Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijn
Is dat niet die gast van TV?quote:
Leuk voor de foto'squote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..als er één ding is wat ik écht, écht niet leuk vind is het lopen.
Het moet wel leuk blijven.
Een hagelwit strand, blauwe zee, de zon die als kopperrode bol de zee in zakt, een paar palmen die zachtjes in de wind wuiven, de geluiden van de natuur, de vogels die een romantisch epos fluiten en in de weide omtrek geen ander mens te ontdekkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Euheuhquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Ja, sorryquote:Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.
Niemand dwingt je verder hoor, ik vond het wel opvallend (maar ook wel grappig)
En het feit dat we er geen zin in hebben maakt het juist een opgave. Da's de bedoeling, zeg maar.
Maar hou jij het maar bij quasi-gheyl aan de finish staan, dat komt helemaal goed![]()
Ik heb na zo'n barre tocht uiteraard wat ontspanning nodigquote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik help wel op andere manieren, dat kan ik beter.
Zoals ik het hier, thuis op mijn vrije dag, kan bekiijken zit je te fokkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Dat gebeurt mij nou ook vaak!quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffers
Ik kan ook niet lopen 's nachts.... denk ik... ik val niet om, maar in slaap
yip!quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van TV?
& ik weet, maar het zag er zo geinig uit.
Ja die,quote:Op maandag 14 september 2009 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yip!
My name ies Cesar Milan,
I tieeech dogs, I train pieeeeple
I am die Dog whiesperer
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkerenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Meh, dat zei ik destijds ook tegen m'n stagebegeleider alleen was hij 't niet helemaal eens met het briljante-dingen-stukjequote:Op maandag 14 september 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedenk briljante dingen als ik even zit te FOK!-en hoor
Heeft die tent ff mazzel!quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkeren
quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit wil helemaasl niet zeggen dat je geen dirty mind hebt. Alleen maar dat je je op dit moment sociaal wenselijk opstelt en toch nog aan je dirty mind tegemoet wil komen door een nacht in een tent met een geil liggende Chipszak te verkeren
Als je CZ ziet dan zou je niet zeggen dat ze dr nick aandoet en uberhaupt graag eetquote:Op maandag 14 september 2009 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Chips erg graag slaapt...en wokkels eet
Je zou het misschien niet zeggen maar ik vreet vrij veel snacks,quote:Op maandag 14 september 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je CZ ziet dan zou je niet zeggen dat ze dr nick aandoet en uberhaupt graag eet
We kunnen ons inmiddels helemaal voorstellen hoe jij ontzettend geil kunt liggen (en ja hoor.... niks erg om gewoon trots te zijn op je talenten, zolang je ze maar ontwikkeld en ze niet op de plank laat liggen verstoffen)quote:
Bevallig bij de finish liggenquote:Op maandag 14 september 2009 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik help wel op andere manieren, dat kan ik beter.
Wat is een tent zonder paal?quote:
Gezellig!quote:Op maandag 14 september 2009 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Wij wandelen ons ook suf, dus ik wil best meedoen. Vooral als we niet alleen wandelen, maar met twee of meer of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |