik uiteraard spijt van krijg):
Wat is de Zeester?
quote:Op maandag 14 september 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet bij mijwant ik doe altijd de Zeester.
*proest*quote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem de vorm van een zeester in beeld, zie de menselijke houding waarin je een zeester nadoet, en plaats dat in een bed
oftewel, t bed is vol, daar past niemand meer bij
In het midden van het tweepersoonsbed op je buik liggen met je ledematen helemaal uitgestrekt.quote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ga ik natuurlijk vragen (waar ik uiteraard spijt van krijg):
Wat is de Zeester?
Ik was spuit 11, goed uitgelegd!quote:Op maandag 14 september 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
neem de vorm van een zeester in beeld, zie de menselijke houding waarin je een zeester nadoet, en plaats dat in een bed
oftewel, t bed is vol, daar past niemand meer bij
k ken t principequote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was spuit 11, goed uitgelegd!
Raar standjequote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In het midden van het tweepersoonsbed op je buik liggen met je ledematen helemaal uitgestrekt.
Best een leuk standjequote:Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raar standje![]()
![]()
Ik neem m'n eigen tentje wel mee
.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:25 schreef Re het volgende:
ik zie al voor me dat we met ziggy gaan lopen, 100 meter in 24 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |