Nee hoor, de rest is wel kwaliteit en dat mag je de fans (including me) niet onthoudenquote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Goh Ing, wat aardig dat je al die leuke filmpjes voor ons upload"![]()
Moet ie weg?
Morgenquote:
Oooh, dank je!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Wat een 'intense' foto... moest ff slikken. Nok![]()
Heb ik trouwens bij meer van jouw foto's MB, je weet heel goed de emotie vast te leggen/eruit te pikken. Moeilijk uit te leggen.
Loveless, je bent een leukerd.
Je kunt ze toch zien met die ftp-link?quote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik zal morgen eens een poging wagen met dat ftp
Ik heb filezilla, dus het moet goedkomen!
Ik heb volgens mij trouwens nog geen kijklink gekregen?
Geweldig filmpje Ing!quote:
Ik heb er nog meer.quote:Op maandag 14 september 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje Ing!![]()
Volle blauwe manen, schoenen, buiken en vooral...![]()
![]()
beestjes
![]()
![]()
Geen zinquote:
Het moet ook gelijk de recordboeken in?quote:Op maandag 14 september 2009 01:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zin
Ik heb een stuk geproduceerd over een F&F-asielactie-Guinness-sponsorloop-record. Dat vergde nogal wat hersencapaciteit en nu heb ik geen zin meer om naar bed te gaan.
Dan maar gelijk goed en de boeken in dus.quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dan toch een pokke-eind ga lopen...
ik had ze geresized voor fok naar 600 bij 800quote:Op maandag 14 september 2009 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer.
Het zijn geen kwaliteitsfilmpjes, maar het geeft wel een leuke indruk van hoe het er daar uitziet...en van ons gekakel daar![]()
Vraag van meneer I.: waaaarom zijn al jullie foto's zo klein?
er zaten nou eenmaal mensen tussen die niet graag met hun hoofd op FOK! willen komen, maar de meeste van onze foto's staan verdekt online dus die kun je gewoon bekijken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Morretje het volgende:
Jammer dat de foto's achter een ww zitten! Ik neem tenminste aan dat niet iedereen die hier toevallig neust de foto's mag gaan zien, anders hoef je dat niet te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |